FIA-in tehnički šef za jednosjede Nikolas Tombazis se nada da će “nužno zlo” DRS biti odbačen do 2021 godine.
Utjecaj DRS sistema ojačan je nakon nedavne promjene pravilnika za 2019. i 2020. godinu, a Tombazis zajedno s inženjerima FOM-a pod vodstvom Pata Symondsa radi na novom tehničkom pravilniku za 2021. nakon kojeg se nadaju da taj sistem više neće biti potreban.
“Točno je da postoji određena nelagoda oko DRS-a, i ja to osjećam. Znam da je Ross imao slične komentare.”
“Mislimo da je DRS dobra stvar u trenutnom stanju stvari. Ipak, za 2021. se nadamo da će bolidi moći slijediti jedni druge i bilo bi lijepo da se smanji njegov utjecaj ili da se u potpunosti izbaci.”
“Ali, dok ne dođemo do trenutka kad smo zadovoljni kako se bolidi mogu slijediti – nazvao bih ovo nužnim zlom.”
Tombazis je uvjeren da će moćniji DRS od iduće godine imati pozitivan utjecaj na utrkivanje.
“DRS efekt će biti veći za 25 ili 30%.”
Treba spomenuti i komentar Charlieja Whitinga koji je naglasio da cilj ove promjene nije lakše pretjecanje, već omogućavanje otvaranje DRS-a na više lokacija.
“Glavna prednost bit će mogućnost otvaranja DRS-a na manjim pravcima,” kaže Whiting.
“Trenutno pokušavamo povećati DRS zone na stazama poput Melbournea, možda bude i jedna dodatna zona u Kanadi. To su mjesta gdje bi dobro došla ova dodatna snaga DRS-a.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Volio bi da vrate KERS u glavnu temu jer su to bila vremena za pamtiti.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i sad imaju KERS samo se sad zove MGU-K. :)
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, ali energija koja se dobiva iz sadašnjeg generatora kinetičke energije ne može se koristiti u taktičke svrhe kao što se moglo s KERS-om do 2013., sad to samo daje dodatnu brzinu onome tko ima efikasniji MGU-K.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad se baterija puni iz dva izvora mgu-k i mgu-h. A troši se prema volji vozača. Samo više nemamo grafiku koja nam prikazuje stanje baterije pa ne znamo kad se to koristi.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
slažem se s lovrom.
nema više dugmeta za trošenje ‘po volji’.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno,imaju KERS ali drugačije funkcionira.U staroj varijanti ispucaval je 60ks/6sec a danas 160ks,30sec po krugu.To tak nekak izgleda u službenom objašnjenju. :pivo:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Citiram formula1.com:
4MJ *može* biti vraćeno iz baterije kroz MGU-K na kotače. Može – ne mora. Vozač ima “pristup” do dodatnih 160ks u trajanju od 33 sekunde.
Jasno je da je taktika korištenja dodatne snage drukčija kad ti boost traje 6s x 80ks ili 33s x 160ks. Ali sam siguran da vozač ima pod kontrolom način kako se ta snaga deploya. Drukčije bi bilo suprotno od logike utrka.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ima pu modove koji su prije izlaska na stazu već određeni.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Postoji “preset” za trošenje dodatne energije kojeg momčadi konfiguriraju prilikom dolaska na svaku od staza, ali postoji i “override” gumb na volanu kako bi vozač ručno odredio gdje će ispucati energiju ako se za to pokaže potreba.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja mislim da je to vezano za modove motora.
Ali također nisam siguran da je to sve određeno prije izlaska na stazu.
Vidio sam nekoliko puta situaciju, gdje se vozači savjetuju da se prebace na drugačiji režim rada.
Ali u svakom slučaju, ne znam da postoji način, da vozač može ispucati komplet boost npr. na jednom pravcu.
Ovo je inače velika tajna, tako da ne možemo ni imati informacije kako se koristi.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kad sam napisao ‘prije izlaska na stazu’ nisam pod tim misilio pred fp1 i to je to. mogu oni to mijenjati…a valjda do kvala.
za ovaj override prvi put čujem.
citat sa f1:
During a race drivers may use steering wheel controls to switch to different power unit settings, or to change the rate of ERS energy harvest. Such changes are controlled and regulated by the standard electrical control unit (ECU), mandatory on all F1 cars.
svezi uloge vozača sa f1i:
It is naturally impossible to predict how an entire grand prix will unfold lap by lap. That’s why teams also factor in race circumstances in their preparations.
“This work is done before the event, but the computer knows this,” Cowell added. “The computer knows, it is loaded in there and it can adapt and learn. So if you’re sat behind somebody for a while and you end up with a completely full battery, it knows where to spend it for best lap time.”
Depending on his needs, the driver can also adapt electric deployment himself and unleash more power in a specific sector of the circuit.
“There can be scenarios that differ from what was initially planned, like when a driver wants to overtake another car,” Taffin further explained. “We know the move must be made on this particular straight so we’ll have to save energy somewhere else. That’s a typical example of bespoke electric deployment.”
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
drago mi je da sam danas nešto novo naučio.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
http://c.newsnow.co.uk/A/937289073?-2724:768
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Novi Mcl nos…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ružan k’o lopov, što bi se reklo, ali ako djeluje..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već sam vidio to interesntno i invetivno riješenje
Kako mi se čini McL nem S duct nego zrak zadržava na nosu uz pomoć ovih tankih uzdužnih krilaca i forsira ga kroz ove bočne otvore na vrhu nosa na ova bočna narančasta krila. Jako dobro jer se ta količina zraka ne rasprši po HALO-u nego se može opet aerodinamički iskoristiti na podnici. Još je zanimljivo jer se na krajevima bočnih elemenata prednjeg krila jasno vide zarezi koji služe za stvaranje konroliranog vrtloženje s obe strane kotača. Na taj način drže zarobljen prljavi zrak što ga stvaraju ovijes i gume, te mu ne doouštaju dodir s ostalom aerodinamikom bolida.
Mislim da su napravili preinake koje će donest napredak u kvalifikacijama i pri vožnji u čistom zraku, a da će u gužvi imat problema.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
DRS ne treba micati, mozda samo umanjiti njegovu funkciju.
Bila bi dobra stvar da postoji nesto kao KERS ali s nekom vecom baterijom i da se tokom utrke ta baterija puni tako da vozaci mogu odlucivati hoce li energiju spržiti samo na nekim izlazima iz zavoja ili ce je cuvati za neki napad ili obranu.
6
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja se nadam. Jer sjecam se vremena kada sam sjedio na rubu stolice gledajuci kako jedan vozac 6-7 krugova pokusava prestići vozaca ispred sebe. Kada svojim vozačkim umijecem i malo drugacijim linijama pokusava i daje sve od sebe. I tih 6-7 krugova gledas tu borbu i doslovno plitko dišeš od napetosti. Drs samo pokazuje umijece vozača da stisne gumbić i pretekne vozača ispred. I to umjece traje jedan krug i ono, niti je bas previse zanimljivo a niti sjedim na rubu stolice. Vjerujem da ce poraditi na tome i da ce umijeće vozača doci do izražaja.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Niti ne mora stiskati, ako je u dosegu DRS-a, čim prijeđe liniju automatski se otvara dok drži gas. Moram priznati da nisam to znao do Bakua ove godine kad su morali ručno otvarati DRS u prvoj zoni zbog kvara na automatskom otvaranju (kvar u senzorima na stazi).
3
0