F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Binotto: Razumijem Charlesa, ali ekipa je učinila ono što je morala

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mattia Binotto je pojasnio situaciju u Ferrariju na današnjoj VN Kine gdje je Charles Leclerc napravio imao bolji start, ali je onda idućih deset krugova proveo sa Sebastianom Vettelom u DRS zoni. Ferrari je tražio da zamijene mjesta, a Vettel je tek nakon par krugova uspio “otresti” Leclerca iz svog DRS-a zbog čega je Leclerc stekao dojam da zamjena nije bila potrebna.

“Razumijem Charlesa, šteta za njega. Međutim, u tom stadiju utrke Mercedes je bio malo brži.”

“Jednostavno smo pokušali dati Sebastianu priliku i vidjeti može li pratiti Mercedese. To je bio ključni faktor u tom trenutku u utrci.”

– Mattia Binotto

“Nije se radilo o tome da dajemo prednost jednom vozaču ili drugom vozaču. Jednostavno – ekipa je pokušala napraviti sve što može. Taj rani stadij je bio važan za utrku.”

– Mattia Binotto

Leclerc je odmah nakon završetka utrke rekao da ne želi davati “nepromišljene komentare”, te da se nada da ekipa ima dobro objašnjenje.

“Imao sam dobar start, a ostatak prvog stinta je bio malo neuredan.”

– Charles Leclerc

“Ako pogledam vlastitu utrku – očigledno, bilo bi bolje da sam otišao u boks ranije. Ako pogledate utrku ekipe – mislim da su učinili pravu stvar kad su pokušali usporiti Mercedese da ih Seb sustigne. Mislim da je to bio cilj.”

– Charles Leclerc

“Nije uspjelo, ali je bio cilj. Barem smo pokušali i sad gledamo unaprijed što slijedi.”

– Charles Leclerc

Izdvojeni trenuci s VN Kine
Verstappen se izvrtio u formacijskom krugu
Kubica se izvrtio u formacijskom krugu
Start utrke
Kvyat se sudara s oba McLarena
Ferrari javlja Leclercu da propusti Vettela
Leclerc: “Gubim vrijeme”
Borba Verstappena i Vettela
Dvostruko zaustavljanje Mercedesa

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Har Kl.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3132 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

46 komentara

  1. Ferrari jura718 Prikaži

    “Mercedes je bi malo brži”

    e moj Binotto, ja kao ogroman fan Ferrarija vidim da su bili puno brži, od 0,5-0,7 sekundi po krugu, dok se Reb Bull (Max) držao 2-3 sekunde iza, u zoni undercuta. To je znak da je Merc miljama ispred, i da se sve nastavlja u tonu od 2014.



    13

    0
    • Alfa Romeo rapante Prikaži

      I ja,no mislim da će se morati nešto podhitno promijeniti u Ferrariju….mislim da je cjelokupni paket bolji u mercedesu,motor kažu da je brži i snažniji u ferrariju!


      0

      0
      • Mika Hakkinen mikaH Prikaži

        treba staviti švabu na mjesto predsjednika da dovede momcad u red



        4

        4
      • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

        Sjećam se da sam i ja tako prije razmišljao. BMW je imao najsnažniji motor tada u williamsu. Montoya i Ralf su se borili sa Šumijem. I tada je ferrarijev šef zadužen za motore rekao “Naš motor nije najjači po čistoj snazi, ali snaga našeg motora je bolje raspoloživa.” I bio je u pravu.



        6

        0
      • Alfa Romeo rapante Prikaži

        mika..što ja znam ni jedna ekipa nema švabu kao presjednika,zato ne lupetaj.



        3

        3
      • Ferrari AMG Prikaži

        rapante tko kaze to?


        0

        3
      • evo npr ja kažem da ni jedan tim F 1 nema nijemca ka tim chiefa . tost , wolf su austrijanci steiner je taljan , szafnauer je rumunj . prezimena “zvuče” njemački no nijedan spomenuti nije nijemac , rođen u njemačkoj . rapante napiše činjenicu i dobije minus od nekoga ko u to ne viruje bez provjere , a da je provjerija …



        6

        1
      • Alfa Romeo rapante Prikaži

        avalon..bravo sve si lijepo napisao,no znaš ljudima je glavno da nešto napišu a što,nije bitno! Provjeravao sam par puta i kako mi se čini ni jedna ekipa nema na čelu njemca,kao ni mercedes što kažeš..čak u mercedesu su svi englezi osim Tota koji je rođeni austrijanac…..i onda ti koji daju minuse valjda ne vole to čuti ili im se ne sviđa moj komentar,a dali je istinit to je manje bitno.



