F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA će istražiti Perezov incident s kotačem

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Force India će biti pod istragom od strane FIA-in sudaca zbog potencijalnog puštanja bolida u nesigurnim uvjetima nakon što se na Perezovom bolidu otkačila zadnja lijeva guma na drugom slobodnom treningu.

Iako nema i dalje službenog poziva, FIA će zvati glasnogovornike momčadi na sastanak u subotu ujutro. Momčad bi mogla dobiti kaznu osim ako FIA prihvati da je guma bila potpunosti učvršćena prilikom izlaska bolida iz boksa te da je tehnički problem uzrokovao popuštanje navoja na gumi.

Perez je bio u svom drugom krugu nakon uzimanja novih guma kada se izvrtio na stazi nakon što je guma odletjela s bolida u brzom lijevom zavoju, bez ikakvog upozorenja. Matica, koja drži gumu, i dalje je bila pričvršćena na bolid. FIA vjeruje kako je određena krhotina možda uzrokovala da guma nije dobro sjela na svoje mjesto.

U izvješću tehničkog delegata Jo Bauera stoji sljedeće:

“Oznake na unutrašnjoj strani kotača daju pretpostavku da je postojao određenih dio krhotine između matice kotača i osovine kada je guma montirana na sam bolid. To je vjerojatno dalo pogrešni indikator da je matica pravilno zategnuta.”

Prije nego što je FIA objavila svoje izvješće, Otmar Szafnauer je sugerirao kako bi problem mogao biti u jednim od pričvrsnih vijaka u bolidu.

“Izgleda kao da je jedan od vijaka na jednoj od ploča unutar kotača bio popustio,” objasnio je.

“To znači da kada se guma otkačila s bolida nije bila pričvršćena na pravu podlogu. Stoga moramo se pobrinuti da provjerimo sve kotače da budemo sigurni da su svi vijci na pravom mjestu.”

“Mislim da je ovo problem iz kojeg moramo učiti zbog toga što je vijak učvršćen i nije nikad provjeravan i tijekom vremena se krenu trošiti te bi ih izgleda trebali provjeravati i po potrebi ponovno učvrstiti.”

Nakon Perezovog incidenta, momčad je zaustavila i bolid Estebana Ocona na zahtjev tehničkog direktora Andy Greena. Međutim, nakon što je Perezov bolid vraćen u boks i pregledan od strane momčadi, Oconu je dopušteno da se vrati na stazu dok je Perez na stazu uspio izaći tek nekoliko minuta prije kraja sesije.

“U to vrijeme Esteban je bio spreman izaći na stazu, no Andrew je rekao da dok god ne znamo što se dogodilo sa Sergijovim bolidom da ne izlazimo van,” rekao je Szafnauer.

“Ono što smo mi morali imati jesu glavni inženjer utrke, mehaničare i glavnog dizajnera. Otišli su pregledati bolid i kotač da vide što se dogodilo. Bez pregleda, ostaju vam nagađanja.”

“Nakon pregleda, rekao je ako nije ista stvar problem i na Estebanovom bolidu da bolid može ići na stazu.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: Kico.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
232 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj