Legendarni inženjer Adrian Newey će u prvom kvartalu 2025. godine napustiti Red Bull, ekipu u koju je stigao 2006. i s kojom je dosad osvojio 8 vozačkih i 7 konstruktorskih titula, a gotovo će sigurno nakon ove sezone imati po još jednu od svake titule.
Posljednjih tjedana se činilo kako se situacija u Red Bullu smirila, no očito kriza nije gotova jer se po medijima kao razlog odlaska glavnog tehničkog direktora spominje upravo nezadovoljstvo sukobom u kojem su na jednoj strani šef ekipe Christian Horner i tajlandski dio Red Bulla, a na drugoj savjetnik ekipe Helmut Marko i austrijski dio kompanije.
Nije poznato gdje će ni hoće li uopće 65-godišnji Britanac nastaviti karijeru, no trenutno se čini da najveće šanse za veliko tehničko pojačanje ima Ferrari.
Prvi F1 bolid s Neweyjevim potpisom bio je March 881 iz 1988., a u toj je ekipi ostao do 1991., kada prelazi u Williams s kojim je ostvario prve velike uspjehe – 4 vozačke i 5 konstruktorskih titula. Nakon toga je 1998. otišao u McLaren kojem je u prve dvije sezone svojim bolidima omogućio jednu konstruktorsku i dvije vozačke titule.
Titule su do kraja njegovog vremena u Wokingu izostale, a zatim se 2006. pridružio tada tek godinu dana staroj ekipi, Red Bullu. Nakon četiri godine stigle su četiri uzastopne vozačke i konstruktorske titule, a najnoviji uspjesi ostvareni su od 2021. do danas, u periodu u kojem je sve titule osim konstruktorske 2021. uzeo Red Bull.
Sezona | Bolid | Konstruktorski prvak | Vozački prvak | |
---|---|---|---|---|
1 | 1992. | FW14B | Williams-Renault | Nigel Mansell |
2 | 1993. | FW15C | Williams-Renault | Alain Prost |
3 | 1994. | FW16 | Williams-Renault | (Michael Schumacher) |
4 | 1996. | FW18 | Williams-Renault | Damon Hill |
5 | 1997. | FW19 | Williams-Renault | Jacques Villeneuve |
6 | 1998. | MP4/13 | McLaren-Mercedes | Mika Hakkinen |
7 | 1999. | MP4/14 | (Ferrari) | Mika Hakkinen |
8 | 2010. | RB6 | Red Bull-Renault | Sebastian Vettel |
9 | 2011. | RB7 | Red Bull-Renault | Sebastian Vettel |
10 | 2012. | RB8 | Red Bull-Renault | Sebastian Vettel |
11 | 2013. | RB9 | Red Bull-Renault | Sebastian Vettel |
12 | 2021. | RB16B | (Mercedes) | Max Verstappen |
13 | 2022. | RB18 | Red Bull-RBPT | Max Verstappen |
14 | 2023. | RB19 | Red Bull-Honda RBPT | Max Verstappen |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton nije glup.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve mu koristi kada će ga Leclerc ili bilo koji drugi vozač išamarati ko curicu. Tip 3god ne može parirati Russelu, kamo li nekome drugome
7
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2023 si prespavao?
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napisati ovdje u komentaru da je netko Glup,stvarno nije ok.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napisao sam na forumu. Uskoro će i Horner otići – milom ili silom. A onda će Marko i Austrijanci moći raditi po svojoj volji dok Tajlanđanin ne popizdi. Mogao bi Horner otići uz sporazum o tajnosti podataka u vezi s aferom. Dakle svi pod prijetnjom velike kazne moraju šutjeti o aferi, a žena dobije neku značajnu odštetu od RBa, Horner da otkaz i ne smije raditi u F1 godinu dana, ali nije plaćen. Što imaju svi od toga. Horner nenarušen ugled jer se detalji nisu saznali, žena – novce, RB je riješio krizu upravljanja i to platio relativno jeftino.
Baš me zanima kad će iduća objava o tome kamo prelazi.
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
u jbt koja teorija. toliko kompleksna da bi zaista mogla biti ostvariva.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gunther dolazi nakon Hornera
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gunther je tamo bio na mjestu Adriana Neweya prije nego su njega zaposlili, a Gunthera poslali da osnuje RB motosport ekipu u USA.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ponavljam komentar od kad se nagađalo o ovome – ima li stvarno Hamilton toliko sreće u biranju momčadi?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znao je on da se ovo sprema i pre ugovora inace nebi ni potpisao za ovakv Ferari a kad dodje AN to ce biti totalno druga stvar. AN je sigurna opklada za bilo koji tim i jedino on moze da mu stvori bolid sekundu brzi od svih da osvoji 8 titulu.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lako je moguće da je imao insiderske informacije da se ovo sprema. Nitko nije toliko sretan.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda Adrian i napravi sekund brži bolid, možda ne.
