U prvoj kvalifikacijskoj rundi imali smo nekoliko manjih incidenata. Najprije su Guanyu Zhou i Daniel Ricciardo imali bliski susret u pit-laneu nakon što je Zhou odlučio skratiti čekanje na svoj red i ubaciti se u kolonu. Podsjetimo, Ricciardo ionako ima 3 mjesta kazne zbog incidenta na prošloj utrci u Kini.
Nakon toga smo vidjeli i potencijalno problematično ometanje Yukija Tsunode koji se parkirao na vrhu zavoja dok je nailazio Logan Sargeant. Nije došlo do kontakta, ali je Amerikanac glasno izrazio svoje nezadovoljstvo.
Kraj runde donio nam je novu istragu. Naime, Zhou, Sainz i Leclerc nisu poštovali upute direktora utrke o maksimalnom vremenu za instalacijski krug.
Ispod crte za prolaz ostali su Bottas, Sargeant, Ricciardo, Magnussen i Zhou.
U prvom pokušaju oba Red Bulla su izišla na korištenom setu soft guma, dok su Ferrariji i McLareni bili na novim gumama. Leclerc je bio najbrži s najboljim vremenom ovog vikenda – 1:27.533. Iza njega su ostali Piastri, Norris, Sainz i Verstappen.
U drugom pokušaju imali smo zanimljivu odluku McLarena da Landa Norrisa na stazu pošalju na medium gumama. Ipak, nije im se previše isplatilo i Norris nije popravio svoje vrijeme – ostao je na šestom mjestu. Lewis Hamilton je složio odličan krug i došao na P3, iza Leclerca i Verstappena.
Imali smo i jednu kratku žutu zastavu jer se na stazi zaustavio Alexander Albon. On se prekočio nakon što je uništio svoj set guma pa se našao ispred barijera provodeći par sekundi u pronalasku rikverca.
U izletnoj zoni ostali su Stroll, Gasly, Ocon, Albon i Alonso.
Posljednju rundu otvorilo je loše vrijeme Lewisa Hamiltona, ali onda nešto bolje Russella, pa Pereza, Sainza, Leclerca i Verstappena. Max je ispred Charlesa imao desetinku i pol, dok je Sainz ostao manje od desetinke iza svog timskog kolege.
Dvije minute prije kraja Mercedesi su odlučili da će im medium gume pružiti bolje performanse pa su oba bolida izišla po svoje vrijeme na njima. Međutim, svoje vrijeme nisu uspjeli popraviti ni Verstappen, ni Leclerc ni Sainz tako da je vodeća trojka ostala na svojim mjestima. Sergio Perez je uspio doći do drugog startnog reda, dok su treći red okupirali Norris i Piastri. U četvrtom su Russell i Hamilton, a iza njih Hulkenberg i Tsunoda.
P | Vozač | Ekipa | + |
---|---|---|---|
1. | Max VERSTAPPEN | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:27.241 |
2. | Charles LECLERC | FERRARI | +0.141 |
3. | Carlos SAINZ | FERRARI | +0.214 |
4. | Sergio PEREZ | RED BULL RACING HONDA RBPT | +0.219 |
5. | Lando NORRIS | McLAREN MERCEDES | +0.353 |
6. | Oscar PIASTRI | McLAREN MERCEDES | +0.434 |
7. | George RUSSELL | MERCEDES | +0.826 |
8. | Lewis HAMILTON | MERCEDES | +0.866 |
9. | Nico HULKENBERG | HAAS FERRARI | +0.905 |
10. | Yuki TSUNODA | VCARB RB HONDA RBPT | +0.951 |
11. | Lance STROLL | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +0.981 |
12. | Pierre GASLY | ALPINE RENAULT | +1.083 |
13. | Esteban OCON | ALPINE RENAULT | +1.130 |
14. | Alexander ALBON | WILLIAMS MERCEDES | +1.172 |
15. | Fernando ALONSO | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +1.186 |
16. | Valtteri BOTTAS | KICK SAUBER FERRARI | 1:28.463 |
17. | Logan SARGEANT | WILLIAMS MERCEDES | 1:28.487 |
18. | Daniel RICCIARDO | VCARB RB HONDA RBPT | 1:28.617 |
19. | Kevin MAGNUSSEN | HAAS FERRARI | 1:28.619 |
20. | ZHOU Guanyu | KICK SAUBER FERRARI | 1:28.824 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledajući ovaj Majami i ove bolide zaista mi nije jasno šta F1 radi.
Navodno žele bolje utrkivanje, a bolidi nikada glomazniji, i ove nove “staze” nikada ni uže ni gore.
Bitno je da staza ima kilometarsku ravninu, a to što kroz ostale dijelove jedva jedan bolid prođe nikome ništa.
Uskoro će svaka staza morati biti široka k’o Sepang ako žele neko obilaženje…
25
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma kakvo bolje trkanje sve su to prazne price njima je bitan samo novac ko ce vise milona milijardi da daje. Sve je vise retardiranih staza Majami, Las Vegas, Jeddah, bogati arapi daju i ne pitaju koliko i sta. Nikad nebih ovo rekao ali voleo bih da se formula 1 vrati kao 2016,17,18 kad popularnost nije bila ovolika.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ako je Brundle u pravu, Merc nije imao više novog softa.
PS Poredak u kvalama više manje očekivan.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni ovo miriše na neki shitshow sa gumama. A jedino tako i može biti zanimljivo sutra, u protivnom ima Max da odleti na jedno desetak sekundi do prvog pit stopa.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne da miriši nego smrdi.
Niti u jednom trenutku cijeli vikend komentatori se nisu zapitali
“Da li je možda dobavljač guma pogriješio sa tvrdoćom guma?”
Mislim, čemu crvena komponenta ako ne može izdržati pola kruga?
Pogriješili su. Shit happens. Nitko ih neće nabiti na kolac zbog toga.
Ali totalna šutnja oko pitanja pregrijavanja guma u jednom krugu. “Da li je možda proizvođač….”
Sumnjam da su voditelji i svi ostali glupi.
Glupo je što im P.R. određuje ili napiše što da govore.
Čemu cijela ova utrka?
Momčadi donesu unapređenja.
Nemaju treninga.
(Ok Aston Martin ponavlja prošlu sezonu, pa im niti nisu posebno smetale gume, niti nedostatak treninga koliko su im smetala unapređenja.)
Najgore mi je bilo vidjeti da je pola a ljudi koji su došli na utrku kupili najskuplje karte za motanje iza bokseva.
Uopće ih nije zanimala utrka. Došli su se pokazati, a nakon toga su se motali okolo već dobro pijani. Svaka čast navijačima na tribinama.
Jedva čekam sutrašnju utrku da završi.
Muka mi je od hvalospjeva voditelja kako je prekrasan parking ispod petlje autoputa, pardon “staze Formule 1”
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moram pohvaliti svog omiljenog Leclerca. Već neko vrijeme je prilično konzistentan. Praktički od Belgije lani. U 16 zadnjih utrka ima 6 postolja, 6 četvrtih mjesta, dva kvara, jednu diskvalifikaciju sa 6.mjesta i jednu “završenu” utrku izvan Top 4 (5.mjesto u Katru). U tom setu rezultata najviše šteka u sprintevima (jedno postolje i 3 Top 5 rezultata), ali bi možda u Miamiju mogao nastaviti dobar niz u utrkama, a sad je i dobro odradio i sprint. Čvrsto se nadam da će biti na razini u Monaku, to već godinama željno iščekujem. Ajmo Charles!
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razočaranje od staze i, koliko god to F1 željela isforsirano prikazati – čarolije Miamija koje ovdje jednostavno nema. Još uvijek nisu makli umjetni ocean i jahte usidrene u asfalt, ono je tragikomično. Podsjeća me najviše na Valenciu, stazu koju valjda nitko nije volio.
Ako uzmemo i Miami i Las Vegas i gledamo ih kao staze, mozemo slobodno reci da je to za ovu F1 totalno fulano. Austin, koliko god je grbava staza i vozaci se znaju žaliti je za sve ovo televizor u boji.
23
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nazalost bice ih sve vise ovakvih staza.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa neću u životu kupit ovaj Pirelli.. Oni sebi rade samo antireklamu malo malo.. Bruka i sramota od guma…
Stavite Continental ili vratite Michelinke. To su top gume.. Pirelli je gore sr*** nego Latifi, Stroll i Sargent što uzimaju mjesto Drugovichu ili Lawsonu.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za neke stvari se ne moze kriviti Pirelli jer F1 zahtjeva određene karakteristike guma.
Ali za situacije kao danas Pirelli je definitivno krivac plus naravno staza. Jer Q3 treba biti maksimalni napad vozaca na stazu i gume koje ce to izdrzati i nagraditi i da gledamo onda lude krugove kakve je Kimi znao raditi u Mclarenu.
Kad vidim kako se klizu po stazi kao da gledam sebe nekada u Puntu na Sava eskimo gumama cim padnu 3 kapi kiše. Ulazak u kružni tok understeer. Izlazak iz nekih zavoja oversteer. F14T
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Staza se koristi jednom godisnje puna prasine drugo staza je retardirana nemozes podesiti bolid ima pravac ima ultra spore zavoje i brze zavoje gde treba downforce pa ga ti podesi.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo,razlike u Q i utrci su zanemarive,znači RB tu nema nikakvu nadmoč,Ferariji su jako dobro pozicionirani za utrku da je i uzmu,nema tu neka Newey dominacije,čarobnog štapića. Idemo viditi koji tim ,vozač što može. Trebalo bi biti zanimljivo. Ako Max ovo dobije ne može se reći ovo je sve zbog Adriana
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao što jedna lasta ne čini proljeće tako i ovdje postoji xx faktora, vozač, mehaničari, strategija,…
Ovo je timski sport,..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa o tome i govorim,jer uvik se priča samo o A.N.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa do sada ferari nisu pravili greske u pit-u tako da ocekujte greske ako bude sanse za pobedu.
0
1