Martin Brundle iz Sky Sports F1 ekipe je opisao Mercedesove korelacijske probleme kao “vrlo zabrinjavajuće” nakon razočaravajuće Velike nagrade Japana.
Mercedes je imao svoj najgori rezultat u Suzuki u posljednjih više od deset godina jer je George Russell završio na sedmom mjestu, a Lewis Hamilton još dva mjesta niže.
Hamilton tek treba završiti iznad šestog mjesta u prva četiri GP vikenda ove godine, što je prvi put da se to dogodilo u njegovoj 17-godišnjoj F1 karijeri.
Mercedes je isprva pokušao utrku odraditi s jednim zaustavljanjem nakon crvene zastave koja je oglašena zbog sudara Daniela Ricciarda i Alexa Albona, ali su brzo izgubili tempo, išli unatrag i nisu imali dovoljno dobro čuvanje guma.
Tim je priznao da brojke i rezultati koje vide u aerodinamičkom tunelu ne odgovaraju onome što vide na stazi.
“Moraju shvatiti ovaj automobil i mislim da je to velika briga za sve ljude u Mercedesu”, rekao je Brundle u posljednjoj epizodi Sky Sports F1 podcasta.
“Imaju puno vrlo pametnih ljudi, s ogromnom količinom resursa, alata za izvedbu i budžeta. Neću pokušavati nagađati što nije u redu s tim, niti ću iznositi što mislim da nije u redu s tim, jer ako oni ne znaju, onda sigurno ja ne znam.”
Mercedes je četvrti u prvenstvu konstruktora iza Red Bulla, Ferrarija i McLarena. Zaostatak Lancea Strolla u odnosu na momčadskog kolegu Fernanda Alonsa znači da je Mercedes ispred Aston Martina, ali samo za jedan bod.
U Japanu je Hamilton bio peti na prvom treningu i proglasio je sesiju najboljom u Mercedesovoj sezoni, rekavši da je bolid bio bolje podešen.
Samo 48 sati kasnije, sedmerostruki svjetski prvak rekao je da je automobil bio “prilično loš” tijekom same utrke.
“Ne mogu se uhvatiti u koštac s ovim ‘ground-efekt’ bolidima. Ovo je treća sezona ovih propisa. Pojave se na testiranjima, misle da su uspjeli, puno pozitivnih reakcija, a onda vidimo još malo poskakivanja.”
“Ali njihov problem je, s vremena na vrijeme, da stvar radi prekrasno i da su stvarno prilično brzi u nekim trenucima. Međutim, čini se da ne mogu reproducirati tu sesiju do sesije, a kamoli dan za danom, da ne pričamo od utrke do utrke.”
“Ovo je problem koji imaju – taj ćudljivi bolid koji ponekad izgleda kao da su ga konačno sredili, ali puno češće to jednostavno ne shvaćaju.”
“Kada to imate, kada svi vaši alati i svi vaši pametni ljudi nisu u korelaciji sa štopericom i performansama drugih automobila na stazi, i čini se da ne možete to shvatiti, onda je to stvarno frustrirajuće i rekao bih vrlo zabrinjavajuće.”
Martin Brundle
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stara Ferrarijeva boljka.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne volim kada bolid Formule 1 zovu automobilom.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Talijani znaju: bolide voze piloti.
1
1