F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamilton: Želim slijediti svoj instinkt, a ne računala

Zvonko Vasilj

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Lewis Hamilton u budućim utrkama želi više sudjelovati u strategijskim odlukama, a ne oslanjati se na računala i simulacije koje su ga koštale pobjede u Australiji. Četverostruki prvak je tijekom prvog dijela VN Australije povećavao vodstvo nad Ferrarijima, no problemi su nastali kada je pozvan po novi set guma. Ostaviti Vettela na stazi bila je ključna odluka za Ferrari. Nijemac je iskoristio vrijeme pod virtualnim sigurnosnim automobilom, zbog kojega su svi bolidi morali voziti ograničenom brzinom, kako bi stavio set svježih guma i tako prestigao Hamiltona.

Nakon što u završnom djelu utrke nije uspio prestići Vettela, Hamilton je kritizirao stazu zbog nemogućnosti pretjecanja, a potom i nove bolide koji proizvode previše turbulentnog zraka da bi ih mogli slijediti unutar DRS-a. Hamilton bi želio da Mercedes razmisli o svojoj strategiji i da imaju više povjerenja u svoje vozače.

“Razviti strategiju za utrku je uistinu momčadski rad, ali kada se oslanjate na računala i podatke i kada koristite toliko tehnologije, gubi ljudsku notu. Ne znam jesam li se dobro izrazio, ali želio bih da imam više u svojim rukama. Smatram da sam vozio dobro kao i uvijek, stvarno sam zadovoljan svojom vožnjom. To ću prenijeti na iduću utrku, napravit ću sve isto kao i ovog vikenda i pokušat ću poboljšati samoga sebe.”

Hamilton smatra da je Albert Park poslije Monaka najteža utrka u smislu pretjecanja bolida te misli da je to razlog zbog kojega je završio drugi na VN Australije.

“Volim biti u Australiji , Melbourne je fantastičan grad i volim voziti na Albert Parku. Siguran sam da mogu prilagoditi stazu kako bi osigurali više prestizanja. Još jedna DRS zona nije učinila ništa, Albert Park je poslije Monaka najteža staza za pretjecanje. Da je moj najbolji prijatelj visio s litice, a ja trebao prestići bolid da ga spasim, ne bih mogao, bilo je toliko teško. Pokušao sam sa svom svojom moći, sposobnostima i svime što sam imao, ali jednostavno se nisam mogao dovoljno približiti.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Zvonko Vasilj
Pulsmedia autor
90 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

22 komentara

  1. Jenson Button Foxi_HR Prikaži

    Fizika je u ovom sportu neumoljiva! Što su bolidi brži pravci su sve kraći!
    Ako na trenutak izuzmemo ljudski faktor i dodamo najboljima, a najslabijima oduzmemo, npr. 0.3-0.5s po krugu (da izjednačimo vozačku kvalitetu i razlike među vozačima, pogledajmo samo koliko aero utječe na brzinu i ukupan rezultat kada uspoređujemo samo bolide koji voze sa istim motorima, pogotovo ako pretpostavimo da svi sa jednakom nominalnom snagom – RB vs McL vs Renault ili Ferrari vs Haas vs Sauber, odnosno Merc vs FI vs W!
    Pogledajmo samo koliko je teško pratiti bolide svima, pa i najboljima… ne zazivamo mi koji znamo bezveze ona vremena kada su se utrkivali Senna, Prost, Mansell, Alesi, Schumi, Hakkinen, Coulthard i dr. (da ne nabrajam sada). Bila su to jednostavnija vremena i mislim da tome treba F1 stremiti, barem kada je aero u pitanju. 1001 zakrilce ovamo i onamo samo donosi hrpu smeća kada se netko očeše uz drugog, a u konačnici donosi samo veću brzinu kroz zavoje i manje atraktivnosti. Vozilo se i sa motorima sa bitno većom snagom od sadašnjih, ali i sa manjom i osim onih sezona kada je MSc uvjerljivo razvalio sve sa nekih 14 pobjeda u sezoni (ne znam ni sam koliko) ne mogu baš reći da je bilo nezanimljivih sezona. F1 surfa na staroj slavi kada se govori o atraktivnosti… barem u mojem sustavu vrijednosti, tehnološki napredak na stranu.
    Tko se sjeća utrke da su se nekome pregrijale bremze? Ne znam da li se takva dogodila u zadnjih 15tak godina!



    19

    3
    • Marlboro McKruno Donator Prikaži

      Istina, nema pregrijavanja kočnica kad tokom utrke moraju voziti u kojekakvim modovima osim u race modu. Kako je Kimi rekao da na ravnini mora pustiti gas zbog, ne znam sad točno, potrošnje ili protoka goriva. Ranije pusti gas, bolid dolazi sporije u zavoj i kočnice nisu na max opterečenju. Naravno, osim ako ne pokupiš nekakvu vrečicu kao Sirotkin.



      16

      1
      • Jenson Button Foxi_HR Prikaži

        Kimi je jedan od rijetko karakternih likova u ovom sportu! Kada se sjetim njegovih legendarnih izjava na TR odmah mi je lakše…
        Sirotkin je nažalost postao Sirotek…



        9

        5
      • Foxi_HR … je*e se tebi za sadržaj posta , najvažnije je omalovažit , a za činjenice … ma who cares :) treba bi otič korak dalje pa shvatit da nije wiki jedini izvor informacija . internet je “more široko” ako si dobar navigator … sve pronađeš ;) probaj i ti pa me demantiraj , a ne omalovažavat jer da si samo trenutak razmislija kako se npr sportski novinari pripremaju za prenošenje sportskih događaja ( i F 1 ) možda bi shvatija da to rade surfanjem , posezanjem u svoju arhivu , a “ponešto” i znaju , pamte pa je to recimo iz glave . mada virujem da svi stručnjaci , fanovi tvoga tipa sve “drže u glavi” za razliku od mene koji koristim jedino wiki :) :) :) možda i vi jednom otkrijete snagu , čari interneta pa shvatite da su ovakve primjedbe malko glupaste . ne bori se nekakvim kvazi sarkazmom , podje*avanjem nego činjenicama ako ti smeta ono šta pišem . pusti netrpeljivost , “obori” me raskrinkavanjem laži koje pišem … ako možeš , a naravno da možeš samo ti se … ne da :) :) :)


        0

        1
      • Jenson Button Foxi_HR Prikaži

        Nisam te želio omalovažiti, samo sam provjeravao da li si zaista zagrižen fan ili se samo praviš pametan!
        Nije poanta u tome da li znaš sve jer najlakše je biti copy-paster, a to kako se novinari pripremaju nema veze sa mojim komentarom ili sa činjenicom da je ovdje naglasak na davanju mišljenja, a ne na prepisivanju suhoparnih podataka!
        Svaka ti čast, demantirao si moje retoričko pitanje činjenicim da je u posljednjih 15 godina Hamilton 2014. odustao zbog pregrijanih bremzi. Također super je pohvalno da znaš pronaći na netu informaciju koja te zanima… mnogi to ne znaju.
        A sadržaj tvojeg komentara i ono što zaista misliš napisano je u zadnje 3 polurečenice.


