Saga o budućnosti McLarena, odnosno o njihovom dobavljaču motora iduće sezone trebala bi biti riješena ovog tjedna. Nakon tri godine muka s Hondom, rastanak se čini neizbježnim i objava o prekidu suradnje McLarena i Honde mogla bi stići već početkom tjedna.
Zak Brown jasno je izrazio nezadovoljstvo Hondom te naglasio kako McLaren nema puno vremena za odluku.
“Moramo biti konkurentniji. Ovaj vikend pokazao je da nema nikakvog značajnog napretka. Koliko dugo možete čekati prije nego što dobijete uzrujane vozače, partnere, fanove? Oni se drže uz nas, ali to ne može trajati vječno.”
“Moramo donijeti odluku ovog tjedna, u tom vremenskom periodu ili ćemo završiti u poziciji gdje uzrokujemo određene probleme, tehničke, s našom šasijom. Ne možemo riješiti naš problem sa snagom i pojaviti se sa šasijom koja nije adekvatna.”
Jedina alternativa koju McLaren ima je Renault. Francuzi ne žele opskrbljivati četiri momčadi, za što bi im trebala i posebna dozvola FIA-e, stoga McLaren dosta ovisi o tome hoće li Toro Rosso u konačnici ipak pristati na Hondine motore.
Iako su inicijalni pregovori Toro Rossa i Honde propali, nakon brojnih sastanaka šefova momčadi i šefova Formule 1 tijekom VN Italije, čini se kako bi Toro Rosso ipak mogao ući u suradnju s Hondom i time otvoriti McLarenu put do Renaultovih motora.
Najveće pitanje uz McLarenovu budućnost u Formuli 1 je i budućnost Fernanda Alonsa. Top momčadi jasno su zatvorile vrata Španjolcu i njegove opcije u Formuli 1 nisu tako brojne te je ostanak u McLarenu postao ona najizglednija.
Zak Brown dao je jasan odgovor na pitanje hoće li Alonso ostati u momčadi prijeđu li oni na Renaultove motore 2018., ali ne isključuje ni mogućnost njegovog ostanka ni u slučaju nastavka suradnje McLarena i Honde.
“Mislim da je to vrlo izgledno”, rekao je Brown na pitanje o Alonsovom ostanku u slučaju prelaska na Renault.
“Dosad sam bio na dosta doručaka s Fernandom. On želi biti u Formuli 1 i želi da mi budemo konkurentniji.”
“Ne bih ga isključio ni ako stvari ostanu nepromijenjene. Sudeći po onom što vidimo i što ćemo dodatno razmotriti ovog tjedna. Ne bih rekao da je siguran zaključak da ako mi ostanemo na Hondi on neće ostati s nama.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 20 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je sfzd.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš bih volio da Honda proradi ako se odluče na Renault…
Realno, Red Bull ima top šasiju i ne mogu do podija ako im se ne posreći…što će onda biti s njima, ponavljanje 2013. i 2014.?
Ovo im se definitivno ne isplati, Honda će kad-tad proraditi, a kao što je već netko rekao, onda će konkurencija nayebati. Ali eto, Mr. 110% polako stari i on ne može čekati za razliku od McLarena, tako da su, izgleda, morali birati…
3 godine i Mercedesovi motori bačeni u vjetar..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Apsolutno ništa ne garantira da će Honda proraditi “kad-tad”. U 3 godine nisu napravili nikakav značajan korak kakav se od njih očekivao i nije realno očekivati bilo kakav veliki skok u kratkoročnom periodu (ne računajući Alonsovu “sreću” zbog koje bi Honda mogla proraditi kad on ode).
Misliš da je Alonso stvarno imao toliku ulogu u ovoj odluci (koja još nije donesena, McLaren još nije odlučio da će odbaciti Hondu). Da McLaren zbilja ima vremena, tj. da oni smatraju da Honda može napraviti nešto revolucionarno u skorije vrijeme, bi li oni radi Alonsovih želja to odbacili? Unatoč svoj reputaciji koju ima, čisto sumnjam da bi se cijela momčad podredila kratkoročnim ciljevima vozača.
McLaren trpi strašne gubitke zbog ovog i bez obzira na priče koliko im Honda daje novaca, to je neodrživo. To sam već davno ove godine pisao, McLaren nije neki siroček tipa Sauber koji jedva preživljava i koji će pristati na bilo koga ako im daju ogromnu financijsku injekciju. Ne, McLaren je velika kompanija koja to ne želi i ne treba. Suradnja s Hondom je ostvarena kako bi se osvajale pobjede i titule, a oni nisu ni blizu tome i zato smatram da im je pametnije da do kraja ere ovih motora budu nečiji customer (makar i Renaultov) pa onda slobodno nađu nekog boljeg proizvođača za 2021. do kad bi imaju vremena naći partnera i s njim složiti dobar novi motor.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Suradnja s Cosworthom 2021.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka riječ drži vodu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lijepo si to objasnio. Ljudi mozda ne shvacaju da je McLaren uz Ferrari okosnica ovog sporta i da ovako dalje ne ide. McLaren je ekipa koju zanimaju samo titule, oni nisu tu da bi ucestvovali i nadali se cudu. Imali su oni teske godine i sa Mercedesom u pocetku,ali su iz godine u godinu napredovali dok sa Hondom doslovno nazaduju i ocito Honda nije ono sto je nekad bila
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po cemu je McLarenova sasija losija od Red Bullove ? Po nicemu. Zna se vec godinama da McLaren ima ako ne najbolju onda medu najjboljim sasijama.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako misliš zna se? Ja recimo o tome nemam pojma. Nisam neki expert za šasije, samo sam prosječni gledalac, ali sam cijelo vrijeme bio ubjeđen da u zadnjih 6-7 godina Red Bull ima najbolju šasiju. Zatim ide Mercedes, Ferrari pa onda McLaren.
To sam zaključio na osnovu ponašanja bolida na različitim konfiguracijama staza i uz moju pretpostavku snage motora.
Možeš li mi, molim te, reći kako si ti zaključio da je McLarenova šasija najbolja?
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Te priče kako će “proradit” su bezvezne!
Fanovi su već za drugu godinu najavljivali čudesa!
Nema apsolutno nikakvih znakova kako će ta Honda “proradit”!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro, istina, ne mora značiti da će proraditi, ali bi po meni bilo nevjerojatno da se to ne dogodi..
Honda je napravila veliki korak od Australije 2015. pa do kraja prošle godine…tada je McLarenova šasija bila truba. U Spa je Alonso završio 7. (uz neke posebne okolnosti, ali svejedno), a kada su došli u Japan nisu mogli izaći iz Q1..
Tko zna gdje bi sada bili da su nastavili razvijati ono od prošle godine.
Što se tiče sadašnje šasije, čak i da je na razini Red Bulla, borili bi se s njima za treće mjesto u konstruktorima, a šanse za naslov do uvođenja novih motora bit će im mizerne..
Uglavnom, vrlo nezavidna situacija..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kud bas Renault. Teska situacija za McL.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikako teža od MclH. Ovo ne vodi ničemu. 1093891 specifikacija su donijeli i ni koplje se nisu makli. Honda neće profunkcionirati kao po nekom filmskom scenariju i onda sve druge ostaviti kao Mečka u Monzi. Oni će se gubiti još koju sezonu i povući ili doći do nekih srednjih rezultata.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To im je i plan. Ako se ne poprave drasticno u 2018, bjeze iz F1.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ili Honda ili Renault. Ne postoji nikakva druga opcija , onda je svakako bolji Renault
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najsretniji bi bio kad bi se nekako mogli prebacit na Mecku ako je ikako moguce da se FIA stegne bilo cime pa da ih prebaci na Mecku ali opet bolje i na Renault nego na raspalu Hondu jer ako Ricciardo moze ostvarivat podiume sa Renaultovim motorom moze i Alonso.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidi McLaren je ekipa koja se nikad nije zadovoljavala samo podijem i najzalosnije od svega oni bi danas pristali i na poneko 3. mjesto samo da se maknu od Japanaca. Nikada nitko nije dominirao F1 kako je to radio McLaren sa Hondom i cijela ova situacija baca ogromnu sjenu na sve te godine sa Sennom i Prostom, to je ono najzalosnije od svega
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mislim da je odluka već donesena…
drago će mi bit navijat za ekipu u kojoj je tehnički direkotr james key.još samo treba mjenjač riješit…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stojim jučer sa kolegama u Monzi na ravnini prije Parabolice i svaki put primijetim kad Alonso prođe , okrene glavu i pogleda ulijevo prema gledateljima….svaka čast majstore… Kao da sam mu mogao pročitati tugu i bol zbog nekompetitivnosti….šteta.
