Izdvojeno

Arrivabene i dalje vjeruje u naslov

Piše: Luka Maloić

Prije 6 godina, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel, Ferrari

Maurizio Arrivabene vjeruje da su i dalje u mogućnosti boriti se za naslov prvaka u prvenstvu Formule 1. Kao razlog tome, navode dvije loše utrke za Nicu Rosberga koji nije osvojio pregršt bodova i nije se značajnije odvojio od pratitelja. Iako su iskusili podosta frustracija na VN Monaka, počevši s kvalifikacijama koje nisu osigurale dobra startna mjesta pa do kaotične utrke za Kimija Raikkonena, ključni ljudi Ferrarija ne gube nadu i optimizam.

Kimi sada zaostaje 45 bodova za Rosbergom, ali i 5 za Danielom Ricciardom, dok je Sebastian Vettel 1 bod iza Kimija. Iako je forma Ferrarija stavljena pod upitnik, prestanak dominacije Nice Rosberga dao je Mauriziu Arrivebeneu razlog da vjeruje u priču kako je naslov prvaka itekako moguć ove godine.

“Vidjeli ste da je ovdje Ricciardo bio poprilično dobar i da se Hamilton vraća u priču. Tako da samo moramo zadržati koncentraciju, fokus i gledati naprijed. Ovo prvenstvo će biti interesantno!”

Arrivabene misli da je uzrok problema bila loša kvalifikacijska forma u kojoj je, ponovno, Ferrari bio sporiji u Q3 nego u Q2.

“Ne želim tražiti isprike, ali nismo bili dobri u Q3 u Barceloni, ali ni ovdje –  to smo platili tijekom utrke. To je skupa cijena koju moramo platiti, ali trebamo prvo razumjeti što je uopće problem.”

Teško se oteti dojmu da Ferrari polako dobiva jakog pratitelja i konkurenta u obliku Red Bulla. Drugim riječima, bliže im je Red Bull nego što su oni to Mercedesu, a samim time i toliko željenom naslovu.

Komentiraj

18 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Bolid nije loš, race pace je odličan, samo da se već napokon te kvale srede i onda se tek može napasti prvenstvo. Dok se to ne sredi ništa….


    0

    0
  2. Sebastian Vettel
    senja Prikaži

    Dobro je što se Red Bull uključuje u borbu, jer će sad biti otkidanja bodova u vrhu od 6 vozača. Sad samo treba biti konstantan. Vidimo i kako je Rosberg završio ove zadnje dvije, a do tada je imao maksimum. Biće još dosta gubljenja bodova od svih kandidata za prvaka. A Vettel je nadam se do sada ispucao svu lošu sreću za ovu sezonu.


    0

    0
    • Po malo, Monte Carlo je jedno, ostale staze nešto drugo. Vidjet ćemo RB u Kanadi. Tek onda treba zaključivati je li Red Bull blizu ili ne. Ali koliko god napredovali ipak je Mercedes još uvijek ispred. Svi govorimo da je Ricciardo taj koji je izgubio utrku a ne Hamilton dobio, što je donekle i točno, ali pri tome zaboravljamo da je Hamiltona 10-tak krugova blokirao Rosberg. Tako da mislim da je ipak još malo prerano govoriti da se RB uključio u borbu za pobjede


      0

      0
    • Nigel Mansell
      The Simpsons Prikaži

      To je filozofija iz vremena Alonsa, Domenicalija I Co.
      Ako ovi kiksaju a mi ne, tada mi treba samo da budemu odmah blizu njih ida “uljetimo”.
      Nema od te taktike ništa.
      To nije šljakalo kad je Alonso bio tamo a kamoli sad sa Vettelom.
      Vettelu ne ide baš najbolje, nervozan je, pravi greške. Kimi je bodovno ispred njega. Nezgodno za njega I Ferrari. Valjda nadođu vremenom.
      Arivabene sad sere u maniru Mcl-Hondinih demagoga.


      0

      0
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    Budimo realni, prije će Hrvatska osvojiti EURO nego Ferrari naslov. Nažalost…


    0

    0
  4. Mclaren
    raca Prikaži

    ja ne mogu vjerovati u što Arrivabene vjeruje


    0

    0
  5. “Andre, andre Arrivabene,andre , andre!!! Sve mi se čini da će ovaj Talijanski šminkerčić uskoro dobit pedalu.


    0

    0
  6. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Jedno je vjerovati (nadati se), a drugo je insistirati na tituli. Nekako ljudi gledaju reakcije, poput teniskog meca, gdje loptica ide tu se i glava okrece.

    RBR je blizu, ali RBR nikad nije bio daleko! Njihov deficit jasno je bila snaga! No ta snaga se moze nadoknadit sa aerodinamikom, sto su naravno i ucinili, cak su 3 x pobjedivali Mercedes u najdominantnijoj fazi. Ferrari je i u eri atmosferaca imao jaci motor od Renaulta (barem se tako pricalo), no aerodinamiku slabiju, pa se balans pravio tako sto je Ferrari imao brzinu, a RBR aerodinamiku.

    Renault se je poboljsao, no vidjet cemo pravu situaciju u Kanadi, vidjet cemo jesu li prestigli Ferrari!

    Duga je sezona, bice svega, Ferrari je u pocetku imao dosta pehova, mozda se slicna situacija dogodi i Mercedesu!?

    Aerodinamika se moze popravit, prostora jasnontu ima, sto se tice snage, za njima sasvim sigurno kaska Renault, al Mercedes ne bjezi puno.


    0

    0
  7. Mclaren
    KERS Prikaži

    Uz RedBull jako teško..mislim da trenutno Ferrari kao momčad ne diše dobro..stalno im se potkopavaju amaterske pogreške koje ih na kraju skupo koštaju..odkad je Ross Brawn napustio kormilo nisu na pravom kursu..


    0

    0
  8. Mercedes
    hrcfaca Prikaži

    I ja vjerujem da ću ove godine osvojiti jackpot.
    Šalu na stranu, ali bojim se da kraj ovakvog Mercedesa nemaju baš puno šanse, jedino kada bi se Mećkama nešto dogodilo da oba bolida ispadnu, a iskreno mislim da je to jako teško očekivati.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni