Kevin Magnussen priznaje da se ne može pohvaliti jučerašnjim danom nakon što je i na glavnoj utrci bio glavna tema u sudačkoj sobi.
Magnussen je dobio kaznu od 10 sekundi zbog sudara s Loganom Sargeantom koji je Amerikanca izbacio iz utrke, ali je puno značajnije da je dobio i 2 kaznena boda na superlicenci. Sad mu fale još samo 2 do zabrane nastupa na jednom GP vikendu.
“Ovo nije dio dobar dan. Nadam se da ubuduće možemo malo razjasniti stvari.”
“Ono što se danas dogodilo nije dobro, naravno. Svejedno, idemo dalje i moramo se potruditi da idući vikend bude bolji.”
Suci su prosudili da je Danac bio u potpunosti kriv za taj sudar, ali je svejedno dobio dva boda na licenci za razliku od Španjolca Fernanda Alonsa koji je za svoj sudar s Carlosom Sainzom u Kini dobio tri.
“Prema smjernicama za vozače – da bi bolid s brojem 20 zaslužio ostavljanje mjesta prilikom pretjecanja – potrebno je da mu prednji dio bolida bude barem uz prednji dio drugog bolida na vrhu 2. zavoja. Bilo je jasno da bolid 20 nije bio u potpunosti pored bolida broj 2.”
– sudačko izvješće
Podsjetimo, Magnussen je dobio još jednu kaznu kad je ušao u pit-lane tijekom perioda sigurnosnog automobila bez da je mijenjao gume. Haas je priznao da je to bila njihova greška, a Magnussen je svejedno dobio drive-through kaznu što je ekvivalentno 20 sekundi kazne nakon utrke.
Tijekom sprint utrke je zaradio 4 kaznena doba pa mu sad prijeti realna opasnost da dobije jednu utrku zabrane nastupanja.
Zanimljivo, Sargeant nije odmah napao svog kolegu:
“Nisam pregledao incident pa ne mogu puno toga reći osim da je ovo vrlo razočaravajuć način za okončati moju domaću utrku.”
“Svejedno, bio je to pozitivan vikend i želim gledati na pozitivne strane. Osjećam da sam mogao izvući skoro sve iz bolida ovog vikenda. Bilo je sitnica koje još moram poboljšati, ali idemo podvući crtu ispod svega i idemo dalje.”
Taj sudar je izazvao sigurnosni automobil tijekom kojeg je Lando Norris besplatno obavio promjenu guma i zadržao vodeću poziciju koju je držao u tom trenutku prije ulaska u boks.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebao bi čovjek malo na hlađenje.
Previše si dozvoljava, Bearman kuca na vrata kao nasljednik Hülkenberga – bar tako pišu strani mediji.
Tko god dođe, Magnussenu neće biti lako iduću sezonu.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ti si kao novinar koji prati F1.
Pročitaj ponovo što je Magnusen izjavio
a to su bile naredbe iz boksa.
Čuvanje leđa kolegi pod svaku cijenu.
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma frajer je glup i ne naročito brz, pa onda kompenzira laktarenjem.
Ja bi rekao da je njegoco vrijeme u F1 isteklo.
1
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi gledaj širu sliku. Silom prilika vozači Haasa su se našli u dobroj poziciji.
Isto tako igrom slučaja kada je Magnusen zaradio prvu kaznu, (koju nije morao odraditi, mogao je birati stajanje u boksu ili dodatak na vrijeme na kraju utrke) znao je da od bodova nema ništa.
Jedino što je mogao, mogao je igrati za momčad i čuvati leđa kolegi, jer se nalazio iza njega, što je i uspio.
Isto tako možeš reći da Russell nije igrao pošteno kada je presjekao šikanu i tako pobjegao Magnusenu iz DRS-a.
Ipak je Haas bio pred domaćom publikom i rijetkom situacijom da može pokupiti bodove.
Eh sada koliko je to “sportski” …… Sam znaš da sve momčadi pravila rastežu do krajnjih granica, tako i vozači.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam ali ne znam, pa ne možeš raditi namjerne faulove. Neki su diskvalificirani iz cijelog prvenstva za jedan namjerni faul. Ovo što je on jučer radio je bilo svinjarija. Potpuno nesportsko ponašanje. Zato mislim da ako ti jedan vozač bude diskvalificiran radi previše faulova onda niti momčad ne treba dobiti bodove, drugi vozač treba jer nije mogao na to utjecati.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eh sada pravila, sudačka slobodna odluka, da li si Englez, domaća momčad …..
Ima tu puno neravnina koje bi se mogle izgladiti, ali ako neko zapne uvijek će naći rupu u pravilima.
Opet, kada pretjeruju s pravilima onda se ljutimo da ih uškopljuju.
Razumijem te Magnusen je namjerno na bilo koji način i pod cijenu kazni blokirao Hamiltona a opet to je radio kao timski igrač domače Američke momčadi.
Zamisli da su ih diskvalificirali.
Navijači bi spalili onaj parking pardon stazu.
Ne znam rješenje toga problema.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po tome nitko nema pravo uputiti niti jednu lošu riječ Nelsonu Piquetu Jr.-u. I on je napravio sve za ekipu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je bila priča o namještanju utrke koja se pročula debelo nakon utrke. Tužili su se i osobnom sudačkom odlukom znate što se desilo.
Dakle nije bilo pravila, bila je tužba i sudac je odlučio.
Ali odluke za zelenim stolom nikada nikoga nisu usrećile.
To su najgora moguća rješenja.
Zanima te utrka i slavlje.
Nakon toga svi očekuju slijedeću utrku a ne sudačku dramu.
To što se tada desilo je bilo jako ružno izvan mogućnosti sudačkih odluka.
To je bio ajmo reći kriminal, a ne nesportska vožnja, jer je Briatore malome unaprijed rekao ako se desi zaleti se u zid.
To se pročulo i vinovnici su dobili debelo po prstima.
Nema ih više u F1
Ova borba je bila unutar pravila.
Magnusen napravi ovo dobije 10 sekundi, napravi ono dobije 10 sekundi…. Na kraju se nađu i nabiju mu negativne bodove na vozačku licencu.
Sve je unutar trenutnih pravila.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali sve skupa mi je to malo smiješno kada se sjetim…
To je završilo koliko se sjećam, u eri dominacije Schumija.
Tada su navijači protestirali i bilo im je nezamislivo da kolega iz momčadi propusi drugog zato jer je brži, bori se za naslov ili što god.
Taj potez se smatrao bogohuljenjem.
Onda su to prikrivali kao malom borbom ili radio porukom zaglavila mi se kočnica….
FIA je to presjekla uvođenjem ekipne titule prvaka i propuštanje kolege je odjednom postala normalna stvar.
Kako se vremena mijenjaju.
p.s.
A za ono gore oko čega se sporimo.
Ni Hamilton se nije bunio.
Čak je pohvalio iskrenost Magnusena.
Naravno kada je on sam to radio nebrojeno puta ali nije smio reći da ne dobije kaznu.
Zato sam ga zvao fantomskim bušaćem guma.
To je znao fantastično raditi u sporim zavojima.
Krilom probuši gumu suparniku na način da ga ne ošteti.
Svaka čast.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@pero
prvenstvo konstuktora postoji od 1958.
a što se tiče povijesti timskih odredbi i pravila vezanih uz njih predlažem https://en.wikipedia.org/wiki/Team_orders .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vozio je kako je morao.
Taktički za momčad i preuzeo na sebe zadatak obrane bodova svojeg kolege.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da, i zato ga slobodno mogu kazniti utrkom zabrane. Ne moze bas anti fair play se pustati.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je stvar pravila i (ne) ujednačenog suđenja.
Po meni se ne treba pretjerano kažnjavati utrkivanje jer gledamo F1 isključivo zbog toga.
Ne smije postati sterilna kao njihove medijske konferencije.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja jako volim našega Landa Norisa.
Čovjek dežura i jedini čita sve što napišem.
Svaka mu čast na tome.
I hvala ti što skupe i kratke godine svojega života posvećuješ meni i mojim objavama.
Mora da te diraju u srce.
Želim ti da živiš jedan dan više nego ja.
pusibok ružo ružice
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@pero
Nisi samo ti na meti Landa N. Ja godinama dobivam minuse na svaki komentar, što god napisao. Mislim da 90% članova dobiva njegov minus.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zd1400rt – Oh pa tim više.
Čovjek je legenda.
Znaš ono Indijac 30 godina stajao na jednoj nozi
… 60 godina se nije prao
Mi imao našega potencijalnog rekordera.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne mogu ga kazniti zabranom utrkivanja ako ne postoji pravilo po kojem bi mu direktno dali takvu kaznu.
On marljivo skuplja kaznene bodove i kad (ako) ih skupi 12 u 12 mjeseci – dobit će kaznu preskakanja jedne utrke.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno tako. Bilo kakvo pravilo o zabrani utrkivanja nikada do kaznenih bodova na trkačkoj licenci nije ni postojalo.
Sve je bilo na sudačkoj osobnoj ocjeni.
Ono ako se netko tukao ili životno ugrožavao ljude oko sebe….
Bodove su smislili kao dodatak licenci da paziš na svoje ponašanje u utrci.
Same direktne kazne u utrci su iskazane u sekundama ili crnoj zastavi.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato kod diskvalifikacije vozača i momčad treba dobiti nulu, pa onda ne bi bilo nesportskih naredbi.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
KMag donosi fight u F1, i neka. odavno je F1 malaksala i mlohava, ovo popravlja dojam
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A da postavimo snajpere na nadvožnjake pa koji vozač preživi…. da tebi bude uzbudljive. Ovaj idiot bi mogao i nekoga ubiti svojim glupostima. On je toliko tup da ne razumije koja sranja radi, vrhunac njegovog intelekta i smisla za humor je “suck my balls”.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ti imaš super ideje, da, bravoooo evo ti plus. ma neka se montiraju bojne glave na svaki bolid pa ko se skrši neka nestane u zraku. kad se već roka u Ukrajini i Gazi neka se roka i u F1 po cijelom svijetu.
0
4