Izdvojeno

Haas isprobao novi bolid; oni i još nekoliko momčadi potvrdili vozačke postave za test

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je prošlog tjedna bio prvi predstavljeni bolid za sezonu 2019., Haasov je VF-19 danas po prvi put izašao na stazu.

Odrađeno je to u Barceloni, na istoj stazi na kojoj za tri dana počinje prvi predsezonski test.

Osim što su prvi predstavili bolid, danas su bili prvi koji su predstavili vozačku postavu za oba testiranja. Osim redovnih vozača, Grosjeana i Magnussena, priliku će dobiti i njihov novi testni vozač, Pietro Fittipaldi, unuk dvostrukog svjetskog prvaka Emersona.

Fittipaldi je krajem prošle godine dobio mjesto u Haasu, a debi za volanom već je imao na post-sezonskom testiranju u Abu Dhabiju. Idućeg tjedna vozit će po pola dana u srijedu i četvrtak.

“Imati Pietra u bolidu bitan je element za naš simulatorski rad. To uvijek pokušavamo poboljšati. Moramo ga imati u bolidu kako bismo procijenili radi li naš simulatorski program dobro ili ne.”

– Günther Steiner, šef momčadi

Ostatak testiranja odradit će Grosjean i Magnussen.

Osim njih, vozačke postave za testiranja potvrdili su Ferrari, Red Bull, McLaren i Racing Point. Iako je bilo špekulacija o mogućem nastupu Fernanda Alonsa, na McLarenovom popisu za prvi test nema nikoga osim redovnih vozača, ali njihov raspored za drugi test još nije poznat.

Raspored vozača za prvi test

Momčad1. dan2. dan3. dan4. dan
Mercedes
FerrariVettelLeclercVettelLeclerc
Red BullVerstappenGaslyVerstappenGasly
Renault
HaasGrosjeanMagnussenGrosjean/FittipaldiFittipaldi/Magnussen
McLarenSainzNorrisSainzNorris
Racing PointPerezStrollPerezStroll
Alfa Romeo
Toro Rosso
Williams

Raspored vozača za drugi test

Momčad1. dan2. dan3. dan4. dan
Mercedes
Ferrari
Red BullGaslyVerstappenGaslyVerstappen
Renault
HaasMagnussenGrosjean MagnussenGrosjean
McLaren
Racing Point
Alfa Romeo
Toro Rosso
Williams

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni