Izdvojeno

Alonso: Halo zaštitu nitko neće primijećivati poslije par utrka

Piše: Zvonko Vasilj

Prije 5 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako se svi slažu da je zaštita vozača najveći prioritet, mnogi smatraju da se implementacija zaštitnog uređaja mogla odraditi mnogo bolje. Fernando Alonso slaže se s negativnim komentarima o izgledu zaštite, no misli da halo zaštita ne bi smjela biti tema rasprave.

Halo zaštita, koju je FIA učinila obaveznom za predstojeću sezonu, nije naišla na pozitivne kritike od strane pratitelja sporta. Čak su i šefovi timova uputili par kritika, Toto Wolff je izjavio kako bi ju najrađe prepilao motornom pilom.

“Siguran sam da će svi zaboraviti na halo zaštitu nakon par utrka. Ona je uređaj za zaštitu i sve dok služi svojoj svrsi, da zaštiti glavu vozača, ona ne bi smjela biti tema rasprave. Da, izgled trenutačno nije najbolji, ali sam uvjeren da će u budućnosti timovi i sport pronaći način da to promjene, to će utjecati na izgled bolida, a to je bitno navijačima.”

Slično razmišljanje smo čuli i od Ferrarijeva vozača Sebastiana Vettela prilikom predstavljanja SF71H.

“Dok sam sjedio za volanom bolida sve je bilo ok, zapravo je zaštita bila manje nametljiva nego što sam očekivao. Jedva čekam da izađem na stazu, siguran sam da će se svi brzo naviknuti.”

Daniel Ricciardo smatra da je uvođenje halo zaštite manje dramatična promjena od uvođenja višega i užega zadnjeg krila 2009. god.

“Bit će to u redu. Nemojte me pogrešno shvatiti, ne volim izgled halo zaštite, ali brzo će se zaboraviti i imat ćemo nove teme o kojima ćemo pričati, pogotovo kada počnu utrke i prvenstvo se počne zakuhavati. Ako se sjetimo 2009. tada je Brawn osvojio prvenstvo, bolidi si izgledali jako čudno s tim malim zadnjim krilima, bili su jako slični F3 bolidima. Ljudi su jako puno raspravljali o toj promjeni, ali su se svi navikli na nju i nastavili dalje. Mislim da je to bila puno dramatičnija promjena i da će se ljudi puno prije naviknuti na halo zaštitu.”

 

Komentiraj

10 komentara

  1. Fernando Alonso
    Lux14 Prikaži

    Dok god ne utječe na utrkivanje i ne smeta vozačima, halo je prihvatljiv dok ne dođe nešto ljepše a jednako sigurno



    7

    0
  2. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Da je ovo Alonso (Vettel ili Ricardo) izjavio na forumu zatrpali bi ga da negativnim ocjenama.
    100% se slazem sa njihovim nacinom razmisljanja.



    6

    0
  3. Williams
    Nigel Prikaži

    ,ma mogli su staviti staklo zađtitno a bolidi su najružniji nakon 70ih,,katastrofa ma 2009 je bio ljepši bolid od ovoga



    1

    8
  4. Protivnik sam halo zastite samo zbog izgleda, slazem se da treba zastititi zivote vozaca, ali nije mi jasno kako najbolji inzenjeri/dizajneri nisu mogli osmisliti nekakav agresivniji izgled haloa, jer danasnji bolidi su jako agresivni i sad kad vidim taj okrugli halo nekako izgleda ko da ga je voda donjela… isto tako nije mi jasno zasto FIA uvodi nesto i ograduje se od massine i bianchijeve nesrece(ok vjerojatno jer bi se postavilo pitanje zasto prije nisu uveli zastitu),ali hocu reci zasto uvode nesto sto nije dovoljno razvijeno da bi iskljucilo mogucnost da se takve nesrece ponove…. nedaj boze da se ove sezone desi nekakva nesreca tipa massine i da se ovaj put taj amortizer odbije od haloa prema vozacu, tko ce onda snositi odgovornost? F1 je prepuna pametnih, genijalnih, inteligentnih ljudi, F1 ima puno fanova koje se rijetko kad pita za misljenje(nazalost tako je u svim sportovima). 2014 su uveli v6 motore-izavali negodovanje djela navijaca( i na to smo se naviknuli), sad su uveli halo na koji cemo se isto priviknuti, ali opet nije to to. F1 boluje od sindroma lutanja,jer halo definitivno nije konacno rjesenje, opet ce pronaci nesto novo, da bi nakon 5 godina lutanja i trazenja zavrsili sa zatvorenim kokpitima. Zar nije onda bolje pricekati 5 godina i pripremiti navijace i uvjeriti ih da znaju sta rade nego da svake godine mjenjaju DNA formule 1?



    7

    5
    • Morate prestat Julesa spominjat u kontekstu s halo zastitom.. Njemu bi pomoglo jedino da bagera nije bilo tamo, mozda SC ili VSC.. Kakav to slab DNA ima F1 ako ga ova naprava mijenja… Nit doprinosi nit odmaze utrkivanju, ako ne smeta vozacima, daljna analiza je suvisna..



      12

      0
  5. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Ma nek ga malo produze i spuste i halo ce izgledat ukomponirano…To bi trebalo, barem kako ja mislim, rijesiti taj problem sto iskace ta zastita


    0

    1
  6. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Pilu u ruke.
    Uostalom, vidjet ćemo što će reći ova sezona.
    Indy car uvodi nešto sliučno aero screnu – zaštitni pokrov
    od materijala koji koriste njihovi borbeni avioni – lovci f22 ….
    Ako se to pokaže uspješnije i bolje prihvaćeno od publike…..
    p.s. nisam ni za to. U tom slučaju bolid je zatvoren.
    Potpuno druga stvar od F1.


    0

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni