F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Objavljena prva službena slika shielda, prvi test u Silverstoneu

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

FIA je danas na svojoj službenoj web stranici objavila priopćenje vezano za tzv. shield, zaštitu kokpita koja je istisnula halo kao favorita za uvođenje od 2018. Uz priopćenje je objavila i prvu službenu sliku dizajna prikazanog na bolidu Williamsu. Riječ je o konceptu koji je sličan aeroscreenu kojeg je osmislio Red Bull i testirao ga tijekom prošlogodišnje VN Rusije.

Službeno priopćenje glasi:

“Prozirni otvoreni sistem u obliku kupole konstruiran koristeći polikarbonat, shield, cilja na pružanje značajne zaštite od krhotina, uz osiguravanje neograničenog prednjeg pogleda vozača.”

Moguća geometrija [prikazana iznad] je razvijena i FIA trenutno radi s momčadima Formule 1 na daljnjem definiranju geometrije. Brojni unutarnji i vanjski testovi trenutno se provode te je cilj FIA-e izvesti prvi potpuni test na stazi u Monzi u rujnu.”

“Međutim, trudeći se dobiti inicijalne povratne informacije od vozača u najranijoj mogućoj fazi razvoja, kratki test na stazi izvest će se na VN Velike Britanije idućeg vikenda, na prvom slobodnom treningu. Test će se izvesti s Ferrarijem.”

Momčadima je rečeno da će određeni oblik zaštite kokpita sigurno biti uveden sljedeće sezone, što znači da ukoliko shield ne zadovolji zahtjeve, halo ponovo dolazi u prvi plan.

Ipak, shield je i dalje favorit i čini se puno boljom opcijom od haloa. Osim što je vizualno daleko ljepše rješenje, shield ima i ostale prednosti koje je naveo Andy Green, Force Indijin tehnički direktor:

“Strukturno ga je puno lakše integrirati u šasiju od haloa. Njegovi aerodinamički učinci puno su manji nego kod haloa.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
696 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. Narain Karthikeyan F1 Karthikeyan Prikaži

    Kad sam vidio sliku morala je hitna doc po mene.



    11

    0
  2. Ferrari pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Kako misle skidati foliju punu izmasakriranih insekata?



    14

    0
  3. Max Verstappen DaveGilmour Prikaži

    U svakom slučaju bolje nego halo :chill:



    2

    0
  4. Jenson Button the_HD Prikaži

    Dobro da nisu stavili preko cijeloga vozača shield



    1

    0
  5. Ferrari Mesi05 Prikaži

    Najdolje da ukinu utrkivanje na stazi i prebace ga u simulatore. Pa vise ima smrti i ozljeda u nogometu nego u f1.



    12

    0
  6. Kimi Raikkonen IceMan282 Prikaži

    Kao i halo ne svida mi se nit sam za uvodenje nijedne zastite..ne radi njihove sigurnosti..nego mislim da ako si dovoljno lud vozit f1 bolid onda si spreman na sve opasnosti koje on sa sobom nosi..makar su oni 10000000x sigurniji od mene u svojem audiju i jednom u 5 godina se dogodi neka xy situacija u kojoj vjerojatno ni halo ni aeroscreen nebi pomogli..



    15

    0
    • ma da , baš se pitam di bi završila ona opruga koja je massu pogodila u kacigu ili otpali kotač koji je usmrtija henry surteesa u brands hatchu da je postojala bolja zaštita glave vozača ? možda bi o tome moga nešto pričat i alonso u svojim memoarima ( ako ih napiše ) podsječajući se spa i grosjeana . ne treba nikakva zaštita vozačima jer su dovoljno “ludi” da voze bolide . neki ( mnogi ? ) čak i plaćaju da bi bili bliže pogibelji . baš me zanima kakvi bi komentri bili ( d a je tada bilo ovakvih portala , interneta ) kad su se u bolide montirali protupožarni sistemi . pa rijetko se zapale bolidi , to je bez vezni sistem koji samo otežava bolid . možda bi neko treba pitat josa verstappena kako mu je bilo u hockenheim 1994 . ? ili to pogledat na you tubu …..


      0

      0
  7. Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

    Hoće mi zlo neko doći kad vidim ovu sliku na ovolikim vrućinama… ne valja, džaba pokušavaju :chill:



    5

    0
  8. Oooooj majkoooo moja mila što me rodi!
    Ovo k**** ne valja !!!!



    6

    0
  9. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Ne zelin zvucat bezobzirno ali stvarno mislim da ne treba nikakva zastita. Tu su najbolji vozaci na svijetu i Palmer, i sami su birali Formulu 1 i ono sto s njom dolazi a to je oduvijek konstanta nesigurnost. Kvari mi čar.



    19

    0
  10. Pierre Gasly Perica9 Prikaži

    Pa šta oni misle kada bude kiša? Da onda tek umru na stazi….



    3

    0
  11. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Podnio bih i te naočale samo da vrate stari zvuk motora.



    3

    0