Toto Wolff, direktor momčadi Mercedes AMG Petronas, kaže kako je Ferrarijeva odluka da im Haas bude “B momčad” bila vrlo inteligentna odluka. Podsjetimo, Ferrari je preko Atlantika slao svoje ljude u momčad Genea Haasa kako bi pomogli u razvoju cjelokupne momčadi, te kako bi za sebe pribavili potrebne i važne podatke.
“Na to (partnerstvo Ferrarija i Haasa) gledamo s jednim okom u suzama, a drugim sa smijehom. Ferrari je napravio vrlo inteligentnu odluku kada je odlučio ući u suradnju s Haasom.”
No, i Mercedes zasigurno kuje nekakve planove s Manorom, koji će od ove sezone nastupati s njihovim motorima te će u kokpitu biti bivši Mercedesov rezervni i test vozač, Pascal Wehrlein. Na pitanje je li Manor već sada B momčad Mercedesa, Wolff odgovara:
“Ne. Ali, osim Pascala Wehrleina, oni će također koristiti i naš zračni tunel.”
“Ako u okviru pravila možete doći do performansi kroz suradnju s nekom momčadi, onda takvo nešto treba promotriti. Morate ostaviti sve mogućnosti otvorene”, odgovorio je na pitanje postoji li mogućnost suradnje Manora i Mercedesa po uzoru na Haas Ferrari.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Konačno i švabe naučili Talijansku školu čitanja pravila izmedju redova.Talijani su to prodali i s Minardijem 2001kada im je ovaj koristio za ispitivanje traction controla koji je tad bio nelegalan i tek se trebao uvesti u F1.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što se pjeniš? Kako ide testiranje guma i sastavljanje pravilnika “po kroju”?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala na pitanju ide vrlo dobro,tako da ćemo vas skrojit i u 2016!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes sa Manorom ne može nikako postići isti učinak kao Ferrari sa Haasom. Haas je mogao koristiti zračni tunel neograničeno, jer nisu još ni ušli u F1. To se ne odnosi na Manor. Tako da oni imaju ograničeno vrijeme u zračnom tunelu, i ne vjerujem da će ga gubiti na pomaganje Mercedesu…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haas smije koristiti zračni tunel kao i sve ostale ekipe i ni sata više od toga!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako glupih ljudi ima… :facepalm:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haas je mogao koristiti zračni…
Je mogao označava perfekt, što znači svršeno vrijeme.
Kolega senja je mislio na cijelu 2015. i pripremu ekipe za ulazak u Formulu 1. Isto kao i s Hondom 2014. godine.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemam takav podatak da se tu radi o neograničenom korištenju zračnog tunela ali u svakom slučaju svako pokretanje z.tunela košta puno novaca a ne vjerujem da su toliko financijski močni da ga koriste neogranićeno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa Ferrari je plaćao Haas-u…neš ti problema.
Ionako su sponzori međusobno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“i ne vjerujem da će ga gubiti na pomaganje Mercedesu” u idealnom svitu to bi bilo tako ali kad je Mercedes u situaciji da sa jačom verzijom motora ili nekim ključnim tehničkim savjetima vezano za šasiju može osigurati veći napredak nego neznan koliko testiranja u tunelu s tako skučenim resursima pitanje je koliko je to gubljenje vrime i da li je više testira Manor ili Mercedes.
0
0