F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Alonso: Halo zaštitu nitko neće primijećivati poslije par utrka

Zvonko Vasilj

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Iako se svi slažu da je zaštita vozača najveći prioritet, mnogi smatraju da se implementacija zaštitnog uređaja mogla odraditi mnogo bolje. Fernando Alonso slaže se s negativnim komentarima o izgledu zaštite, no misli da halo zaštita ne bi smjela biti tema rasprave.

Halo zaštita, koju je FIA učinila obaveznom za predstojeću sezonu, nije naišla na pozitivne kritike od strane pratitelja sporta. Čak su i šefovi timova uputili par kritika, Toto Wolff je izjavio kako bi ju najrađe prepilao motornom pilom.

“Siguran sam da će svi zaboraviti na halo zaštitu nakon par utrka. Ona je uređaj za zaštitu i sve dok služi svojoj svrsi, da zaštiti glavu vozača, ona ne bi smjela biti tema rasprave. Da, izgled trenutačno nije najbolji, ali sam uvjeren da će u budućnosti timovi i sport pronaći način da to promjene, to će utjecati na izgled bolida, a to je bitno navijačima.”

Slično razmišljanje smo čuli i od Ferrarijeva vozača Sebastiana Vettela prilikom predstavljanja SF71H.

“Dok sam sjedio za volanom bolida sve je bilo ok, zapravo je zaštita bila manje nametljiva nego što sam očekivao. Jedva čekam da izađem na stazu, siguran sam da će se svi brzo naviknuti.”

Daniel Ricciardo smatra da je uvođenje halo zaštite manje dramatična promjena od uvođenja višega i užega zadnjeg krila 2009. god.

“Bit će to u redu. Nemojte me pogrešno shvatiti, ne volim izgled halo zaštite, ali brzo će se zaboraviti i imat ćemo nove teme o kojima ćemo pričati, pogotovo kada počnu utrke i prvenstvo se počne zakuhavati. Ako se sjetimo 2009. tada je Brawn osvojio prvenstvo, bolidi si izgledali jako čudno s tim malim zadnjim krilima, bili su jako slični F3 bolidima. Ljudi su jako puno raspravljali o toj promjeni, ali su se svi navikli na nju i nastavili dalje. Mislim da je to bila puno dramatičnija promjena i da će se ljudi puno prije naviknuti na halo zaštitu.”

 

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Zvonko Vasilj
Pulsmedia autor
90 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Fernando Alonso Lux14 Prikaži

    Dok god ne utječe na utrkivanje i ne smeta vozačima, halo je prihvatljiv dok ne dođe nešto ljepše a jednako sigurno



    7

    0
  2. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Da je ovo Alonso (Vettel ili Ricardo) izjavio na forumu zatrpali bi ga da negativnim ocjenama.
    100% se slazem sa njihovim nacinom razmisljanja.



    6

    0
  3. Williams Nigel Prikaži

    ,ma mogli su staviti staklo zađtitno a bolidi su najružniji nakon 70ih,,katastrofa ma 2009 je bio ljepši bolid od ovoga



    1

    8
  4. Protivnik sam halo zastite samo zbog izgleda, slazem se da treba zastititi zivote vozaca, ali nije mi jasno kako najbolji inzenjeri/dizajneri nisu mogli osmisliti nekakav agresivniji izgled haloa, jer danasnji bolidi su jako agresivni i sad kad vidim taj okrugli halo nekako izgleda ko da ga je voda donjela… isto tako nije mi jasno zasto FIA uvodi nesto i ograduje se od massine i bianchijeve nesrece(ok vjerojatno jer bi se postavilo pitanje zasto prije nisu uveli zastitu),ali hocu reci zasto uvode nesto sto nije dovoljno razvijeno da bi iskljucilo mogucnost da se takve nesrece ponove…. nedaj boze da se ove sezone desi nekakva nesreca tipa massine i da se ovaj put taj amortizer odbije od haloa prema vozacu, tko ce onda snositi odgovornost? F1 je prepuna pametnih, genijalnih, inteligentnih ljudi, F1 ima puno fanova koje se rijetko kad pita za misljenje(nazalost tako je u svim sportovima). 2014 su uveli v6 motore-izavali negodovanje djela navijaca( i na to smo se naviknuli), sad su uveli halo na koji cemo se isto priviknuti, ali opet nije to to. F1 boluje od sindroma lutanja,jer halo definitivno nije konacno rjesenje, opet ce pronaci nesto novo, da bi nakon 5 godina lutanja i trazenja zavrsili sa zatvorenim kokpitima. Zar nije onda bolje pricekati 5 godina i pripremiti navijace i uvjeriti ih da znaju sta rade nego da svake godine mjenjaju DNA formule 1?



    7

    5
  5. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Ma nek ga malo produze i spuste i halo ce izgledat ukomponirano…To bi trebalo, barem kako ja mislim, rijesiti taj problem sto iskace ta zastita


    0

    1
  6. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Pilu u ruke.
    Uostalom, vidjet ćemo što će reći ova sezona.
    Indy car uvodi nešto sliučno aero screnu – zaštitni pokrov
    od materijala koji koriste njihovi borbeni avioni – lovci f22 ….
    Ako se to pokaže uspješnije i bolje prihvaćeno od publike…..
    p.s. nisam ni za to. U tom slučaju bolid je zatvoren.
    Potpuno druga stvar od F1.


    0

    3