Nije on 100% garancija za uspjeh.
Ako ga i napravi, to neće biti za 2026.
I naravno, kad ga napravi to će biti prva (prve, prvih nekoliko) titlula za Čarlija, a ne 8. za Hamdu.
Čisto iz razloga, što će Hamdo do tada možda već biti u penziji, a ako ne bude, fino će Čarli da ga natambura.
9
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nece Carli ni videti titulu ako Ferari bude konkurentan za titulu nisu oni dzaba dali tolike milione za Hamiltona on ce od iduce godine njima biti sve i glavna zvezda, Carli ide u drugi plan sve je to hamda sredio u ugovoru ne brini.
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može Ham bit zvijezda kolko hoće, prvo mora Rusela moć dobit… vi pričate ko da je Leclerc Bottas…
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da kao Bottas je – dobar u kvalifikacijama i to je to…
Salu na stranu, dogodine gledamo pa cemo bit pametniji 😀
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li stvarno misliš da ako Ferrari bude imao pobjednički bolid, i uz to priseban pit wall da će Čarli donijeti titulu? Brz je, možda i brži od Hamde, ali tu su britanski mediji, koji već X godina vedre i oblače. Plus zna se da vitez voli igrati igrice, a vidjeli smo da Čarli zna pući pod pritiskom 😬.
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno.
Ako ovaj i ne ode tada u penziju, Čarli će ga tamo poslati. Imali oni bolid za titulu ili ne.
Leclerc nije “možda” brži, već je brži.
Dovoljno je prgav, osjetili su to i Lewis, Max, Seb,…., na svojoj koži.
Vidjeli smo koliko je brz kad ima raketu u rukama (“na momente” 2019. godine, i prva trećina 2022.).
Pucanje pod pritiskom se dešavalo samo kad je želio izvući više PROTIV BRŽEG bolida, bilo da ga ganja taj brži bolid, bilo da on ganja taj brži bolid, bilo da nastoji napraviti pto brži kvali krug protiv tog bolida.
Uostalom, imao je i Seb brdo grešaka (pucanja pod pritiskom), imao ih je Hamilton. 2x kada je imao stvarno ozbiljnu ptijetnju za titulu radio je greške, i oba puta izgubio titulu 2016. malo manje (Nico ga je nekoliko puta izdominirao na startovima, čak i trku nakon te Malezije), a o greškama u sezoni 2021. da ne govorim.
A ni Čarli nije cvjećka niti je siso veslo u tim igricama, ima iza leđa Todta jr., koji je znao “boraviti” u boxu, i još neke ljude u Ferrariju.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc je vrhunski vozač. Ali tek ga trebamo vidjeti u borbi za naslov. 2022. se nije baš iskazao.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ako AN stvarno dođe u Ferrari, onda nema tu sreće, Lewis je doveden s razlogom.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako ode u Ferrari onda je Hamilton najsretniji čovjek na svijetu :)
Zaista sam iznenađen koliko se glasina ove sezone pokazalo istinom.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Polako ce se osut taj RB,na kraju ce biti borba za sredinu kad otide vise ovakvih osoba iz momcadi.
Da vidimo kako ce MV bez AN,koliko ce naslova osvojit.
Mi se cini da ce sada iz RB kao domino efekt odlazit radnici.
Talijani javljaju u vijestima da nakon utrke u Miamiu klan Verstapen ima sastanak sa trojicom vlasnika Mercedesa f1.
Navodno da nude MV 150 miljona po sezoni te ambasador marke Mercedes na kraju karijere.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidjet cemo kako ce MV bez AN u skoroj buducnosti.
Kao sto smo vidjeli i vidimo kako LH bez bolida 1sec brzeg od svih ostalih.
0 pobjeda u zadnje 3 godine 🙋♂️
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko bi i zašto potpisao za Mercedes prije 2027. dok se ne vidi tko je pogodio s motorom. Do tada mijenja momčad samo onaj tko mora. Jedini razlog da već 2026 krene MV negdje drugdje ako bude znao da je RB u banani s motorom.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šteta,velika šteta, RB je tim koji je uz Mercedes zadnjih 20 godina najuspješnija momčad u F1. Nadam se da neće otići u prosječnosti, ako se to i desi i kako pišu mnogi portali da je seksistički skandal vezan za Hornera glavni razlog osipanja kadra, ispostavlja se da ipak taj horner nije idealan šef kako su neki glavešine sa ovog portala tvrdili.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je počelo kad je stari patrijarh umro. Onda su razni požurili sebe proglasiti novim mesijama. U tome je problem. Od prošle godine Marko i Horner ratuju oko ovlasti. Toga nije bilo dok je patrijarh bio živ. Znale su se ovlasti i uloge. Ova priča s tajnicom je samo šlag na torti svega sranja koje mora biti razriješeno ili odlaskom Marka i potpunim prestankom ikakvog upravljanja s F1 momčadi iz Austrije ili odlaskom Hornera. Sudeći po Neweyu, dogodit će se ovo drugo jer Tajlanđanin, koliko god voli Hornera, ipak ne želi ugroziti osnovni biznis sa vodicom okusa žvakaće gume koji Austrijanci tako dobro vode već godinama.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto nam i Leclercove dominacije.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nek samo netko donese titulu Ferrariju 😂 dosta je vise cekanja i pehova..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
😂😂😂
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poslušajte si podcast od AN od prije par godina i koja mu je jedna od želja ostala. Radit sa LH i Ferrarijem, a dobiti ih u paketu mislim da nije ni on očekivao da je moguće.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
”In terms of drivers, Fernando Alonso is one I have always wanted to work with. “That’s a regret that that never happened because I have a tremendous respect for Fernando.”
Ne bih se previse hvatao za te izjave, vjerujem da je Newey u poziciji u kojoj moze birati s kojim ce od 3 prvaka raditi od iduce sezone. S tim receno, moji novci su isto stavljeni na Ferrari trenutno 😅. Previse glasina i previse logicnosti da bi Newey izabrao ista drugo, pogotovo ako se uzme u obzir da je ta suradnja u nekoliko navrata skoro zazivjela.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dan Fallows i Thijs van Rees su već u AM.
Oba su bila u RB i zajedno radila sa Adrianom.
Zašto da ne?
Znaš te ljude i kako rade. U startu je manje nepoznanica.
AM je britanski brend a Stroll ima para.
Ipak Ferrari sa Hamom je primamljiva ponuda.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako mu je još stalo do izazova, trebao bi se vratit u McLaren, poboljšati statistiku i tamo ostati do umirovljenja. Eto, malo da i ja promaštam ak ništa drugo.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onaj marketinški guru koji upravlja McLarenom je eksplicitno rekao da ne želi AN-a, da imaju sad svoju tehničku hijerahiju s kojom su zadovoljni. Doduše nedavno su zaposlili čovjeka koji ima je otišao nakon 3 mjeseca jer mu nisu dali raditi posao za koji su ga zaposlili…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma šta ko rekao, ali Adrian se ne odbija. Samo kad bi htio doći.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Forza Ferrari???
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa ako je moga mercedes osvojit 7 dvostrukih kruna + jednu “jednostruku” ( 2021. konstruktorsku) uz “živog” adriana u RB zašto i bez njega RB ne bi još koju sezonu ostvariva top rezultate ? valjd a u timu ima neki “učenik” koji je saztjeva uz AN . ako AN i dođe u ferrari znači li to automatski , instant uspješnost ferraria ? naime , imamo primjer iz povijesti .. 1996. MS je doša u ferrari i tamo su nastojali vrbovati 3. najuspješnijeg “dizajnera” bolida u povijesti F 1 rorry -a byrnea koji se vratija iz mirovine u tim umisto barnarda. i tom 3. najboljem ikad je trebalo 4 sezone da “složi” pobjednički bolid . AN je nabolji , najtrofejniji ali i njemu će trebat bar 2 ako ne i koja sezona više da “složi” pobjednički ferrari uz uvjet da je ovo sa prelaskom u ferrari točna vijest .
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brt ne pratis f1 duze od 7 godina zato i ne poznajes stvari i kako je mercedes osvojio 7 titula.
3
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Živući sam svjedok za potvrditi da moj veliki prijatelj avalon prati F1 barem od 2011. od pokretanja GP1 portala, tamo je bio aktivan od samog početka.
Do duše, avalon više voli pratiti statistiku u odnosu na sami sadržaj iz kojeg je proizašla statistika, ali i to je nešto 😊
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da su mu trebale 4 sezone..ako cemo gledati crno-bijelo odnosno prezentirati stvari onako kako meni paše.
1997. prvenstvo odluceno u zadnjoj utrci, s tim da je prije nje MSC bio vodeci u prvenstvu.
1998. prvenstvo odluceno u zadnoj utrci. Da su se neki rezultati poklopili (Belgija i sudar) ta zadnja utrka ne bi ni bila bitna.
1999. nakon sto je MSC u Silverstone-u slomio nogu, E. Irvine je bio cak bio u igri za naslov i takoder u zadnjoj utrci je prvenstvo odluceno kontra Ferrarija.
Vrlo lako se moglo dogoditi da barem jednu od te tri godine (ili sve tri) Ferrari osvoji WDC, tako da reci da su mu trebale 4 godine nema veze s realnoscu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
‘Realnost’ iliti činjenica je da je tek četvrti bio pobjednički. Slažem se da su i prijašnji bili konkurentni ali je to drugi par cipela.
Ovo me baš ubolo pa kad već pišem evo moja dva centa:
Prvo iako je teško izmjeriti doprinos jednog čovjeka u ekipi koja ima preko tisuću ljudi, taj doprinos može biti ključan, naročito ako su snage otprilike izjednačene. Ilustracija, Perez bi vjerojatno kao prvi vozač Red Bulla osvojio vozačke naslove 2022. i 2023, ali ne bi uzeo naslov 2021. Nadalje, Tko bi bio prvak 2018. da su u Mercedesu vozili Bottas i Perez? S druge strane sve što Newey napravi dobro ekipa može prosuti, pouzdanošću, lošim starategijama, sudarima dva vozača …
Konačno, u kuloarima se navodi da je Neweyu dosta političkih podmetanja i napetosti u Red Bullu, pa odlazi kamo?
Najvjerojatnije u Ferrari koji je, po mom mišljenju, ‘najpolitičkija’ momčad na gridu, a oožda ode i u Williams?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od 1997. do 2000. se tocno vidio napredak i svaki iduci je bio brzi i bolji, s tim da je taj 2000. bio premoćan u odnosu na druge. Opet ponavljam, i 1998. se lako moglo dogoditi da ne bude one Belgije pa bismo sada pricali o 2 godine, a realnost je da se samo treba podsjetiti gdje je Ferrari bio 1996. i ranijih sezona i gdje je onda dolaskom doticnog se pozicionirao od 1997.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bi se složio.
Ni blizu premoćan (ili dominantan) u odnosu na druge bolide (ako na to misliš).
Taj iz 2000. je bio al’pari sa Mcl Mp4/15,
Ta 2 bolida su bili u 5 deka, od staze do staze….
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A čuj, ’97 i ’98 Ferrari se nije trebao boriti za WDC, barem što se tiče odnosa snaga bolidima. Nije bilo ni “planirano” (nekada sam čitao Todta i/ili Brawna, kako je i bio plan za WDC borbu 1999.).
To se desilo ponajprije zbog nekih MSovih i/ili Brawnovih vozačkih (taktičkih) majstorija, a dijelom zbog kikseva (traljavosti) konkurencije, prvenstveno Jacquesa i Williamsa, 1997., Mika i Mclaren su godinu poslije ipak malo bolje izgledali nego Jacques i Williams. Realno F310B i F300 nisu trebali biti konkurencija (tj. nisu realno bili, možda su bili najbliži tim šampionskim bolidima, ali dovoljno daleko da nisu ni MS+Brawn+Co, mogli donijeti prevagu) Williamsu FW19, odnosno Mclarenu MP4/13.
1999., da nije bilo nesreće u Silverstoneu vjerovatno bi i WDC otišao Ferrariju.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se, ali – niti jedan takticki masterclass se ne moze izvesti bez fizike (bolida) u kojem je to moguce, tako da ima nesto i do tehnike, a ne samo plana i izvedbe.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad smo kod toga vazda se sjetim Rubinha i Nurburgringa ’09 i kako je plakao da mu je tim uzeo pobjedu 😂
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se ja s napisanim, samo sam htio reči da je ono što je bilo ‘realnost’, a ono što je moglo biti nagađanje (da ne kažem fantazija) koliko god je bilo moguće/ostvarivo. (sad i ja imam problema s riječima jer ‘moguće ili ostvarivo nagađanje’ zvuči glupo).
@Frantic Krajem devedesetih su još znali kako se slaže ‘El Plan’!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mrgud … glavno je mene pobit pa možeš i “umrit” zar ne ? :):) “..reci da su mu ( byrneu ) trebale 4 godine nema veze s realnoscu.” naravno , realne su tvoje špekulacije tipa kibi dabi , a ne tablice plasmana sezona koje navodiš . no ostaje činjenica da je od 1996. ferrari ima najjaču postavu brawn , MS , byrne, svi su se znali još iz benettona + todt . kvalitativno jesu napredovali zahvaljujući i upornosti pa recimo i vozačkom “ludilu” MS ali ostaje činjenica da su tek 2000. ( posli 4 sezone) bili apsolutno spremni za “seriju”
dvostrukih kruna .
sličan primjer je i RB … adrian je stiga u tim 2006. , a tek 2010. su počeli osvajat titule . zamisli da npr navijači RB kažu da su već 2009. dolaskom seba u tim mogliosvojit titulu da je RB i svi drugi od starta sezone imali DD ka brawn GP . ili da su alonso /ferrari imali DRS (koji je uveden 2011.) u abu dabiu . alonso bi sigurno uz njegovu pomoć prestiga petrova i osvojia titulu . ili 2012. da je na seba posli njegovog vrćenja po stazi neko naletija na njega i izbacija ga iz trke .. alonso i ferrari bi imali još jednu titulu . uoba slučaja se radilo o zadnjoj trci prvenstva . može i primjer iz 2021. kad su fanovi mercedesa/lewisa mogli kukat i kukali su na odluku direktora trke masia ali to bi sve bilo špekuliranje ka šta i ti koristiš špekulacije da bi “srušija” povijesne činjenice korištenjem “metode” kibi dabi …
interesantno da se u danas objavljenom članku “Verstappen: Neweyjev odlazak nije tolika drama ” max izmeđuostalog kaže ““Ali, isto tako vjerujem da je tehnički tim kojeg imamo bez Adriana vrlo, vrlo snažan i to su u suštini pokazali u zadnjih par godina s konkurentnošću bolida.” to se poprilično slaže sa ovim šta sam jučer napisa “zašto i bez njega(AN) RB ne bi još koju sezonu ostvariva top rezultate ? valjd a u timu ima neki “učenik” koji je saztjeva uz AN .”
realno špekulacije su puno relevantnije od činjenica koje su povijesno zabilježene zar ne ? :) :):)
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ukoliko je činjenica da je Ferrari od 1997. do 1999. imao šansu u zadnjoj utrci osvojiti prvenstvo špekulacija, onda mi očigledno nešto promiče.
S obzirom da si ti uvjeren da činjenice i povijest samo ti ispravno tumačiš, povlačim se.
PS: pošto si dvaput u manje od 10minuta na dva različita mjesta na portalu se žalio kako su danas svi reagirali na Max-ovu izjavu, a na sličnu tvoju od jučer nisu, htio bih ti samo reći da suosjećam s tvojim egom :)
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izjava kako je Adrian Newey stigao u Red Bull 2006., a trebale su mu 4 godine do titule sa RB je činjenica, ali ono što je neizrečeno je to da je Adrian Newey stigao u potpuno novu F1 organizaciju koja nije bila top tim, a ujedno i taj motor kojega su koristili nije bio na razini. Tek od 2009. je RB počeo biti ozbiljan igrač, a mogli su i do titule tada da nije bilo onakve sezone sa Brawn GP-om. I od tada kreće dominacija. A vezano za izjavu da Neweyu treba vrijeme i da čak potraje 4 godine do titule Ferrarija sa Neweyem, šta je to u odnosu na 18 godina čekanja? Bitno je okupiti najbolje ljude i složiti tim koji može isporučiti titulu. To trenutno Ferrari i radi i to svi igrači na tržištu i vide.
Ono što je također vidljivo kroz sve ove godine je i to da kad je motor ekipe u kojoj je Adrian Newey bio u egalu s ostalim konkurentima, oni su u pravilu osvajali titule, jer su imali bolja aerodinamička rješenja. Da li je to isključivo do njega samog ili ne, nitko (ili bar mi) ne zna, ali je i to jedna od činjenica.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mirovina :) Vrijeme je..
Kako vladaju razmisljanja, cim Newey stavi potpis na ugovor s Ferrarijem, odmah se bolid ubrza 0,8 sekundi :)
Ne vjerujem da ce ta suradnja bit toliko plodonosna..
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MV u mercedes
Sainz u red bull
AN u aston martin
:D
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji su ti ovi ?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max ce u Mercedes ili Aston Martin tek 2026. a sigurno ne 2025. Do tad je Sainz vec u Audiju, pa ocekujem Landa ili cak Piastrija u RB-u (ako Max ode). Ili zamisli ako Horner ukrade malog Antoneliija Mercedesu i Totu, kao sto je to napravio i sa Maxom.
S druge strane, ako Horner ostane i financije ostanu na razini, mogao bi RB ostati jak unatoc svemu sto se desava. Poceo se RB pripremati za post-Newey vrijeme sa sve vecom ulogom Pierre Wachea i Enrica Balboa, a jedina nepoznanica je motor za 2026. To ih moze unistiti, ali s druge strane, tako su efikasna i utrenirana organizacija pod Hornerom da me ne bi cudilo i da iznenade sve ostale i sastave odlican motor. Za novi motor su ipak oteli ključne ljude iz Mercedesa, a postoji i to partnerstvo sa Fordom za hibridnu stranu motora.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda se u Italiji opet stvara Anglosaksonski klan, provjereno najbolje riješenje za sve probleme. Istina nije njemački vozač, ali britanac je sasvim sigurno komad grudve koji bi pokrenuo lavinu. 100% sam siguran da Newey dolazi u Ferrari, jer Ferrari je s razlogom uradio promjenu vozača. Svaka čast Sainzu, ali ako je Hamilton razlog dolaska Neweya u Ferrari, onda cu da slavim Hamiltona. Nije me briga o da Hamilton uzme 10 naslova prvaka, samo da Schumi bude zdrav.
Jos treba dodati, da Ferrari nije vise tako “upecena” ekipa ili pro italijanska ekipa, mislim da su spremni da ljube u dupe Neweya, samo da bi isti dosao, sto se mene tiče i ja bi s njima. Ferrari godinama treba nekog poput njega i mislim da je vrijeme Adriane… Vrijeme je..
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da će najviše profitirati on sam i da će otići u mirovinu…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerujem da bi u tom slučaju odradio ugovor do kraja i onda otišao u mirovinu. Meni sve ovo izgledao kao prelazak u drugi tim.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav je Mateschitz bio covjek sad se sve vise vidi kada su neki manji pijuni poceli kokodakat. Newey je prepametan za te glupe igrice i politiku.
Zao ce mi biti jer ne vjerujem da ce imati odlazak iz ekipe kakav zaslužuje. Odgađao sam citanje njegove knjige, al sada je definitivno vrijeme.
A ako on ima volje za jos par godina rada onda nek ode gdje zeli…Ferrari i Aston definitivno zvuce primamljivo. U Ferrariju bi imao dosta slobode i puno manje spletki nego u Red Bullu. Newey mi je tip osobe u svađama kao kad dijete mora slušati roditelje kako se svađaju, a on želi samo mir i normalni hladni imzinjerski pristup bez tih epizoda iz sapunica.
Aston s Hondom je isto ambiciozni projekt, aliii obiteljska situacija malo kvari dojam. A Newey se ne cini kao osoba koja ce hvaliti i braniti Stolla jr.
Ako mu je dosta F1 onda mu želim zabavnu i pustolovnu mirnovinu. Odmori se zasluzio si.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači, Hornerova “donja glava” ipak malo po malo uspijeva razvaljivati na oko neuništiv tim. Taj tip se uvijek prenemagao, ali imao je dobro zaleđe. A sada, kad je pokazao kakva je ljudska ljiga, ekipa mu je počela okretati leđa.
Ako ste tražili dokaz da su “glasine” o aferi s početka sezone istinite, ovo je potvrda toga!
S obzirom na godine koje ima AN, ako se odluči pridružiti nekom drugom timu, vidjet ćemo je li zaista toliko nevjerojatan stručnjak, ili je za dominaciju ipak potrebna snažna ekipa u svim segmentima. Zapravo je ovo drugo sigurno točno, no do sad je prevladavala vizija da je za dominaciju zaslužan upravo on, AN.
U svakom slučaju, bravo Horner! Najgluplji mogući način za raz*** ekipu!
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije donja glava problem Neweyu. Da mi je netko frend 20 godina i da saznam da jebe tajnicu, ne bi mi zbog toga prestao biti frend niti bi zbog toga mijenjao posao, osim ako tajnica nije moja žena. Ono zbog čega bi mijenjao posao je kad bi menadžeri oko mene neprestano ratovali i podvaljivali jedan drugome, a ja bi nastojao da to ne utječe na moj odjel. U jednom trenutku bi mi dopizdilo, nazvao bi frenda i rekao mu “I am too old for this shit”. On bi rekao “kužim stari, ali moraš mi napisati ostavku, upetljat ćemo odvjetnike da mi Austrijanci ne napakuju da sam ti pogodovao.” Frend koji u zadnje vrijeme sve mora ispričati svojoj ženi joj je to ispričao prošli tjedan kad se to dogovorio, ova nije izdržala ispričala je nekome “u povjerenju” i tako je priča izašla novinarima prerano jer to sigurno nije bilo u interesu AN ili CH ili RB. Sad kad smo riješili kako se otkaz odvio i koja je motivacija vratimo se na uzrok.
Otkako je umro Dieter M. u svojoj kući kod Salzburga u Austriji bitka za kontrolu nad RBom, a posebno F1 momčadi se rasplamsala. Dok je DM bio živ na snazi je bio ugovor njega i većinskog vlasnika iz Tajlanda da je u potpunosti slobodan voditi biznis kako smatra potrebnim. Prije svoje smrti je postavio svoje zamjenike i dodijelio im ovlasti, ali je prestao važiti ugovor s većinskom vlasnikom da se ne petlja u poslovanje. Dakle danas imamo Tajlanđanina koji ima svako pravo utjecati na poslovanje i hrpu Austrijanaca koji su pušteni s lanca i nastoje se repozicionirati u novom odnosu snaga u firmi. Pri tome u F1 momčadi dolaze u sukob sa CH koji možda također želi više nego je imao dok je DM bio živ…. U F1 momčadi to se manifestira kao rat Marko (+Austrija) vs Horner (+Tajland).
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uh, kako si gadno u krivu. Ti kao da živiš u nekom balonu časti. Povijest, a pod time mislim na svjetsku a ne samo onu iz F1, je pokazala da su britanci gospoda samo u javnosti – na balovima, pred kamerama i sl.. Da su frendovi – kao što ti kažeš, i da AN boli neka stvar što netko drugi nateže tajnicu – kao što kažeš, onda ne bi ovako prekinuo rad na dva desetljeća dugom i super uspješnom projektu, radi tamo neke tajnice, jer prije će izletjeti ljigavac, nego AN.
Ovdje je puno bitnije tko je “okidač”, a preostali dio scenarija ne možemo predvidjeti ni ti ni ja.
0
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Proćitaj izjave Hornera i Neweya o odlasku, spominju jedan drugoga i svoje prijateljstvo, a nijedan od njih dvojice ne spominje Marka ili Maxa…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pročitaj, a ne proćitaj….
Evo Neweyeve izjave, niđe Marka i Maxa, ali zato family friend Horner:
“On a personal note, I would also like to thank the shareholders, the late Dietrich Mateschitz, Mark Mateschitz and Chalerm Yoovidhya for their unwavering support during my time at Red Bull, and Christian, who has not only been my business partner but also a friend of our respective families.
“Also, thanks to Oliver Mintzlaff for his stewardship and Eddie Jordan, my close friend and manager,” added Newey, whose departure from Red Bull will bring to an end a long and illustrious era in the team’s journey, that began as an F1 Constructor in 2005.
Horner o Neweyu:
“All of our greatest moments from the past 20 years have come with Adrian’s hand on the technical tiller. His vision and brilliance have helped us to 13 titles in 20 seasons,”
His exceptional ability to conceptualise beyond F1 and bring wider inspiration to bear on the design of grand prix cars, his remarkable talent for embracing change and finding the most rewarding areas of the rules to focus on, and his relentless will to win have helped Red Bull Racing to become a greater force than I think even the late Dietrich Mateschitz might have imagined.
More than that, the past 19 years with Adrian have been enormous fun. For me, when Adrian joined Red Bull, he was already a superstar designer.
Two decades and 13 Championships later he leaves as a true legend. He is also my friend and someone I will be eternally grateful to for everything he brought to our partnership.
The legacy he leaves behind will echo through the halls of Milton Keynes and RB17 Track Car will be a fitting testament and legacy to his time with us.”
Ovdje nema niti Tajlanđanina niti novog Austrijanca, a pogotovo nema Marka….
Pa mi sad ti reci da Newey otišao jer Horner vara ženu s tajnicom. Razlog je očito onaj kojeg nema u obje izjave, a to je Helmut Marko ili Jos…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Adrian Newey je jedan čovjek, dolazak jednog čovjeka koji mora kontrolirati praktički sve aspekte dizajna bolida u Ferrari koji je pun Talijana i unutarnjih previranja ne mora značiti ništa i kao navijač Ferrarija uopće se ne uzbuđujem njegovim mogućim dolaskom…
Čak i kada bi sve savršeno funkcioniralo od prvoga dana, opet su potrebne godine, jer nije sve u glavnom dizajneru, mnogo toga je u kulturi rada i pristupu poslu… Genijalnu ideju treba moći provesti, Newey je stvorio tim u RB-u, mislim da je ta ostavština trenutno najveći kapital koji on ima. Jer realno čovjek je star, tko zna koliko će mu se uopće dati baviti Talijanima i koliko dugo…
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Covjek donosi garanciju uspjeha i titula sa sobom gdje god je bio.
Dovoljno je da za jednu ekipu i kao konzultant procita nova pravila i naskraba inicijalni koncept na komad papira, fokusira se sam na odredeni dio, ili samo kaze sto da a sto ne talentiranim ljudima u ekipi (koji vec znaju kako napraviti konkurentan bolid). Ferrari ima i Rory Byrnea na placi kao konzultanta, koji je bio aktivno ukljucen u razvoj 2022. i 2024. u Maranellu, pa je opet vidljivo koliko je Ferrari podbacio 2023. kad Rory nije bio u prici. Ne znam da li ce njih dva ici u tandemu, ali jedni su od rijetkih koji danas sudjeljuju u razvoju F1 bolida, a da imaju pravo iskustvo na ground effect bolidima
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdravljam trzavice i osipanje ljudi u Red Bullu! Sa Neweyjem (ako dode) ne dolazi i njihov simulator koji je očito prokleto sinkroniziran sa uvjetima na stazi – za svaku takvu promjenu treba vremena. Međutim dovoljno da RB krene nizbrdo, a Ferrari uzbrdo i eto fešte.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neće on niđe, tj. iđe on u mirovinu
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda bi bila vijest Adrian Newey to retire at the end of the 2025. season po meni
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogao je on u Ferrari kad got je htio ali prema.njegovim riječima, barem u ono vrijeme nije htio raditi van Engleske.
Moguće da je promijenio mišljenje ali čisto sumnjam.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tada je imao školsku djecu pa se nije htio seliti. U međuvremenu djeca ga više ne trebaju, imaju svoj život, a njemu je vrijeme da razmisli jel penzija ljepša na Mediteranu ili u stalno kišnoj Engleskoj. Kad imaš hrpu novaca naravno.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bi tražili da se izbaci gardening leave iz ugovora da misli ići u mirovinu
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.motorsport.com/f1/news/newey-free-join-f1-rival-2025-unmitigated-disaster-warning/10605425/
Evo ispada da je @wapi bio u pravu kad je rekao da će moći već od sljedeće sezone raditi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Riješili su vrtlarenje na način da će se odmah maknuti iz F1 momčadi, a da će raditi samo na RB17, tako da ga neće plaćati da sjedi doma, a ipak neće znati što se u F1 zbiva.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaci Jos je bio upravu da ce se RB raspasti ako Cristian ne napusti momcad.
Onda i Max odlazi.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije problem samo u Horneru. Problem je u bitki za dominaciju nad firmom i F1 momčadi pogotovo, tko ju je započeo i oko čega mi izvana ne znamo. Ali kako je umro Dieter tako su mnogi osjetili da je došao njihov trenutak….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
fala na svemu i želim ti umjereni uspjeh ako ideš u ferrari. :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A neumjereni ako ipak odeš u Aston Martin :)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvi kvartal 2025. je do 31.03. Pa godina dana pauze, znači ne radi novi bolid za 2026. nego tek za 2027. Nova generacija bolida, novi propisi, čak i njemu bude trebalo nešto vremena da posloži kockice. Nikakva garancija za instant uspjeh. Poslije toga tko živ tko mrtav
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisi dobro shvatio, nema vrtlarenja. Vrtlarenje je to što prestaje odmah raditi u F1 odjelu i prelazi u potpunosti na RB17 sportski auto. 31.3.2025 je slobodan čovjek.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok, biti će godinu dana u zaostatku, a ne dvije. Možda odmah uspije, možda i ne. Tako možemo do prekosutra debatirati. Prije nekoliko dana sam napisao da bi najradije da ode u penziju pa da počne nova era F1 bez njega. Ako ne u penziju, u neku drugu seriju
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…tko s nizozemcima tikve sadi, o glavu mu se razbijaju…ja to govorim već 5g, no što je tu je….najbolji vozač današnjice i već sada sigurno top 5 ikad klipove pod kotače dobija od vlastitog oca…still, could be worse…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A jbga, gazda je nabio komplekse starom, vidiš da ga drže još uvijek.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max već danas-sutra u pregovorimo na veliko s Mercedesom, ugovor na 160M i Markec ide u paketu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaj će Totu Helmut Marko? Frajeru je vrijeme za penziju ako ne ostane u RBRu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nemam pojma, samo prenosim sto sam čitao jutros na nekom od foruma, kao pod insajder info
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Portali su teško sranje s tim insider info i sličnim naslovima. Jednostavno pokušavaju pogoditi pa ako uspiju onda slave svoju “informiranost”, a ako ne onda šute k’o pizde.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Osim toga zašto bi itko tko ima izbora išao u Mercedes? Po svemu do sada viđenom Mercedes ne zna napraviti ground effect bolid. Trenutno su lošiji od ekipe koja kupuje njihov motor i sigurno ima koju konjsku snagu manje iz tog motora nego Merdžo. Nitko tko ima mjesto ne bi trebao razmišljati o prelasku ikuda prije kraja 2026, dok se ne vidi tko je dobio bingo s novim pravilima. RB21 će sigurno također biti konkurentan bolid, pa nije baš sve ovisilo o Jadranku. Ima tamo još ljudi koji znaju ponešto i mogu nastaviti derati ovu kozu još jednu sezonu barem, a onda je auzmiš ionako.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes zna napraviti motor a nove regulacije stavljaju opet malo veci znacaj na motor. Honda je nepoznanica jer su se cak i kasno odlucili ako se dobro sjecam, RB je ogromna nepoznanica, Audi je nepoznanica. Za pretpostaviti je da ce Mercedes i Ferrari razviti odlican motor za 2026., a Ferrari je pun i Mclaren je produzio Landa i Piastrija nedavno, tako da ostaje interesantno to prazno mjesto u Mercedesu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2026. Merc-Toto-Helmut-Adrian-Max?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dobro, kakva panika.
Ima čovjek godina za mirovinu.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ej Lando pozdrav.
Opet dežuraš.
Sretan ti praznik rada.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I opet pun k ljudi u komentarima vjeruje u Leclerca, hahaha svašta.
1
0