Izdvojeno

Abiteboul ne vidi ništa loše u dovođenju Budkowskog

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Renaultovi konkurenti digli su paniku kada su čuli da će donedavni FIA-in voditelj tehničkog odjela za tri mjeseca otići u Enstone, budući da 40-godišnji Poljak ima uvid u neke ideje i koncepte koje su momčadi slali FIA-i da doznaju jesu li te solucije u skladu s aktualnim i/ili budućim tehničkim pravilnikom Formule 1.

No, Renaultov direktor Cyril Abiteboul tvrdi da njegova u momčad nije u Formuli 1 kako bi sklapala prijateljstva, a cilj je dohvatiti najbolje ljude kako bi momčad bila u vrhu za par godina.

“Želimo biti jedna od top momčadi do 2020. Daleko je to, ali budući da znamo što treba učiniti, ako pogledate na zaostatak od sekunde do sekunde i pol između sredine poretka i top ekipa, to je veliki skok. Zato trebamo biti agresivni u onome što radimo kako bismo bili na vrhu do 2020.”

“U ovom sportu niste da biste sklapali prijateljstva. Očigledno postoje načini, i sve što radimo kada je riječ o dovođenju novih kadrova, ne nužno Marcina, radimo zato što trebamo rasti, Enstone očajnički treba narasti. Kada smo preuzeli mjesto, ovdje je bilo 475 ljudi, sada ih je 620. Nije tajna da ti ljudi trebaju doći odnekud, moramo ih ići loviti po nekima od drugih momčadi”, rekao je Abiteboul.

Unatoč kontroverzama oko dovođenja Budkowskog, Abiteboul ističe da njegova momčad neće prekršiti nikakva pravila. A što se tiče Poljaka, on dolazi kao ‘slobodan igrač’ nakon odrađivanja otkaznog roka.

“Renault ima vrlo jasnu evidenciju izuzetno poštenog i lojalnog ophođenja. Što god ćemo učiniti, pobrinut ćemo se da je to pošteno prema našim konkurentima.”

Komentiraj

15 komentara

  1. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Hoce li ozbiljno Renault profitirati od tog ili nece i kako god ovo sad izgleda, ako Budkowski dode to je vrlo vrlo dobro odigrano….Naravno nikako nije fer prema drugima, ali ocito je da se prelaskom nebi prekrsilo niti jedno pravilo, a i postoje jos neke stvari koje nisu fer u f1 tako da je ovo u svakom slucaju vrlo lukavo i zanimljivo….Nije da podrzavam jer tko zna hoce li on ista pomoci, ali nasli su rupu koja se ubuduce treba pokrpati



    9

    0
    • ma to nije rupa, dovode covjeka koji kontrolira sve timove i zna sve njihove prednosti i mane. Ne dovode ga sigurno jer je dobar u necemu nego zbog toga sto ima uvid u sve ekipe i kako je tko napravio odredene stvari na bolidu. 3 mjeseca je premal period jer se u tom razdobolju malo toga na bolidu promjeni. To bi trebalo biti barem 2 godine da ne moze u neku od ekipa jer bi se u tom periodu ipak bolidi znato promjenili/napredovali.



      3

      0
  2. Ono u prevodu, trebas varati i dovlaciti ljude koji pisu tehnicki pravilnik, te koji znaju prednosti i mane svih ekipa da bi napravio toliko veliki iskorak. Odavno je ovo sve samo ne sport. Jedne ekipe imaju dopustene djelove koji su kasnije nelegalni, neke ekipe znaju za pravilnik ranije nego druge isl. Ne može jedan čovjek koji zna sve tajne ostalih ekipa otici u neku od ekipa. To treba zabraniti i amen. Jer netko je ulozio u bolid u ove 4 god milijarde da bude tu gdje je a netko bi to samo pokupio i utrpao na svoj bolid. Naravno da to tako ne funkcionira ali velike koristi bi imao Renault.



    4

    0
    • Ne kenjaj, da je Alonso od iduće sezone potpisao za Renault sad bi ti slina na usta isla i uvelike bi odobravao ovaj potez.



      4

      0
      • ne nebi, jer mi nije u interesu da netko na nekakve smjesne nacine otkrije drugoj ekipi nesto sto su ovi godinama gradili. Alonso može i ovako imati koristi od toga ako si zaboravio McLaren je na Renaultovim pogonskim jedinicama od nagodinu i opet to ne podrzavam.


        0

        0
      • a ti si taj koji to odobrava jer je u pitanju ekipa za koju navijas pa po sebi sudis drugima. Znači ako si takav ti onda su i ostali?? nije ti bas ta logika smislena…


        0

        0
      • Prika moj, u Formuli 1 nema ljubavi, i ovakvih stvari se događalo mali milijun puta, nema momčadi u F1 koja nije kupila nekog mehaničara/šefa/dizajnera koji je bio u nekoj drugoj momčadi, ogromna većina nabrojanih nije u jednoj ekipi cijeli svoj radni vijek u F1.


        0

        0
    • Nigel Mansell
      pero Prikaži

      Svaka momčad je dovoljno pametna da zna što potpisuje i na koliko godina.
      Što bi ti sada? Najbolje ljude izbacio iz F1 zato jer znaju raditi?
      Uostalom, to je hrpa različitih koncepata koje treba izgraditi, krenuti tim putem………..
      Jedna momčad ne može krenuti sa 10 različitih koncepata.
      Mora se odlučiti za jedan.
      Uostalom, svi ionako znaju sve o drugima.
      Bruka krene samo kada se to otkrije.
      Primjer su ti ovosezonski dodaci npr shark fin.
      Odjednom ih svi imaju, a početku sezone samo jedna momčad.



      3

      0
  3. Zanima me bi li pjevao istu pjesmu da Budkowski ode u neki drugi team? Po mogućnosti u neki u njihovom trenutnom rangu…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni