F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Tilke vjeruje da budućnost F1 leži u uličnim stazama

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Glavni izvršni direktor F1 Grupe, 64-godišnji Chase Carey, nedavno je rekao da nove staze moraju dokazati kako mogu pružiti zanimljive utrke, a poznati dizajner F1 staza Hermann Tilke kaže da je odlazak u centre gradova potez ka tom zahtjevu.

Tilke stoji iza mnoštva staza koje su u kalendar Formule 1 ušle prošlih godina, a ovih je dana iznio zanimljivu tvrdnju kada je riječ o novih stazama za motorsportske utrke. 63-godišnji Nijemac kaže da dizajneri uličnih staza zapravo imaju više slobode od onih koji kreiraju stalne trkaće staze koje moraju odgovarati različitim tipovima automobila, vozača i događaja.

“Ne gradimo [stalne] staze samo za profesionalne vozače, već za sve vrste vozača. To se odnosi na amatere, vozače od 60 godina koji požele voziti neku vrstu trkaćeg automobila ili automobila visokih performansi. Svi ti ljudi moraju biti sigurni na stalnim stazama, to nije slučaj samo u F1”, rekao je Tilke na FIA-inoj sportskoj konferenciji i zatim nastavio.

“Ali kao što vidite u Bakuu, ta je staza izgrađena samo za profesionalne vozače. Nikada ne biste mogli imati stare ili mlade vozače na ovoj stazi i to čini razliku.”

“Investitor stalne staze želi da ju koristi svatko – ne samo Formula 1.”

Miami i Vijetnam su možda sljedeće nove postaje u F1 kalendaru, a Liberty je nedavno bio jasan kako sa sportom želi ići u poznate gradove kako bi privukao novu publiku.

“Trend je ići na staze u gradovima i to je stvarno dobro za profesionalni sport”, dodao je Tilke. “Ideja koja stoji iza toga je to da je takva staza stvarno jedinstvena, svaki grad je jedinstven. Ako idete u centar grada, onda ne možete uspoređivati s drugima.”

“Imamo prave ulične utrke, trenutno imamo tri u kalendaru, Monako, Singapur i Baku, i sve ove tri su drugačije i tako jedinstvene.”

“To stvari čini uistinu jako zanimljivima, a za profesionalne serije poput Formule 1 to je pravi put.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Ajde ne pričaj gluposti…



    6

    4
  2. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Ne, tu lezi buducnost Formule E i kojekakvih drugih kategorija u koje spadaju i one utrke magaraca sto se svake godine odrzava kod nas, a vi iz godine u godinu kupite tu atmosferu, ulicne staze, pravila iz drugih kategorija itd. Buducnost Formule 1 lezi u tvojim rukama i rukama FIA-e, a ako cemo iskreno niste dobro krenuli u novu eru. Ovom sportu ne treba nista osim normalne osobe koja ce stat i razmislit i to je to ?



    14

    2
  3. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Tako je ako 99% ljudi zeli klasicne staze i v10 motore, znaci buducnost je hibrid i vozit po gradu, motore jos nekako zele razvoj stedljivijih hibrid motora, ali za staze nema logike nikako, buducnost F1 je u problemima s ovima



    6

    5
  4. Brawn Gp Majki2111 Prikaži

    To se slažem sa njime…



    5

    3
  5. Fernando Alonso 14 alonso05espana Prikaži

    Formula 1 bi po njemu trebala postat kao Formula E? Uvijek sam za zanimljivu utrku, ali staze poput Spa, Monze, Red Bull ringa itd. mi ne može zamijenit ni jedna gradska utrka. Nažalost sve smo bliže utrkama na kilometarskim ravninama i zavojima po 90 stupnjeva.



    3

    1
  6. Marlboro MrDoomroom Prikaži

    Sari Nürburgring na sreću nije građen za vrijeme pojave Tilkedromo-virusa koji nikako da se iskorijeni iz F1. Jednostavno nema viziju kako napraviti dobru stazu, monotone široke piste sa dugim pravcima i jakim kocenjima nije ni čudno što nove staze padaju u zaborav.



    8

    1
  7. Jedini razlog zasto je trka, recimo u Bakuu, “zanimljiva”, jeste zato sto postoji mnogo amatera koji voze F1 i uvek naprave neku glupost. To nije trkanje.



    1

    2