Izdvojeno

Toro Rossu nedostaje vozač za VN SAD-a

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 29 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Kroz nekoliko dana doznat ćemo tko će voziti bolid Toro Rossa na VN SAD-a koja je na rasporedu za deset dana. Red Bullov savjetnik za motorsport Helmut Marko kaže da nije točno kako će uz Daniila Kvyata voziti Pierre Gasly, kako se dalo pročitati na pojedinim portalima proteklih dana.

Kaže kako je sve iznenadila odluka Renaulta da otpusti Jolyona Palmera i pozove Carlosa Sainza već ove sezone.

“Renault je jako kasno i neočekivano odlučio zamijeniti Palmera,” kaže Marko.

“Gasly ne može voziti u Austinu jer naš novi partner Honda želi da osvoji titulu u Super Formuli čija se posljednja utrka održava u isto vrijeme kao VN SAD-a.”

“Ne možemo im uskratiti tu želju.”

Postoji velika lista zainteresiranih za to mjesto i sad čekamo potez Toro Rossa. Među njima su Robert Kubica, Sergey Sirotkin, Sebastien Buemi, a spominju se čak i Takuma Sato i Josef Newgarden.

“Ne brinite,” kaže Marko. “Znat ćemo u utorak”

Komentiraj

29 komentara

  1. ništa od gaslyeve izdaje….i bolje.
    od kubice ništa…spominjao se bio i rossi , ex manor.



    5

    0
  2. Marlboro
    kido Prikaži

    pa neka uzmu Palmera za jednu trku, lik je vozio ove nove bolide a ne ovi koje spominju



    11

    0
  3. Narain Karthikeyan
    F1 Karthikeyan Prikaži

    Ja sam slobodan :)



    18

    0
  4. Malo je glupo da se tokom sezone ti vozaci sele okolo i naokolo.. U biti, puno..



    1

    0
  5. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Treba napomenuti da je Kvyat zaprijetio Helmutu da ce se pokupiti i otici iz F1.



    6

    0
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      Oh ne, pa ne bismo to tili dopustit. Pazi lika, on NJIMA prijeti da ce se pokupit. Budi sritan sta si jos u F1, a jedini razlog za to je što Red Bull nezna sto ce s tvojim mjestom. u košu si s Palmerom.



      3

      0
  6. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ajde kubica. kad se već stvorio hype da vidimo šta zna



    2

    0
  7. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Pa kako sad to?
    Davo sam im se javio da ću voziti đabe.
    Spomenuo sam im i svoje komparativne prednosti.
    Vozimo sam 15 godina HONDU (civic)
    Ima isto kubika kao ko i F1, a ne kvari se svako malo
    zbog viška tih MGU-A-B-C-D-E-F-G-H-I-J-K-L-M…………



    5

    0
  8. F1puls Portal
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Inače, Carmen Jorda je slobodna za taj vikend…



    13

    0
  9. Mick Sumaher ?

    Salu na stranu, Nasr moj kandidat. A mada Buemi bi bio najbolje rijesenje.



    2

    0
  10. na motorsportu kažu da je porscheov hartley glavni kandidat za mjesto.
    nije mi pao na pamet, em vozi za porsche, a pogotovo što su ga bili šutnuli iz rb akademije kao neperspektivnog.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni