Flavio Briatore je uvijek raspoložen za malo kritiziranja Formule 1, pa je tako ovaj put izjavio kako je Formula 1 postala playstation za inženjere. Nažalost, stanje nije daleko od te konstatacije, a ljubitelji ovog sporta se posljednjih godina stalno bune protiv prevelike kontrole bolida s pitwalla. Tako je od ovogodišnje VN Belgije ukinut znatan dio radio komunikacije, a promijenjen je i start utrke, gdje sada vozači startaju potpuno sami. Briatore je ukratko iskritizirao:
“Formula 1 je postala playstation za inženjere. Zaboravili su navijače, zaboravili su kako napraviti show. Ovo je sada vježba za inženjere, nema više nikakvog glamura. Kada vidite kako inženjeri objašnjavaju nevjerojatno kvačilo, koga uopće briga za to? Ljude zanimaju vozači, zvijezde.”
“Danas morate imati banku iza sebe ako želite biti brzi. Sve je kritično. Ovo je kao biznis kažnjavanja – ako taknete bijelu crtu, bit ćete kažnjeni, ako nemate pravi motor, također ćete biti kažnjeni. Ovakva Formula 1 mi ne nedostaje, fali mi ona stara.”
Flavio se ipak nada boljim danima za Formulu 1.
“Prije ili poslije će se nešto morati promijeniti, jer ovo ne vodi nikamo.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To care!!!!!!!!!!
Svaka ti čast na ovim riječima. Svaka ti izjava uvijek ima smisla, i vidi se da pravo govoriš!
Naravno, i nama fali ona stara formula. :(
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kolko god mi bio ne drag, svaka mu je na mjestu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Biznis kaznjavanja hahahaha
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teško namjestiti utrke uz ovako komplicirana pravila. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
netko je pogodio bit :)
na forumu – paddock sam ostavio originalan komentar jer sam otišao puno preširko u analizi problema formule, i složio sam se i sa nekim drugim komentarima i navodima, ali da ne bude litanija ovdje samo direktna reakcija inspirirana antinim lucidnim komentarom:
baš tako kako kažeš, ovo je moderna F1 i puno je pragmatičnije namjestiti pravila i s njima bar pokoju sezonu, sve ispod i nije baš ekonomično! :zubo:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i to je odgovor na pitanje zasto gledanost f1 pada od 2008. Laku noc vam zelim
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se.
A tada smo imali brže bolide nego danas, i onaj lijepi reski zvuk.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
OK…
NIsam neki starješina.. od 95 pratim F1 sa propuštenih par utrka itd…
Ali zar i prije nije F1 bila inžinjering i sva ta sranja?
JE! Bila je! Oduvjek!
Ajme kako je “dvijetisućitih bilo odlično”
Ma fantastično sa onom retardacijom Ferrari dominacije; da bi meni kao zaluđenom Ferrari fanu to bilo dosadno!
Danas bi ovo bio SKANDAL o kojem bi se pisalo i pisalo, a da ne kažem šta bi po ovakvim portalima bio nered:
https://www.youtube.com/watch?v=2yHPQSOziDw
Sigurno, ali tada je bilo tako i moš ga yebat
Sjetimo se Masse i ALonsa u Ferrariu! Svi su podivljali, a ovdje je Rubens Michaela propustio doslovno u zadnjim centimetrima
F1 je inžinjering i to nevalja?
Pa sjetimo se kada je Ferrari prvi put na početku dvijetisućitih pokazo mrežicu na nosu koju su svi kopirali…
Od uvijek je to inžinjering i nadmetanje među timovi i od uvijek neki tim praktički ima dominaciju!!
Ja osobno bi odjebo ovaj DRS u tri PM jer je to kuga moderne formule 1!!
VAU, ja sam iza otvorit ću krilo i zaobić te….
Ne želim niti spmenut safeta i nepostojanja kišnih utrka!
U današnjoj Foprmuli 1 ovo nebi niti postojalo jer bi utrka bila zaustavljena ili bi se vozila iza Safeta:
https://www.youtube.com/watch?v=e271vCZzXAs
Flavio, stabiliziraj se!!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikome ne bi smetalo natjecanje inženjera samo kad bi se uklonile sve te silne zabrane-
ne testirati,
ne razvijati,
ne trošiti gorivo,
ne trošiti gume,
ne trošiti motor…
bar da se natječu kako treba.
I kazne za svaku besmislicu su uzaludne jer uzimaju čar sporta kao i zabrane.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije cvijet od čovjeka, ali ponekad stvarno zna kazati par pametnih. Apsolutno se slažem sa svime navedenim, a kao najveći problem bi izdvojio količinu novca koja se troši.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U najelitinijoj grani motosporta problem je novac koji se troši?
Ako nemam para neću vozit BMW peticu nego ću kupit Peugeot 307
Ako nemam para neću kupit Domaćicu nego ću kupit neke jeftinije kekse
Ako nemaš para nećeš se natjecat u Formuli 1 nego u nižoj kategoriji
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Domaćica nije skupa . Ali je zato fina.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Briatorea za predsednika! Onaj Zan Tod nece nista uraditi.
0
0