Sebastian Vettel trenutno testira gume za 2017.

Izdvojeno

Marko Rakić

Prije 8 godina 2 min 6 komentara

r086842_7_959x640

Današnjim danom započeo je dvodnevni test Pirellija na Ferrarijevom prošlogodišnjem bolidu, a čast da prvi osjeti kako je voziti na širokim gumama pripala je Sebastianu Vettelu. Nijemac je odradio nekoliko krugova na slick gumama prije nego što počne isprobavati intermedia i gume za mokro. Za Ferrari će sutra nastaviti Esteban Gutierrez, koji će također testirati gume za mokre vremenske uvjete. Raspored za testiranja (bit će ih ukupno 10) je sljedeći:

    MOMČAD              DATUM              BROJ TESTNIH DANA        STAZA         TIP GUMA    
1.  FERRARI        1. - 2. KOLOVOZA                2               FIORANO      GUME ZA MOKRO
2.  RED BULL       3. - 4. KOLOVOZA                2               MUGELLO         SLICK
3.  FERRARI          6. - 7. RUJNA                 2              CATALUNYA        SLICK
4.  MERCEDES         6. - 8. RUJNA                 3             PAUL RICARD       SLICK
5.  MERCEDES        21. - 22. RUJNA                2             PAUL RICARD    GUME ZA MOKRO
6.  MERCEDES      12. - 13. LISTOPADA              2              CATALUNYA        SLICK
7.  RED BULL      14. - 16. LISTOPADA              3             YAS MARINA        SLICK
8.  RED BULL       2. - 3. STUDENOG                2             YAS MARINA     GUME ZA MOKRO
9.  FERRARI       14. - 16. STUDENOG               3             YAS MARINA        SLICK
10. FER+RB+MER       29. STUDENOG                  1             YAS MARINA      EVALUACIJA

Dimenzije novih guma su za 25% veće od trenutnih u F1. Promjer felge će ostati isti, dok će se širina znatno promjeniti. Ovo su buduće dimenzije guma:

Dimenzija prednje gume – 305/670/r13 (trenutno 245/660/r13)
Dimenzije stražnje gume – 405/670/r13 (trenutno 325/660/r13)

Na fotografiji ispod može se vidjeti razlika između guma koje se trenutno koriste i onih koje će u upotrebi biti od 2017., s tim da je stražnje krilo na testnom SF-15H  promijenjeno i prilagođeno pravilniku za sljedeću sezonu.

CowsC00WIAACdMS


Odgovor

6 komentara

  1. Clay Regazzoni
    HeatBlast44 Prikaži

    samo da je prednje krilo u sirini razmaka tockova i sve bi bilo na mjestu… jedina stvar koja mi se jos ne svidja je sto je zadnje krilo uvijeno na dnu, elegantnije je kad je ravnooo… kad bi bar bolidi bili kao onaj Van Overbeekov koncept Williamsa :love:


    0
    0

    0
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      Biće ravno. Ovo je samo prilagodba.


      0
      0

      0
    • Michael Schumacher
      khar Prikaži

      slažem se,
      prednje krilo danas je jedan of većih razloga zašto nedostaje akcije na stazi,
      bilo bi bolje da ga smanje


      0
      0

      0
    • Sebastian Vettel
      senja Prikaži

      Ovo je samo prilagodba prošlogodišnjeg bolida. To su zadnje krilo proširili na postojeće nosače onog užeg krila (originalnog sa tog bolida). Samo da kreiraju nivo downforcea koji bi bolidi u sljedećoj sezoni trebali imati.
      A ovo krilo neće biti ni slično sljedeće godine. Biće ove širine, ali niže. I biće nakoso prema nazad. Imaš dosta slika kako bi to trebalo izgledati.


      0
      0

      0
  2. Blackhawk Prikaži

    Retro izgled. Ma izgledat će odlično kako god dok nema Halo sustava :-D


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.