Španjolski portal i novine, AS Sport, koji je blizak Fernandu Alonsu, tvrdi da je Honda preko zime popravila većinu svojih problema i unaprijedila pogonsku jedinicu, te se već u Australiji očekuje golemi napredak od čak 223 konjske snage. AS vjeruje svojim izvorima iz Honde, koji tvrde da je Honde prošle sezone imala oko 70KS slabiji motor s unutarnjim izgaranjem od Mercedesa, i još je pritom gubila 163KS ne koristeći svoj ERS sustav, dok su sve ostale momčad mogle koristiti tu snagu tijekom kruga.
Izvori AS-a tvrde da se u Hondinoj tvornici u Sakuri preko zime radilo danonoćno u smjenama, a već je od ranije poznata informacija da su zaposlenici McLaren Honde ove zime žrtvovali Božićne praznike. Oni su uspjeli popraviti sve probleme na turbu i povećati njegovu snagu tako što su žrtvovali neke druge, manje bitne komponente pogonske jedinice, koje neće imati veliki utjecaj. Također su premjestili i poboljšali sustav hlađenja ERS-a, što im je omogućilo, kako simulacije pokazuju, da dostignu izgubljenih 163KS.
Kako AS tvrdi, i McLaren je bio zaposlen tijekom zime, i uz pomoć novog glavnog inženjera Petera Prodromoua, koji je stigao iz Red Bulla gdje je vršio funkciju glavnog aerodinamičara,McLaren je uspio proizvesti šasiju s više efekta od prošlogodišnje, a trudili su se da dobiju što veće prijanjanje sa što manjim otporom zraka bolida. Novi McLaren bi trebao zadržati karakteristiku i prošlosezonskog, odnosno McLaren-Honda će i dalje koristiti “size 0” šasiju, odnosno bolid čiji je stražnji kraj, gdje se nalazi motor i sve komponente pogonske jedinice, jako uzak. To će im naravno zadati probleme s pogonskom jedinicom, u što smo se već prošle godine uvjerili, ali će im dati veliku prednost u aerodinamičkom pogledu. Samo vodstvo McLarena i Honde čvrsto vjeruje da je teorija “size 0” bolida jedini način da se pobijedi Mercedes.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada bi to barem bila istina.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
koje razbacivanje brojkama…strpit ću se do testiranja u barci.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vise od 200 opaa htio bih vjerovati ali nakon prognoze za spa 2015 malo tog je moguce za vjerovat
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekujem u Australiji ili Alonsa ili Buttona u top 6-7.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno bilo bi odlicno to ali tesko je vjerovati u preoptimisticne izjave. Ostajemo nestrpljivi jos par tjedana
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Riječi ti se pozlatile Davide :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S ovim će i Mclaren Ferrari isprašit!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da će imati jedno 300 KS + pa će i Mercedes razgu.ziti ko plitak potok
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
xe, xe.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eeh,to je ono što sam ja u komentaru sinoć postavio u prethodnoj temi,znači istina je,čak je ovo,vidio sam,i SkySportsF1 potvrdio,a oni čim potvrde,znači da je 100% istina.
Možda i nije ovolika istina,da je baš baš 223 KS napredak,možda je,ja barem mislim,nemojte me osuditi,jedno 190KS napredak,otprilike,ne znam…ali da su ERS komplet popravili,to vjerujem stvarno. No,jedva cekam 22.2. i ostali tijek godine. Uf…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ERS maksimalno nosi 160 KS. Da prošlogodišnji nije radio nikako, maksimalan napredak popravkom ERS-a bi bio tih 160 KS. Ali ne vjerujem da su do sada baš 0 KS od ERS-a dobijali. Jer bez ERS-a nebi nijednu utrku završili, zato što je vrlo važan za štednju goriva. Bez njega nema šanse da bi završili utrku sa 100 kg goriva.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na papiru to izgleda kao jedan veliki broj, ALI dajte….što mislite da ostale ekipe spavaju?
Po ovim podacima još zaostaju za prošlogodišnjim Mercedesom i Ferrarijem…a oni budu sigurno imali jedno 60-ak konja više na početku sezone od prošle…pa sada računajte.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Normalno da će imati više i Ferrari i Mercedes mada sumnjam da će biti 60ak BHP. No bitno je da će Honda prešišati Renault a s tim i ekipe s Renaultovim motorima. Vjerujem da će biti bolji od RedBulla, Saubera, Lotusa, Manora i Renaulta. Torros Rosso i Force India će biti alpari vjerovatno. A Mercedes, Williams i Ferrari ispred.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma lako je čak i za tu konjažu…njima treba pouzdanosti.
Prošle sezone Honda je drugi dio vozila praktički bez ERS-a zbog pouzdanosti…što će biti kada dođe dodatna toplina, više snage…a i dalje Size Zero nazad…
Borba za srednje redove i to samo, ako budu pouzdani…treba vidjeti sa tom dodatnom snagom kako će se šasija ponašati, ali i gume.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadaj se. Neće ni Renault spavati. Illen će već nešto smisliti :D
Biće dobro ako budu na nivou prošlogodišnjeg Ferrarijevog motora. Ali da pređu Toro Rosso moraju i bolid napraviti bolji od njih. Toro Rosso će sa starim Ferrarijevim motorom glatko preskočiti Williams i Force Indiju, ako ovi ne napreduju u aerodinamičkom dijelu. Jer nisu bili daleko ni sa Renaultovom kantom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sada odjednom svršavanje na ove brojke i prognoze kako će najebat i Ferrari, WIlliams i ostali…
Jer eto, Mercedes i Ferrari nisu ništa radili da napreduju u odnosu na prošlu sezonu i samo čekaju da ih kako ovaj dole kaže “Honda ispraši”…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da bi Honda ikoga prešišala, tih 223 KS vise treba pretočit u 4 motora, a ne 11
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja znam samo jedno. Neko je grdo preuranio sa prvoaprilskim šalama
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je ovo istina ostali ne tribaju ni dolaziti na utrke ove sezone. Ali gotovo da sam siguran da su izračun radili u odnosu na snagu motora u onom kratkom dijelu kruga na kraju ravnice kad su naglo usporavali nakon iskorištavanja sve energije iz ERS-a, da ispadne da su ostvarili ogroman napredak. Ko da Mercedes kaže da je za ovu godinu spremija 900 KS jači motor, u odnosu na prošlogodišnji ugašeni.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je malo proširen tekst koji objašnjava tehničku pozadinu istog.. naime na talijanskom je, no ništa što nije moguće prevesti.
http://www.f1analisitecnica.com/2016/01/honda-2016-ecco-perche-i-cv-in-piu.html
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda spušta očekivanja nakon tog španjolskog članka novinara bliskog Alonsu:
However, Honda told Sky Sports: “Recent media reports have suggested a huge horsepower boost for McLaren-Honda in 2016. These reports are unsubstantiated and merely speculative, and we ask fans and media alike to treat them as such.”
0
0