Izdvojeno

Hamilton: Ne vjerujem da ćemo uhvatiti Ferrari preko noći, ali dat ćemo sve od sebe

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton ne vjeruje da njegova momčad može preko noći nadoknaditi 7 desetinki koliko je Ferrari imao prednosti na drugom slobodnom treningu jučer.

Prvi trening izgubljen je zbog slabe organizacije i šahta koji je uništio podnicu Georgea Russella, što znači da su na drugom treningu ekipe imale pune ruke posla da to nadoknade. Na kraju je najbrži bio Charles Leclerc, tri desetinke ispred Sebastiana Vettela i 0,669s ispred Hamiltona.

“Bio je ovo pomalo neobičan dan, ali ono što vidimo od Ferrarija je znakovito.”

“2. slobodni trening je prošao dosta dobro, osjećao sam se dobro i vožnja bolida je bila ugodnija nego prošle godine.”

– Lewis Hamilton

“No, Ferrari je očigledno jako brz i izgleda da su prilično ispred nas. Morat ćemo istražiti gdje gubimo vrijeme u odnosu na njih. Nije vjerojatno da ćemo preko noći pronaći 7 desetinki, ali učinit ćemo sve što možemo da poguramo bolid u pravom smjeru.”

– Lewis Hamilton

Bottas je jučerašnji dan završio više od sekunde iza Leclerca i pola sekunde iza Hamiltona, a kasnije je komentirao da nije zadovoljan krugovima koje je radio.

Charles Leclerc je bio zadovoljan, ali očekuje da će Mercedes biti puno brži u današnjim kvalifikacijama i u utrci.

“Mislim da su bili jako dobri u simulaciji utrke i očekujem da će im se sve posložiti sutra u kvalifikacijama.”

“Mislim da se dobro osjećam u bolidu, na stazi, a sve u svemu – bio je ovo dobar dan. No, gledajući njihov tempo u dužim stintovima – očekujem da ćemo puno više tempa od njih vidjeti u sutrašnjim kvalifikacijama. Neće biti lako.”

– Charles Leclerc

Hamilton i James Allison su rekli nešto u sličnom tonu:

“Naš tempo u dužim stintovima je bio malo jači od onog u simulaciji kvalifikacija. Moramo shvatiti zašto je to tako. Nismo tamo gdje bismo htjeli biti po pitanju jednog kruga, ali smo u razumno dobrom stanju za utrku.”

“Preko noći moramo obaviti nešto posla kako bismo uštimali bolid i pružili vozačima pouzdanje da mogu pritisnuti u jednom krugu.”

– James Allison

Komentiraj

20 komentara

  1. Trebali bi promjeniti naziv ekipe u Mercedes-Benz woodworking F1 racing team koliko li pile naopako.
    Ni drvna industrija ne troši pili kao oni.



    15

    1
  2. Omg… kaj opet Lujo ?

    Mislim, koja spika… koda je Ferrari vec tri utrke zaredom realizirao 1-2 plasman…

    Prca on prca ono laganini… bas me zanima koja bu spika ako se daj Bože dogodi da i Ferkan “odnese” tri puta tako …



    9

    0
  3. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Ne mora preko noći …
    Bitno je ono što će se desiti u toku dana.

    “Naš tempo u dužim stintovima je bio malo jači od onog u simulaciji kvalifikacija …

    Nevjerojatna izjava Leclerc-a :prcnjau:



    1

    3
  4. “Naš tempo u dužim stintovima je bio malo jači od onog u simulaciji kvalifikacija. Moramo shvatiti zašto je to tako. Nismo tamo gdje bismo htjeli biti po pitanju jednog kruga, ali smo u razumno dobrom stanju za utrku.”

    “Preko noći moramo obaviti nešto posla kako bismo uštimali bolid i pružili vozačima pouzdanje da mogu pritisnuti u jednom krugu.”

    – CHARLES LECLERC

    Mogu samo pretpostaviti da ovo nije reko Leclerc nego dvojac iz Mercedesa :)



    1

    0
  5. Svakog vikenda isto, a onda odjednom 1-2. ?



    1

    0
  6. David Croft
    Ferrari Prikaži

    Čudo je kako je Mercedes unatoč svim nedaćama uspio osvojiti zadnjih 5 titula…jadni oni.

    Ultimativni underdogsi.

    Kakav proljev od izjava svaki jebeni vikend.



    10

    2
  7. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Idemo opet… Daj nek ih Ferrari više pomete, naporniji su od pro…



    2

    1
  8. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Znaci Mercedes 1-2



    2

    0
  9. Je da, a mercedes je isao do kraja kao i Ferrari pa znaju da je razlika 7 deeetinki. Zbilja mi je dosadno ovo vise citati tak da nerazumijem tko uziva u tim njihovim proljevima. P9kazali su prve tri utrke da su brzi, bolja momcad i bolje organizirani. Ako itako ima gdje 7 desetinki to je prije Mercedes nad Ferrarijem jer prve tri utrke su pokazale da Mercedes na nekim stazama dominira dok je u Bahreinu momcad kiksala kad gq je bacila na ss nakon prve izmjene guma i opet su zaostaci bili minimalni. Ferrari ako bude ovdje u igri za pobjedu to nece sigurno odraditi sa 7 desetinki brzim krugovima. Setup se usimava na treninzima i polako postaju sve brzi i brzi a shodno tome itekako mogu biti brzi od Ferrarija . Trening nije nikakvo mjerilo brzine jer krugovi nisu reprezentativni niti konkurentni vremenima iz kvalifikacija tako da je ovo nagadaje i prebacivanje suoljeg u prazno. Ono sto mene fascinira je to da i dalje uporno plasiraju pricu o nekom Ferrariju koji je brzi, bolji bla bla a prve 3 utrke imaju 3 pobjede sa p1 i p2. Moje misljenje je da ako nemaju sto pametnije za reci na temu brzine bolida da bolje preskoce pitanje nego da daju ovakve odgovore. Uostalom i oni koji ih pitaju tako sto nakon treninga su isto bistri da boli glava.



    4

    0
  10. Fernando Alonso 14
    Marci Prikaži

    Da se pitalo Hamiltona, Ferrari bi zadnjih 40-ak utrka imao 1-2



    5

    0
  11. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ja u ovu priču čak i vjerujem. Ferrari izgleda jako brzo, mali Charlie pogotovo. Ferrari je ovdje za 0.2 s brzi od konkurencije – Mercedesa (Sad 0.7 je apsurd).

    Sutra je sve na Ferrari-ju, ovaj motor MORA da izdrži da bi imali priključak.


    0

    0
  12. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    A Toto ništa nije rekao?



    2

    0
  13. Baš su mi nejasni sa ovim izjavama, jedna su od najbolji momčadi svi vremena, a uvik netko brži od njih.
    Isto koda Barcelnona i Real Madrid kaže da je netko drugi bolji, a oni se naosvalali i prvenstva španjolske i liga prvaka i imaju najjači brend i svi igrači žele igrati kod njih.



    2

    0
  14. Ayrton Senna
    Hr1982 Prikaži

    Jao Hamilton vec mi se povraca od njegovih izjava kak je uvjek neko jaci od njegovog auta znamo da neznas vozit nece pomoc to sto govoris da je uvjek neko imao brzi auto sve se vidi kad je dobar vozac stopo ljude da udu u brzi krug ili kad je pretprosle sezone na istoj stazi zakocio Vettelu za vrijeme SC pa ovaj slomio prednje krilo itd…. bolje da suti klosar engleski i krene dizat meci spomenik u dvoristu a ne mi smo spori sta cemo mi jadni joj da mu bar nekaj krepa al to je meca pa nece pa nek u zidu zavrsi da mu se ispuni njegova izjava o jakom neuhvatljivom ferrariu



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni