F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Pirelli ove godine želi krenuti s testiranjem guma za 2021.

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Službeni dobavljač guma za Formulu 1 Pirelli želi krenuti s testiranjem guma za 2021. na stazi već u drugoj polovici 2019.

2021. će doći do velike promjene po pitanju guma – F1 je potvrdila kako će u sklopu novih pravila s 13-inčnih kotača prijeći na 18-inčne. Osim većih dimenzija kotača, prednje će gume biti 35 milimetara uže, a planira se i zabrana grijača guma.

Te će promjene znatno utjecati na cijeli bolid, ne samo da će gume biti potpuno drukčije, već će biti potrebne i velike promjene u dizajnu ovjesa. Sve ovo, uz činjenicu da su pravila oko guma jedina pravila zasad potvrđena za 2021., izazvat će poprilične glavobolje ljudima iz Pirellija.

Pronaći prikladan bolid za planirano testiranje na stazi bit će iznimno težak zadatak za talijanskog proizvođača guma. Dotad, testiranja i razvoj će se odvijati u Pirellijevom postrojenju za istraživanje i razvoj u Milanu.

Pirelli je ekskluzivni dobavljač guma za F1 od 2011., a prošle su godine pobijedili na natječaju za period od 2020. do 2023.

U Pirelliju “pomalo zabrinuti” zbog vremenskih uvjeta u Barceloni

Što se tiče ovogodišnjih guma, njihovo testiranje kreće 18. veljače u Barceloni. Momčadi će tamo po prvi put isprobati nove gume na novim bolidima.

Šef F1 odjela Mario Isola izrazio je zabrinutost oko vremenskih uvjeta tijekom predsezonskih testiranja. Prošle su godine testiranja bila uvelike kompromitirana hladnim temperaturama, a jedan je dan čak upropastio snijeg. Isola strahuje od ponavljanja istog scenarija:

“Sve do početka siječnja bilo je poput proljeća u Barceloni, ali sad je tamo puno hladnije, a svi znamo što se dogodilo prošle godine.”

“Pomalo smo zabrinuti jer ćemo biti ovdje tjedan dana ranije nego 2018. Ali, nikad ne znate – imali smo sjajno vrijeme početkom veljače, ali nekad smo imali i najgoru zimu.”

Puno se pričalo o preseljenju testiranja u toplije krajeve, kao npr. u Bahrein, no na kraju je Barcelona ostala lokacija predsezonskih testova. Iako vremenski uvjeti nisu najidealniji, Isola ne vjeruje da će se lokacija skoro mijenjati:

“Temperature su blizu nuli, ali tijekom sredine dana je obično ugodno toplo, stoga sam siguran da će momčadi iskoristiti taj vremenski okvir kako bi se posvetili radu s gumama. Za učenje o gumama nam treba bolje vrijeme.”

“Za momčadi je početna točka nešto drukčija jer oni moraju razvijati nove bolide, prioritet im je odvoziti što je više kilometara moguće, čim bliže sjedištu momčadi. Tako da ako trebaju nove dijelove, da ih mogu prilično lako poslati u Barcelonu.”

– Mario Isola
Fotografija s prošlogodišnjeg zimskog testiranja u Barceloni

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donatori su: Frantic, Sarma.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj