Nakon serije sjajnih utrka morala je stići i jedna prosječna. Doduše, kvalifikacije su bile najbolje ove sezone, a zadnjih desetak krugova popravili su sliku jučerašnje utrke.
Za kvalifikacije se vrlo lako može reći da su bile uzbudljivije od utrke. Kiša je uvijek garancija za više akcije i nepredvidljive rezultate. Tako je bilo i u subotu. Iako smo tijekom prvog dijela Q1 gledali intermediate gume, prvi dio kvalifikacija završen je na gumama za suho. Promjenjivi uvjeti donijeli su nam pomalo iznenadna ispadanja (Leclerc, Ocon, Perez). Prvi iz vodećih momčadi koji je pokleknuo je bio Ricciardo. Australac nije prošao u posljednji dio kvalifikacija, ali je zato dvojac iz Toro Rossa ugodno iznenadio. S obzirom na to da smo imali kišne uvjete, Mercedesov 1-2 nije bilo veliko iznenađenja. Ferrari je uoči kvalifikacija bio favorit na papiru, ali vrijeme ih je na kraju koštalo. Slično je bilo i s Red Bullom – Verstappen je bio tek sedmi. Vrlo dobre kvalifikacije imao je i Sainz. Španjolac je s petim mjestom još jednom dokazao da mu se sviđaju ovakvi uvjeti.
Britanac je iskoristio kišne kvalifikacije i Bottasovu pomoć. Utrku je odveo bez greške i na kraju i više nego zasluženo stigao do pete pobjede sezone. Hamiltonu je na ruku išao i Vettelov spori pit stop. Nijemac je imao duži prvi stint od ostalih, a nakon promjene guma na stazu se vratio iza Bottasa i tu je Hamiltonova pobjeda bila sigurna. Hamiltonova prednost od 17 sekundi u odnosu na Vettela na kraju utrke nije realna slika trenutnog omjera snage između dvije najbolje momčadi prvenstva, već je rezultat odličnog posla njemačke ekipe.
Mercedesov pomoćnik (Wolffove riječi) odradio je sjajan posao. Finac je dovoljno dugo blokirao Ferrarijev dvojac u drugom dijelu utrke i time omogućio svom momčadskom kolegi da bez problema stigne do pobjede. Na kraju je i pretjerao. U posljednjim krugovima utrke imao je dodire s Vettelom i Ricciardom, a zbog onog s Red Bullovim vozačem je zaradio kaznu od 10 sekundi. Wolff je, naravno, pojasnio svoje komentare u Bottasu, ali jasno je tko je broj jedan u njemačkoj momčadi, isto kao i u Ferrariju.
Francuz se vratio u osvajače bodova po prvi puta nakon VN Monaka. Kiša je Toro Rossu pomogla u kvalifikacijama, a Gasly je sjajnom vožnjom u utrci zadržao šesto mjesto i treći puta u karijeri stigao do bodova. Također, bio je jedini vozač (osim top momčadi) koji nije bio prestignut za cijeli krug.
Verstappen je morao zaustaviti svoj bolid već nakon sedam krugova. Ponovno je otkazao Renaultov motor i ponovno smo se naslušali komentara iz oba tabora. Sreća je što ih zajedno gledamo još samo devet utrka. Da ne bude sve tako crno pobrinuo se Ricciardo sa sjajnim probojem od 12. do četvrte pozicije.
– Hamilton sada ima po 6 pobjeda u Mađarskoj, SAD-u i Kanadi
– Hamiltonova prednost od 24 boda najveća je ove sezone između njega i Vettela
– Hamiltonova 220. utrka – 110 za Mercedes, 110 za McLaren
– Raikkonenovo peto postolje zaredom (po prvi puta nakon 2007.), osmo ove sezone (u cijeloj 2017. imao ih je 7) i deveto na Hungaroringu
– James Hunt i Jean Alesi ostaju jedini vozači koji su pobijedili na svoj rođendan (sorry Alonso)
Mercedes je za dva boda povećao prednost u odnosu na Ferrari i ona sada iznosi deset bodova. Njemačka je momčad stigla do pobjede na stazi na kojoj je momčad iz Maranella očekivala nešto više. Naravno, Ferrarijevo dvostruko postolje je sve samo ne loš rezultat. Što se tiče sredine poretka, velikih promjena nema. Jedino se McLaren približio Force Indiji, Haas Renaultu, a Toro Rosso se s novih šest bodova odvojio od Saubera. Williams je osmu utrku zaredom ostao bez bodova. Polako, ali sigurno ova sezona postaje jedna od najgora u njihovoj povijesti.
Momčadi čeka zasluženi odmor. VN Belgije vozi se tek za četiri tjedna.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pamtimo novousvojeni termin pomoćnik.
17
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pamtit ću novi friz LH , “začuđenost” VB kad su mu naložili da propusti ricciarda nakon sudaranja i tvrdoglavost finca da to ne uradi , “munjevitu” izmjenu guma sebu šta ih je koštalo moguće pobjede i odličnu vožnju mladog gaslya ( ponovno ) . gasly me po odnosu novinara i ostalih kompetentnih podsjeća na odnos navedenih prema saimzu i maxu . jednog se veličalo , drugog jedva spominjalo . tako i sada , stalno se priča o leclercu koji je zaista dobar , a zaista dobrog gaslya se skoro ni ne spomene . a momak ima tek 3 boda manje od ocona i 4 od sainza i 10. pereza i to sa tek 17 GP – a iza sebe . spomenuti su za njega veterani … ocon 41 . , sainz 72 . , perez 146 …..
23
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da tip je dobar, pokazuje odličan F1 materijal ali i TR šasija je odlična na ovakvom tipu staze.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pretpostavljam da će Alesijev rekord ostat zauvijek. Osim što je pobjedio na svoj rođendan, to mu je bilo prvi put, zadnji put i nikad više. I usput, zadnja pobjeda za V12 motor
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebao je imati više rođendana ;)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao ALF. Njegova vrsta ima po 2 rođendana godišnje. :mrgreen:
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da je još jedan vozač pobijedio na utrci i Brundle je to rekao kada je komentirao utrku.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda je spomenuo Bergera koji je imao pole position iste te 95. godine u istom tom Ferrariju. I ponovno- zadnji pole za V12 motor.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Come on, Alonso. Budeš imao još prilike za F1 pobjedu na svoj rođendan. :thumbs:
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ću svakako pamtiti da sam trku, igrom slučaja, odgledao sa tribine Gold 4!!! Odmah prije prvog zavoja, sva obilaženja i sve sudare vidio uživo aaaaaa…:D
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ću je pamtiti jer je bila prva koju sam odgledao uživo. Uzeli smo GA i stajali nekih stotinjak metara nakon posljednjeg zavoja. Lijepo se vidio cijeli zadnji sektor, ali i dobar dio startno-ciljne ravnine ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tu sam i ja stajao prvi put kad sam bio..od onda sam dosta toga novog pronašao ;)
1
0