Sargeant kaže da ga ne ometaju glasine o Antonelliju kao njegovoj zamjeni

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 1 mjesec 2 min 19 komentara

Logan Sargeant inzistira na tome da ga ne ometaju glasine koje povezuju mladog Andreu Kimija Antonellija s njegovim trenutnim mjestom u ekipi Williamsa.

Antonelli se trenutačno natječe u svojoj prvoj sezoni Formule 2 kao jedan od vozača Mercedesovog razvojnog programa, a kako Lewis Hamilton na kraju sezone napušta Mercedes i odlazi u Ferrari, ime mladog Talijana povezivano je s mjestom uz Georgea Russella.

Također, tijekom Velike nagrade Miamija pojačala su se nagađanja da bi Antonelli mogao zamijeniti Sargeanta ove sezone nakon što je FIA primila zahtjev za ukidanje uvjeta minimalne dobi za superlicencu, s obzirom da Talijan tek treba navršiti 18 godina.

Sargeant je imao razočaravajući početak sezone, a nije mu pomogla slaba forma Williamsa, kao i činjenica da je bio prisiljen propustiti Veliku nagradu Australije kada je njegov timski kolega Alex Albon dobio njegov bolid nakon što je totalno oštetio vlastiti.

Nakon što je Mercedesov šef Toto Wolff odbacio ove spekulacije rekavši da rano napredovanje za Antonellija „nije nešto čemu teže”, na pitanje osjeća li ikakav pritisak zbog neizvjesnosti oko njegovog mjesta, Sargeant je rekao:

„Samo radim svoj posao najbolje što mogu.“

„Osjećam se kao da FP1 ovog vikenda bilo najudobnije što sam se osjećao cijele godine i osjećam kao da sam bio odmah na razini zadatka.“

„Ako pogledam, osjećam da od Australije ide relativno dobro, što se tiče tempa. Japan, iskoristio sam gotovo sve što se moglo iskoristiti. Naravno, Kina je bila razočaravajuća, ali opet ovdje [subota u Miamiju], osjećam se kao da sam napravio dobar posao.“

„Dakle… samo tražim tu posljednju desetinku. Ali bez obzira na to, uživam u tome, biti kod kuće i nastaviti pružati najbolje što mogu.“

Sargeant je prijevremeno završio svoju domaću utrku nakon kontakta s Haasovim vozačem Kevinom Magnussenom, što je rezultiralo izlaskom sigurnosnog automobila koji je pak definirao utrku tako da je Lando Norris došao u vodstvo.

Upitan je li bilo razgovora s šefom tima Williamsa Jamesom Vowlesom o njegovom sjedalu, Sargeant je odgovorio:

„Ne, ne bih rekao. Razgovarao sam s Jamesom interno. Razgovarao sam sa svojim menadžerima.“

Na pitanje je li dobio ikakvo jamstvo od Vowlesa, Amerikanac je dodao:

„To su sve interne priče. Neću ništa reći.“

LOGAN SARGEANT

Treba li Sargeant dočekati kraj sezone u Williamsu?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Odgovor

19 komentara

  1. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Uz svo dužno poštovanje lik je kanta. Neka ide u Indy, možda bi mu više odgovaralo, nažalost nije on materijal za F1.
    Ne očekujem da dočeka kraj sezone, ni on, niti recimo Ricciardo ako nastavi sa lošim rezultatima.
    Možda zajedno nađu sreću u Indy Caru, ko će ga znati.



    3
    2

    1
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Postoji li sport na ovoj planeti Zemlji, u kojem se više laže nego u F1? 😐😐

    Osobno, volio bih da Mick Schumacher dobije još jednu priliku u F1 sa solidnim bolidom, a ne Haas-kantom, a “Kimi” neka vozi F2 još i 2025.
    A Mr. Wolff neka dovede đavoljeg odvjetnika, i neka potpiše sve klauzule i ugovore za svoga “Kimija”, da ga ne bi prevario kao što ga je Lewis Hamilton namazao na sapun – svoga Tota. ( Ljubav u F1 baš i ne traje: Lewis / Toto )?

    Idem sada popiti kafu,☕….. tj. ipak fruštukovati……. 🥓🥐 a oona hebeni radni tjedan. 🤢🤢



    1
    0

    1
  3. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    A što očekuje vozač koji se bori da ne bude zadnji što zbog zbog slabe momčadi u kojoj se natječe što još svojih slabijih predstava, ponekad na nivou amatera.


    0
    0

    0
  4. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Vidim opet zazivanje MS.Mjenjas jednog ne bas dobrog vozaca da bis doveo opet istog takvog.
    Dobro je rekao Vetma za Micka ko je slusao podcast.
    Dobro mi je ostalo u sjecanju rijeci MB talijanskoj novinarki koja je pitala za status Micku u f1 dali ce produzit ugovor ili raskinut suradnju a on je samo dao izjavu da nije dosta osvojit F2 i F3 vec da treba nesto pokazat u F1 ako zelis nastaviti voziti a pogotovo pod zastitom Ferrarija.
    Mislim da je tada sa time sve rekao.



    1
    -1

    2
    • Jordan Forever Prikaži

      Nitko ne spori da je Vetma dao svoje mišljenje i da je možda opravdano. Mi samo komentiramo ovotjedne glasine u vezi Alpinea. Imamo se pravo nadati, ako nam je Mick drag. Na kraju ne odlučujemo mi tko će voziti nego uprave momčadi. Ruku na srce, nemaju ni momčadi puno izbora. Polako prolazi vrijeme Magnussena i Bottasa, ne zna se kako će proći Ricciardo, pitanje je i koliko im se isplati držati u F1 Zhoua i Sargeanta. Dakle, treba popuniti grid. U redu, tu su Bearman, Antonelli i Lawson. Primarno za Haas, Williams i Visa Cash App RB. A od ostalih tko garantira da je Doohan bolji izbor od Schumachera. Ili Zane Maloney. Schumacher je brz, lijepo je rekao Andraka u istom podcastu. Tko jamči da bi rookie Doohan bio bolji izbor, ako Schumacher u WEC-u pokazuje da je u boljoj formi nego kad je bio u F1. Možda na kraju ostanu Gasly i Ocon u Alpineu, pa ne bude ništa ni od Micka ni od Doohana.



      1
      1

      0
    • Nelson Piquet
      graho Donator Prikaži

      Joj čuj MB nešto rekao o malom Micku. Isti taj MB je ćutao ko *!+@# o svemu dok SM nije preminuo. I onda kako je došao na čelo?
      Odlazim sa teme, mislim da Mick nije dobio nikakvu podršku u HAAS-u, koliko se recimo davalo vremena i opravdanja Groznom i KMagu i onda Micku daju nogu nakon 2 sezone, iako se ’21 i ne bi trebala računati.
      Bilo bi lijepo kad bi se vratio, niko me ne može ubijediti da bi bio lošiji od Logana uz svo dužno poštovanje.



      1
      0

      1
      • Jordan Forever Prikaži

        Da stvar bude bolje, tad su mediji pisali da su u Ferrariju zamjerili Binottu što je maknuo Schumachera iz njihove akademija i što je izgubio mjesto u F1. Te da je i to dodano na popis razloga zbog čega su se riješili Binotta:
        https://thesportsrush.com/f1-news-mick-schumacher-losing-f1-seat-at-haas-contributed-to-mattia-binottos-potential-ferrari-exit/



        2
        2

        0
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        @graho
        često kolega avalon, a sad evo i ti spominješ kako se micku ne bi trebala računat prva sezona jer je bio u lošem bolidu.
        ne razumijem tu logiku. ni prvi ni zadnji koji je prvu sezonu odvozio u lošem bolidu.



        1
        1

        0
        • Jordan Forever Prikaži

          Vidi se da moramo nečim kratiti vrijeme do Imole pa razglabamo o Micku, neka nam ne zamjere drugi koji čitaju uvijek iste “rasprave” :) Činjenica je da je Schumacher 2020. u F2 bio prvak i završio ispred Tsunode, Mazepina i Zhoua. Mazepin je završio ispred Zhoua. I sad, u F1 Schumacher i Mazepin su vozili kantu, ali ono što je donekle usporedivo je da je Schumacher daleko nadmašio Mazepina koji je bio rookie u F1 kao i on. U drugoj sezoni imao je dobrih utrka, a bilo je i onih kamo nije bio konkurentan. Imam dojam da je prvenstveno izvisio zbog brojnih sudara, stoga se ne može reći da je neopravdano ostao bez mjesta. Ali kažem, ako tko procijeni da mu ipak treba dati novu priliku u F1, ja ću biti sretan.