        5

        3
  2. Alfa Romeo rapante Prikaži

    Ne pravite priču ni od čega,jasno je da će pokušati ići na ruku Vettelu,pogotovo kad je sezona još na početku…Vettel je ipak četverostruki prvak i malo duže u Ferrariju,da LECLERC ima neku prednost nad Vettelom vjerojatno bi u Ferrariju dali prednost upravo njemu!Tako je i kraj priče,tko smo mi da preupitamo nečije odluke?!



    13

    10
    • Lewis Hamilton MarkoCro33 Prikaži

      Ako mu prednost nije to sto je trenutno brzi vozac i to sto ne radi glupe greske svaku utrku onda ne znam sto je.



      9

      6
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Ne znam tko si ti, ali ja sam navijač Scuderie i kao takav propitivati ću svaku odluku nakon koje nije uslijedila pobjeda.



      9

      2
      • Alfa Romeo rapante Prikaži

        wapi..ne nasmijavaj me,ti ćeš odluke struke staviti na “upitno”?! On je sa timom odlučio da bi bilo tako najbolje,ne vidim da je nešto poslije LECREC napravio….marko…nikakvu prednost on nije jako imao vozili su krugove skoro pa identično….ili sam ja u krivu pa ću vas predložiti ako budem mogao Ferrariju da vas zaposli kao stratege.Jer ovakav dva stručnjaka koji su neiskorišteni bi ipak jako puno pomogla Ferrariju,mislim da Ferrari bez vas gubi puno.



        7

        8
      • Alfa Romeo rapante Prikaži

        Pardon još nešto,ako se ne varam i sam Hamilton je to negdje rekao,možda i on nije u pravu?!



        2

        4
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Svatko gubi puno bez mene :)

        Zašto meni ne bi bilo dozvoljeno kritizirati očito neuspješno upravljanje momčadi ove nedjelje u Kini.

        A imam ja i neku stručnost….



        3

        1
      • Ti si mi valjda najbolji lik na portalu i ja kao i ti navijam za momcad a ne za vozaca ali sad se ne slazem s tobom.. Vettel je ferrariu dao svoje najbolje godine da naprave dobar rezultat, sad je vrijeme da se ferrari oduzi njemu..usralinsu i on i momcad svasta do sada ali od ova dva vozaca vettel mora ima prednost nad leclercom.. Mali je simpa i dobar vozac, besz polemike, al ako neko ima sansu(po svemu videnom niko) da osvoji naslov to je seb.. Ima za malog vremena.. Ne svida mi se to njegovo glumljenje frajera(malo sam to grubo rekao). . Tu si da vozis i radis sta ti kazu i.



        9

        4
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        @Markozaja
        Za zasluge se dobijaju odlikovanja, a ne pozicija. POzicija mora ovisiti o trenutnom stanju stvari inače ne vodiš racionalno svoju ekipu. Trenutno stanje stvari je da: Vettel vrlo očigledno nije u formi.

        Prvo se zalijepi i tko zna koliko krugova vozi preblizu CLu i pregrijava svoje gume i kočnice i koncentrira se na politiku umjesto da ga pretekne ako je brži, kao što je CL njega pretekao prije 14 dana. Kad ga je CL konačno pustio toliko loše je odvozio nekoliko sljedećih zavoja da se CL skoro zabio u njega, u kratko vrijeme je 2 puta blokirao kotače i uništio gume. CL se kao prava iskusnjara odmah maknuo na 1,5-2s kako ne bi pregrijavao gume i kočnice. Vettel naravno nije došao ništa bliže BOttasu, dapače udaljio se.

        Međutim sove ušare iz RBa su ugledale priliku i zgrabile ju, a Ferrari je ostao bez strategije za CLa – pa može valjda jedan od 500 ljudi biti zadužen za strategiju 2. vozača.

