F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Neki vozači nisu sretni uvođenjem dodatne DRS zone u Austriji

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Određeni vozači su upozorili vodeće ljude Formule 1 da ne rade ovaj sport nalik na “Mario Kart”, a sve to zbog uvođenja treće DRS zone na Red Bull Ringu na VN Austrije.

Kako bi pokušala pomoći prilikom pretjecanja na Red Bull Ringu, FIA je donijela odluku o uvođenju i treće DRS zone između zavoja 2 i 4. Iako je nedostatak pretjecanja jedan od problema F1 ove sezone, Sebastian Vettel boji kako bi ovakvi potezi utrke mogle učiniti previše umjetnima.

“Ne znam je li rješenje da se uvode dodatne DRS zone,” rekao je.

“Da me ne shvatite krivo, postoji mnogo ljudi kojima se možda sviđa ideja Mario Karta, uključujući i mene. Igrao sam to kao mali, ali opet mislim kako ne bi trebalo postati previše umjetno. Vidjet ćemo kako će funkcionirati.”

“Možda pomaže prilikom pretjecanja i tako dalje, no ako bez problema prestižete drugoga, to i nije toliko uzbudljivo.”

“Puno je više pritiska i uzbuđenja ako je bolid iza i možda se nešto dogodi nego kada možete proći bez problema.”

Romain Grosjean također dijeli mišljenje Vettela zbog činjenice kako će pola staze u Austriji biti DRS te da će utrkivanje biti prelagano.

“Idemo vidjeti što će se dogoditi,” rekao je Haasov vozač.

“Kada sam vidio, na prvu sam bio skeptičan zbog toga što ima puno DRS zona, realno, svaka ravnina na stazi.”

“Stoga, trebamo vidjeti kako će biti tijekom utrkivanja te da nije situacija kao u Mario Kartu gdje ja zaobiđem, pa ti zaobiđeš i ja na kraju isto to napravim.”

Situaciju je komentirao i Kimi Raikkonen.

“Pola staze je DRS zona pa bi to trebalo olakšati stvari. Ne znam hoće li biti prelagano ili ne. Očito je kako želimo pretjecanja, ali mora postojati točka do koje pretjecanja nisu previše umjetna, no vidjet ćemo.”

Međutim, nisu svi vozači skeptični oko promjena na stazi u Austriji. Svjetski prvak Lewis Hamilton misli kako bi dodatna DRS zona mogla poboljšati stvari.

“Mislim da to u konačnici rade kako bi utrkivanje napravili uzbudljivijim nego što je sada, a osnove su prevelike kako bi se mijenjale tijekom sezone,” rekao je.

“Pokušavamo izvući najbolje iz onoga što imamo. Mislim da rade tako da u jednoj DRS zoni ti možeš preteći te da drugi vozač može isto to napraviti u drugoj zoni.”

“To bi moglo možda biti dobro. Nije osobito najlakša staza za pratiti, tako da će biti zanimljivo.”

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Har Kl.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Luka Kolak
Pulsmedia autor
180 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Osobno smatram da je ovo pretjerivanje i bzvz…



    11

    1
  2. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Samo treba donijeti pravila u kojima se bolidi mogu pribliziti jedni drugima. Uzet cu opet kao primjer Imolu 2005. Pretjecanja skoro pa i nije bilo, a Schumacher je cijeli zadnji stint proveo iza Alonsa, ali bilo je vrlo neizvjesno. Naravno pomogla je cinjenica da se bore sedmerostruki prvak i superbrzi mladic iz Renaulta te da je to borba za prvo mjesto, ali Schumi je pratio Alonsa u mjenjac. U par navrata sam zazmirio, dok sam gledao snimku makar znam ishod, hoce li Schumi zavrsit u Alonsovom mjenjacu. Monako je bio manje vise pracenje bolida isto kao i ta Imola, ali pracenje bolida po vise od pola utrke, a razmak ne ide ispod 0.9…To je Monako pa ne mogu prigovarati na to, ali opcenito bolidi se jako tesko prate i to je razlog zasto nema pretjecanja. Pretjecanje pomocu DRS-a je jednostavno bez puno muke (osim ako si u Mclarenu ili si njihov navijac pa iz trosjeda suze ronis hehe ?). Mislim da F1 treba ciljati na sezonu slicnoj 2010. DRS nije postojao, a bilo je prolazaka. Ovo dodavanje DRS zona je kao sakrivanje problema. Rijesit ce problem prolazaka, ali opet prolasci ce biti kao i u Francuskoj. Bolid iza je prije kocenja vec ispred i gotova borba.



    4

    4
  3. Sebastian Vettel 5 ForzaFerrari1204 Prikaži

    Zašto jedostavno cijelu stazu ne stave pod DRS ionako pola već je…



    3

    0
  4. Max Verstappen 33 Mario Prikaži

    Čitam Reno potvrdio party mode (kvalifikacijski)??. Sada čemo definitivno gledati još zanimljivije kvalifikacije. NAPRID RD !!!



    3

    0
  5. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Stvari stoje vrlo jednostavno: čim imaš krila – tvoja krila ometaju krila onog iza tebe. Čisti zakon fizike.

    Dakle, ako želimo da se mogu približiti, krila treba ukinuti. pa da se vratimo na bolide kojih se čak niti ja ne sjećam. Kad sam ja počeo gledati F1 (1976), bolidi su već imali krila, dakle imali su problema s praćenjem, samo je to bilo malo manje izraženo jer su krila bila manje efikasna nego su danas. Danas F1 bolid može voziti po stropu – tada vjerojatno nije mogao.



    2

    0