Izdvojeno

U Williamsu optimistični pred utrku

Piše: David Vidović

Prije 7 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Valtteri Bottas, Williams

Valtteri Bottas, Williams

Felipe Massa i Valtteri Bottas očekuju sutra dobru utrku nakon jakih kvalifikacija. Massa je odvezao četvrto najbrže vrijeme, čime je zaradio start iz drugog reda pokraj Sebastiana Vettela u Ferrariju, dok su žute zastave spriječile Bottasa da unaprijedi vrijeme u zadnjim trenucima Q3 i startat će sa šeste pozicije.

Upitan predstavlja li Williams prijetnju Ferrariju u utrci, Massa je bio optimističan.

“Nadam se! Jučer sam odvezao jako dobru simulaciju utrke, bio sam jako konstantan, brz, dobro čuvao gume i sve izgleda pozitivno. Ako se tempo od jučer ponovi sutra u utrci, siguran sam da možemo biti u borbi s Ferrarijem.”

Prošle sezone u Austriji Massa je ostvario svoju prvu pole poziciju nakon Brazila 2008., i za sada je jedini vozač koji je u ‘novoj eri’ pobijedio oba Mercedesa u kvalifikacijama. Ali, u utrci je Williams podbacio – Massa je izgubio vodstvo već nakon prvog zaustavljanja u boksu, i pao na četvrto mjesto, gdje je ostao do kraja utrke. Međutim Brazilac ne očekuje da Williams uradi iste pogreške i ove godine.

“Prošle godine smo ovdje imali prvu utrku na kojoj smo se borili za postolje, mislim da smo u toj fazi tek učili i nismo bili jako iskusni. Ove godine smo iskusniji, duže smo zajedno i naučili smo mnogo, radimo na bolji način. Definitivno možemo imati bolju u trku ove godine.”

Bottas, koji je završio kvalifikacije na šestom mjestu, iza Nice Hulkenberga koji je sastavio sjajan krug u posljednjim trenutcima Q3, optimističan je kao i momčadski kolega.

“Mislim da sutra možemo imati jednu od boljih utrka u zadnje vrijeme. Naš tempo od petka je jako dobar. Kvalifikacije za mene i nisu završile na planirani način, bilo je jako gusto, ali mislim da nismo imali brzinu da se suprotstavimo Mercedesu i Ferrariju. Šteta što se Hulkenberg kvalificirao ispred mene, ali moji krugovi u Q3 nisu bili impresivni. Mislio sam da će staza biti brža, ali morao sam usporiti zbog žutih zastava i izgubio priliku da poboljšam vrijeme. Nisam zadovoljan svojim kvalifikacijama ali sam sretan za tim. Sutra nas čeka duga utrka, a naš tempo je jako ohrabrujući. Nadam se dobroj utrci.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni