Vijesti

Grosjean poziva na vraćanje nadolijevanja goriva

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Romain Grosjean vjeruje da bi vraćanje nadolijevanja goriva tijekom utrke poboljšalo utrkivanje.

Francuz se uključio u debatu oko teme je li ova generacija bolida Formule 1 fizički prelagana za vožnju.

“Nedavno sam vozio karting s prijateljima, 125cc s ručnim mjenjačem i bio sam više umoran nego nakon F1 utrke.”

“Zašto? Zato jer pritišćete cijelo vrijeme i ne morate štedjeti gorivo.”

“Danas štedimo gorivo u F1. Štedimo i gume cijelo vrijeme. U Barceloni sam imao osjećaj da konstantno vozim na 50% mogućnosti bolida. To nije zahtjevno.”

“Ono što nam treba jest bolid kojeg možemo pritiskati. Vratite nadolijevanje goriva pa nećemo krenuti u utrku sa 100 kg goriva nego 30 ili 40. Bili bismo par sekundi brži, ako ne i više, a to bi bilo zahtjevnije.”

– Romain Grosjean

Komentiraj

12 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    fOR sAfEty rEAsoNs …



    18

    1
  2. Ferrari
    PhillSF Prikaži

    Što se same strategije u utrci tiče DA, ali s obzirom da će timovi radit na tome da se takve stvari obave što prije mogućnosti pogrešaka su još veće. Sigurnost mehaničara i vozača mora biti ispred svega i onako svjedočimo i dalje nesigurno obavljenim pitstopovima (Bahrain 2018 sa tezim posljedicama , Australia 2018 itd itd…) ipak NE.



    2

    11
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      Ako je jedina nesigurnost onih par isčupanih crijeva, onda to nije nikakva opasnost. Jer, kad je bilo nadolijevanje goriva, zaustavljanja su trajala po 7 sekundi, ili više. Zavisi koliko natočiš. Za to vrijeme možeš bezbjedno zamijeniti gume, i provjeriti jesu li dobro zašarafljene.
      A valjda mogu nešto popraviti i sa zaglavljenim crijevima, poslije toliko godina. Glavna mana je već otklonjena. Lolipop man je zamjenjen semaforom, a to je bio valjda glavni uzrok tih isčupanih crijeva – ljudska greška. I onda vozač nagazi prije vremena, i odvuče crijevo… Danas je obavljanje zaustavljanja opasnije, jer se sve mora završiti u par sekundi. Ali je puštanje bolida puno napredovalo u odnosu na ono vrijeme. Sada bi onaj sistem bio puno sigurniji zbog toga.

      Po meni bi nadolijevanje bio pun pogodak. Naspeš onoliko goriva koliko ti set guma može trajati. Onda uđeš u boks, natočiš gorivo, i usput zamijeniš gume. I u zavisnosti od utrke, jednom ili dva, tri puta tokom utrke. Mislim da bi sa laganijim bolidima, gdje se više vozi na maksimumu, sigurno se i povećao broj zaustavljanja po utrci. Nebi bilo štednje guma, nego bi se vozilo na maksimumu.



      29

      2
  3. Ja bi ih za početak natjerao da moraju krenuti sa svih 105 kg goriva utrku, tako da bi tu smanjio taktiziranje i omogućio im s te strane “ne štednju”


    0

    11
  4. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Apsolutno se slažem sa Romanom.. Nadoljevanje goriva bi otvorilo bezbroj taktičkih mogučnosti i kombinacija.. Za sigurnost se ne brinem jer sam uvjeren da inžinjeri i stručnjaci imaju sva moguća rješenja i resurse a i iskustvo od prije 10 godina da se to sada izvede na najsigurniji mogući način.. Govorio sam to i prije.. Nadoljevanje goriva je jedna od stvari koja definitivno otvara puno više mogućnosti i opcija.. Ovako kad ti je unaprijed sve određeno samo kružiš po stazi u nadi da će se ipak netko negdje izvrtiti ili razbiti pa da izađe safty car.. Previše toga je “zaključano”.. Treba više “taktičke slobode” pa će biti i više utrkivanja i događanja na stazi a i definitivno mislim da nebi više bilo dominacije bilo koje momčadi pa bi možda ponovno imali 2006 i 2007 i 2008 i slične sezone..



    9

    1
  5. meni je samo muka gledat da je najbrzi krug utrke sporiji 3-5 sekundi od polea, onda vidim kako se stedi sve moguce..

    u subotu dobijes placu i odes u ducan i kupis najskuplje a u nedjelju na akciji jer treba izdrzat do kraja mjeseca :)



    4

    0
  6. ja sam isto misljenja da bi to dosta promjenilo situaciju…jer se nebi toliko pazljivo voziilo kao sad,sve bi ovisilio kaku strategiju se odabere i bilo bi sigurno napetije,jer ima puno vise mogucnosti…..
    a ovo sto neko komentira o sigurnosti ovo ono…..kom se ne svidja sigurnost nek ide na balet i ostavi se auto sporta,to je sport koji donosi sa sobom adrenalin i normalno opasnost,i to su svijesni svi koji se upustaju u to….



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni