Izdvojeno

Kimi Raikkonen danas slavi 37. rođendan

Piše: Marko Rakić

Prije 6 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kimi Raikkonen i Sebastian Vettel, Ferrari

Kimi Raikkonen i Sebastian Vettel, Ferrari

Najpopularniji vozač današnjice i trenutni vozač Ferrarija, Kimi Raikkonen, danas slavi 37. rođendan. Svoju je karijeru započeo 2001. godine u Sauberu, godinu poslije prešao je u McLaren gdje je ostao pet sezona, od koje se dvije borio za titulu prvaka. Za tim iz Wokinga je osvojio devet pobjeda, 11 pole positiona te još 27 postolja, a samo 2005. je odvozio čak 10 najbržih krugova, čime se izjednačio sa Schumacherovim rekordom po pitanju najviše najbržih krugova u jednoj sezoni. 2007. godine prešao je u Ferrari, te odmah u debitantskoj sezoni za crvene osvojio naslov. U talijanskoj momčadi proveo je još dvije sezone, nakon čega je protjeran iz momčadi kako bi se napravilo mjesto za Fernanda Alonsa. Kroz tri godine za Ferrari, Raikkonen je osvojio također devet pobjeda, pet pole positiona te još 17 postolja, a opet je imao sezonu u kojoj je odvozio 10 najbržih krugova. Bila je to 2008.

Nakon epizode s Ferrarijem, Finac je otišao u svijet rallya, gdje je dvije godine vozio za Citroen. Nije uspio postići neke značajnije rezultate, pa se u međuvremenu odlučio vratiti Formuli 1. Učinio je to s momčadi Lotus, koja mu je 2012. i 2013. dala veoma dobar bolid, kojim je bio stalni konkurent za postolja, a uspio je ostvariti i dvije pobjede, VN Abu Dhabija 2012. i VN Australije 2013. Sezonu poslije ponovno dolazi u Ferrari, gdje vozi i dan danas te ima ugovor za sljedeću sezonu.

Sretan rođendan Kimi :)

Komentiraj

5 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Iceman Donator Prikaži

    Pa…. malo je vozača koji dobiju čestitku za rođendan na portalu F1puls-a. ;)
    Kimi sretan rođendan! :D
    Za godinu dana ne prihvaćam ništa manje od prvog mjesta u poretku vozača i najmanje 38 bodova prednosti s pram drugoplasiranog :D ;)


    0

    0
    • Kao veliki fan šumija i seba, prije toga samo ferrari, kimi je uz miku jedan od rijetkih vozača koji je i dok je vozio za najveće konkurente imao moje duboko poštovanje, zbog tog sportskog i prizemnog pristupa čovjeka kojega ništa ne može izbaciti iz takta, prema tome ne možeš ostati ravnodušan, i kad je već netko morao zamjeniti šumija, bio sam presretan što je to baš on, i vratio mi je to kao i svim kolegama na najbolji mogući način, jednim od nevjerojatnijih preokreta u povijesti, iskreno kad je istjeran, počeo sam prvi puta ozbiljno preispitivati vodstvo ferraria i došao do zaključka koji i danas držim ispravnim – tim ne čini značka, grb, logo – već ljudi koji ga vode, pa sam postao kritičniji i prema svojima, ali i prema drugim “bossevima” koji igraju politiku, a vozače doživljavaju kao i aute koje voze – robu i sredstvo do cilja – love!
      Nadam se da će netko od ovih klinaca novih pokazati sličan karakter, rano je reći, ali za neke se može ustvrditi da neće sigurno, neki su krenuli dobrim putem (kvyat) pa malo posrnuli, još je rano, ti se mladići još formiraju kao osobe, ali nasušno će trebati neki novi kimi nakon kimija – trebao bi mu berni za mirovinu, kada ode, isplatiti debeli bonus što je zadržao brdo navijača uz F1 i u nekim ne baš sjajnim vremenima, ferrari se bar za ranije grijehe odužio tim ugovorom, kao i lani nakon teške 2014.
      toliko za sada..


      0

      0
      • Kimi Raikkonen 7
        Iceman Donator Prikaži

        Ono što me kod Kimija privuklo je to što je neiskvaren lik (barem ovoliko koliko ga čovjek može “upoznati” preko digitalnih medija).
        Kada bih se mogao poistovjetiti s bilo kojim vozačem to bi bio uglavnom Kimi. Dakle ono što me na neki način povezuje s njim je dobra doza flegmatičnosti i potreba da se privatne stvari drže za sebe, u krugu obitelji i osoba od povjerenja (dakle najbolji prijatelji).
        I možda je prije 10 godina bilo fora vidjeti kak se Kimi opija, uzima sladoled na VN Malezije ili govori: Leave me Alone, jel i ja sam bio 10 godina mlađi, ali 100% sam siguran da tu nikad nije bilo glume niti je to ciljano radio. Uzeo je sladoled zato što mu se u tom trenutku jeo sladoled, a ne zato što će to odjeknuti u medijima i ekipa će se na to naložiti. Kimi je samo od krvi i mesa, rekao bih od svih F1 top vozača najbliži ili jedan od najbližih malom čovjeku (nas iza monitora). Ono što vidiš to i dobiješ.


        0

        0
  2. Mercedes
    hrcfaca Prikaži

    Nekada sam također i ja bio navijač Kimia, a danas iako nisam kod mene će uvijek biti jedan od vozača koji zaslužuje duboko poštovanje.
    Sretan ti rođendan legendo!!!


    0

    0
  3. Najpopularniji vozač današnjice? A dobro, ako vi tako kažete… :-)


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni