Renaultovi konkurenti digli su paniku kada su čuli da će donedavni FIA-in voditelj tehničkog odjela za tri mjeseca otići u Enstone, budući da 40-godišnji Poljak ima uvid u neke ideje i koncepte koje su momčadi slali FIA-i da doznaju jesu li te solucije u skladu s aktualnim i/ili budućim tehničkim pravilnikom Formule 1.
No, Renaultov direktor Cyril Abiteboul tvrdi da njegova u momčad nije u Formuli 1 kako bi sklapala prijateljstva, a cilj je dohvatiti najbolje ljude kako bi momčad bila u vrhu za par godina.
“Želimo biti jedna od top momčadi do 2020. Daleko je to, ali budući da znamo što treba učiniti, ako pogledate na zaostatak od sekunde do sekunde i pol između sredine poretka i top ekipa, to je veliki skok. Zato trebamo biti agresivni u onome što radimo kako bismo bili na vrhu do 2020.”
“U ovom sportu niste da biste sklapali prijateljstva. Očigledno postoje načini, i sve što radimo kada je riječ o dovođenju novih kadrova, ne nužno Marcina, radimo zato što trebamo rasti, Enstone očajnički treba narasti. Kada smo preuzeli mjesto, ovdje je bilo 475 ljudi, sada ih je 620. Nije tajna da ti ljudi trebaju doći odnekud, moramo ih ići loviti po nekima od drugih momčadi”, rekao je Abiteboul.
Unatoč kontroverzama oko dovođenja Budkowskog, Abiteboul ističe da njegova momčad neće prekršiti nikakva pravila. A što se tiče Poljaka, on dolazi kao ‘slobodan igrač’ nakon odrađivanja otkaznog roka.
“Renault ima vrlo jasnu evidenciju izuzetno poštenog i lojalnog ophođenja. Što god ćemo učiniti, pobrinut ćemo se da je to pošteno prema našim konkurentima.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 16 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je toky13.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hoce li ozbiljno Renault profitirati od tog ili nece i kako god ovo sad izgleda, ako Budkowski dode to je vrlo vrlo dobro odigrano….Naravno nikako nije fer prema drugima, ali ocito je da se prelaskom nebi prekrsilo niti jedno pravilo, a i postoje jos neke stvari koje nisu fer u f1 tako da je ovo u svakom slucaju vrlo lukavo i zanimljivo….Nije da podrzavam jer tko zna hoce li on ista pomoci, ali nasli su rupu koja se ubuduce treba pokrpati
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma to nije rupa, dovode covjeka koji kontrolira sve timove i zna sve njihove prednosti i mane. Ne dovode ga sigurno jer je dobar u necemu nego zbog toga sto ima uvid u sve ekipe i kako je tko napravio odredene stvari na bolidu. 3 mjeseca je premal period jer se u tom razdobolju malo toga na bolidu promjeni. To bi trebalo biti barem 2 godine da ne moze u neku od ekipa jer bi se u tom periodu ipak bolidi znato promjenili/napredovali.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ono kad se praviš lud…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Shvaćam te, i ja bi bio tako frustriran da sam na tvome mjestu ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja nisam frustriran. pokušaj ponovo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bojim se, ako Honda ne napravi nekakav ogroman korak iduće i idućih godina, da ne bude druga liga za ostale proizvođače motora (što naravno nitko ne želi).
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zasad smo treća liga…the only way is up! ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…or quit :(
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ono u prevodu, trebas varati i dovlaciti ljude koji pisu tehnicki pravilnik, te koji znaju prednosti i mane svih ekipa da bi napravio toliko veliki iskorak. Odavno je ovo sve samo ne sport. Jedne ekipe imaju dopustene djelove koji su kasnije nelegalni, neke ekipe znaju za pravilnik ranije nego druge isl. Ne može jedan čovjek koji zna sve tajne ostalih ekipa otici u neku od ekipa. To treba zabraniti i amen. Jer netko je ulozio u bolid u ove 4 god milijarde da bude tu gdje je a netko bi to samo pokupio i utrpao na svoj bolid. Naravno da to tako ne funkcionira ali velike koristi bi imao Renault.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne kenjaj, da je Alonso od iduće sezone potpisao za Renault sad bi ti slina na usta isla i uvelike bi odobravao ovaj potez.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne nebi, jer mi nije u interesu da netko na nekakve smjesne nacine otkrije drugoj ekipi nesto sto su ovi godinama gradili. Alonso može i ovako imati koristi od toga ako si zaboravio McLaren je na Renaultovim pogonskim jedinicama od nagodinu i opet to ne podrzavam.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a ti si taj koji to odobrava jer je u pitanju ekipa za koju navijas pa po sebi sudis drugima. Znači ako si takav ti onda su i ostali?? nije ti bas ta logika smislena…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prika moj, u Formuli 1 nema ljubavi, i ovakvih stvari se događalo mali milijun puta, nema momčadi u F1 koja nije kupila nekog mehaničara/šefa/dizajnera koji je bio u nekoj drugoj momčadi, ogromna većina nabrojanih nije u jednoj ekipi cijeli svoj radni vijek u F1.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka momčad je dovoljno pametna da zna što potpisuje i na koliko godina.
Što bi ti sada? Najbolje ljude izbacio iz F1 zato jer znaju raditi?
Uostalom, to je hrpa različitih koncepata koje treba izgraditi, krenuti tim putem………..
Jedna momčad ne može krenuti sa 10 različitih koncepata.
Mora se odlučiti za jedan.
Uostalom, svi ionako znaju sve o drugima.
Bruka krene samo kada se to otkrije.
Primjer su ti ovosezonski dodaci npr shark fin.
Odjednom ih svi imaju, a početku sezone samo jedna momčad.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanima me bi li pjevao istu pjesmu da Budkowski ode u neki drugi team? Po mogućnosti u neki u njihovom trenutnom rangu…
0
0