Izdvojeno

Hamilton: Moj jedini cilj u Kanadi je pobjeda

Piše: Ante Vetma

Prije 7 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Lewis Hamilton

Lewis Hamilton

Lewis Hamilton kaže da se oporavio od velikog peha u Monaku kada je izgubio praktički osvojenu utrku zbog krive strateške odluke. Ovog vikenda je ispred nas VN Kanade koja mu tradicionalno odgovara i gdje ima tri pobjede u karijeri.

“Mislim da je priča iz Monaka završena. Bilo je to veliko razočaranje za mene i za momčad, ali zajedno ćemo naučiti iz takvih pogreški i krenuti dalje, kao i uvijek. Ja se samo želim vratiti na stazu i popraviti stvari s moje strane, a teško ću pronaći bolje mjesto za to od Montreala.”

“Ovo je uvijek jedan od meni omiljenih vikenda. Utrkivanje je odlično, grad je jako zabavan i publika je entuzijastična. Nisam uvijek imao mnogo sreće u Kanadi, ali utrku nikada nisam završio izvan postolja, stoga imam jako lijepe uspomene iz Montreala, uključujući moju prvi pobjedu u karijeri. Znam da imam bolid ispod mene i momčad iza mene da to ponovim, tako da je cilj jedino pobjeda.”

Njegov kolega Nico Rosberg također se osvrnuo na Monako gdje je osvojio treću uzastopnu pobjedu:

“Još uvijek ne mogu vjerovati da sam pobijedio treći put za redom u Monaku. Bilo je gotovo nestvarno i mislim da nikada nisam imao toliko sreće. Međutim taj je vikend pokazao da moram podići razinu svoj vožnje ove sezone. Imam dvije pobjede u nizu i to ide u moju korist, još je puno utrka ostalo do kraja sezone i znam da imam osobno još mnogo toga za ponuditi. Na redu je Kanada, tu smo imali jako tešku utrku prošle sezone, ali i jako uzbudljivu. Nadam se da ćemo izbjeći sve zamke koje su nas uhvatile prošle godine, i da će gledatelji uživati u još jedno vrhunskoj borbi.”

Šef momčadi, Toto Wolff, dodao je i svoje mišljenje uoči iduće utrke:

“Monako je bio jako težak za sve nas. Nikada nije dobro ispustiti bodove i ovo je bio još jedan dokaz da svaka pogreška može biti jako skupocjena. Ali u isto vrijeme se moramo sabrati i shvatiti koliko smo daleko dogurali da nam je pobjeda i treće mjesto u utrci nezadovoljavajući rezultat. Preko greški iz Monaka ćemo prijeći kao tim, naučiti iz tih greški i koncentrirati se na utrku u Kanadi. Staza je jako teška za bolid tako da će dobra priprema biti od velikog značaja. Prošle godine je Nico odvezao utrku za pamćenje, a Lewis ima nevjerojatan skor u Montrealu, te znamo da se možemo osloniti na vozače da će dobro uraditi svoj dio posla. Ali nema mjesta odmoru, naši rivali samo čekaju na priliku i trenutak slabosti, dug je put do kraja sezone i ostalo je još puno bodova za osvojiti.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni