Izdvojeno

Pascal Wehrlein bi mogao ostati bez mjesta u F1

Piše: Vettel-Ferrari

Prije 5 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prema pisanju njemačkog Bild-a, Pascal Wehrlein vjerojatno ostaje bez sjedala u Sauberu krajem ove sezone, a samim tim vrlo izgledno i bez vozačkog mjesta u Formuli 1.

Tijekom trkaćeg vikenda u Mađarskoj iz Saubera je potvrđeno da odustaju od prije najavljene suradnje s Hondom koja im je trebala isporučivati svoje pogonske jedinice od iduće sezone. Umjesto toga, odlučili su ostati vjerni svom dosadašnjem dobavljaču motora, a najveća žrtva te bi mogao biti Pascal Wehrlein.

Za razliku od ove sezone kad koriste Ferrarijev prošlogodišnji motor, iduće sezone Sauber će imati na raspolaganju najnoviju inačicu pogonske jedinice. Ferrarijev predsjednik, Sergio Marchionne, izjavio je da će Sauber postati Ferrarijeva juniorska ekipa čime će barem jedan njihov vozač dobiti mjesto u Formuli 1 iduće sezone. Dva najizglednija Ferrarijeva juniora za to mjesto su Antonio Giovinazzi i Charles Leclerc, a Giovinazzi je navodno prvi na redu.

Marcus Ericsson, iako vidno slabiji vozač Saubera, zbog jake financijske pozadine će puno teže izgubiti mjesto u ekipi od Wehrleina, koji tvrdi da nema puno toga što može učiniti:

“Ja sam osvojio svih pet bodova i u kvalifikacijama je 8:2 za mene protiv Ericssona. Što mogu više učiniti?”, izjavio je Wehrlein.

Komentiraj

14 komentara

  1. Kimi Raikkonen
    Iceman 7 Prikaži

    Williams nema šta čekat, imaju najgoru postavu na gridu…



    8

    0
  2. Da li to znači da “sindrom Nasr” hara i ove godine u Sauberu? Po toj logici bi mogli uzeti i Palmera.



    7

    0
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    A na kraju prošle sezone izgledalo da ide u Mercedes..



    11

    0
  4. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Zašto ovog lika prati baksuzija?

    1. zato što vele, da je prgav?
    2. zato što nema prehebenu zaleđinu kao Stroll?

    Ako za njega nema mjesta u Williamsu, da li to znači da ga se Mercedes odrekao?

    Ovo je NAJTIPIČNIJI primjer da talent više ne znači kao prije u F1.
    Prošle godine je osvojio bodove sa Manorom. Ove godine sa Sauberom.

    Ali zato Marcus Ericsson, Lance Stroll, Jolyon Palmer i svi slični koji se pojave OSTAJU.

    Ispada da su F1 navijači obične ovce….. nemojte me krivo shvatiti, ali ja sam razočaran. I revoltiran.

    :facepalm: :facepalm:



    36

    0
    • Slazem se. Dal je prgav to tak i tak nam ne znaci nista. Nije da idemo na kavu s njim poslije trke. U F1 bi trebao talent biti najbitnija stavka a ne tatino stanje racuna.



      18

      0
    • Max Verstappen
      DaveGilmour Prikaži

      Pretjeruješ.

      ”Ali zato Marcus Ericsson, Lance Stroll, Jolyon Palmer i svi slični koji se pojave OSTAJU.”

      Za Ericssona se slažem s tobom, tipičan primjer pay drivera kojemu nije mjesto u F1.

      Stroll po meni ima potencijala jednog dana postati solidan vozač u rangu Grosjeana ili Pereza, ali trenutačno pati zbog toga što je nespreman ušao u F1. Skok iz F3 u F1 je nešto što može pasti na pamet samo najvišoj klasi vozača u koju Stroll ne spada. Stroll se trebao još barem godinu-dvije učiti u GP3 ili F2. No kao što rekoh, vjerujem da će za 2-3 godine Stroll stasati u jednog vrlo solidnog vozača (ipak za osvojiti F3 treba određena doza talenta).

      Što se tiče Palmera, Renault ga se probao riješiti već na kraju prošle sezone nakon što se pokazalo da nije dovoljno dobar za F1. No budući da ih je Magnussen otkantao, morali su se zadovoljiti Palmerom za još jednu godinu. Dakle Palmer nije ostao u F1 zbog toga što Renaultu treba pay driver, nego zato što ekipa nije imala drugog izbora. Već sad je poprilično sigurno da Palmer neće voziti 2018., a kruže glasine da ga se Renault pokušava riješiti i prije kraja sezone.

      I tko su ti ostali koje spominješ? Po meni ostalih 17 vozača zaslužuje svoje mjesto u F1 (eventualno s izuzetkom Kvyata, ali i njemu je mjesto za 2018. nesigurno).

      Dakle dolazimo do zaključka da trenutno imamo 2/20 pay drivera (Palmera ne računam jer je zadržan iz drukčijih razloga) što definitvno nije najgori omjer u povijesti F1. Štoviše, smatram da zadnjih godina imamo nadprosječno dobar grid.

      E sada dolazimo do problema u kojem se našao Wehrlein. Wehrlein je po meni jako dobar vozač, no u protekle dvije godine se pokazalo da ipak nije na razini nekih drugih mladih nada kao što su Verstappen i Ocon (a smaram da su i neke nadolazeće nade bolje od njega – Leclerc, Norris). Trenutni problem F1 je u tome što imamo ”samo” 10 timova, a konkurencija za tih 20 mjesta je ogromna i vozači poput Wehrlein (vozači koji imaju potencijala biti dobri, ali vjerojatno nikada neće postati najbolji) se muče zadržati mjesto. U F1 nedostaju još 2-3 tima kako bi svi mladi talenti mogli voziti u F1.

      I meni će biti žao ako Wehrlein ne pronađe mjesto za 2018. (Williams vjerojatno nije realna opcija jer Martini želi da barem jedan od vozača ima više od 25 godina), no ne treba svu krivnju svaljivati na pay drivere jer oni trenutno zauzimaju 2/20 mjesta za 2018. Problem je u premalom broju bolida, a prevelikom broju kvalitetnih vozača.



      8

      0
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        @DaveGilmour

        Mislio sam napraviti solidan komentar na tvoje mišljenje; ali biti ću kratak, biti će ti jasno:

        F1 je mjesto junaka, heroja, gladijatora….. i više od toga. Zato volimo F1.
        Pogle sada Roberta Kubicu; već je sada ostvario bolje vrijeme nego jučerašnji Renault vozač…..
        To nam treba….. stalno…..
        A ne trebamo niti HALO sustav….. to izjavljuju i pojedinii pravi vozači F1.
        Želimo i da je Jules Bianchi živ….. ali….

        Ja ne podcjenjujem balet, umjetničko klizanje….. ali neka Jolyon, Lance, Marcus i slični ondje nastupaju….. Kužiš?



        1

        0
      • Max Verstappen
        DaveGilmour Prikaži

        @pigmalion

        Kužim ja tebe, nitko ne voli gledati pay drivere u F1.

        No u svom prvom komentaru si bio malo predramatičan te bi netko tko malo slabije prati F1 mogao steći dojam kako min. 50% sadašnjih vozača ne zaslužuje svoje mjesto u F1. Ljudi općenito vole preuveličavati taj problem pay drivera, a u stvarnosti na gridu imamo samo 2 takva vozača što uopće nije tako strašno. Idealno bi bilo da takvih vozača uopće nema, no budući da je F1 sport u kojem je razina uspjeha proporcionalna uloženom novcu uvijek će se na gridu naći pokoji pay driver. Tako je bilo i prije i tako će vjerojatno biti zauvijek.



        5

        0
  5. Mercedes
    hrcfaca Prikaži

    Eto još jedan dokaz da novac sva vrata otvara pa ćak i ona zatvorena.



    8

    0
  6. Adrian Newey
    Renault Prikaži

    A moj caca nema toliko miliona da mi kupi mijesto u f1 ?
    Malac mi baca na mix Seba i FA, vozi do granica i prgav na stazi do same granice. Bolid uvijek doveze do cilja pokupi sta se pokupit da i tjt. Ima karakter prvaka i neizmjeran talenat. Volio bih vidot malca, palmera i strola u istom bolidu pa da vidimo tko je profi marka od njih trojice…velika sramota za f1. € €€€€€$$$



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni