Vijesti

Grosjean je „možda malo pretjerao“ s kilažom za 2019.

Piše: Luka Jurić

Prije 4 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Romain Grosjean misli kako je „malo pretjerao“ s povećanjem kilaže koju nova F1 regulacija dopušta, ali smatra kako se radi o pozitivnoj promjeni u sportu.

Kako bi izjednačila situaciju između nižih i viših vozača, Formula 1 je za predstojeću sezonu promijenila način na koji se računa minimalna kilaža bolida i vozača. Tako će svaki vozač koji ima manje od 80kg morati imati balast u kokpitu svog bolida koji će ga dovesti do te kilaže.

Ova promjena znači da vozači neće morati biti tako strogi sa svojim dijetama te će biti u mogućnosti izgraditi još mišićne mase zato što ih to neće stavljati u nepovoljan položaj naspram lakših vozača.

Govoreći o promjeni, Grosjean se našalio:

“Da, ja sam možda malo pretjerao! Imao sam 180 cm i 69 kg zadnjih šest ili sedam godina te sam sad s malo više slobode možda pretjerao! Stoga idem nazad na dijetu, iako je bilo zabavno. Ali, smatram da je promjena odlična. Puno je bolja što se tiče zdravlja i fitnessa. Možete osjetiti kako se osjećate bolje i jače, iako očito i dalje ne možete biti body builder.”

“Izgradio sam solidnu količinu mišićne mase, no morat ću izgubiti malo za prvu utrku, ali bit će to u redu. Mislim da je nova regulacija korak u pravom smjeru te da je puno ljepše živjeti na taj način.”

– Romain Grosjean

Grosjeanov momčadski kolega Kevin Magnussen je također zadovoljan ovom promjenom, iako tvrdi kako on nikad nije imao problema s time da ostane dovoljno lagan za utrke.

“Nećete dobiti 10 kg mišića kroz dva mjeseca koje smo mi imali, osim ako to ne napravite na krivi način. Mislim da jesam dobio na mišićnoj masi, ali radi se o možda jednom ili dva kilograma u odnosu na kraj prošle sezone. Ta količina nije nešto što se primijeti pretjerano. Ne očekujem nikog da će doći na početak sezone izgledajući kao Hulk.”

– Kevin Magnussen

Kad su ga pitali hoće li promjena imati utjecaja u utrkama, Magnussen je rekao:

“Nadam se, trenirao sam drukčije nego što je to bio slučaj prošle godine te se i intenzitet treninga povećao. Osjećam se spremnije i to je dobar osjećaj. Radujem se povratku u bolid te da vidim rezultate treninga koji sam napravio tijekom zadnjih par mjeseci. “

“Ja nisam jedan od viših vozača, stoga ja nikad nisam imao potrebu da gladujem mjesecima, kako smo čuli o drugim vozačima, samo zato što je momčad ugradila novu podnicu koja je bila malo teža nego prethodna. Imao sam sreće što se tiče toga.”

– Kevin Magnussen

Komentiraj

3 komentara

  1. Čekamo novog Alana Jonesa


    0

    0
  2. Pierre Gasly
    Perica9 Prikaži

    Vježbaj , piz*a ti materina :D



    12

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni