Lewis Hamilton u budućim utrkama želi više sudjelovati u strategijskim odlukama, a ne oslanjati se na računala i simulacije koje su ga koštale pobjede u Australiji. Četverostruki prvak je tijekom prvog dijela VN Australije povećavao vodstvo nad Ferrarijima, no problemi su nastali kada je pozvan po novi set guma. Ostaviti Vettela na stazi bila je ključna odluka za Ferrari. Nijemac je iskoristio vrijeme pod virtualnim sigurnosnim automobilom, zbog kojega su svi bolidi morali voziti ograničenom brzinom, kako bi stavio set svježih guma i tako prestigao Hamiltona.
Nakon što u završnom djelu utrke nije uspio prestići Vettela, Hamilton je kritizirao stazu zbog nemogućnosti pretjecanja, a potom i nove bolide koji proizvode previše turbulentnog zraka da bi ih mogli slijediti unutar DRS-a. Hamilton bi želio da Mercedes razmisli o svojoj strategiji i da imaju više povjerenja u svoje vozače.
“Razviti strategiju za utrku je uistinu momčadski rad, ali kada se oslanjate na računala i podatke i kada koristite toliko tehnologije, gubi ljudsku notu. Ne znam jesam li se dobro izrazio, ali želio bih da imam više u svojim rukama. Smatram da sam vozio dobro kao i uvijek, stvarno sam zadovoljan svojom vožnjom. To ću prenijeti na iduću utrku, napravit ću sve isto kao i ovog vikenda i pokušat ću poboljšati samoga sebe.”
Hamilton smatra da je Albert Park poslije Monaka najteža utrka u smislu pretjecanja bolida te misli da je to razlog zbog kojega je završio drugi na VN Australije.
“Volim biti u Australiji , Melbourne je fantastičan grad i volim voziti na Albert Parku. Siguran sam da mogu prilagoditi stazu kako bi osigurali više prestizanja. Još jedna DRS zona nije učinila ništa, Albert Park je poslije Monaka najteža staza za pretjecanje. Da je moj najbolji prijatelj visio s litice, a ja trebao prestići bolid da ga spasim, ne bih mogao, bilo je toliko teško. Pokušao sam sa svom svojom moći, sposobnostima i svime što sam imao, ali jednostavno se nisam mogao dovoljno približiti.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fizika je u ovom sportu neumoljiva! Što su bolidi brži pravci su sve kraći!
Ako na trenutak izuzmemo ljudski faktor i dodamo najboljima, a najslabijima oduzmemo, npr. 0.3-0.5s po krugu (da izjednačimo vozačku kvalitetu i razlike među vozačima, pogledajmo samo koliko aero utječe na brzinu i ukupan rezultat kada uspoređujemo samo bolide koji voze sa istim motorima, pogotovo ako pretpostavimo da svi sa jednakom nominalnom snagom – RB vs McL vs Renault ili Ferrari vs Haas vs Sauber, odnosno Merc vs FI vs W!
Pogledajmo samo koliko je teško pratiti bolide svima, pa i najboljima… ne zazivamo mi koji znamo bezveze ona vremena kada su se utrkivali Senna, Prost, Mansell, Alesi, Schumi, Hakkinen, Coulthard i dr. (da ne nabrajam sada). Bila su to jednostavnija vremena i mislim da tome treba F1 stremiti, barem kada je aero u pitanju. 1001 zakrilce ovamo i onamo samo donosi hrpu smeća kada se netko očeše uz drugog, a u konačnici donosi samo veću brzinu kroz zavoje i manje atraktivnosti. Vozilo se i sa motorima sa bitno većom snagom od sadašnjih, ali i sa manjom i osim onih sezona kada je MSc uvjerljivo razvalio sve sa nekih 14 pobjeda u sezoni (ne znam ni sam koliko) ne mogu baš reći da je bilo nezanimljivih sezona. F1 surfa na staroj slavi kada se govori o atraktivnosti… barem u mojem sustavu vrijednosti, tehnološki napredak na stranu.
Tko se sjeća utrke da su se nekome pregrijale bremze? Ne znam da li se takva dogodila u zadnjih 15tak godina!