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li znaš, jesu li to jučer naši upalili crvenu baklju u gledalištu na Parabolici, neposredno prije starta?
Baklje se ne smiju unositi na stazu?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda da ima i malo srama sama bi izasla iz F1 i priznala svoju potpunu nesposobnost. Zaista sam mislio da ce McLaren Honda dominirat F1 kad sve sjedne na svoje mjesto nakon jedne sezone upoznavanja, ovakav rasplet i totalnu nesposobnost Honde da isporuci konkurentan motor nisam ocekivao ni u najluđim snovima
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da bi i u tome slucaju Alonso imao sezone poput 2014….Svakako bolje nego posljednje tri, ali za takvog vozaca ni jedno mjesto osim prvog nece utaziti glad ?
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McLaren na Renault,
Torro Rosso na Hondu,
Alonso u Renault,
Palmer u McLaren!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako sada to?
Taman kad su se počeli razvijati i napredovati.
Pa kada su zadnji puta obojica završili utkrku?
dooobbro, skoro zavvršili.
I to u jednoj od najbržih staza.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2015. u spa … istina sa krugom zaostatka ali … alonso 13. , button 14.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vjerujem da se ovo Mclarenu događa. Uopče si ne mogu ni sam zamisliti da će i ako dođe do dogovora imati Renaultove motore, mislim nekako sam se navikao na Mercedesove motore i Mcl, a što se tiće Honde to je sad stvarno katastrofa, prvo sam mislio 2015, dobro ajde ljudi su se zaletjeli pa došla 2016 i vidio se nekakav mali kakav takav napredak, ali onda došla sad 2017 i opet su daleko najlošiji motor na gridu. Mislim da uz ovakvu pouzdanost i snagu pa isve ostalo ne vjerujem da uopče ni Toro Roso, a ni Mclaren želi ostati s Hondom, jer to stvarno više nema granice sam Bog zna kasd će oni nešto uspjeti složiti da to lići na nešto.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je današnja F1 pretvrdi orah za Hondu. I sam Hasegawa kaže da gotovo ništa ne može uvjeriti McL da je napredak Honde moguć. Slava devedesetih….Zameo je vjetar. Ja, kao laik ne mogu razumijeti kako je Honda mogla tako uprskati stvar? Olako shvatili zadaću, fulali s razvojem, očito im niti kontrola kvalitete nije na razini. Ajde, još nekako razumijem nedostatak snage ali to što nakon tri sezone imaju kvarove ko u priči i ono najgore, djeluju potpuno izgubljeni. Jedina konstanta su isprike i da rade dan i noć da poprave ovu katastrofu. Recimo da ipak McL ostane sa Hondom, a ovi opet zaribaju motor i na testiranjima se pokaže da je novi debakl neizbježan? Što onda?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš ubog toga ja mislim da Mclaremn mora otiči iz Honde pa ako prorade dobro za F1 i za svih a ponajviše za RBR koji bi tada uletio.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio bi to bolan razvod zasigurno.
Renault sigurno nece im donijeti ono sto zele.
Ja mislim da CE oni ostati sa Hondom I Boga moliti da proradi slijedece sezone.
Sve ostalo su opcije za sredinu grida.
Za sve je ovo krivac krivac Ron Denis. Htio je exclusive I to je Dobio samo SA kontra strane grida.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaista ne shvacam sve ovo i ne shvacam polozaj McLarena koji bi trebao nastaviti jos jednu sezonu sa Hondom uz dodatak ugovoru o bodovima u sljedecoj sezoni, ako ih se ne osvoji po ugovoru dovoljno onda bi trebalo doci do raskida. Ja i dalje smatram da Renault nije izlaz za McLaren i mozda bi bilo najbolje kontaktirati Porche ili Toyotu koji imaju velikog iskustva u razvoju hibrida da uskoce u sezoni 2019-2020 umjesto Honde u nepovoljnom razvoju situacije. Zamislite ekipu McLaren-Porche, oprostite meni to zvuci toliko hebozovno da mi se ukrutio u ovom trenutku malo
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako uzmemo u obzir i onu godinu u kojoj je Honda najavila da ulazi i pripremala se uz mogučnost da vidi Mercedesov motor u Mclarenovom bolidu znači u 4 godine oni kao da su na početku eto toliko imaju kvarova.Dobro Renault isto ima defivcit u performansama ali ima i pobijede i postolja u ovoj eri sa RBR a di je Honda na dnu dna…
Mislim da sve ovo što smo mi tu napisali jako dobro znaju u Wokingu i da će biti Renault ipak zbog reputacije Mclarena a RBR bi mogao dobro profitirat ako Honda kojim slučajem proradi druge godine u ToroRosu vjerovatno bi RBR odmah uzeo Hondu kao ekskluzivu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi rekao da je osnovni problem da u današnjoj F1 ne možeš biti prvak bez “svojeg” motora. Dok je Renault bio RB ekskluziva bili su prvaci. Mercedes ima svoj motor. Renault je bio prvak sa svojim motorom, Ferrari također, McLaren je imao Mercedesov motor ali s Mercovim suvlasništvom …
Dakle, čista iluzija je da će McLaren s Renault motorom biti prvak u situaciji u kojoj je RB prvi sklopio s njima ugovor i u kojoj Renault ima vlastitu momčad. To će možda značiti pokoji podij u sezoni, ali nije to neka sreća.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2010. rb nije bio renault ekskluziva.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F1 momčad se zvala Renault, ali je bila u većinskom vlasništvu onog luftbremzera i definitivno je bila odvojena od motora. Od 2010. pa do danas RB ima prioritet kod Renaulta.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
imali su 25 %, dovoljno da ne bude ekskluziva ekipa u kojoj imaju 0 %.
od 2011. rb je eksluziva.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zapravo, ni ti ni ja ne znamo ugovorne odnose da bi bili u to sigurni.
Ako i jesi u pravu to je jedina od zadnjih 35 sezona u kojoj nije pobjedio motor kod primarnog kupca. Zadnji takav prvak je Alan Jones u Williams Cosworthu iz 1980 i 1981.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovako iz glave: a 2009.? :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mrzim te :)
Ajde nađi još kojega.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jones je bio prvak 1980. (Williams Ford Cosworth), Piquet 1981. (Brabham Ford Cosworth), Rosberg 1982. (Williams Ford Cosworth).
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
fala frantiče. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnjih 35 sezona. piše u mojem postu! Otišli ste u 1982-u!
Dakle 1980, 1981, 1982 pa 2009. su bili prvaci sa non-primary customer motorima. Ja bi rekao da to potvrđuje kako je to manje više nemoguća misija.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve OK.
Ja se slažem s tobom.
Samo sam te ispravio što se tiče toga ko je i kad, i s kojim bolidom/motorom uzeo titulu.
:pivo:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U cijeloj priči mene najviše zanima kako misle podići pouzdanost PU? Iduće sezone su dozvoljene 3. Trenutno im MHU-K ne drži 2 utrke. Osovina iste drži do 800 km. Uglavnom manje. Potvrdio Hasegawa san.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To najvjerojatnije neznaju ni oni koji su osmislili to pravilo.Tu ne mislim samo na Hondu,već na sve.21-na trka a 3 motora,bit će veselo.
0
0