          2
          2

          0
        • avalon Prikaži

          istina , nije mick ni prvi ni zadnji koji je svoju prvu sezonu odvozija u lošem bolidu . od aktuelnih na gridu i alonso ( minardi) i russell (williams) su vozili “kante” u startu karijere . “zanemarimo” alonsa koji je već u 2. sezoni vozeći vrlo solidan renault prvenstvo završija 6. sa 55 bodova no russell je u 2. sezoni završija prvenstvo 18. sa osvojena 3 boda ali je te bodove osvojia sa mercedesom ka zamjena lewisa . odsustvo lewisa mu je pomoglo da pokaže potencijal jer je u Q završija na P 2 tik iza bottasa . koliko je ima sriće da se dokaže sa mercom toliko je ima i peha u zadnjem dijelu trke jer russell je od 87 vozija na P 1 59 krugova . sljedeće 2021. sa williamsom koji više nije bija najlošiji bolid grida ( alfa i haas su bili lošiji) russell je završija na P 15 sa 16 bodova .
          mick je starta u F 1 sa bolidom koji je bija kanta na kvadrat jer već 2020. su grosjean i magnussen zajedno osvojili 3 boda u haaasu. 2021. je u odnosu na konkurenciju osta isti ka i 2020. dok su svi drugi makar pa i oni među naj lošijima unapređivali svoje bolide .
          2022. u konkurentnijem bolidu ( alfa tauri i williams su bili lošiji ) u situaciji sličnoj russell/williams iz 2021. mick osvaja 12 bodova , a moga je i koji više da ga tim u nekim trkama nije taktikom sje*a . kevin je bljesnija u prvoj trci sezone , a do kraja je (bez te trke) osvojia tek 3 boda više od micka . i ne samo to , omjer pobjeda među kolegama u trkam koje su oba završili je bija 10 Vs 7 u korist micka .
          ako je russell vozeći jednu trku merc pokaza da ima “štofa” za F 1 mislim da je isto to dokaza mick u sprintu austrije u borbi sa lewisom jer ga je mislim 10 ili 11 krugova drža iza sebe braneći se bez greške iako je haas bija inferiorniji bolid od mercedesa , a btw i 7 X prvak je ima iza sebe 298 , a mick tek 31 GP . pokaza je i vozačku inteligenciju jer je TR tražija od tima da kevin malo uspori da bi i on ima DRS da parira lewisu no to se nije desilo i krug ( ili 2 ) prije kraja ga je lewis uz pomoć DRS – a preteka . taj sprint me mick neodoljivo podsjetija na velikog tatu koji je sličan dvoboj vodija sa lewisom u monzi 2011 u inferiornijem mercu u odnosu na McL .
          zašto sam više puta spminja da treba “zanemarit” mickovu prvu sezonu u haasu ? zato šta mislim da je ta sezona poprilično kumovala opstanku micka u F 1 . svi su ga gledali “kroz” michaela , a zanemarili nekonkurentnost bolida . mick je zapravo 2022. ima tek jedno odustajanje zbog krša u MC no ima je krševa na treninzima , Q i ako je radija štetu timu donija j ei korist/novac jer su i zbog njegovih bodova završili sezonu sa 2 boda ispred alfe tauri , a plasman povećava količinu novca . je li mick ima podršku steinera ? mislim da ne , ovaj ka da je jedva čeka da se riješi micka . da mu je šef bija npr “dobri duh” tost mick bi i danas bija u F 1 . sjetimo se kako je tost sta i podržava kvyata kad su ga nogirali iz RB . tako je i steiner treba ohrabrit i podržat micka ali … jbga , nije gunter tost .
          btw , da je mick moga dobit bar jedan FP sa mercom ko zna šta bi neki danas mislili o njemu jer možda bi se dokaza ka i russell 2020. jer i on ima makar ponešto gena velikog tate michaela…



          4
          4

          0
  5. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Ja ću opet ponoviti svoja 2 centa na ovu temu.
    F1 trebaju voziti bivši prvaci i oni koji imaju šanse to postati. Svi ostali, izvolite u Indy, WEC ili mogu na gologuzo kupanje u planinskim potocima.

    Dakle, Bottas, Zhou, Magnussen, Hulkenberg, Gasly, Albon, Ocon, Stroll, Sargeant, Ricciardo nemaju kaj tražit u F1.
    Klinci trebaju ulaziti u slabije momčadi, ako ih u 3 godine ne pokupi netko iz prve lige, pecaj dalje….
    Jer ovo je besmisleno, imamo dede koji nemaju nikakvu povijest i/ili karizmu i koji uzimaju mjesto, i imamo vrlo prosječne od kojih ne bude ništa bolje od Bottasa, a klinci nemaju gdje voziti. Koji je benefit bilo kome imati Ocona u momčadi?


    0
    -3

    3

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.