        U ove tri trke klinjo niti po jednom elementu nije inferioran dedi Nigelu. Dobro se borio i branio poziciju, dobro je preticao. Radi puno manje neprisiljenih grešaka. Vozi vrlo brzo i vrlo konzistentno. Danas se pokazalo da Vettel nije bio ništa brži od njega. Prema tome ja ne vidim na koji način (osim umjetnim guranjem kao ovo danas) Vettel ima bolje šanse. Vettelu sa 200+ trka se ne bi trebalo događati da se izvrti sam od sebe. CLu bi to mogli i oprostiti jer je njegov broj f1 trka 10x manji.

        Dakle sve dok ne bude jasno tko se bori za titulu je bi ih pustio da se utrkuju. Ako se dogodi da su na drukčijim strategijama onda ok, ali dok su u istoj strategiji na istom stintu – sorry pokaži da si brži.



        9

        4
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Da ispunim svoju jutarnju kvotu oko 06:50

        Prvo se zalijepi i tko zna koliko krugova vozi preblizu CLu i pregrijava svoje gume i kočnice i koncentrira se na politiku umjesto da ga pretekne ako je brži, kao što je CL njega pretekao prije 14 dana. Kad ga je CL konačno pustio toliko loše je odvozio nekoliko sljedećih zavoja da se CL skoro zabio u njega, u kratko vrijeme je 2 puta blokirao kotače i uništio gume. CL se kao prava iskusnjara odmah maknuo na 1,5-2s kako ne bi pregrijavao gume i kočnice. Vettel naravno nije došao ništa bliže Bottasu, dapače udaljio se.

        Vidiš, ja za sve ovo uopšte ne krivim Vettela, već ekipu (Binotta) što odmah (jer se Vettel zalijepio za mjenjač) nije Leclercu naložila da ga propusti. A ovako je poderao gume, iz čega je i proizašlo sve dalje što si naveo. Smatram da je sa ranijim propuštanjem i Leclerc imao više šansi za 4. mjesto na kraju trke. I to je trebalo odraditi u zadnjoj trećini stražnjeg pravca.
        Ovako su sa propuštanjem zakašnjelim za 5-6 krugova samo napravili sranje.
        Što se tiče samog propuštanja, rečeno je otvoreno da će u 50-50 situacijama prednost imati Vettel (naravno, sve dok to ima smisla) i ja tu ne vidim ništa sporno.
        Ako pričamo o potencijalnom preticanju, malo je drugačija situacija nego u Bahreinu, pa preticanja i nisu bila toliko lagana. I zašto bi neko preticao timskog kolegu, i rizikovao sudar, kada se to može odraditi propuštaniem.
        To da je poslije promašena strategija za Leclerca totalno, to ne treba ni pominjati. Ono je katastrofa.
        A to da će se pustiti da se trkaju, možda se i desi, jer je Benz zasad prilično ispred, pa nemaju šta ni izgubiti.



        5

        1
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Porota je vijećala 5 krugova. Trebali su u roku od 10 sec reći odluku Vettelu i Leclercu, a ne se pregovarati. Ja bi rekao Vettelu pretekni ako si brži, a CLu. Vettel će te probati preteći pazite da ne bude sranja.

        Jer ako Vettel nema brzine za preticanje na dugačkoj kineskoj ravnici sa ogromnim DRSom kako misli da će se približiti Bottasu? Njemu je samo trebalo da pobijedi CLa. To mu je uspjelo i on je sretan čovjek. Sve drugo je bila politika da ga do toga dovede.

        Nije od jučer u F1 bilo mu je jasno nakon kvalifikacija da će Mercedes odjuriti u sumrak. Jer auto koji igra na max brzinu je u kvalifikacijama nerealno bolji nego u utrci zbog slobodnog korištenja DRSa



        4

        3
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Slažem se da su trebali donijeti odluku u roku 10 sekundi.
        Ali ne takvu koju ti opisuješ.
        Trebali su reći:
        ili “Charles, puštaj Seba naprijed – Seb, Charles će te pustiti naprijed”,
        ili “Charles, pojačaj tempo i odvoji se – Seb, odmakni se, uništavaš si gume”.
        Ali, meni je bila logičnija prva opcija, jer je Seb bio Charlesu u mjenjaču.
        Ako neko u prljavom zraku iza, stalno vozi skoro pa ista vremena (-0,011; -0,021; -0,070;….), tj. ovaj ispred u čistom zraku ne radi značajnu razliku, logično je da je ovaj iza brži.



