Charles Leclerc smatra da Ferrari nije odradio dobar plan po pitanju raspodjele energije u kvalifikacijama, te je to u konačnici negativno utjecalo na njihov konačni rezultat u jučerašnjoj utrci.
Ferrari je na treninzima bio izvrstan, ali u kvalifikacijama se pokazalo da im ipak nedostaje malo brzine u usporedbi s McLarenom i Red Bullom. Analize pokazuju da su bili 3-4 km/h sporiji na pravcima od dva McLarena, a u nekim drugim sekcijama staze još i sporiji od Verstappena koji je imao zavjetrinu Nice Hulkenberga.
Leclerc kaže da s 3. i 4. startne pozicije nisu mogli ostvariti bolji rezultat.
“Gledajući na subotu, analizirajući kvalifikacije – mislim da smo izgubili na početku kruga, iz nekog razloga. Imali smo malo drukčiju strategiju raspodjele energije u usporedbi s McLarenom i Red Bullom. Izgubili smo sve na putu prema 2. zavoju. Max je, osim toga, imao i zavjetrinu.”
“Moramo to proučiti jer na ovakvoj stazi – pozicija na stazi je ključna.”
“Kad je razmak između tri ekipe jedna desetinka – moramo sve odraditi savršeno. Treće mjesto u kvalifikacijama nas je možda koštalo boljeg rezultata u utrci.”
Podsjetimo, Ferrari je ovog vikenda po prvi put imao veliki paket nadogradnji, a Leclerc kaže da je prerano za zaključke.
“Mislim da ova staza nije idealna da bismo procijenili kakve su nadogradnje. Pasice su visoke i ako vašem bolidu to odgovara onda djelomično može prikriti kakav je stvarni odnos snaga. Dobra stvar je da smo dobili ono što smo očekivali, po pitanju podataka mislim. Nadogradnje su odradile točno ono što smo pretpostavljali da hoće, što je uvijek dobra stvar.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije pobjeda ali nije ni katastrofa rezultat. Kako god, prvi je Ferrari vozac od 2006. i Schumachera koji je zavrsio na podijumu u Imoli, a ima i P2 u prvenstvu, tako da nije ni mala stvar. Sad treba vidjeti u buducnosti da li je novi paket nadogradnji nedovoljno dobar za napad ili ga jos uvijek nisu najbolje optimizirali.
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispravi me ako griješim, ali to “prvi od 2006.” znači 3 utrke u Imoli u međuvremenu (2020.-2022.).
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A sad slijedi Monaco, gdje se opet neće znati jesu li i koliko su nadogradnje dobre.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još jedna staza za “testiranje”
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni kao Leclercovom navijaču je Monako jedan od vrhunaca sezone. Home soil! Da li može Charles konačno ubosti tu VN!? Sve je krenulo 2018. s Alfa Romeom i sudarom s Hartleyem (zbog kvara na kočnici).
Slijedio udes prilikom pretjecanja Hulkenberga i odustajanje. To je bilo prve godine s Ferrarijem.
Dvije godine kasnije “pole” i udes na kraju kvalifikacija. Bolid oštećen, nije ni startao utrku.
Slijedi opet “pole” i onaj dupli pit stop sa Sainzom, zbog čega sve pade u vodu i završava na 4.mjestu (ali eto, prvi put stiže do cilja).
Lani 3. u kvalifikacijama, ali zbog smetanja Norrisu u Q3 dobiva 5 mjesta kazne. Utrku završava na istom tom 6.mjestu.
Zato ja baš čekam napeto može li Charles štogod napraviti u Monaku, možda prvo postolje!?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i 2017. u f2 mu nije bila ništa sretnija usprkos pp-u.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam zašto toliko kukaju i šalju negativnu energiju?
Pa nije baš da zaostaju za pola minute.
Tu su negdje i RB i MCL i Ferrari.
Ne mogu svi biti najbolji.
Uhvatili su priključak i neka samo tako nastave.
Definitivno idu u dobrom smijeru.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad bude dobra kvalifikacijska strategija, lako se može dogoditi da zbrljaju strategiju utrke. Ne bi bilo prvi put.
0
0