19
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, nema pregrijavanja kočnica kad tokom utrke moraju voziti u kojekakvim modovima osim u race modu. Kako je Kimi rekao da na ravnini mora pustiti gas zbog, ne znam sad točno, potrošnje ili protoka goriva. Ranije pusti gas, bolid dolazi sporije u zavoj i kočnice nisu na max opterečenju. Naravno, osim ako ne pokupiš nekakvu vrečicu kao Sirotkin.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kimi je jedan od rijetko karakternih likova u ovom sportu! Kada se sjetim njegovih legendarnih izjava na TR odmah mi je lakše…
Sirotkin je nažalost postao Sirotek…
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Foxi_HR … je*e se tebi za sadržaj posta , najvažnije je omalovažit , a za činjenice … ma who cares :) treba bi otič korak dalje pa shvatit da nije wiki jedini izvor informacija . internet je “more široko” ako si dobar navigator … sve pronađeš ;) probaj i ti pa me demantiraj , a ne omalovažavat jer da si samo trenutak razmislija kako se npr sportski novinari pripremaju za prenošenje sportskih događaja ( i F 1 ) možda bi shvatija da to rade surfanjem , posezanjem u svoju arhivu , a “ponešto” i znaju , pamte pa je to recimo iz glave . mada virujem da svi stručnjaci , fanovi tvoga tipa sve “drže u glavi” za razliku od mene koji koristim jedino wiki :) :) :) možda i vi jednom otkrijete snagu , čari interneta pa shvatite da su ovakve primjedbe malko glupaste . ne bori se nekakvim kvazi sarkazmom , podje*avanjem nego činjenicama ako ti smeta ono šta pišem . pusti netrpeljivost , “obori” me raskrinkavanjem laži koje pišem … ako možeš , a naravno da možeš samo ti se … ne da :) :) :)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam te želio omalovažiti, samo sam provjeravao da li si zaista zagrižen fan ili se samo praviš pametan!
Nije poanta u tome da li znaš sve jer najlakše je biti copy-paster, a to kako se novinari pripremaju nema veze sa mojim komentarom ili sa činjenicom da je ovdje naglasak na davanju mišljenja, a ne na prepisivanju suhoparnih podataka!
Svaka ti čast, demantirao si moje retoričko pitanje činjenicim da je u posljednjih 15 godina Hamilton 2014. odustao zbog pregrijanih bremzi. Također super je pohvalno da znaš pronaći na netu informaciju koja te zanima… mnogi to ne znaju.
A sadržaj tvojeg komentara i ono što zaista misliš napisano je u zadnje 3 polurečenice.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vjerovatno se niko ne sjeća pregrijanih kočnica zadnjih bar 15 sezona ako zanemarimo … kanadu 2014. i odustajanje LH zbog “sprženih” kočnica . ali ko bi se toga sitija ? ne pada mi na pamet kad se vozilo sa snagom BITNO većom od sadašnje … Ferrari Tipo 053/54 = 900 KS ( 2004./05. ) , Mercedes-Benz FO 110R = 930 KS ( 2005. ) , Renault RS24/25 = 900 KS ( 2004./05. ) , Honda RA167E = 1000 KS ( turbo iz 1987. i to V6 ;) ) BMW P84-5 = 950 KS ( 2005. ) u Q da , BMW M12/13 TURBO je ima otprilike između 1300 i 1400 KS , bar se tako pričalo ali u trci NIKAD ! mercedes je po nagađanjima 1000 + KS , ferrari tu negdje , renault moguće 950 , a honda … ko zna ? npr od 1985. do 2013. bilo je bar 9 – 10 dosadnih sezona npr 1988. kad su senna i prost zajedno za McL hondu ostvarili 15 pobjeda u 16 trka , 1989. 10 pobjeda u 16 trka . 3. patreze je za pobjednikom zaosta 36 bodova , a za pobjedu se dobivalo 9 . bilo je i tako tako dosadnih ( bar 5 ) , a u ostalim “zanimljivim” su se u borbi za titulu nadmetala tek dvojica ( npr 1990. senna sa McL hondom i prost sa ferrariem … 3. piquet je sa benettonom zaosta za pobjednikom 35 bodova ) rijetko 3 vozača . bilo je i daleko manje preticanja pa ne vidim šta je tu bilo toliko zanimljivo . a onda nije bilo toliko akcenta na “kompliciranost” no turbulencija pri pračenju vozača je uvik bilo . uostalom australija je “ulična” trka isto ka i MC ili singapur , a na takvim stazama zbog spec konfiguracije je turbulencija izraženija nego na “pravim” stazama .
32
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel to iz glave ili sa wikipedije?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj Lewise… govorim ovo bez mrve zavisti i mržnje.. do sada si pokazao da nisi baš najoštroumniji momak
26
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada već pomenuste u odnosu na Rosberga i Vettela teško je zaključiti da je Hamiltonu engleski jezik nativni. No, dok dobro radi posao vozača ja zadovoljan. Izjave koje nisu “na mjestu” uvijek mogu zanemariti……..izignorisati…..
No, uzevši sve u obzir rekao bih da većini “naših” gledalaca najviše smetaju britanski novinari koji kao nemaju granica……. u svojim glorifikacijama …… pa se to naše nezadovoljstvo nekeda odrazi i na Hamiltona.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nije rekao da mu se motor pregrijavao?
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa je rekao je.. I Botas isto.. Zato je morao odustati od lova u zadnjih 5 krugova.. A da je ostao ispred Seba onda bi Albert park bila “odlična staza” i nebi ništa trebalo mjenjat hehe..
21
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ne bi se vjerojatno motor pregrijavao!
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Exactly. Frajer malo serucka. Moderna djeca: nikad nije u njemu problem. Zasluga je uvijek njegova, a krivica tuđa.
24
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde još koja utrka poput Australije da Lujo još malo izgubi sigurnost u momčad pa da bude zanimljivije
Evo zašto je meni seb vozač no1
Jer gradi atmosferu i ima povjerenja u momčad makar gubi prvenstva
Đabe mi vozač koji osvaja a čim izgubi utrku ograđuje se retorikom od momčadi…
Takvih ima na gridu dovoljno
Ofc to je samo moje misljenje :)
23
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nažalost zato ga smeta sve ostalo oko njega. Dobar je vozač, ali je nažalost vrlo često bio i “ucviljena mlada”! Vidjeti ćemo kako bude ove sezone ako Kimi nastavi ovako kao što je ušao u sezonu.
7
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
klasika, ništa od ovog mu nesmeta dok je vodeći u utrci
statistika u pole pozicijama i pobjedama mu je daleko iznad one koju zaslužuje
16
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Statistika polea i pobjeda u utrci jasno pokazuje da je uvijek sjedio u dominantnom bolidu…
Bez obzora na sve, Lewis je top vozac i to netreba osporavati…
20
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nisam to ni reko da nije top vozač, inače bi Rosberg imao tu statistiku
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@trapgio
Ma sve ok… Nisam ni mislio da si osporio nego samo kazem opcenito…
Ja sam veliki Ferrari navijac ali cinjenice treba uvazavati…
Lewis je top vozac…
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čitam komentare ovdje i nisam pročitao niti jedan jedini argument koji bi išao u prilog vrijeđanju, ponižavanju i omalovažavanju vozača koji je odlično odradio svoj dijel timskog zadatka u Albert Parku. Niti jedna jedina riječ nije spomenuta u svezi razloga koji je bio ključan što njegov trud nije bio dovoljan da rezultat bude bolji, a to je “učinak” ostatka tima. Kao i uvijek, samo bezrazložno vrijeđanje, ponižavanje …….itd.
9
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se slažem sa svim što Lewis kaze u 70% slucajeva…problem je vrijeme u koje on to kaze, a to je uvijek kad nije prvi i najbolji, kad je prvi nece ni pisnut o nicemu
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tesko da postoji veci Serator i placipizda u ovoj formuli od hamdije.
dzaba sto je top vozac kad mu je kultura i ponasanje na nivou krave .
umisljeno deriste . nekad sam ga volijo al to je proslo svrseno vrime.
4
17