F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Sainz: Formula 1 mora ukloniti opasan DRS [anketa]

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Carlos Sainz smatra da Formula 1 mora pronaći drugi način za povećanje broja pretjecanja, te da je DRS preopasan što je pokazao udes Marcusa Ericssona na drugom slobodnom treningu.

Sauberov vozač je izletio nakon što se DRS nije zatvorio, a Sainz kaže da se F1 mora riješiti DRS-a u potpunosti:

“To umjetno pomagalo, DRS, to je opasna stvar,” kaže Sainz.

“Ako se ne zatvori – bolid se u potpunosti promijeni. Balans, performanse kočnica… Pitam se hoće li se Formula 1 razviti u tom smjeru da DRS više nije potreban.”

“Osjećam da je DRS tu jer u protivnom pretjecanje skoro da ne bi bilo moguće, ali nadam se da će se razviti formula po kojoj ne trebamo DRS.”

Istovremeno, Pierre Gasly je iznenađen da je Ericsson prošao bez ozljede:

“Bilo je zaista strašno,” kaže Francuz.

“Bio sam u bolidu u garaži u tom trenutku i takve slike zaista ne želite vidjeti na ekranu prije nego iziđete na stazu.”

“Vidio sam kad je izišao iz bolida, bio sam zapravo iznenađen, bio je potpuno u redu.”

“Pri toj brzini, 330km/h, kad izgubite bolid i udarite zid – bolid se počne prevrtati i to nikad nije lijepo.”

Treba li Formula 1 DRS?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3329 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. James Hunt Luca Badoer Prikaži

    Nije pitanje za da ili ne. Sa ovim setom tehnickih pravila da ali opcenito bi odgovor trebao biti ne



    17

    0
  2. Sebastian Vettel F1fan001 Prikaži

    Ukloniti ne…ali smanjiti njegov utjecaj da



    3

    1
  3. Ayrton Senna Soldado Prikaži

    Ako sam dobro protumačio pravila za sljedeću godinu zadnja krila će se učinit širim i povući jos prema nazad što povećava efikasnost zadnjeg krila . Automatski ce se povećati i efikasnost zavjetrine i onda DRS uopce nije potreban jer ce se bolidi sa njim prestizati na počecima DRS zona .Volio bih da izbace DRS samo iz razloga sto sam gladan bliski borbi na tačka kočenja jer u zadnje vrijeme vidim čim vozači uključe DRS prelaze u drugu stranu i jednostvno prelete bolid ispred bez ikakvih problema na sredini pravca.



    8

    0
  4. Možda primijeniti Indycar sitem sa ograničenim brojem “push to pass” , ali broj je zavisan od konfiguracije staze.


    0

    0
  5. po meni bi se trebao ukinit…jer otakako je DRS u F1 statisticki imamo najvise pretjecanja u povijesti sporta…a realnost je takva da je 95 posto umjetnih pretjecanja…..jako malo je onih pravih poteza gdje dolazi do izrazaja cisto vozacko umijece i hrabrosti



    2

    0
  6. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Treba bolide prvo malo smanjiti da bi se stvorili uslovi za to. Druga opcija bi bila da se malo uspore.
    Meni bolje zvuči prva opcija.
    Ne vjerujem da će ukinuti DRS prije 2021.


    0

    0