Druge ovosezonske kvalifikacije upravo su završene i s najbolje pozicije startat će Lewis Hamilton. Još jednom smo gledali onaj sistem koji je uveden u Australiji i još jednom smo sat vremena gledali kako nam vrijeđaju zdrav razum apsurdnim odbrojavanjima, praznom stazom i vozačima koji šetaju po boksu dok službeni sat kraj njihovog imena još uvijek odbrojava.
U prvoj rundi smo izgubili redom – Felipea Nasra, Rija Haryanta, Jolyona Palmera, Kevina Magnussena, Sergia Pereza, Marcusa Ericssona i odličnog Pascala Wehrleina.
Wehrlein je odmah nakon vožnje komentirao da misli da je ovo prava snaga Manora, ne ono što smo vidjeli u Australiji, te da su tamo očigledno imali nekakve probleme. Ako je to istina – odlična je vijest da se ta ekipa napokon pomakla sa samog dna.
Druga runda bila je slična prvoj. Na početku gužva na stazi, a onda odustajanja, zbunjenost i prazna staza na kraju. Otpali su Kvyat, Button, Gutierrez, Vandoorne, Sainz, Verstappen i Grosjean. Zanimljivo, u svom debiju Stoffel Vandoorne je uspio poraziti Jensona Buttona, a Romain Grosjean je još jednom impresionirao i do zadnjeg trenutka držao realističnu šansu da uđe u posljednju kvalifikacijsku rundu.
U zadnjem dijelu vidjeli smo dva brza kruga od dvije najbrže ekipe. U prvom je sve izgledalo jako zanimljivo jer je Hamilton napravio pogrešku u zadnjem zavoju i pao na četvrto mjesto, ali je u drugom pokušaju sve sjelo na svoje standardno mjesto – Hamilton je osvojio pole position sa samo 0,077s boljim vremenom od timskog kolege. Treći je bio Vettel, pola sekunde iza Mercedesa i dvije desetinke iza Raikkonena.
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m29.493s | – |
2 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m29.570s | 0.077s |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m30.012s | 0.519s |
4 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m30.244s | 0.751s |
5 | Daniel Ricciardo | Red Bull/TAG Heuer | 1m30.854s | 1.361s |
6 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m31.153s | 1.660s |
7 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m31.155s | 1.662s |
8 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m31.620s | 2.127s |
9 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m31.756s | – |
10 | Max Verstappen | Toro Rosso/Ferrari | 1m31.772s | – |
11 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Ferrari | 1m31.816s | – |
12 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Honda | 1m31.934s | – |
13 | Esteban Gutierrez | Haas/Ferrari | 1m31.945s | – |
14 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m31.998s | – |
15 | Daniil Kvyat | Red Bull/TAG Heuer | 1m32.241s | – |
16 | Pascal Wehrlein | Manor/Mercedes | 1m32.806s | – |
17 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m32.840s | – |
18 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m32.911s | – |
19 | Jolyon Palmer | Renault | 1m33.438s | – |
20 | Rio Haryanto | Manor/Mercedes | 1m34.190s | – |
21 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m34.388s | – |
22 | Kevin Magnussen | Renault | 1m33.181s | – |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton je napravio nuklearni krug . Svaka cast na najbrzem vremenu od kad staza postoji . Ferrari iako je zaostatak nesto vise od pola sekunde ne cini se tako los , pa ako bi nesto napravili na startu bio bi to garant za uzbudljivu utrku . Sve mi se cini da i Mclaren moze bolje od ovoga . Kvalifikacijski format totalni debakl , kao da se neko trudi da sve zaj………
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes 1-2 očekivano. Pohvale Vandoorneu a Button je mogao bolje od 14 mjesta. Tri desetinke je djelilo Vandoornea od q3.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mogli su Kvyat i Button da im nisu ukrali jednu minutu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam gledao kvale u Australiji, ali ovo danas je očaj. Tko ima više sreće i bolji tajming će završiti naprijed. Praktički mehaničari odlučuju tko će gdje biti.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što je sa vrimenima sektora?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo stoffel, gazi preplacenu gerijatriju”
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A nisi baš u pravu. Ovo je bio jedii krug u cijelom tjednu u kojem je Vandoorne bio brži od Buttona. Jednsotavno je bio splet okolnosti. Ali da je Vandoorne ogroman talent – jest, i sigurno je jedna od zvijezda budućnosti.
BTW, ne znam zašto je Button toliki trn u oku mnogima
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja nisan siguran da je Button trn u ovom komentaru. Mislin da se odnosi na mister 120% koji nikad nije gubija od timskog kolege.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedan ali vrijedan!
@mzf1
50% Si u pravu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mzf1,
Pogodak u sridu…. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zeko ne voli Buttona, jer je svojedobno potpisao ugovor i sa Hondom i sa Williamsom. U istom momentu je imao dva važeća ugovora. Honda je tada platila odštetu, a za se što njemu znači powered by Honda. Inače ne mislim da mu je zbog nečeg drugog trn u oku
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@raca
sjedi 5!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Strasan krug Lewisa ,ali ne treba zaboraviti Nica ,jer je samo za tik iza …
Sto se tice formata kvalifikacija,zaista je losi od prethodnog nacina kvalifikacija,ali mogu ga ispraviti bas lako ,samo da dozvole vozacima koji su zapoceli brzi krug da ga zavrse ,tako bi vozaci imali sansu da zavrse brzi krug ,a ne da ogranicavaju na famoznih 90 s…Svakako ova staza obecava zanimljivu trku,koja dozvoljava preticanje,tako da start ne znaci puno kao u Melburnu …
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda tih 90 sec ne bi imalo smisla…općenito ni nemaju smisla.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Format je dobar! Ali nitko ne vozi dva brza kruga zaredom! Papci.
Očito ekipama ovo ne paše pa bojkotiraju, ali kao ideja jamči napetost do kraja. Samo da se nakon svakog brzog kruga ne ide u boks! Zbog toga ništa ne stignu. Već ste se toliko navikli na ovu glupost s gumama da nitko ne vidi koliko GUME u stvari određuju sve. Kad bi bili na stazi i vozili krug za krugom, sve brže i brže, ove kvalifikacije bi bile itekako napete.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vozači ne voze dva kruga zaredom jer ne mogu odvesti dva kruga zaredom sa maksimalnom dostupnom snagom. Potreban im je jedan krug odmora da se napune sve one pizdarije u PU (ERS, MGU-H i K, i ko zna šta još). Ali ni da mogu odvoziti dva zaredom, ovaj format ne bi ništa valjao. Ne postoji nikakav bojkot od strane momčadi, ali iskreno, ja sam navijao da bojkotiraju ove kvale u Bahreinu pa da deru na FP3 dok god ne uvedu normalan sistem.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako bi se vozila 2 brza kruga a potreban je i jedan između za harvest to je već dva kruga više nego inače a to je onda oko 4 5 kilograma teži bolid u prvom krugu, znači prvi krug imaš hendikep u startu, čime on gubi ikakv smisao.
Ti to nisi znao, ali to nije neki problem, ali problem je kad to ne znaju ljudi koji su sastavljali ovaj kvalifikacijski format.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne možeš dva kruga ni zato što gume već u drugom krugu gube performanse. Na nekim stazama SS počnuu gubiti performanse prije nego završiš krug… Sve i da je ERS uvijek pun, i da imaju goriva za dva kruga, gume bi i dalje bile problem. Naspeš više goriva, za dva brza kruga. Prvi će biti sporiji zbog više goriva, drugi zbog potrošnje guma…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toliko o tome da su ovi bolidi najsporiji u zadnjih 20 godina. Najbrži krug u povijesti Bahreina.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opet gorivo i opet gume.
Ali da je najbrži krug ikad u Bahrainu, jeste.
Fernando je 2005. u Q1 imao 1:29,8
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S tim da mu je svaki krug u utrci bija u prosjeku malo sporiji od tog pa 57 krugova odveza 6 minuta brže nego Lewis prošle godine. Znači prosječni krug u utrci je 2005 bija brži ni više ni manje nego 6 sekundi sporiji. To je razlika veća nego između Mercedesa i Marussije prošle godine.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gume. Može biti da su 2005 imali bolje gume jer je postojala konkurencija.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vozili su tada na puuuuuno tvrđim gumama (koje su morale trajati čitavu trku, plus kvale pride) nego što su ove supersoft na kojima je Lewis postavio PP (i koje ispucaju svoje performanse za 10-tak krugova). I koje su vjerovatno vjerovatno koju sekundu brže nego one iz 2005.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesu li tvrđe?
2004:
1 9 United Kingdom Jenson Button BAR-Honda 1:19.753
2005:
1 9 Finland Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 18 1:19.886
Baš i nije neka razlika između vremena.
A sad utrka:
2005:
1 10 Colombia Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 60 1:24:29.588
2004:
1 1 Germany Michael Schumacher Ferrari 60 1:24:42.700
13 sekundi razlike. Čudno za sporije gume.ž
Evo Bahrein 2004. sa superiornim ferrarijem i dva proizvođača guma :
1 1 Germany Michael Schumacher Ferrari 1:30.139
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
WTF
Ja sam pričao o gumama 2005 i 2014.
Dani, ti ovdje porediš gume 2004 i 2005.
Niđe veze.
Šta poentiraš?
Da je Britanski GP bio brži 2005. čitavih 13 sekundi od onog iz 2004. Ja, i šta sad? Da li su samo gume u pitanju?
A i da jesu, vrati se gore na početak ovog posta.
I da jesu brže (od onih iz 2004.), još uvijek su dosta sporije od SS guma iz 2016.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bit će sutra papreno….indijcima za ručak
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nazalost i nakon godinu dana su tuga i zalost…nema alonsa, bolid jadan do bola (motor), kvale da i nekomentiram….Svaka cast haasu koji je ispred mclaren honde i pascalu koji vozi u manoru koji iskreno mote biti mala konkurencija mclarenu.Nakon fp2 sam se ponadao barem q3 ali uzalud.Nema druge neg cekat 2017 i promjene inace nema kruha od ovih pravila po meni zalosno ali istinito
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde ne kaki. McLaren da ima ferrari ili mercedes motore bi se borio za pobjede sa ovim bolidom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
imao je 2014 pa je bio na razini force indije , ali meni smeta to sto sam puno ocekivao pogotovo s vozackom postavom i imenima mclarena i honde.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razumijem da se vremena mijenjaju, da sve mora evoluirati… Ove kvalifikacije, mozda nas ceka F1 sa zatvorenim kokpitima… sve mi je jasno i na sve sam spreman…
Nedostaje mi samo stara poanta kvalifikacija u ovom sportu. Da poziciju na startu odredi krajnji limit vozaca i bolida bez ikakvih nepotrebnih ogranicenja i umjetnih stvaranja napetosti… Ganjanje svake stotinke, potraga za limitom vozaca i bolida- svima najbrze gume (bez uvjetovanja za start u utrci), prazan bolid, mogucnost vise pokusaja i sitnih korigiranja u postavkama…
Na pol poziciji treba biti “najbrzi u jednom krugu”(a ne najsretniji ili naspretniji), a u utrci pobjednik onaj koji ima najbolju kombinaciju svega: brzina, “pace” kroz cijelu utrku, izdrzljivost, umijece pretjecanja, taktika itd…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel imam istomisljenike u ovome ili sam zabrijao, zastario i ne vidim neku drugu poantu?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se potpuno. Ono 60 minuta pa vozi koliko hoćeš. Najbolji sistem kvalifikacija.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala. Sta nije to najbolje? Svakome po 5-10 setova najbrzih guma i imas sat vremena…. Nek se vide krajnje granice svakog bolida i vozaca… eventualno ih prisiliti da moraju izaci na stazu bar jednom svakih cca 15 min ili npr da nakon 20 min ispada najsporijih 5 (u dva navrata)…
Onda cu znati i cijeniti neko postignuce u utrci… A ako je frka u necijoj dominaciji i nepobjedivosti, to imamo i sada i to smo skoro uvijek i imali… Bolje nek se bave i pametnije posloze pravila i ogranicenja oko performansi bolida nego ovim cirkusom od kvalifikacija…
0
0