Mercedesov šef Toto Wolff kaže da je uvođenje standardiziranih dijelova u Formulu 1 “nezgodan pothvat”, te nije siguran koliko je takva ideja realistična.
“Ako se radi o dijelovima o kojima ne ovise performanse i na kojima bismo zaista mogli uštedjeti puno novca – onda bismo trebali ciljati na takvo rješenje. Ali, ako nema uštede nego samo kompleksnost, rizik od nepouzdanosti – ne bismo trebali ići tim putem. U principu – ja sam za.”
“Morate se zapitati tko je posrednik. Radi li se o nezavisnom proizvođaču? Ta firma bi morala proizvoditi jeftinije nego mi trenutno, a s istim specifikacijama – što zvuči kao nezgodan pothvat.”
“Sa stajališta Mercedesa vam mogu reći da smo otvoreni prema ideji rezanja troškova, a ako postoji mogućnost standardiziranih dijelova koji ne utječu na performanse – mi smo za to.”
– Toto Wolff
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 21 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je HuMS32.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene zanima koji to djelovi ne utječu na preformanse?
A iskreno da se standardizuju aerodinamocni djelovi ili motor, imali bi formulu 2 sa jačim motorima, što je nepotrebno
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sarafi, lak, nalipnice… ;)
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima hrpa sitnih dijelova. Ross Brawn je dao neki primjer u kojem se troši razvojno vrijeme kako bi se smanjila težina nekog dijela, a težina je jedini direktan efekt na performanse. Ako bi svi imali isti dio onda nema gubljenja vremena na to. Na primjer svi imaju isti HANS, iako bi netko možda mogao obrijati nešto grama s toga….
Ako zabraniš aerodinamičke dodatke na HALOu onda se nitko neće time baviti…
Poanta priče je dobro odabrati koji su to dijelovi koji predstavljaju razvojnu masturbaciju. Naravno to je slipery slope, ako se pretjera imat ćemo F2.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teške boje.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i laki metali :-)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvi put se slažem i podržavam Mr. Wolffa.
U pravu je.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nek se standardizira sva servisna oprema (pištolji za montazu guma, alati,ekrani od inzinjera, ekrani od vozača (u trenutku kada je vozač u garaži),kaciga za pitcrew, itd itd sve sto se tice same opreme koja ne utječe na vozilo u direktnom smislu!
Izgubio bi se sam DNA formule 1 kada bi se dijelovi bolida poceli standardizirati!
9
0