Webber: Snaga motora još veći faktor pod novim pravilnikom

Crankshaft

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Webber: Snaga motora još veći faktor pod novim pravilnikom

Crankshaft

Izmijenjeni tehnički pravilnik za 2017., koji će nove bolide ubrzati za oko pet sekundi po krugu, naglasak će još jednom staviti na aerodinamičke karakteristika bolida, a tu su i nešto šire i teže gume, te širi i teži bolidi čija će se masa povećati za 26 kilograma u odnosu na prošlu sezonu. Prema tome, snaga motora će imati još veći utjecaj jer će motor morati savladati dodatne otpore koje će mu nametnuti veći tzv. drag, te dodatna masa cjelokupnog paketa.

“Bolidi će imati puno više downforcea, snaga motora će imati utjecaj više nego ikad prije”, rekao je bivši F1 vozač Mark Webber i nastavio. “Više nego ikad prije ćete trebati ‘veći’ motor zbog širih guma i većeg draga. Bolidi postaju poprilično teški, sa širim gumama, što je prava šteta jer će ih to usporiti.”

Australac pozdravlja novi tehnički pravilnik te dodaje:

“Sa sportske strane bi to trebao biti dobar korak prema naprijed, bolidi će biti brži nego što su bili već neko vrijeme. Vozači će se ponovno namučiti za svoj novac te će se ponovno znojiti na postolju, što će biti odlično. Vremena po krugu će se vratiti na ona koja smo mi vozili prije 10 godina. Mislim da će to biti lijepo za gledati.”

Pirellijeve gume će postati 60 mm šire sprijeda i 80 mm straga, ali će se i dalje montirati na 13-inčne kotače. Webber smatra da će jedino to malo naštetiti izgledu novih bolida, jer smatra da je gume širokog profila ‘pregazilo vrijeme’.

“Bolidi će izgledali dobro, osim kotača bezveznog profila. Trebamo gume nižeg profila. I dalje su male u tom pogledu, ali ostatak paketa izgleda prilično dobro.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9487 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Webber

Komentiraj

3 komentara

  1. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Evo jos malo i pocela sezona oce li netko skinut mercedes s trona….ocemo li sive strijele 1 i 2 gledat i ove sezone visit cemo kad dodemo do barcelone.Tada cemo vidit jesu li novi auti kul hoce li mozda na tron se vratit red bull ili ce bit honda i mclaren novi ili se pak ferrari na postolju stvori….naravno neiskljucujem ja ni renault zuti mozda ce njima ljepse vrijeme zasjati…mclaren honda ferrari i red bull stoje u redu nakon toliko bez pobjeda svi su oni u bedu cekaju i oni a cekamo i mi navijaci da se nade ne’ko ko je od mercedesa jaci, da nedjeljom popodne sretan idem na pijac, da i drugi vozaci vide sampanjac.Sezona nam krece u Melbourneu nam je vruce f1 ce se gledat u rano jutro kod kuce.Navijat cemo svi da se tamo kolju da pogledamo sezonu dosad najbolju.Pravila su nova ne mislimo na snagu evo evo sezona 2017 na pragu barca nam je spremna bolidi su tu ajmo sad svi uzivat i gledat 2017-u :)


    0

    0