        5

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Kad prljavi zrak postane tow? Malo je prljavi zrak, a malo se teglimo na njega :)

        Ako nemaš brzine da na onoj ogrooooomnoj ravnici od 1200m s DRSom pretekneš kolegu u istom autu – dakle ne može ti zbog auta napraviti razliku kroz zavoje, onda sorry but jebiga – nisi brži.

        U svakom slučaju odluka i izvršenje je trebalo biti brzo.



        5

        2
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        @wapi: evo, Bottas ti je čuo pitanje pa odgovorio:

        U prvom stintu su se medium gume pregrijavale i čak ako ste 3 ili 4 sekunde iza – proklizavate puno više, što samo dodatno zagrijava gume i onda je još teže.



        1

        1
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        @wapi,
        A možda je ipak gubitak Vettela u “dirty airu” u zavojima, ipak bio malo veći nego benefiti “tow-a” na pravcu, čak i uz pomoć DRSa.
        A ovaj Bottasov odgovor (ne vjerujem da ga je Vetma izmislio) samo dodatno opisuje situaciju.

        Na kraju balade, ono što me “zabrinjava”, nije ova situacija sa propuštanjem Vettela.
        Mislim i to je zabrinjavajuće jer su se trebali odlučiti za 10 sekundi.
        3x gora je činjenica da ne mogu obezbijediti optimalnu strategiju za oba vozača.
        Što možda opet proiziliazi iz činjenice, da je Benz hladno i daleko ispred.
        A to je ono što me najviše zabrinjava.
        Ali, ako se ovakav trend nastavi narednih par trka, sve će me prestati “zabrinjavati”. :mrgreen:


        0

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Ali, ako se ovakav trend nastavi narednih par trka, sve će me prestati “zabrinjavati”.

        :klanjam: :klanjam:

        Glede Bottasa:
        OK, ovi što nisu pobijedili imaju objašnjenje zašto nisu. Zar ne bi bilo čudno da nemaju :D

        Ali nije li to pregrijavanje guma znak lošeg setupa bolida?



        1

        0
  3. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Nije problem sto je Leclerc morao pustiti Vettela, bilo je i vidno da Vettel moze vise, ali kada ga je presao i kada nije mogao nista vise od onog sto je i Leclerc mogao, onda su trebali ici tako da Leclerc barem sacuva P3, a Vettel P4! Leclerca su i previse zrtvovali, tj dugo je bio na stazi i to ga je kostalo postolja ili 4 pozicije!

    Sad se postavlja pitanje, jel Ferrari ima uopste u planu da osvoji konstruktorsku titulu? Da li je ista uopste prioritet? Tim je poceo da stvara navijacku averziju prema Vettel-u! Danas su ga pitali da li moze brze, sto je naravno on odgovoraio da “moze” i pustili ga ispred, onda su poslije kroz losu strategiju spasavali Vettela da dodje do P3!

    Vettel uopste nije kriv za ovakvu situaciju i nije zasluzio da ga se kritikuje, danas je napokon pokazao pravu cvrstinu u duelu sa Maxom, ali ekipa se i dalje strateski gubi, umjesto P3 i P4, mi dobijemo vazda jednog Max-a izmedju…



    10

    0
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      Upravo to. Mislim da bi Vettel puno lakše vratio poziciju da ju je kojim slučajem izgubio. Leclerc bi ušao na vrijeme i ne bi izgubio od Maxa. Kao što ne bi ni Vettel.



      5

      0
  4. James Hunt Luca Badoer Prikaži

    Pustite ih da se utrkuju, ionako izgleda da nemaju sanse za naslov. Pobjedit mogu samo kad Merc nesto zasere ili im gume/temp totalno ne odgovaraju. Ferrari redovito pada tokom sezone, tako je bar zadnjih 10ak godina. Oni ce to vjerojatno svatit oko Monze, nesto sto svi vec sad vide…



    2

    1
  5. Fernando Alonso 14 AlonsoForever Prikaži

    Necu ferrari ni komentarisati, onakav tim radi protiv sebe, izbili su danas sami sebi 3 boda najmanje, 2 boda zbog zadrzavanja Leclerca na stazi, svjesno i prosao ga Verstappen. I bod za najbrzi krug, svasta su mogli da iskombinuju..al eto…..jebu Leclerca da bi gurali onog dripca mutavog, najvecu prevaru f1 sampiona.
    Mali je startao bolje i pametnije od vettela, uzeo mu poziciju i pokusao stic i pratit mercedes, i imao isti tempo ko i vettel. Nista brzi vettel nije bio. A VETTEL 3 PUTA PALIO DRS VAN 1 SEK od Leclerca, to se nije vidjelo niti uvazavalo…i eto, sto onda vettel nije otisao da stigne mercedes? Nije imao nikakvu brzinu. Pustili su ga bzvz, slijepi i glupi sefovi, a nista napravio nije. Nije imao nikakvu brzinu kad ga je Leclerc pustio…zalosno…kasnije NECE da reaguju da ide isti krug u box kad i vettel, da makar pokriju Verstappena, da sacuvaju 2 boda, da odu u box po crvene gume, uzmu najbrzi krug, da i tu ugrabe bod…AMA BAS NISTA FERRARI NIJE URADIO U TIMSKOM SMISLU. SVI SU USESREDJENI NA NESTO SASVIM SESNAESTO…nemam sta rec. Zalosno



    7

    22
  6. Mene lično brine Binotova dioptrija?
    Problema sve više a nigdje rešenja. Trzavice oko pouzdanosti PU na početku sezone, organizacija i tajming u ekipi i trkaćih inženjera, mercedes se već sada odljepljuje bodovno, performanse nisu u kontinuitetu i na vrhuncu …. Da li ćemo gledati Binoto-a do kraja ove sezone, šta vi mislite?



    1

    0
  7. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Daj molim te postedi nas glupih izjava…Vettel je danas bio minimalno brzi, a pustili su ga ispred zato sto ima reputaciju i jer je nakon kraja prosle sezone u padu forme (barem psihicki). Leclerc je u Australiji bio poprilicno brzi pa je proveo kraj utrke u Vettelovom dupetu pa se pitam jesu li to i onda morali napraviti. Kakve su to bajke koje pricaju po medijima kao morali su? Pocetak je sezone, nisu jos ni do europskog dijela dosli, a Ferrari poceo odjednom s momcadskim odredbama. Dragi Ferrari nije ovo bitka poput Schumachera i Barrichella ili Masse i Alonsa gdje se znalo tko je vozac broj 1, odnosno tko je brzi vozac. Dok Mercedes laganini plovi prema novom naslovu vi se tu igrate na trecoj utrci prvenstva s momcadskim odredbama. Samo cu spomenuti Italiju 2018. kada su bile izjave da nece biti odredbi, a bas onda su trebale. Uostalom nije ni bitno razumije li on Charlesa ili ne jer da je u crvenom bolidu ispred Vettela bio Max mislim da scenarij ne bi bio jednak. Bojim se samo da Charles ne padne u formi poput Kvyata zbog ovakvih odredbi.



    3

    10
  8. Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

    Ljudi moji, ovo je timski sport.
    Meni se također neke stvari nisu svidjele, al još mi se manje sviđa komentar Leclerc-a poslije utrke.
    Meni nije logično je da ekipa daje prednost kad je vozač brži 0.1-0.2 sec po krugu.
    Ali ako je to logično šefu ekipe, vozač mora poslušati pa ako mu nešto nije jasno, raspravi to iza zatvorenih vrata.
    Eventualno Vettel ima pravo javno ovako da nastupi. Leclerc je još zelen.



    8

    1
  9. Ferrari AlijA Prikaži

    Nevezano za temu , da li je itko do sada u povijesti F1 imao tri vezane dvostruke pobijede na startu sezone ??



    1

    0
  10. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Drag mi je Leclerc i navijam za njega isto kao i za Seba. Tako da svejedno mi je tko će biti prvi, taj me dio ne dira ni malo.
    Ali kad dođe na 2 sekunde od Seba i odma plače na radiju da ga puste povraća mi se.
    Mediji se na takvo što zapale i još od svega naprave veću hajku nego što jest. To dosta ide na štetu Ferrarija, dodatni pritisak u ionako teškoj situaciji rano u prvenstvu.

    Izvolite se dogovoriti. Ako je Seb bio brži u petak i subotu, on ima prednost i nema ispitivanja. Ako se taj pokaže odjednom sporim u utrci, puštaj drugog. Takve se stvari dogovaraju prije utrke kao što to radi vjerojatno. Kako Mercedes odradi sve bez drame?

    Dakle Ferrari na utrku dolazi totalno neprirpremljen, nikakvog dogovora nema kao i prošle godine.
    Povraća mi se od toga da četvrtinu utrke slušam njih kako mozgaju koga pustiti dok drugi iskorištavaju tu nepažnju…..
    Znam da Binotto nije kriv za ove strategije, ali za ovo između Leclerca i Seba jest. Uostalom na kraju dana on je prvi koji odgovara za pogreške.

    Na kraju će se odnos Seba i Charlesa pogrošati, više neće biti ni pitanja “Mogu li prestići?” nego će oboje završiti u šljunku.
    Ferrari griješi na iste načine godinama, i ništa ne mijenjaju, to je definicija ludila.
    Gdje je nestao Ferrari koji je izmislio vozače 1 i 2? Gdje je taj odlučni i hladni Ferrari?



    8

    1
  11. Ma u Ferrariju jednostavno nisu shvatili da se danas utrkuju protiv Maxa, a ne Merca koji je bio liga za sebe.Koliko god to za neke bolno zvučalo…



    9

    0
  12. “Ako pogledate utrku ekipe – mislim da su učinili pravu stvar kad su pokušali usporiti Mercedese da ih Seb sustigne. Mislim da je to bio cilj.”

    Dost dobra logika..
    Iako su znali da su miljama daleko od mercedesa po tempu i brzini (sto su priznali i binotto i vettel), isli su na to da nerealno seb bude p2 i osvoji 18 bodova te otkine bottasu 3 boda.. pritom da leclerc bude p5 i osvoji 10 bodova sto je 28 bodova ukupno za njih a za mercedes bi u tom slucaju bilo 40.. razlika +12 bodova

    S druge strane logika je nalagala da idu na to da seb bude p3 i osvoji 15 bodova, a charles p4 i 12 bodova sto je 27 bodova.. mercedes bi tada osvojio 43 boda, dakle razlika +16 bodova..

    Na kraju su zavrsili p3 i p5 sto je 25 bodova.. a mercedes 43 boda, sto znaci da je mercedes otisao za +18 bodova.

    Meni je trebalo ravno 5 min da ovo izracunam.. ptihvatili su gubitak 2 boda jer je to “prava stvar” kako kaze leclerc gore u citatu.. 2 boda na kraju mogu odluciti i konstruktorsko i vozacko prvenstvo



    2

    0
  13. Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

    Ja razmisljam da je LeClerc premlad da bi se odma okarekterizirao ko ravnopravni vozac prvo nek odvozi 1 sezonu i slusa pa ak se pokaze siguran sam da ce to u Ferrariu vidjet. Pogotovo mi se nije svidjelo kukanje na radio to radis u 4 oka . Tak da u potpunosti razumijem Ferrari da Vetel broj 1 treba ipak malo iskustva
    Mecka rasturila bojim se da nebu sezona dosadna bez borbe za vrh jer po mom misljenju Bootas ce bit porihtan iza Hamiltona cak da bude i brzi
    RBR Honda puno blize Ferrariu nego Ferrari Mercu
    Sreca jedino sto RBR ima Gaslya makar on danas dobro odradio skupljanje bodova ali pre velik zaostatak za Maxom pa ce se lakse do 2mj.
    Nadam se napredku Ferraria i RBR al kak Mecka ide sumnjam da bu to ove godine svabi su svabi uvjek sve funkcionira do najmanjeg detalja ne da imaju najbolji auto i motor imaju i najbolji tim tam uvjek sve stima



    4

    0