        0

        0
    • vjerovatno se niko ne sjeća pregrijanih kočnica zadnjih bar 15 sezona ako zanemarimo … kanadu 2014. i odustajanje LH zbog “sprženih” kočnica . ali ko bi se toga sitija ? ne pada mi na pamet kad se vozilo sa snagom BITNO većom od sadašnje … Ferrari Tipo 053/54 = 900 KS ( 2004./05. ) , Mercedes-Benz FO 110R = 930 KS ( 2005. ) , Renault RS24/25 = 900 KS ( 2004./05. ) , Honda RA167E = 1000 KS ( turbo iz 1987. i to V6 ;) ) BMW P84-5 = 950 KS ( 2005. ) u Q da , BMW M12/13 TURBO je ima otprilike između 1300 i 1400 KS , bar se tako pričalo ali u trci NIKAD ! mercedes je po nagađanjima 1000 + KS , ferrari tu negdje , renault moguće 950 , a honda … ko zna ? npr od 1985. do 2013. bilo je bar 9 – 10 dosadnih sezona npr 1988. kad su senna i prost zajedno za McL hondu ostvarili 15 pobjeda u 16 trka , 1989. 10 pobjeda u 16 trka . 3. patreze je za pobjednikom zaosta 36 bodova , a za pobjedu se dobivalo 9 . bilo je i tako tako dosadnih ( bar 5 ) , a u ostalim “zanimljivim” su se u borbi za titulu nadmetala tek dvojica ( npr 1990. senna sa McL hondom i prost sa ferrariem … 3. piquet je sa benettonom zaosta za pobjednikom 35 bodova ) rijetko 3 vozača . bilo je i daleko manje preticanja pa ne vidim šta je tu bilo toliko zanimljivo . a onda nije bilo toliko akcenta na “kompliciranost” no turbulencija pri pračenju vozača je uvik bilo . uostalom australija je “ulična” trka isto ka i MC ili singapur , a na takvim stazama zbog spec konfiguracije je turbulencija izraženija nego na “pravim” stazama .



      32

      2
  2. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Nemoj Lewise… govorim ovo bez mrve zavisti i mržnje.. do sada si pokazao da nisi baš najoštroumniji momak



    26

    14
    • Kada već pomenuste u odnosu na Rosberga i Vettela teško je zaključiti da je Hamiltonu engleski jezik nativni. No, dok dobro radi posao vozača ja zadovoljan. Izjave koje nisu “na mjestu” uvijek mogu zanemariti……..izignorisati…..
      No, uzevši sve u obzir rekao bih da većini “naših” gledalaca najviše smetaju britanski novinari koji kao nemaju granica……. u svojim glorifikacijama …… pa se to naše nezadovoljstvo nekeda odrazi i na Hamiltona.



      5

      0
  3. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Zar nije rekao da mu se motor pregrijavao?



    11

    3
  4. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    Ajde još koja utrka poput Australije da Lujo još malo izgubi sigurnost u momčad pa da bude zanimljivije

    Evo zašto je meni seb vozač no1
    Jer gradi atmosferu i ima povjerenja u momčad makar gubi prvenstva
    Đabe mi vozač koji osvaja a čim izgubi utrku ograđuje se retorikom od momčadi…
    Takvih ima na gridu dovoljno
    Ofc to je samo moje misljenje :)



    23

    9
  5. klasika, ništa od ovog mu nesmeta dok je vodeći u utrci
    statistika u pole pozicijama i pobjedama mu je daleko iznad one koju zaslužuje



    16

    8
  6. Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

    Čitam komentare ovdje i nisam pročitao niti jedan jedini argument koji bi išao u prilog vrijeđanju, ponižavanju i omalovažavanju vozača koji je odlično odradio svoj dijel timskog zadatka u Albert Parku. Niti jedna jedina riječ nije spomenuta u svezi razloga koji je bio ključan što njegov trud nije bio dovoljan da rezultat bude bolji, a to je “učinak” ostatka tima. Kao i uvijek, samo bezrazložno vrijeđanje, ponižavanje …….itd.



    9

    11
  7. Max Verstappen F1ST Prikaži

    Tesko da postoji veci Serator i placipizda u ovoj formuli od hamdije.
    dzaba sto je top vozac kad mu je kultura i ponasanje na nivou krave .
    umisljeno deriste . nekad sam ga volijo al to je proslo svrseno vrime.



    4

    17