Pripremite grickalice, klopu, kafu, hladno pivo il’ dva… ovo će da potraje..
LIKOVI OVE PRIČE: Mahir – “luke flywalker” i Emina Kaljanac (novopečeni bračni par)
POVOD: Medeni mjesec
LOKACIJA: Mađarska, Budimpešta, Hungaroring
EVENT: Full F1 experience GP-a Mađarske (kad kažam full mislim mega full u okviru general admission karte xD)
Lights out and away we go!
I evo ga, konačno i naš putopis za sve koji planiraju uživati na utrci u prelijepoj Budimpešti. Prije svega odmah da znate da mi nismo tipični F1 couple. Mislim, ono, nije da smo oboje totalno u F1 fazonu, dapače, ali eto tako ja volim Mahira on voli formule, meni formule ne smetaju i nakon 9 i 1/2 godina = ja volim formule. :D
Doduše naša priča je i počela nekako uz formule, neću puno o tome smarat jer šta koga briga ovdje ste zbog Hungaroring iskustva, ali bitno je za našu verziju priče.
Prije više od 9 godina počela je naša priča, upoznali smo se na derneku, ne na pravom derneku nego na drušvenoj mreži dernek.ba. (lame, čuli smo već xD) Tipkali par mjeseci, upoznali se baš baš, ja saznala da on voli McLaren, tada doduše Mercedes McLaren, a ja formulu pratila kada je Michael Schumacher bio u najboljim godinama i tad mi je to sve bilo super interesantno. S godinama formula ostala tamo negdje u djetinjstvu al’ Schumacher uvijek za mene ostao broj 1. I tako davne 2008. sprema se Monako utrka, kaže Mahir pobijedit će McLaren, ja namjerno u kontru kakav McLaren, Ferarri je broj 1, čisto iz inata da mu kontriram. Kaže on hajde da se kladimo. I opkladimo se mi. Ja sam morala nositi dres Balacka jedan cijeli dan u školu ako izgubim, a on je meni trebao kupiti I love Milka praline. U svakom slučaju to će značiti da ćemo se mi konačno upoznati jer ja nemam Chelsea-ev dres Balacka niti sam ga namjeravala kupiti, a ako kojim slučajem ja pobijedim mora mi svakako donijeti slatkiš. ;) (čime se mi cure služimo xD)
Dođe i ta utrka, Hamo pobijedi, ja izgubih, a mi moramo izaći na kafu kako bi ja preuzela dres i ispunila svoj dio dogovora. I tako smo se mi prvi put vidjeli uživo i upoznali, zbog izgubljene opklade i Hamine pobjede u Monaku 2008. (nismo se mi upoznali u Monaku, Hamo je pobijedio u Monaku, pratite li?) :D
Fast forward nekih 9 godina u januar 2017. Mahir i ja planiramo svadbu 1.7., na njegov rođendan, a poslije svadbe, zna se, slijedi i medeni mjesec. Znali smo odmah da nećemo ganjati neku tropsku varijantu jer smo mi više za hodanje i istraživanje. I Mahir u šali kaže hajmo na utrku u Mađarsku, ja kažem super idemo, on se tu blago rečeno isfura jer ono djevojka – medeni mjesec – F1 utrka, i ne slaže se baš, ali zna da se kod nas ne mora ni slagati, jer kao što rekoh nit sam ja tipična djevojka nit smo mi tipični par sve nam je nešto iskakalo iz okvira “tipičnog” od početka veze i neka je.
Ja sam za tih 9 godina uz njega pratila utrke jer me nisu mogle zaobići ali se i interesovala šta kako gdje, ko i za koliko sekundi, jer F1 fever jbg :D. Mahir je oduvijek navijao za McLaren, bez obzira ko je vozio i s kojim motorom, i kad je bila ona jedna titula za ovih 9 godina (i to skroz na početku naše veze, 2008. kad smo se i upoznali) i kad su bili zadnji na tabeli, jer kao što jedan dječak reče u intervjuu sa Kiketom kad počneš navijati za nekoga nema mijenjanja, ne može se samo prestat navijati. Osim u mom slučaju, jer i ja sad volim McLaren i ove godine se moj vrisak i pljesak čuo sa trave kod 10. i 11. krivine, svaki put kada bi Stofi prozujao (jedina doduše ali nisam odustajala). #goStofi. Plus moram navijat, jer kad malo bolje pogledam odkako smo mi skupa McLaren više nije uzeo ni jednu titulu, red je da navijam i ja, osjećam se odgovornom.
Planiranje je počelo i išlo uporedo sa planiranjem svadbe, haos, ludilo, lom, ali uspjeli smo. Puno su nam pomogli putopisi koje su pisali drugi fanovi baš zato i ja sad ovo kuckam, plus možda još neko ubijedi svoju djevojku da krene na utrku ;) (fkt je predobro, pristani, nećeš se pokajati :D) A medeni mjesec (u našem slučaju medene dvije sedmice) je planiran oko Hungaroringa.
Svi kažu da je bronze najbolja karta za Hungaroring (opet napominjem, za one koji su kao i mi malo tanjeg novčanika) i mi smo odlučili kupiti bronze što i vama preporučujemo obzirom da je bila razlika 5€, a sa bronze uvijek možete ići u dio za general admission, a obratno baš i ne. Savjetujemo isto tako da uzmete vikend kartu jer sa njom imate pit lane walk, besplatan bus iz centra Budimpešte i naravno treninge, utrke F2, GP3 i Porsche kup.
Kad kažem da smo se odlučili kupiti bronze vikend karte, to ne znači da smo to i uradili. Mahir je napravio glupost i kupio GA karte, jbg, šta je tu je. Odmah da znate nema refund-a, čak ni kada kupite toliko unaprijed karte, čak ni kada želite kupiti skuplje karte, nema pa nema. Jedino rješenje je bilo da ponovo kupi karte ali ovaj put bronze pa će oni vidjet da mu to vrate, bez obećanja, bez potvrde, nego ono kao kupi opet pa vidjet ćemo. Da ne bi Mahir opet napravio glupost, dogovorili smo se idemo na GA. Učite na Mahirovim greškama, dobro gledajte šta klikate, osiguranje vam ne treba, platite samo karte i dostavu. Btw, karte smo kupili na gootickets.com. Karte šalju tako da stignu, otprilike, 3 do 4 sedmice prije GP vikenda. Nama je bilo baš knap, jer smo 17.7. imali let za Brisel.
Odkud sad Brisel pitate se, e pa pošto smo bili vezani za Mađarsku i imali dvije posljednje sedmice jula na raspolaganju kada smo kupovali karte prvo smo kupili povratnu kartu Sarajevo – Budimpešta. Skontali smo da su s Wizz-om najjeftinije karte upravo iz Budimpešte tako da smo tražili koja nam je najpovoljnija destinacija (na kojoj nismo bili) na dan 17.7. tj prvi dan našeg medenog mjeseca. Bio je to Brisel, tako da smo kupili odmah Budimpešta – Brisel povratnu kartu sa kojom smo trebali biti nazad u Budimpešti tačno 7 dana pred utrku. Sve smo mi to fino složili i ispalo je vrh! Nije to da se nema šta vidjeti u Budimpešti za 15 dana, nego smo mi i ranije bili, pa nam je jednostavno bio ćejf da vidimo još koji grad dokle god se to uklapalo u budžet.
Savjetujem vam svakako da kada kupujete karte uvijek kupite prvo osnovnu ili “basic” kartu pa onda dodate prtljag. Mi uopšte nismo uzimali donji prtljag od 23 kg, bilo nam je sasvim dovoljno da uzmemo large cabin bag i Mahir i ja (Mahir je na kraju ponovo imao samo small cabin bag, tako da smo još jeftinije mogli proći jer je small cabin bag uključena u cijenu osnovne karte). Meni je large cabin bag bila i više nego dovoljna, a realno skontaj samo da sam ja cura sa tendencijom da overpack sve na svijetu i da sam uspjela spakovati stvari za put od 15 dana, to znači da su velike šanse da će svima biti dovoljan samo small cabin bag, pogotovo onima koji se odluče da odu u Budimpeštu na 7 dana. Ja sam zbog te svoje fobije da će mi trebati još mjesta za prtljag odlučila da uzmem dodatno priority boarding za oboje. To je bilo nekih dodatnih 10 eura po osobi, a značilo je da (osim što imamo priority boarding kao što mu ime kaže) imamo i dodatni “small personal item”. Kaže Wizz da je small personal item ustvari, torba za kameru ili laptop, ili ženska torba a mi smo to maksimalno iskoristili. Mahirova torba za laptop je bio ruksak (veliki ruksak iz army shop-a) u koji smo strpali i moj i njegov laptop i koji smo kasnije koristili za piknike i lutanja po Europi xD) A moja torba je bila velika ručna torba, šta velika, ogromna torba u kojoj sam stavila još dvije torbe (što bi se reklo torba-seption). :D
Officijelno sa Wizzair stranice dimenzije za kofere su:
large cabin bag: 56 x 45 x 25 cm
small cabin bag: 42 x 32 x 25 cm
dok je small personal item dimenzija: 40 x 30 x 18 cm
** napominjem da smo mi kupili tad i onu godišnju Wizz članarinu jer smo imali strašan popust, a ukupno 8 letova pa nam se isplatilo drama. Sa tim popustom povratna karta za Budimpeštu iz Sarajeva nam je, po osobi, bila cca. 19€ (povratna) Sarajevo – Budimpešta. Članarina košta 30€ i jednokratno se plaća. Kao što sam već rekla u tu basic cijenu je uključen small cabin bag, a mi smo doplatili 18€ po glavi da bi umjesto small imali large cabin bag.
Što se tiče smještaja toplo preporučujemo da koristite Airbnb jer ćete tako pronaći najpovoljniji smještaj, ali gledajte da to bude što ranije, prije utrke. Odmah da znate da su cijene skuplje kad je GP nego što se inače može naći u Budimpešti al ono, može se opet proći povoljno. Mi smo bili smješteni u Nagymezo utc. Ovo je ulica koju izvdvajaju i u nekim vodičima za Budimpeštu jer ima dosta kafića i restorančića. To je ulica koja je odmah do Opere i izlazi na glavnu Andrasy utc. Trebalo nam je 20 min lagane šetnje do Trga heroja, a prevoz bukvalno pred nosom. Budimpešta je savršena za pješačenje, široki pločnici, odlično označene ulice i prelijepo je za šetnju tako da šetajte kada god imate priliku.
Za one koji dolaze avionom:
U Budimpešti imate podzemnu, tramvaje, vozove i autobuse na raspolaganju. Sa aerodroma ima shuttle koji vas bukvalno doveze do pred vrata, samo im date adresu i dođe po vas na dan kada imate povratni let. Povratna karta za shuttle je 16€ po osobi. Može se realno doći sa aerodroma i javnim prevozom ali mi smo sletili u 1 poslije ponoći (let iz Brisela nam je kasnio) a javni prevoz u Budimpešti radi do 11PM. Alternativa je bila taxi koji treba da zaobilazite u širokom luku (baš baš su na lošem glasu, a jednu taxi kompaniju bukvalno drži mafija i to sam isto našla u oficijelnom vodiču za Budimpeštu) ili čekati do 4AM i onda se u ta doba čekirati al gdje šta kud, nama je ova opcija bila najbolja jer smo bili umorni i nenaspavani i nije baš sigurno bilo da čekamo do 4 ujutro ili da se tad vozikamo do Budimpešte.
Za sve one koji slete u Budimpeštu (Liszt Ferenc aerodrom) u neko normalno vrijeme do centra ćete doći tako što sjedete na bus 200E i vozite se 11 stanica do Kőbánya-Kispest M, hodate 3 minute do metroa M3 i vozite se metroom u skladu s tim gdje ste pošli :D. Ili sjedete na bus 100E i vozite se 3 stanice do Deák Ferenc tér M, hodate 4 minute do Deák Ferenc Square i M2 metroa i opet se vozite u skladu s tim gdje ste pošli.
Za metro ćete lako pronaći informacije o tome kako i gdje se koji križaju itd., a savjetujemo vam da kupite 10 vožnji jer je tako karta najjeftinija ako svakako planirate hodati i istraživati Budimpeštu ili ako planirate vozariti do Arpad mosta na kojem je stanica za autobuse koji voze do Hungaroringa.
Što se tiče autobusa koji voze od Arpad mosta do Hungaroringa, kreću svako 10ak minuta i takav je red vožnje otrpilike do 11AM i sa Hungaroringa do Arpad mosta je isti red vožnje iza 4PM, između možete najviše čekati pola sata na autobus, a voze cijeli dan.
Kada kažem do Hungaroringa mislim do grada Mogyorod, jer nakon što izađete iz busa, pješačite otprilike 25 do 30 minuta do staze, samo pratite kolonu i vodite računa koji gate koristite i kada priđete stazi imate jasne putokaze gdje treba skrenuti za koji gate.
Cijena za 10 karata je cca 10€ ili 3000 HUF dok je cijena pojedinačne karte 350 HUF što znači da bi vas 10 vožnji došlo 3500 HUF. Razlika u nekih euro i po, nije strašno al to je još jedna karta pa vi odlučite sami.
Pošto bus do Hungaroringa vozi samo petak, subotu i nedjelju, u četvrtak smo se snašli sami. Morali smo koristiti metro, pa tramvaj, pa prigradski voz i onda pješačiti 1h do glavnog ulaza u Hungaroring jer je u četvrtak jedino on bio otvoren, obzirom da je tada bio pit lane walk i mogli su ući svi koji su imali weekend kartu.
Za one koji dolaze autom:
Postoji besplatan parking oko Hungaroringa ali fkt se ne isplati biti u onoj gužvi prema Hungarirnu i nazad to je samo gubljenje vremena i mrcvarenje po vrelini u limenoj konzervi.
Za one koji dolaze sa kamp kućicom:
Vi sretnici imate puno mogućnosti ali cijene kod officienlih kampova se kreću oko 160€ za četiri dana, a neoficijelne nismo pitali jer ima lokalaca koji pokose njivu i puf – kamp.
Budimpešta nije skupa i uvijek ćete moći naći jeftinu klopu. Toplo preporučujemo da posjetite Szimpla ker, to je iskustvo samo za sebe and we loved it! A ostalo, sigurni smo da ćete se snaći, komad predobre pizze je bio manje od 1€ tačnije 250 HUF a ima i jeftiniji mjestašca. Mi smo imali mali apartmančić tj stančić tako da sam i ja kuhala i pravila sendviče i cijedila sokove kada smo se pakovali za Hungaroring.
Pivo je toliko jeftino, samo što ga besplatno ne dijele, ali ja pivo baš i ne volim, a Mahiru su sokovi oštetili jetru tako da je mogao piti samo Heineken nularice kada ih kupimo u supermarketu jer nigdje oko staze nikom ne pada na pamet da prodaje bezalkoholne pive. A pošto ni sokove sa konzervansom ne smije svako jutro smo nosili dva litra limunade i 2 litra vode, sendviče, voćnu salatu i sve što bi nam se taj dan jelo kao i ono što bi usput kupili od slatkiša ili grickalica, ugl jelo se, i to dobro.
Ako ima još neko ko ne smije gazirano fun fact oni limunadu prave sa gaziranom vodom tako da znate.
Pošto je Hungaroring daleko od centra i u brdu i treba da se pješači i jako je vruće za vrijeme kada obično bude GP ovo je bila naša obavezna oprema
– piknik dekica
– kišobran (i što kiša može iznenaditi a i super služi kao suncobran – dvije muhe jednim udarcem)
– krema za sunčanje (50 faktor vjerujte mi, prži haos)
– ko ne želi da se gužva u redu za kobasice neka ponese hranu, mi smo nosili sendviče od onih basic salama, sir, sirni namaz pa do pohovanih pilećih fileta sa paradajizom. Nosili smo voćnu salatu, nekad samo voćke, grickalice, nekad ono što usput kupimo
– 3 litra tečnosti po glavi (litar limunade i dva litra vode po osobi u našem slučaju)
– lepezu
– dobro bi bilo da imate i kačket ili šešir
– papirne maramice i suhe i vlažne
Možete ponijeti sve dokle god nije metal i staklo.
Fun fact: svako malo vidite cure koje hodaju u bikiniju ili koje se sunčaju jer prije svega ima onih koje su došle na izlet, one koje usput žele uhvatiti boje i lokalne cure kojima je to super prilika da se malo prošetaju u žiži dešavanja. Nekad se cure sunčaju dok momci gledaju utrku pa možete nafurati djevojke i žene da idu s vama na izlet (na kojem ćete vi usput gledati utrku xD), a generalno je gore sve organizovano kao izletište, tako da ima ljudi koji su tu u kamp kućicama, koji roštiljaju oko staze i imaju porodično druženje.
PONEDJELJAK, UTORAK I SRIJEDA su bili dani za vrzmanje po Budimpešti, pošto smo mi ranije bili u Budimpešti išli smo na mjesta koja smo htjeli ponovo vidjeti, šetkali se, slikali i tako to na tu temu.
U četvrtak smo namjerno zakasnili i došli na Hungaroring u 16:20 jer smo planski htjeli izbjeći gužvu, što nam je i uspjelo. To jutro smo se dobro naspavali jer smo znali da nas čeka dug put i pješačenje, napunili ruksak i krenuli. Bili smo uzbuđeni jer je konačno došlo vrijeme za stazu. Znali smo da je taj dan pit lane walk – reko nam Zeko ;) tj. pročitali smo na forumu. Put je trajao duže nego što smo mislili. Išli smo metroom, pa smo se vozili tramvajem do posljednje stanice, pa smo iz tramvaja prešli na voz za koji se mora kupiti posebna karta. Btw karta za prigradski voz je 250 HUF, što je manje od 1€, a i ne vrijede vam ovdje one karte koje ste možda kupili u Budimpešti za vozikanje po gradu)
Svuda oko nas su bili navijači i baš je to bilo cool vidjeti. Najviše je naravno Sebovih i Kimijevih navijača, ne manjka ni Red Bull, a navijači McLarena su se mogli na prste jedne ruke prebrojati, bar oko nas. Pročitala sam u jednom putopisu da u Velikoj Britaniji baš i nije neki buzz kada je utrka u pitanju, u Budimpešti je totalno drugačija situacija. Na svakom koraku su popusti za F1 navijače i iako je istovremeno bilo u toku FINA svjetsko prvenstvo vodenih sportova, posvetilo se dosta pažnje i F1 GP-u.
Da li je to bilo jer smo i sami bili fanovi, ali svugdje smo na ulicama Budimpešte primjećivali druge fanove i nekako smo se odmah osjećali kao da pripadamo, ako vam to ima smisla.
O uzbuđenju i euforiji kada smo prvi put kročili u okvire Hungarirnga da vam i ne pišem, to se jednostavno mora doživjeti. Ja sam naravno odmah morala bacit jednu fotku na Instagram #f1couple #loveontrack #honeymoontour #mclarenhonda koju je lajkao Lando Norris, naša mlada nada. Ja sam zbog toga bila uzbuđena jer smo baš komentarisali kako je dečko pokidao u Spa, a poslije će se ispostaviti da je imao drugo najbolje vrijeme na testu upravo na Hungaroringu u utorak i srijedu poslije GP vikenda.
