Vasseur: Kolektivno smo napravili previše pogrešaka

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 mjeseci 2 min 5 komentara

Ferrarijev šef Frederic Vasseur smatra da su na Velikoj nagradi Kine “napravili previše pogrešaka” da bi bili u igri za pobjedničko postolje.

Ferrari je ove godine uvjerljivo druga najbrža ekipa, ali prošlog vikenda nije opravdao taj status. Na prve četiri utrke sezone su imali barem jednog vozača na svim podijima, ali su se u Šangaju kvalificirali na šesto i sedmo mjesto, šest desetinki iza Maxa Verstappena. Uspjeli su proći ispred Georgea Russella i Fernanda Alonsa i završili na 4. i 5. mjestu, ali nisu uspjeli doći do Landa Norrisa koji je bio uvjerljiv na trećoj poziciji.

“Mislim da je stvar u tome da se sve treba posložiti. Nismo imali čist vikend, kolektivno smo odradili previše pogrešaka.”

“Kad ste u ovoj skupini – ako ne odradite savršen posao neće biti na vrhu. Imate grupu od šest ili sedam bolida koji su unutar jedne desetinke u kvalifikacijama. To znači da jedan detalj može činiti razliku između uspjeha ili poraza.”

Oba Ferrarija su na početku izgubili pozicije od Russella, a nakratko čak i od Nice Hulkenberga, dok su se međusobno borili u prvom zavoju. Sigurnosni automobil na pola utrke dodatno je zakomplicirao stvari za Carlosa Sainza koji je tad već obavio svoje zaustavljanje u boksu.

“Ako smo išta izgubili – to je bilo u posljednjem stintu. Carlos nije imao sreće s izlaskom sigurnosnog automobila jer je bio na promjeni guma tri ili četiri kruga prije toga.”

“Plašio se posljednjeg vrlo dugačkog stinta na hard gumama i bio je malo konzervativan na početku, ali je odradio dobar posao čuvajući gume za taj stint.”

“Bili smo malo slabiji na hardu nego na mediumu. Bili smo u dobroj poziciji na kraju stinta na mediumu, ali smo izgubili tempo na hardu.”

Ipak, Vasseur ne želi isprike zbog podloge staze ili ograničenog vremena slobodnih treninga:

“Poanta je da moramo izvući najbolje od onog što imamo, a to ovdje nismo uspjeli. Bilo je jako teško shvatiti podlogu, a nije pomogao ni GP format. To je potencijalni uzrok problema jer pričamo o jednoj desetinki, ne o pola sekunde. Ali, to ne smije biti isprika. Svi imaju iste uvjete i neke ekipe su to odradile bolje od drugih. Moramo shvatiti kako možemo odraditi bolji posao u samoj pripremi.”


Odgovor

5 komentara

  1. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Izgledaju solidno no uvijek fali nešto.
    Sad kad gledam recimo 2008 godinu pa oni su lagano se trebali prosetati do naslova…na temelju bolida.
    U eri Alonsa bolid je uvijek bio razina ispod Red Bulla pa i cesto Mclarena, ali tim kao tim je odrađivao odlican posao i rijetko koje utrke se mogu sjetit da nisu maksimizirali bodove…Abu Dhabi klasika 2010 ili Kanada, Britanija 2012.
    Era s Vettelom…2017 falilo jos par KS, 2018 je Seb zakazao, ali i Mercedes je opet zadnji dio sezone razvalio.
    2022. bila je neka iskra pocetkom sezone no vrlo brzo nestala
    A sad ako gledam buducnost: vozaci odlicni, strategije su zasada okej, ali nije isto borba za postolja i pobjede protiv ekipa koje tako rijetko grijese. Moraju 2026 ponoviti 2022. Da imaju jaki start i za razliku od te godine na toj bazi izgraditi pobjednicku ekipu.



    2
    1

    1
    • Nelson Piquet
      graho Donator Prikaži

      Slažem se za 2008, trebali su uzeti i vozački naslov, ali šta je tu je.
      U periodu ’10-’13 mislim da su realno bili treći bolid po brzini (’12 možda čak i četvrti). Treba dodati da je Alonso realno bio i najbolji vozač 2010 i 2012. Pogotovo 2012, sa kakvom je on kantom ostvarivao podije…
      Isto tako se slažem da je 2017 falilo par konja, ali i pouzdanosti kao i hladne glave u nekim momentima (Baku).
      Seb zakazao 2018? Zaista? Mislim imao je gluposti, ali kad se pogleda recimo jedan Bahrain, maestralna vožnja na starom setu guma i trijumf. Prije bih rekao da je momčad zakazala, od filozofije tog bolida, do samog nedavanja podrške Sebu kao broju jedan. Ako se na to doda i politika unutar momčadi, i našeg čuvenog švicarca Matu kojem je zinulo dupe za “titulu” TP. Dodaj tu još smrt Serđa u sred sezone.



      3
      1

      2
      • Fernando Alonso
        junior Prikaži

        Zakazao je mozda pregruba rijec. Al nije lupio šakom u stol i po svojemu tj. “natjerao” ekipu da sve snage upere u njega. Slazem se i da je momcad u kljucnim trenutcima radila nezamislive gluposti.
        Italija 2018…..pa takvo nesto Mercedes nebi nikad napravio…pogotovo u situaciji u kojoj su bili vec u Italiji. Realno tu je Kimi i na svoju ruku mogao pripomoc Vettelu i da ekipa nije napravila dogovor. Al to je cijena kad otpustis vozaca. Mlađi Seb je čak bio prgaviji u Red Bullu nego u Ferrariju.
        Tako da nije 2018 bila loša, ali mi je dojam da je 2017 često i konstantno napravio top posao s bolidom pogotovo u kvalifikacijama. Na pamet mi pada USA 2017 gdje je u Q3 izvuko maksimum. Taj bolid mi je u sjecanju ostao kao pravi okretni zvrk lagan za voznju koji mi je izgledao kao 1 metar kraci i 100 kila laksi naspram Mercedesa.
        A i Mercedes je vec bio uhodana ekipa po pitanju borbe za sami vrh, a Ferrari se tek 2017 godine vratio na vrh nakon dosta godina tako da i za to treba vremena. I Mercedes je 2014 radio dosta greškica, a imali su toliku prednost koja je i po nekim “skrivenim” informacijama zapravo bila i puno veca, ali su je malo prikrili pa su te greške bile nekažnjene. A tesko je i voziti u ekipi koja jos ne radi kao svicarski sat jer se utroši nesto koncentracije i vremena na neki stvari osim same vožnje. Nesto sto Hamilton nije trebao raditi nego je vec sve bilo automatizirano.



        3
        1

        2
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Ferrari je ćešće bio u vrhu od mercedesa. Pa borili su se za naslove od 2010. pa nadalje za razliku od mece. Na kakvu uhodanu ekipu misliš? Onu koja u pojedinim utrkama složi krivu taktiku pa oslanja na brzinu Hamiltona i bolida da to ispravi? Dogodilo se ne jednom. Mercedes je radio grešaka ništa manje od ferrarija.



          2
          -1

          3
        • avalon Prikaži

          Dani …. “Ferrari je ćešće bio u vrhu od mercedesa. Pa borili su se za naslove od 2010. pa nadalje za razliku od mece.” napisano u “bikini stilu” jer ne spominje se npr da je taj MB bija daleko od merca iz 2014. do 2020. pa i 2021. borba za naslov od 2010. pa NADALJE :):) :) to nadalje je bilo 2010. i 2012. tj 2 sezone od 4 dok je seb/RB dominira . već 2013. je zahvaljujući “tajnom” testiranju merc poprilično rješija problem guma koje su ih mučili 3 sezone i preteka ferrari u konstruktorskom ;) btw , do 2013. tj 3 sezone merc bi posli ljetje pauze odustaja od nadogradni i priprema bolid za narednu sezonu . primjer iz 2012. … do pauze u 11 trka rosberg je osvojia 77 bodova , “drža” P 6 a posli pauze u preostalih 9 trka tek 16 bodova i prvenstvo završija na P 9 ;) od 2014. tj turbo ere merc “postaje” uhodan i nedodirljiv tim . pisat o 2 sezone borbe ferraria za titulu ka nekakav “”dokaz slabosti” merca u odnosu na ferrari , a zaboravit 7 uzastopnih duplih kruna + 8. uzastopna konstruktorsa je meni “malo” komično . da , u tim okolnostima i sa najdominantnijim bolidom u povijesti F 1 baš se trebalo oslanjat na brzinu lewisa i bolid da ispravi taktičke greške merca . u razdoblju od 2014. do kraja sezone 2020. održano je 117 trka , a merc je pobjedija u 101 trci . šta bi tek bilo da nisu radili greške u taktici ? srećom , imali su lewis koji je svojom brzinom anulira kardinalne greške tima , ai nešto malo je pridonila i konkurentnost bolida . i koliko se to puta desilo s bozirom da pišeš “Dogodilo se ne jednom.” jesu li ti dovoljni prsti jedne ruke da to pobrojiš ili … a na ovo se mogu samo smijat “Mercedes je radio grešaka ništa manje od ferrarija.” :) :) :)


          0
          0

          0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.