F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Grosjean poziva na vraćanje nadolijevanja goriva

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Romain Grosjean vjeruje da bi vraćanje nadolijevanja goriva tijekom utrke poboljšalo utrkivanje.

Francuz se uključio u debatu oko teme je li ova generacija bolida Formule 1 fizički prelagana za vožnju.

“Nedavno sam vozio karting s prijateljima, 125cc s ručnim mjenjačem i bio sam više umoran nego nakon F1 utrke.”

“Zašto? Zato jer pritišćete cijelo vrijeme i ne morate štedjeti gorivo.”

“Danas štedimo gorivo u F1. Štedimo i gume cijelo vrijeme. U Barceloni sam imao osjećaj da konstantno vozim na 50% mogućnosti bolida. To nije zahtjevno.”

“Ono što nam treba jest bolid kojeg možemo pritiskati. Vratite nadolijevanje goriva pa nećemo krenuti u utrku sa 100 kg goriva nego 30 ili 40. Bili bismo par sekundi brži, ako ne i više, a to bi bilo zahtjevnije.”

– Romain Grosjean

Podrži F1puls

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput F1pulsa koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: limitmaker1, Kvarner45.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

12 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 dzalac Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    fOR sAfEty rEAsoNs …



    18

    1
  2. Ferrari PhillSF Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Što se same strategije u utrci tiče DA, ali s obzirom da će timovi radit na tome da se takve stvari obave što prije mogućnosti pogrešaka su još veće. Sigurnost mehaničara i vozača mora biti ispred svega i onako svjedočimo i dalje nesigurno obavljenim pitstopovima (Bahrain 2018 sa tezim posljedicama , Australia 2018 itd itd…) ipak NE.



    2

    11
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Ako je jedina nesigurnost onih par isčupanih crijeva, onda to nije nikakva opasnost. Jer, kad je bilo nadolijevanje goriva, zaustavljanja su trajala po 7 sekundi, ili više. Zavisi koliko natočiš. Za to vrijeme možeš bezbjedno zamijeniti gume, i provjeriti jesu li dobro zašarafljene.
      A valjda mogu nešto popraviti i sa zaglavljenim crijevima, poslije toliko godina. Glavna mana je već otklonjena. Lolipop man je zamjenjen semaforom, a to je bio valjda glavni uzrok tih isčupanih crijeva – ljudska greška. I onda vozač nagazi prije vremena, i odvuče crijevo… Danas je obavljanje zaustavljanja opasnije, jer se sve mora završiti u par sekundi. Ali je puštanje bolida puno napredovalo u odnosu na ono vrijeme. Sada bi onaj sistem bio puno sigurniji zbog toga.

      Po meni bi nadolijevanje bio pun pogodak. Naspeš onoliko goriva koliko ti set guma može trajati. Onda uđeš u boks, natočiš gorivo, i usput zamijeniš gume. I u zavisnosti od utrke, jednom ili dva, tri puta tokom utrke. Mislim da bi sa laganijim bolidima, gdje se više vozi na maksimumu, sigurno se i povećao broj zaustavljanja po utrci. Nebi bilo štednje guma, nego bi se vozilo na maksimumu.



      29

      2
  3. renato2107 Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ja bi ih za početak natjerao da moraju krenuti sa svih 105 kg goriva utrku, tako da bi tu smanjio taktiziranje i omogućio im s te strane “ne štednju”


    0

    11
  4. Ayrton Senna FerrariF1 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Apsolutno se slažem sa Romanom.. Nadoljevanje goriva bi otvorilo bezbroj taktičkih mogučnosti i kombinacija.. Za sigurnost se ne brinem jer sam uvjeren da inžinjeri i stručnjaci imaju sva moguća rješenja i resurse a i iskustvo od prije 10 godina da se to sada izvede na najsigurniji mogući način.. Govorio sam to i prije.. Nadoljevanje goriva je jedna od stvari koja definitivno otvara puno više mogućnosti i opcija.. Ovako kad ti je unaprijed sve određeno samo kružiš po stazi u nadi da će se ipak netko negdje izvrtiti ili razbiti pa da izađe safty car.. Previše toga je “zaključano”.. Treba više “taktičke slobode” pa će biti i više utrkivanja i događanja na stazi a i definitivno mislim da nebi više bilo dominacije bilo koje momčadi pa bi možda ponovno imali 2006 i 2007 i 2008 i slične sezone..



    9

    1
  5. Maxtv cucla100 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    meni je samo muka gledat da je najbrzi krug utrke sporiji 3-5 sekundi od polea, onda vidim kako se stedi sve moguce..

    u subotu dobijes placu i odes u ducan i kupis najskuplje a u nedjelju na akciji jer treba izdrzat do kraja mjeseca :)



    4

    0
  6. Lotus weki66 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    ja sam isto misljenja da bi to dosta promjenilo situaciju…jer se nebi toliko pazljivo voziilo kao sad,sve bi ovisilio kaku strategiju se odabere i bilo bi sigurno napetije,jer ima puno vise mogucnosti…..
    a ovo sto neko komentira o sigurnosti ovo ono…..kom se ne svidja sigurnost nek ide na balet i ostavi se auto sporta,to je sport koji donosi sa sobom adrenalin i normalno opasnost,i to su svijesni svi koji se upustaju u to….



    2

    0