Na ciljnu ravninu smo sišli kroz jednu od gold tribina i domah se zaputili u pit i to kroz izlaz. Na početku nije bilo neke pretjerane gužve (garaže Renaulta, Haasa, McLarena i Williamsa) najviše su nas razočarali naši jer su totalno blokirali pogled na Nandov bolid (koji je bio do pola rastavljen) dok Stofelov nije ni bio u garaži. Tako da nismo imali priliku slikati naše bolide izbliza. Šetamo dalje i primjećujemo veliku gužvu kod garaže Force Indije. Taman kad smo prolazili ispred njihove garaže, mehaničari su vježbali pit stop. Zamjena guma izgleda pravo moćno izbliza a i bučno je haos. Taman kontamo jao gužve kod Indije šta je reć, nastavljamo dalje u još veću gužvu kod crvenih, al dobro hajde to smo i očekivali. Ljudi su jednostavno prišli ogradi što je moguće bliže i zakovali se, ne mrdaju. Uspjeli smo se progurati bliže ogradi i u tom trenutku Seb je izašao da pozdravi fanove. Bili smo mu toliko blizu da smo mogli tražiti autogram al nismo imali flomaster ni bilo šta na šta bi nam se mogao potpisat, pa smo samo napravili par fotki Seba. Kroz gužvu se bilo nemoguće probiti tako da nismo mogli vidjeti garaže Red Bulla i Mercedesa. Sva masa ljudi ispred njihovih garaža je bila okrenuta prema Ferrariju. Pored Ferrarijevog pit-wall-a preskačemo na startnu ciljnu ravninu. Šetali smo dokle god je bilo dozvoljeno tj 11. i 12. startne pozicije i usput uslikali par fotki. Na pole-u je bila gužva pa smo morali malo duže sačekati da uhvatimo naše fotke. Zatim smo prošetali do prvog zavoja kad redari počeše lagano da upućuju na izlaz. Na glavnom ulazu smo uslikali još par fotki pored famoznog logoa u obliku layouta staze i onda smo obišli štandove sa merch-om. Officielni team wear je papreno skup (kačekti >30€, majice kratkih rukava >50€, a polo majice 100€ a o jaknama da i ne govorimo).
Pošto se karte moraju nositi oko vrata, a mi smo ih donijeli u koverti u kojoj su nam i dostavljene (super fancy koverta sa magnetnim zatvaranjem ali idalje je koverta) odmah na ulazu smo na officelnom Hungaroring štandu kupili plastične držače za karte (2€ komad) i magnet (6€ komad). Tzv. key chain na koji smo kačili karte smo kupi na nekom drugom štandu jer smo tražili boje naših vozača. Našli smo samo Nanda, pa smo oboje imali Nado branded key chain.
Do 7 smo sve obavili i krenuli nazad na voz. Pošto nam je ulica u žiži dešavanja, nakon što smo ostavili stvari i raspremili se, izašli smo vani na kolače i kafu i pričali o tome šta smo sve vidjeli i gledali slike. To je bio savršen kraj jednog savršenog dana.
8:00, budimo se, pakujemo sendviče, limunadu i vodu, stavljamo kremu za sunčanje i na noge lagane. Obzirom da smo odlučili da pješačimo dvije stanice prije nego sjedemo na metro za Arpad most, usput smo kupili trdelnik, poslasticu iz Češke koja nam je bila odličan energy boost i košta samo 1€. Metro je to jutro bio prepun F1 fanova, tako smo se i mi priključili jednoj grupici Britanaca i zajedničkim snagama pronašli bus stop za Hungaroring. Kada smo stigli na stanicu tu je već bio jedan skoro pun bus u koji smo ušli i koji je nakon par minuta krenuo. Bili smo spremni da pješačimo dugo kao što je bio slučaj dan ranije, kada smo vozom išli do Hungaroringa, ali ovaj put nas je autobus dovezao direktno u Magyorod, odakle smo pješačili nekih 15ak minuta u koloni s ostalim fanovima dok nismo došli do malog jezera i račvanja ceste. Iako su svi fanovi krenuli u pravcu glavnog ulaza, mi smo već znali da ćemo ići na ulaz bliži bronzanoj tribini pa smo se tu odvojili. Nismo bili jedini, ali nije ni blizu bilo fanova kao prema glavnom ulazu. Zakasnili smo desetak minuta ali bili smo bukvalno kod staze kada je P1 počeo i mogli smo čuti bolide kako zuje s druge strane ograde. Taj osjećaj vam ne možemo opisati, to se mora doživjeti. Za nas je to bilo prvi put da čujemo zvuk bolida uživo i ni sunce ni brdo nisu mogli prkositi tom boostu koji smo dobili kada smo čuli zvuk motora. Penjali smo se kraticom pa i vama savjetujemo isto ako se zaputite ka brozanoj tribini. Nemojte pratiti cestu nego gledajte da idete malim puteljkom bukvalno preko livade. Nama je jedan lokalac sugerisao da je to kratica tako da smo i naredna dva dana išli istim putem. Kada smo prišli ogradi nismo mogli izdržati da ne povirimo na stazu. Bolidi su prolazili pravoo blizu i penjali smo se do ulaza uz stalna zastajkivanja da vidimo ko je prozujao sljedeći
Prolazeći do ulaza vidjeli smo kampove odmah do ceste koja ide oko Hungaroringa, vidi se da su ljudi s dugogodišnjim iskustvom jer su imali neke instalacije koje su im omogućavale da vide preko ograde. Pored ceste je bilo i puno šatora u kojima se prodaje hrana, piće i rekviziti. Na gateu su nam provjerili ruksak i provjerili kartu elektronski. Nakon ulaza odmah desno bio je ulaz za brozanu tribinu. Na tom ulazu su nam ponovo pregledali kartu i kada su vidjeli da je weekend pustili su nas da uđemo. Tu smo odgledali ostatak P1. Imali smo u vidokrugu zavoje 4, 5, 6 i 7 i stvarno je mjesto savršeno. P1 je prošao mirno, mi smo bili na 7-om nebu. Nakon P1, odgledali smo dio F2 practicea i odmah da znate i oni zvuče fenomenalno. Zatim smo izašli da se osvježimo i nađemo malo hlada, pojedemo koji sendvič dok P2 ne počne. P2 smo odgledali sa istog mjesta, najuzbudljiviji detalj je bio izvrtanje Masse. Na istom mjestu smo odgledali i kvale F2 nakon kojih smo krenuli nazad prema bus stanici. Ostatak dana smo proveli istražujući Budimpeštu.
Ovog jutra smo u 8:00 već bili na putu do metroa s punim ruksacima i full spremni. Već smo isplanirali kako ćemo i današnji P3 gledati sa istog mjesta na bronzanoj tribini, ali ovoga puta nam nisu dali da uđemo. U subotu su na bronazanu tribini mogli ući samo oni koji su i imali kartu za bronzanu tribinu. Prvo nam je bilo krivo, ali idalje smo imali pogled na iste zavoje samo iz GA sekcije. Poslije P3 krenuli smo u potragu za savršenim mjesto odakle ćemo iz GA sekcije gledati utrku. Htjeli smo se unaprijed spremiti kako bi sutra dan mogli poraniti i zauzeti to naše savršeno mjesto. Nismo morali daleko ići, vidjeli smo hlad kod zavoja 8, 9 i 10 tako da smo odlučili tu malo odmoriti i odgledati kvale. Našli smo super mesto odmah do ograde i zvučat će nevjerovatno ali odjednom su nam počele stizati notifikacije kao da smo konektovani na mrežu. Pogledala sam da vidim na koju mrežu sam spojena i imala mini freak out kada sam vidjela naziv mreže ANDROID AP. Tako se zove moj hotspot (nisam nikada mijenjala naziv) na poslovnom telefonu. Panično sam rovila po torbi tražeći poslovni telefono, a kroz glavu mi je prolazilo kako će me čekati neki ogroman račun koji ću morati objašnjavati šefovima kada se vratim s odmora. Međutim, brzo sam se uvjerila da moj hotspot nije uključen. Neko od ljudi koji su bili oko nas uključio je hotspot na svom telefonu. Naziv mu je bio identičan kao i moj (što i nije tako rijetko obzirom da je to onaj defaultni) ali kakve su šanse bile da imamo istu šifru. (Dobro možda i ne tako male obzirom da mi je šifra bila brojevi od 1 do 8) xD. Pitate se što smo se tako obradovali netu? E pa tako smo mogli pratiti live timing jer to mjesto nije imalo ekran (za razliku od bronzane tribine). I ovaj put oko nas su bili svi crveni. Kvalama smo bili zadovoljni jer su i Stofi i Nando prošli u Q3. Poslije kvala smo odlučili da bacimo krug do village-a i nećemo vas lagati bilo je vruće drama. Opalili smo koju fotku na različitim dijelovima staze, prošli kraj mjesta na kojem se može besplatno dopuniti boca s vodom, kupiti hrana i piće a bila je i promocija Jhonny Walkera tako da su na svakom koraku bili štandovi na kojima se uz pečat na ruku dijeli Jhonny sa ginger tonicom. Red za Jhonny je bio ogroman na svim štandovima koje smo prolazili. Kako smo prolazi pokraj staze vidjeli smo i kakav je pogled na ostalim dijelovima GA te na silver i gold tribinama. Iskreno, najviše nam se sviđalo upravo mjesto koje smo sami pronašli. Kada smo došli u village, koncert je bio toku, gužva na štandovima na kojima se prodavao merch i redovi za interaktivne igrice. Od sadržaja bio je pit stop challenge u kojem si mogao učestvovati grupno. Mi smo to samo malo posmatrali sa strane i produžili dalje do reflex challenge-a. Odlučili smo se okušati u reflex challenge čisto onako iz zezancije. Inače nagrada za najbrže vrijeme bile su dvije karte za narednu godinu. Odmah preko puta reflex challenga bio je challenge sa RC autićima. Bila je bukvalno mini trka na maketi Hungaroringa. Odlučili smo da to preskočimo i da se odmah sign up za utrku na simulatorima i na F1 2016 igrici. Procedura je sljedeća:
1. ostaviš svoje podatke, prihvatiš rizik od povreda (jer je nagrada za najbržeg vožnja u pravom simulatoru)
2. čekaš u redu gdje svako 10 minuta, 8 učesnika vozi u game simulatorima jedni protiv drugih.
3. red je dug tako da ide od sigh up štanda pa sve do šatora i tek kada dođeš do ulaza u šator uzmu ti ticket koji dobiješ kada se sign up-aš
4. pobjednik svake runde vozi pravi simulator
5. dnevni pobjednici na kraju dana voze jedni protiv drugih (pobjednik dobija 2 karte za narednu godinu)
Mi smo nakon sign up-a čekali u redu nekih 50ak minuta. Sve vrijeme smo pratili feature race F2 i uživali u komentarisanju utrke od strane Davide Valsecchi. :D Nećete vjerovati ali taman kad je naša grupa došla na red ugasili su struju u šatoru. Međutim, zato što smo čekali, a nismo dočekali da vozimo utrku, dobili smo dvije karte da vozimo simulator naredni dan. Prvo kada se upišeš možeš samo jednom voziti jer dobiješ samo jednu kartu, drugo Mahir je dobio dvije karte, a ja kao jedino žensko u ekipi sam dobila 4 :D.
Odmah nakon izlaska iz šatora na desnu stranu bili su ulazi za grand stand. Kaže Mahir, hajmo poviriti da vidimo kako izgleda, međutim kužnula sam da umjesto 4 zaštitara na ulazu u tribinu kao što je inače običaj, ovoga puta je bila samo jedna djevojka koja je tipkala nešto po telefonu. Hladno sam ušla na tribinu kao da oko vrata nosim karte od 400€ a ne od 90€ xD a Mahir je morao za svojom suprugom jer… šta će… ode ženska xP. Da se ne lažemo prava im je gotiva, free WiFi, hlad, pogled na pit lane, pogled na podijum, vidiš start, najduži pravac staze je ispred tebe.- Bolje ne može. Tu smo raspakovali sendviče i pregledali par krugova ostatka feature race-a F2 i prvu utrku GP3-a, bacili koji live na FB i onda smo izašli da kupimo magnetiće i majice raji. Btw, bolidi F2 zvuče predobro. Pošto je već bilo dosta manje ljudi oko staze, red za Jhonny je bio također mali, uspjeli smo dobiti shot. :D Kad krene, idee :D Taj dan je shopping oko staze bio big fail jer su cijene bile paprene. Odlučili smo sačekati sutra dan, da vidimo kakva će biti situacija poslije utrke. Krenuli smo lagano prema busu i bacili još koju fotku pored glavnog ulaza u Hungaroring i makete staze, došli smo u stan umorni i odlučili da umjesto šetnje ovoga puta pregledamo reprizu kvala da vidimo šta se dešavalo na zavojima koje nismo vidjeli tokom utrke.
Pošto je taj dan bio race day, odlučili smo se fino naspavati i krenuti tako da dođemo 1h prije utrke na naše mjesto. Kada smo došli smjestili smo se u hlad ali ovoga puta, nažalost, nije bilo hotspota. Međutim momci koji su bili pored nas (navijači Saubera) su nam pustili da s njihovog telefona pratimo live timing. Ispred nas je bio jedan dječak kojem je mama držala suncobran dok je on gledao utrku. To je bilo preslatko. Svašta se desilo tokom te utrke, opet smo imali sreće da je Grožan baš na našem zavoju parkirao bolid i prošao bukvalno ispred nas, samo nas je ograda dijelila. Highlight utrke je bio kada se Nando ukazao ispred Sainza. Naravno i danas su crveni vladali svuda oko nas, svaki prolazak njihovih ljubimaca je bio popraćen ovacijama. Samo smo mi vrištali i pljeskali kada su prolazili Stofi i Nando. :D Sigurno ste i sami gledali utrku tako da vas nećemo smarati sa detaljima jer ste od kuće mogli vidjeti bolje nego mi. xD Kada je utrka završila, zahvalili smo se momcima koji su nam dozvolili da gledamo live timing. Načuli smo da planiraju i oni do village-a i ponudili smo im karte za simulator (jer mi svakako nismo planirali sve iskoristiti). Bilo im je baš drago, tu smo se pozdravili i svako je krenuo svojim putem.
Ponovo smo pješačili oko staze do village-a da iskoristimo karte za simulator i da ugrabimo još malo vremena na stazi i oko staze. Prvo smo otišli pravo u šator u kojem su bili simulatori. Došli smo na red posljednji jer su djecu (koja btw i ne bi smjela biti tu) puštali preko reda, al dobro hajde šta će mala djeca nek se igraju. Upravo s tom mišlju “šta će mala djeca” kontali smo evo ga, probat ćemo i pravi simulator. Naš entuzijazam je brzo splasnuo jer su nas djeca poderala. Bili smo predzadnji i zadnji. Pobijedio je 11-ogodišnjak koji nije ni smio voziti pravi simulator pa su mu za nagradu samo čestitali, a mi smo odatle izašli brže nego što smo startali u igrici.
Pošto je bilo već kasno i nije bilo više sadržaja, krenuli smo u shopping. U povratku kući, na jednom od štandova smo naišli na predobar deal orginal majica velikog MS-a pa smo kupili pet ili šest. U ćošku štanda primijetili smo hrpu maketa Jordana 1:43 pa smo potražili EJ13 i 193 za @Blackhawk-a međutim svi su bili EJ11 :/
Otišli smo na bus i tu noć smo se pakovali jer smo imali shuttle u 6 ujutru.
Suma sum arum nama je bilo vrh. Sad kad smo se uštelili znamo kako ćemo naredni put, ali sljedeće godine već imamo Austriju u planu, pa možda Mađarska nekad za par godina opet, jer fkt je najjeftinija a organizacija im je sve bolja i bolja. Zak kraj par klipova sa lica mjesta. :)
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlično napisano, svakako preporučam za čitanje
Hvala luke_flywalker i supruzi!
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jako puno korisnih informacija koje ce meni i “mojoj” biti od velike pomoći. Jbt sad me hype jos vise pere. :D
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesil se skonto gdje ćete ići?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hungaroring, bronze 2 vikend karte.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cool napisano…
Sve pročitao, jer sve lijepo tečno ide. Baš pitko štivo. malo pa koda sam s vama bio.
& usput na kraju se slatko nasmijao :-) …. ono kad su vas klionci poderali u simulatoru koji i nebi ni smjeli vozit…. jbga, više ni stari kenjici nisu potrošna roba za njih, več i mladi parovi… ahhh ta današnja djeca ;-)
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odličan putopis, bravo, ja sam također bio na Hungaroringu prošle godine sa bratom (žena bila u visokom stupnju trudnoće jbg), i stvarno preporučam i prelijepu Budimpeštu i trku, jer je sve naj, naj, ništa Emina nije slagala. Šteta što okolo staze niste hodali sa BIH zastavom (sudeći po slikama), mogli smo se svi upoznat, pošto mi hrvatsku zastavu nismo skidali nikako sa sebe.
Uglavnom, svaka čast
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pripremili smo mi bili i zastavu, no sam ja zaboravio svaki put ?
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahaha uvijek nešto moraš zaboravit :D
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fino bračno :pivo:
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala na putopisu. Mozda mi bude koristan :)
Ove godine sam htio otici na VN Francuske, Ali ne vjerujem da cu moci.
Sve vise razmisljam o VN Austrije ili VN Madjarske.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Super putopis, baš mi ga je bio gušt čitati :thumbs:
I ja sam bio prošle godine na Hungaroringu tako da se bilo lijepo prisjetiti tog nezaboravnog doživljaja :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlično napisano. Bio sam tamo 2010. i također preporučam svakome. Nije skupo. :)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala na ovome. Bas je gust citati.
Nikad nisam bio na utrci, imam zelju, a ovo me dodatno napaljuje…
Najvise me doduse vuče Monza (i Milano, San Siro, Scala itd…), snalazim se Talijanskim jezikom, a iz Istre mi zbilja nije daleko…
Samo moram skupit pare i nekako nagovorit zenu koja uopce ne prati F1… :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Super putopis i izbor bračnog putovanja! :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Puno hvala na putopisu, bio ga je baš pravi gušt čitati. Lijepo mi je vidjeti da ste se nauživali, nadam se da ću i ja uskoro opet tako :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrhunski napisano i zbilja jako citljivo…
Uhh odmah se sjetim sebe i 2 frenda kad smo sa tadasnjih 18 godina planirali bijeg iz kuce na 2 dana i odlazak u Monzu…
Naravno ostalo je samo na planiranju jer novce nismo skupili ali obecao sam sebi da dok neumrem moram otici u Monzu… ??
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio prošle godine u Monzi…vrh vrhova bar za mene. Vrijedi svake lipe.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ bobo
pa napiši kako ti je billo. ako može luke i emina nakon pola godine, možeš i ti.
putopisi nemaju rok trajanja. ; )
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jes’ malo poduže, ali vrijedi!
drago mi je da vam se svidjelo!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo napisao i ja putopis, ali ga ne znam postati..ili treba nekome poslati? Help..:)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.f1puls.com/kontakt/
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pošalji mailom na [email protected]
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala
0
0