“Testirali smo s kratkim nosom, a na putu je čak još kraći, mislim da će stići u Bahreinu.”
I Pat Symonds je potvrdio da je novi nos planiran i da su još ostali samo crash testovi kao prepreka.
“Sam nos bolida nije toliki problem, zavisi što radite s prednjim krilom. Treba dosta više vremena da se proizvede prednje krilo nego nos. Ali pošto sada svi pokušavaju doći što niže do granice koju dozvoljavaju pravila, samo crash testovi za noseve postaju sve teži i teži. Mislio sam da će tijekom prošle sezone neke momčadi doći blizu te granice od 850mm, pa sam bio iznenađen kada sam vidio koliko su se svi suzdržavali. Nadam se da ćemo ove godine biti još bliže toj granici.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekujem borbu Williamsa i Force Indije.
0
0