Zabranjena su T krila i shark peraje za iduću sezonu. Također se odbacio i Halo koncept. Pregovara se s čak 30 organizatora za 2018., među kojima se ističu NY, London i Long Beach. A evo što nam je donijela sama utrka.
Ohrabreni jedanaestim mjestom Wehrleina u Bahreinu, očekivali su puno bolji vikend. Uspješno su realizirani pregovori s Hondom za 2017. (koji su trebali biti gotovi do 8.svibnja). Zanimljivo je kako Sauber navodno nije jedini koji je u pregovorima s Hondom (prema izjavi Hasegawe). Misle kako će Hondin motor iduće godine biti bolji od ovogodišnjeg Ferrarija (kojeg bi oni vjerojatno koristili iduće godine). Vjerujem kako je to za njih dobar potez, ali i za Hondu. Pokušali su s novim gumama nakon Safety cara dovršiti utrku, no odustali su od toga. Nisu demonstrirali ni da se mogu boriti s McLarenom na stazi koja je jedna od tri najteže za njih ove godine, te su bojim se pokazali da im je deseto mjesto ove godine zacementirano.
Pascal Wehrlein 4
Marcus Ericsson 4
Drugi dan testiranja u Bahreinu izgledao je tako dobro. Smatraju da su tek tada nadoknadili (saznali) sve ono što su trebali odraditi još u Barceloni. Novi MGU-H trebao je riješiti probleme s pouzdanošću. Provlačila se priča kako će FIA (Mercedes) pomoći Hondi kako bi uhvatila priključak. Međutim, na sastanku proizvođača motora utvrđeno je kako su top3 motora unutar 3 desetinke (na što će se Red Bull i Torro Rosso kroz medije nasmijati), a navodno nije bilo govora o dodatnoj pomoći Hondi. Honda tvrdi kako ovogodišnji motor nije potpuna pogreška, budući da su nakon 2016. i liberalizacije tokena mogli (čitaj: morali) potpuno izmijeniti konfiguraciju motora. Pomak je u pravom smjeru, samo im treba vremena. Pitanje je koliko vremena McLaren ima…Glavna vijest između Rusije i Bahreina bio je Alonsov odlazak na Indianapolis 500 (tj. propuštanje VN Monaka). Ta odluka na treba čuditi, Alonso već 75 utrka nije pobijedio, trenutno ima deseterostruko veće šanse pobijediti u Indianapolisu već s ovogodišnjim McLarenom. McLarenom koji ne odustaje oko unaprjeđivanja šasije, provode vjerojatno najagresivniji program nadogradnji. Vandoorne je zaradio 15 mjesta kazne zbog promjene elemenata motora. Alonso još jednom dovozi McLaren do q2, te osvaja petnaesto mjesto (7 desetinka iza Haasa). Vandoorneu kvalifikacije svakako nisu igrale pretjeranu ulogu. Alonsov MCL32 ostaje bez ERS-a, te Španjolac ne starta svoju prvu utrku od Indianapolisa 2005 (sjećamo se Michellin-Bridgestone, ali svakako zanimljivo-baš Indianapolis). Ako će Brown, Boullier i zabrinuti dioničari naći išta pozitivno u VN Rusije, to je činjenica da su bar ispred Saubera. Vandoorne prati njihovu strategiju ranog odlaska po nove gume, kasnije služi i 5 sekundi kazne zbog presijecanja drugog zavoja na početku utrke te završava utrku. Nije važno mjesto, važno je da je došao do kockaste zastave. Alonso je i sam priznao da krug u q2 nije bio savršen, pa ocjena ide dolje…
Fernando Alonso 3
Stoffel Vandoorne 4.5
Citat vikenda, odgovor na pitanje „Di s ti bio 91-e/Žališ li za Ferrarijem?“
„I think if Ferrari wins 20 years in a row or if I’m 75 years old, I will still be asked this question.“
Kao i većina momčadi očekuje velike nadogradnje za VN Španjolske. Sjećamo se da su od trenutka ulaska u F1 imali probleme s kočnicama, gotovo da je po jedan lock-up na utrci bio zagarantiran. Ovaj su vikend odlučili s Bremba prijeći na Carbone industry. Nakon što u petak nisu bili pretjerano optimistične glede promjene, vraćaju se na Brembo. Pretpostavimo li da su set up za kvalifikacije i utrku pravili na temelju podataka s petka, ne treba čuditi što se Grosjean u subotu kvalificirao kao zadnji, s mnoštvom kritika na postavke bolida. Njegov vikend je dodatno upropastila utrka, kada se GP2 prvak iz 2011. sudario s GP2 prvakom iz 2014. (Palmerom). Grosjean je presjekao zavoj, izgubio kontrolu nad bolidom i udario u Palmera koji se nije imao gdje maknuti zbog Saubera slijeva. Bio je i suviše optimističan želeći nadoknaditi mnogo mjesta u prvom krugu… Magnussen se nakon odličnih rezultata na slobodnim treninzima (12/9/10) kvalificirao na solidno trinaesto mjesto (desetinku iza Torra Rossa). U utrci je tijekom prvog stinta uspijevao držati Sainza i Kvyata iza sebe. Ipak, Torro Rossu uspijeva undercut, a Kvyat ga na kraju utrke ostavlja 20 sekundi iza sebe. Može se slobodno reći da je Kevin odradio duplo bolji vikend od francuskog kolege.
Romain Grosjean 2
Kevin Magnussen 4
Kvyat, kojemu je ovo i domaća utrka, imao je najbolje kvalifikacije u karijeri upravo u Sochiju (2014. bio je peti), ali nikad nije uspio prenijeti performanse na nedjelju. Sjećamo se i njegovih „kratkih susreta“ s Vettelom koji su ga poslali na „dugi izlet“ natrag u Torro Rosso. Sainz pamti Sochi po vrlo nezgodnoj nesreći iz 2015.-e. Na ovaj mu se vikend prenijela kazna od 3 mjesta iz Bahreina. Kvyatova je utrka bila potpuno anemična, niti je uspio pratiti ritam svog momčadskog kolege, niti je uspio zadržati također indisponiranog Strolla iza sebe. Sainz je donio vrlo važan bod momčadi, premda ga ne bi osvojio da Ricciardo nije morao odustati. Znali su da staza u Sochiju stavlja naglasak na snagu motora, te mogu (moraju) biti zadovoljni s bodom iz Rusije.
Daniil Kvyat 4.5
Carlos Sainz 6
Massa se uz Bottasa profilirao kao ekspert za Sochi, nadao se ponoviti utrku iz 2015. kada je s petnaestog mjesta ostao jedno kratak za podij. Williams je također bio optimističan uoči vikenda, bili su sigurni da će biti brži od Red Bulla. Prvo o pozitivnim stvarima, Stroll je napokon završio utrku. Izvan bodova, ali ipak korak po korak. Neka ova utrka predstavlja onakav zaokret kakav je i on napravio na početku utrke. Znam da sam pretjerano ironičan oko njegovog nastupa, ali nijedan vozač mi nije toliko lošiji od svog timskog kolege. Massa je bio odličan šesti u kvalifikacijama, i držao je to mjesto većinu utrke nakon Ricciardovog odustajanja. Nakon problema s gumama bio ih je prisiljen zamijeniti, te deveto mjesto ne pokazuje koliko je dobru utrku imao iza sebe.
Lance Stroll 5
Felipe Massa 7
Dosad su se pokazali jačim u kvalifikacijama, dok ih je u utrci mučila degradacija. Novo prednje krilo trebalo im je u tome pomoći, a njega je na prvom treningu testirao i Rus Sirotkin. Palmer je zadao težak posao mehaničarima da pripreme njegov bolid za petak, ipak nisu svi mehaničari sposobni rastavljati i sastavljati bolid kao McLarenovi. Nakon odličnih kvalifikacija Hulkenberga (imaju najveći napredak u kvalifikacijskom vremenu u odnosu na prošlu godinu), očekivanja za utrku bila su velika. Palmer je stradao u već opisanom incidentu s Grosjeanom, pa su sve nade Francuza bile uprte u Hulkenberga (koji se polako promiče u top vozača). Iako nije imao pretjerano dobar start, pažljivim ali i brzim prvim stintom na ultrasoftu (ujedno i najdužim) našao se ispred Torro Rossa i Strolla, a bodove mu poduplava Massin neočekivani odlazak u boks te završava utrku na osmom mjestu ispred Brazilca na svježijim i bržim gumama.
Jolyon Palmer 2.5
Nico Hulkenberg 8
Potaknuti slabim performansama Renaulta, opet prijete napuštanjem prvenstva. Ipak, uz očigledan deficit u konjskim snagama, mora se priznati da ovogodišnji bolid nije onako aerodinamički dobar te da ima probleme i s menadžmentom guma. Velik zaostatak nakon kvalifikacija bio je alarm za uzbunu, a nedjeljna utrka ipak je malo smirila strasti u Milton Keynesu. Naglasak je na riječi malo, Ricciarda su ovaj put izdale kočnice (Verstappena u Bahreinu) te je solidno peto mjesto iz kvalifikacija propalo. Njegov je timski kolega odvozio usamljenu utrku i osvojio peto mjesto. Miljama daleko od Williamsa i ostale konkurencije, ali i miljama daleko od vodećeg dvojica.
Daniel Ricciardo 3.5
Max Verstappen 7.5
Najugodnije iznenađenje sezone, u svakoj su utrci dosad imali oba vozača u bodovima. Ipak izjave iz medija sugerirale su da se očekuje veliki skok u performansama od Španjolske. Vijay Mallya, jedan od glavnih čelnika ekipe uhićen je. Perez kojemu je ovo šesta sezona pomaže 20-godišnjem Oconu, i prema onome što se da pročitati obojica profitiraju iz te suradnje. Pojavile su se i glasine nezadovoljstva prema Mercedesovom motoru (više se ne osjeti prednost Mercedesa prema ostalima, a posebno kod customer/B verzije motora). Zanimljivo je i da su bili najglasniji protiv proširivanja mjesta na bolidu za oznaku imena i broja vozača. Kažu da su predviđene dimenzije, u njihovom slučaju, vrijedne 6 milijuna sponzorskih dolara. Budu li odradili svaki vikend kao ovaj, očekuje ih još puno sponzorskih dolara. Kvalificirali su se kao 9. i 10., a završili kao 6. i 7. Najbolji vikend ove godine za njih. Iako se vidjelo da Ocon ne može pratiti Pereza, imali su dovoljnu prednost nad svim konkurentima iza sebe.Svejedno su dopustili da Ocon prvi promijeni gume, čisto kako bi bili sigurni od mogućeg undercuta Hulkenberga. Odličan vikend, odlične ocjene
Sergio Perez 7.5
Esteban Ocon 7
Dosadašnje utrke pokazale su kako Ferrari bolje čuva gume. Pojavila su se nagađanja kako je ovogodišnji SF70H napravljen po Vettelovoj mjeri. Ta naklapanja treba uzeti s oprezom, želi se stvoriti medijska atmosfera kako je Raikkonen u problemima, kako ne postiže dovoljno dobre rezultate i treba zamjenu. Tu najveći faktor igraju njegove godine, ali i ugovor pred krajem. Treba još malo pričekati, nakon četiri utrke teško je donositi zaključke (sjetimo se kraja prošle sezone). Uvjerljivo je najgore prošao u Kini, kada ga je Vettel ostavio 40 sekundi iza sebe, pa je Kimija ovaj vikend bio vrlo važan. Naznake problema oko pouzdanosti (ovaj vikend su promijenili neke elemente motora) pokazuju da nije baš sve idealno. Idealni su bili petak i subota, dominirali su na sva tri treninga, a to su potvrdili i u kvalifikacijama. Zadnji su puta zauzeli prvi startni red 2008. u Francuskoj (usporedbe radi Sanader je tada bio premijer). Kimi je propustio šansu osvojiti pole greškom u zadnjem zavoju.
Treba podvući dva jasna zaključka: 1) Mercedes je bio bolji od Ferrarija u Rusiji (barem u utrci), 2) Rusija je staza koja je među tri najbolje za Mercedes, ako su bili ovako dobri ovdje, na stazama koje nisu pretjerano sklone Mercedesu bit će još bolji. Raikkonen je odvozio prilično dobru, ali usamljenu utrku. Promijenio je gume prije Vettela, što je po meni bio dobar taktički potez. Vettel nije mogao držati Bottasov tempo na ultrasoft gumama, pokušao je overcut (što poprilično rijetko viđamo) i to nije uspjelo. Uz očigledne frustracije bolidima koje treba obići za cijeli krug (blue flag sindrom) nije uspio zaprijetiti Bottasu. Ferrari je čak i zamjenu guma obavio sekundu sporije od Mercedesa, te im de facto predao utrku. Da nije bilo Bottasovog ogromnog lock-upa Vettel mu se ne bi mogao približiti. Kimijev najbrži krug pokazao je da je i dalje gladan rezultata, i nije bio pretjerano iza Vettela. Tifosi imaju razloga biti optimistični.
Kimi Raikkonen 8
Sebastian Vettel 8.5
I dalje imaju najviše konjskih snaga (postoje glasine da je bolid pet kilograma pretežak). Čak i kada se Vettel približio unutar DRS zone, deficit u snazi bio je očit. Mercedes je ovu utrku morao pripaziti na Bottasov moral, koji je prihvatio ulogu vodonoše u Bahreinu. Ipak, strogo je naglasio da to ne želi i dalje činiti, i da je za vozača najgore kada mu se naredi da pusti timskog kolegu. Na kraju je Hamilton pretrpio najviše moralne štete. Tijekom treninga slušali smo međusobna prepucavanja Mercedesa i Ferrarija oko toga tko pili naopako, i tko je to radio češće kroz povijest, smiješno…
Za Bottasa se otprije znalo da mu Sochi leži, te nije bilo nemoguće očekivati reprizu finskog dvoboja. I on je kao i sunarodnjak bio nezadovoljan kvalifikacijama, smatrajući kako je pole bio moguć. Svejedno, naglasio je važnost starta te je uspio preteći oba Ferrarija. Dok je Finac letio stazom i povećavao razliku nad Ferrarijima, Englez se mučio s pregrijavanjem motora, guma, kočnica. Na njegov upit pit wall odgovara kako se i drugi muče s tim problemima. Njegovu je utrku zapravo najbolje oslikao team radio s kraja utrke, kada su ga obavještavali o 21 sekundi prednosti nad Verstappenom (Lewisov odgovor bio je-zašto me to zanimalo. Mercedesu je bilo jasno kako Lewis nije mogao doći do podija, te kako mogu samo obraniti četvrto mjesto. Bottas je tako uništio gume da sam bio siguran kako neće moći izdržati Vettelov napad. Ipak je uspio, donekle i uz pomoć prometa (vjerujem da će biti puno govora o Massinoj ulozi u samom finišu). Bilo kako bilo, da Bottas nije uništio gume samo bi potvrdio svoju pobjedu. Pitanje je koliko se stvari može unaprijediti za Španjolsku, no Mercedesu je potreban veliki iskorak, i potrebno je srediti unutarmomčadske odnose. Bottas je danas održao Hamiltonu lekciju o vožnji, i pokazao da ne želi biti drugi vozač.
Valtteri Bottas 9
Lewis Hamilton 6.5
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidi se da Bottas nije baš naviknut na šampanjce i podije..Što je pokušao na ovoj zadnjoj slici? :rofl:
Odličan tekst :thumbs:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije deficit u snazi već je deficit u aero učinkovitosti.
Ferrari ima više draga/krila/turbulencija na bolidu koje ga usporavaju za razliku od Mercedesa koji je nešto učinkovitiji na ravnici i lakšem postizanju top brzine…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i ne bio 5kg pretežak, kad je produzen za 15 cm zbog velikog mjenjaca.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Team radio je i najbolje oslikao zašto volimo Kimija neovisno o kvaliteti vožnje.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bogu fala nema destetki!
pohvale za članak.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odličan članak, mogu reč da se sa svim ocjenama slažem u odnosu na one ankete.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hajdemo po redu:
1. Neshvatljive jezične konstrukcije i zaključci: “Rusija je staza koja je među tri najbolje za Mercedes, ako su bili ovako dobri ovdje, na stazama koje nisu pretjerano sklone Mercedesu bit će još bolji.”
2. Netočni podaci: Bottas je nakon zamjene guma kasnio 21 sekundu za Vettelom, nakon 2-3 kruga 19 sekundi (zbog problema potonjeg u prometu), a pred izmjenom guma Vettel je imao opet prednost od oko 21 sekunde. Znači, isplatio mu se overcut jer je bio na istoj prednosti a imao je 7 krugova novije gume. Osim toga, Vettel je stalno smanjivao prednost Bottasa i prije no što je ovaj opasno oštetio prednje gume kočenjem te nije točno da je smanjivao prednost samo zbog toga.
3. Pravopis slab: “…kada su ga obavještavali o 21 sekundi prednosti nad Verstappenom (Lewisov odgovor bio je-zašto me to zanimalo.”
4. Prijevod engleski, grozno: “Sochi”, “Kvyat”, ali “Sirotkin”. Valjda je i tu bilo mjesta za koji y.
Zaključak: neobično loš članak za ovaj portal. Nisam baš naučen na to pa je razočaranje tim veće. Autor me podjeća na Strolla, velika očekivanja, jako slab rezultat. Začuđujuće, ocjenjivanje je bilo prilično u skladu s mojim, znači objektivnim – ovo je šala.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav!
1.Znamo da Sochi svojom konfiguracijom odgovara Mercedesu. Ako je Ferrari blizu Mercedesu na stazi koja Mercedesu odgovara, šanse su da su trenutno bolji od njih na stazama koje karakteristikima ne odgovaraju Mercedesu. Logika srednje škole, ako a onda b…
2.Da se Vettelu isplatio overcut, bio bi ispred njega nakon zamjene guma. Nije uspjeh to što je održao isti razmak, uspjeh se valjda mjeri nekim napretkom. Nisam napisao da mu se prednost smanjivala samo zbog stanja guma. Ipak, jasno je da ga Vettel onim tempom koji je vozio prije Bottasove pogreške ne bi stigao uhvatiti.
3. i 4.Nisam želio direktno citirati, jedini direktan citat bio je Alonsov i njega nisam prevodio. Bit je u tome da Lewisovu utrku najbolje oslikava to što je imao veće šanse završiti na petom mjesto nego na podiju. Začudio bi se mojim znanjem stranih jezika. Drago mi je da tražiš jedan y i nelogičan zarez u ovolikom tekstu
Ako se ekipi ne svidi prva kolumna, lako ih ja prestanem pisati.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pohvale za članak (vrlo dobar, da ne bude odličan a ispod sam napisao kritike).
Ocjene OK, mada mi malo Maxova, Checova i Oconova ocjena “nisu usklađene” (po meni Ocon 8, Checo 7,5 a Max 7, otprilike).
Palmer je po meni “više lošiji” od Hulka nego što je to Stroll od Masse.
A Hulk je uvijek (za mene) bio top vozač, samo nikada nije imao bolid (ili sreće) da dođe do podija, a kamoli do pobjede.
Što se mene tiče, samo ti nastavi pisati ovdje. Što više autora, više tekstova, bolji sadržaj…..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@frantic
Po čemu je to Ocon zaslužio bolju ocjenu od Pereza?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po tome što mu je ovo bio 13 GP (a tek 4. u iole boljem bolidu), a Checo ih je odvozio 120.
U najgorem slučaju po Ocona zaslužili su istu ocjenu, a nikako Checo veću.
Perez sa 9. na 6., Ocon sa 10. na 7.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Po tome što mu je ovo bio 13 GP (a tek 4. u iole boljem bolidu), a Checo ih je odvozio 120.” e ovo volim pročitat jer stoji . samo … nije mi jasno zašto ne stoji kad se piše , kritizira stroll ? da se razumimo , nemam nikakvo formirano mišljenje o momčiću niti nekakve simpatije jer zapravo ništa nije ni napravija do sada . a i kako bi kad je soći prva trka koju je završija ? eto i autor piše “Neka ova utrka predstavlja onakav zaokret kakav je i on napravio na početku utrke. Znam da sam pretjerano ironičan oko njegovog nastupa, ali nijedan vozač mi nije toliko lošiji od svog timskog kolege. ” ni on ( ni itko drugi ) ne uzima u obzir to iskustvo koje je Frantic dobro primjetija u “odnosu” perez Vs ocon tj 120 Vs 13 trka . kakva je situacija u “odnosu” massa Vs stroll prije rusije ? 253 Vs 3 !!!!!! neki su više očekivali od strolla ? a zašto nisu više očekivali od npr ocona ? jer mu tata nije bogatun , a to je izgleda mnogim kritičarima najvažniji dio “priče” ? istina , neiskusni momčić se izvrtija ( je li se to dešavalo i drugima , iskusnijima tokom karijere pa ? ) ne upropastivši nikome ( pa ni sebi ) trku , sa P 11 pa na P 15 i do kraja se uspija probit na P 11 . zbog toga su ispred njega bili magnussen ( 11. ) , sainz ( 12. ) , kvyat ( 13. ) i wehrlein ( 14. ) , a na kraju su iza njega završili magnussen ( 43 trke iskustva ) , kvyat ( 60 trku iskustva ) , wehrlein ( 22 trke iskustva ) … ispred je završija samo carlos no oba sa krugom zaostatka tako da je smišno pisat o razlikama vrimena među ova 2 vozača . najbrži krug strolla ( možda je neki pokazatelj ? ) nije bija spektakularan … tek 12. sa 1’38”870 s ali onda nisu puno bolji , brži ni npr 11. sainz ( 0,012 s brži ) , 10 . ocon ( 0,125 s ) , 9. perez ( 0,209 s ) . OK , neka je mala razlika između najbržeg kruga strolla i sainza jer je williams brži no kako objasnit da su ocon i perez jedva nešto brži , a FI sigurno nije slabija , sporija od williamsa s time da su svi navedeni skoro u isto vrime ( 50. ili 51. krug ) vozili svoj najbrži krug ? nisu mi jasne simpatije prema nekim vozačima dok se druge ignorira ili kritizira … mislim na npr hulkenberga kojeg se konstantno veliča . ne mislim ništa loše o njemcu dapaće , jako je dobar vozač no stalno se spominje kako nema rezultata jer nema konkurentan bolid ali kad bi ga ima …. pa dragi forumaši mnogi zanemarujete pereza . ni meksikanac nije baš voza konkurentne bolide ( sauber , McL koji je te sezone u konstruktorskom bija tek 5. , znači u padu te FI ) pa je ipak ostvarija 3 najbrža kruga i 7 postolja , 2 sezone uzastopno u ISTOM bolidu pobjeđiva hulkenberga . ali ko jbe pereza , hulk je mačak … a da sergio dobije konkurentan bolid , bolji od FI … bi li on moga nešto napravit ? zašto se na njega “zaboravlja” kad se veliča potencijal hulkenberga ? zašto se od ocona ne očekuje puno ka od strolla ? pa esteban je u F 3 pobjedija maxa ! znači … treba očekivat puno više od francuza ( 2 titule u nižim kategorijama ) nego od kanađanina ( 3 titule u nižim kategorijama ) … jer max je valjda referentna točka za mlade vozače zar ne ? čudite se zaostatku strolla za massom , a nije bilo čudno kad je 2014. kimi zaosta za alonsom 106 , a 2015. za sebom 128 bodova . znam , kimiju je trebalo 2 sezone da se privikne na ferrari jer već 2016. u 3. sezoni je zaostatak za sebom bija 26 bodova . strollu privikavanje ne treba jer je valjda iskusniji od finca . a šta ako na kraju ove sezone bodovni zaostatak kanađanina za massom bude manji nego kimijev za sebom 2015. ? opet loše jer su vam očekivanja bila na nivou da lance završi svoju PRVU sezonu bar među prvih 5 vozača :) :) :) ako bude kritika na greške u komentaru …pa valjda to nisu neke previše važne stvar , važna je poanta kako je napisa marko rakić u odgovoru na kritike forumaša Zigorca ;)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F12012 – ako mogu shvatiti ti si autor teksta pa ti se obraćam. Nisam stigao ranije odgovoriti, nadam se da ćeš pročitati. Za prvu točku, kako si sada naveo, je neupitno da se cijela rečenica odnosi na Ferrari i takva ima smisla. U tekstu članka je subjekt nevidljiv i shvatio sam da se odnosi na Mercedes, a u tom slučaju rečenica nema smisla. Znači samo da je napisano dvoznačno, neprecizno. Za drugu točku i dalje smatram da se Vettelu overcut isplatio jer je bio na istoj razlici a s bitno mlađim gumama, što je kasnije isplatilo jer je drastično smanjivao zaostatak. Po meni, nije važno da li je za izmjene guma jedan vozač pretekao drugoga već da li je ranijom (ili kasnijom) izmjenom stekao prednost u odnosu na tog drugog vozača. Isto tako, nekima se ovogodišnja sezona ne sviđa jer ima znatno manje pretjecanja, a ne uzimaju u obzir da je to posljedica jer je bitno smanjen utjecaj DRS-a, pa ostaju samo čista sportka pretjecanja – gas do daske i što kasnije kočenje pa tko prođe prvi. Dakle, treba uzeti širi kontekst, zbog čega je smanjen broj pretjecanja, a u slučaju različite taktike izmjene guma da li je stvoren dobitak ili gubitak u vremenu. Ostale točke u mom komentaru su manje važne, onoj rečenici fali zatvorena zagrada kraju. Sve u svemu, lektor bi greške ispravio lijevom rukom. Moj je komentar bio u najboljoj namjeri, da ispraviš greške u tekstu jer si novi autor i nadam se da nećeš zamjeriti na opširnosti i slobodi da ukažem na nešto loše. Pozdrav.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za Strolla se slažem.
Isto tako, samo 4 trke.
Par puta sam to napominjao.
Neki su ga odmah napali za Bahrain, dok je nas nekoliko odmah proglasilo krivim Carlosa.
Uspio je završiti trku, a možda bi bio i u bodovima da se nije izvrtio, nema veze.
To što Massa radi bolje rehultate je očekivano.
A kao što sam već rekao, “bliži” je svom timskom kolegi nego Palmer koji ima sezonu iza sebe, a još i stariji 6-7 godina.
Ocon takođe dobar. Izgubiće dvoboj od Pereza, ali ne vjerujem da će ga Perez posramit/uništit/izdominirat, a čak i ako se to desi, nije to strašno, ovo je Oconu tek prva puna sezona.
Hulk/Perez, da Checo je rezultatski bolji, definitivno, dvije sezone u FI je dobio on, jednu Hulk, plus što Hulk nikad nije bio plasiran bolje od 4. mjesta. Opet, ja se nikako ne mogu oteti dojmu da kada Hulk ima odličan vikend, da isti taj vikend 6 vozača sa boljim bolidima odradi vikend bez problema, te da Hulku ne preostaje ništa drugo do časno 7. mjesto, jbga.
S druge strane ne mogu se oteti dojmu da je Perez sva ta postolja uzimao u nekim “netipičnim” trkama, dakle, kiša, Safet, dobro pogođen timing ulaska u box ili sa nekim razvlačenjem i čuvanjem guma i “kontra” taktikama (da se razumijemo, Checo dobro čuva gume, ali su i bolidi koje je vozio bili nježni prema gumama). Ne umanjujem Checove kvalitete, a Hulk je imao samo jedinu priliku kad su mu se poklopile stvari, ali nije ju iskoristio. Pitanje, kako bi i tu završio da nije bilo kontakta sa Hamiltonom, jer su ga skinuli Button, Hamilton, a možda bi i još neko do kraja trke.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Zigorec
Kritike stoje, ali to nisu neke previše važne stvari. Poanta je shvaćena, netko se potrudio napisati poveći tekst i za prvi put je više nego dobro.
Članak nije loš, dapače, vidi se da autor ima potencijala za raditi dobre stvari, samo mu treba dati prostora i vremena. Ne može sve preko noći.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zigorec – Daj mi linkove na te bolje članke (na hrvatskom) o toj temi da mogu i ja pročitati.
autoru članka poruka:
Samo naprijed i hrabro.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pridruzujem se pohvalama za tekst, iako se s dosta stvari ne slazem u potpunosti. Ali cijenim opsežnost osvrta i subjektivno misljenje, obuhvaceno je puno toga…
Uzimam u obzir razliku između vijesti (objektivnog) i nečijeg osvrta (subjektivna objektivnost)… Gramaticke greskice, pa cak i pokoja sintakticka, mi ne smetaju ako je sadrzaj dobar i ima pametnih stvari… Tako da, samo hrabro i naprijed :thumbs:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni su sve kolumne na temu f1 dobre dokle god nema previše subjektiviteta, pokoji zarez, č,ć i prevodi da li Vettel il Vetel mi ne smetaju uopšte. Marjane kolumna je vrh za prvu, svaka naredna biće bolja.
Samo zašto Ričiju samo 3.5?
2
0