Danas ćemo se vratiti sedam godina unazad i prisjetiti vožnje koju je službena F1 stranica u jednom svom kasnijem videu prozvala “taktičkim masterclassom” i koja tom taktičaru nije donijela ništa osim pobjede.
Mjesto radnje je Spa-Francorchamps na kojem se vozi Velika nagrada Belgije 2017., a vozi se 34. krug utrke. U vodstvu se nalazi Lewis Hamilton u Mercedesu s najtvrđom komponentom vikenda, softom, a iza njega je Sebastian Vettel u Ferrariju sa setom najmekšeg ultrasofta.
U tom krugu utrka se nastavljala nakon perioda sigurnosnog automobila i tada trostruki prvak Hamilton nalazi se pod izravnim pritiskom četverostrukog prvaka Vettela. Nijemac se uoči Eau Rougea zalijepio za stražnji kraj Britančevog Mercedesa, na pravcu se smjestio s njegove lijeve strane, no do kraja nije imao dovoljno brzine da prođe ispred i Hamilton je uspio zadržati poziciju.
Naoko se činilo da Ferrari jednostavno nije imao brzine da bez DRS-a nadmaši Mercedesovu maksimalnu brzinu, no iza Hamiltonove obrane ipak je bilo još nešto.
Hamilton je na pravcu uoči Eau Rougea, zavoja koji se prolazi punim gasom, namjerno pustio gas kako bi približio Vettela i uništio mu zavjetrinu. U razgovoru uoči podija Vettel je gledajući snimku s osmijehom komentirao kako je bio preblizu u tom trenutku, na što mu je Hamilton rekao da je to bilo zato što je pustio gas. Vettel je u intervjuu na podiju rekao da nije u potpunosti zadovoljan svojim restartom, ali da je borba s Hamiltonom bila zabavna. Ni u jednom trenutku nije kritizirao Hamiltonov potez, kao što nisu ni komentatori, novinari, a najbitnije od svega, ni suci.
“Bio mi je preblizu na izlazu iz prvog zavoja pa je morao pustiti gas. To je zapravo bilo odlično.”
“Spuštajući se niz pravac sam malo pustio gas kako bih ga zadržao odmah iza sebe. Da je bio dalje, imao bi priliku da ulovi zamah i prođe me uz zavjetrinu.”
“To je ono što je on želio, stoga mu nisam to dopustio”, rekao je Hamilton o svojoj pobjedničkoj obrambenoj taktici.
Video s kratkom analizom borbe pogledajte ovdje.
Istu taktiku u jučerašnjoj je utrci primijenio Fernando Alonso braneći se od Georgea Russella, ali s nešto većim razmakom ispred Russella i uoči ipak sporijeg zavoja od Eau Rougea. Russell je izgubio kontrolu nad bolidom u zavoju i zabio se u zid te su suci ovog puta odlučili istražiti situaciju. Iako su prosudili da Alonso ima pravo na drukčiji pristup zavoju i da nije odgovoran za prljavi zrak koji je izazvao nesreću, okrivili su ga za “neuobičajen” potez te “u najmanju ruku, potencijalno opasnu vožnju” u dijelu staze na kojem se vozi velikom brzinom. Dobio je 20 sekundi kazne, odnosno ekvivalent drive-through kazni i još tri kaznena boda.
Suci su se referirali na članak 33.4 sportskog pravilnika koji zabranjuje nepotrebno sporu, nepredvidivu i vožnju na bilo koji način koji se može smatrati potencijalno opasnim za druge vozače ili druge osobe.
Taktičke igrice s usporavanjem nisu ništa novo i često ih viđamo u različitim oblicima, no očito su sklizak teren – u jednoj situaciji nema nikakvog problema i slavi se vaša trkaća inteligencija, dok u drugoj možete završiti s drive-through kaznom i kaznenim bodovima.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za svaku odluku sudaca se može pronaći suprotan primjer. Danas je sve postalo mimozasto. Kad na saslušanje kod sudaca u sportu vodiš odvjetnika sa sobom, kako to moze zavrsiti nego ovako kako je danas. Svaka odluka je parnica, ali sudska praksa nije lako dostupna i onda imamo ovakvo sranje.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto se ne bi vratili do 1998. i Coulthardovog “masterclassa”?
https://youtu.be/fUkTSzPkiq8?si=didHCBYnrPouE2q8
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je još jedan diletant i zato je dobro da danas ne smije biti 3. bolid sastavljen nego u djelovima. Danas ne bi mogao startati ponovo nakon samo sat vremena.
To je različit slučaj jer je ovo bilo po lošoj vidljivosti, a i nije bilo namjerno nego se usrao od uvjeta i pustio je gas uopće bez svijesti o situaciji oko sebe, to je takva klasa – recimo u danšnjoj formuli Rusell ili Stroll
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi dobro da suci ne sude nego samo gledaju i uče kad već do sada nisu naučili.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
Komentari kod članka o kazni tvrde da “bilo koji vozač smije u bilo kojem trenutku otpustiti gas ili pritisnuti kočnicu” (bez obzira na razlog i bez obzira na položaj na stazi) i da onaj iza treba biti spreman na sve.
Po tome ispada da je Schumi diletant u ovoj situaciji jer “nije bio spreman na to da će vozač ispred otpustiti gas”.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ono je bila slaba vidljivost. Pa je drukčija situacija, ali načelno onaj iza je uvijek kriv.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma naravno , slaba vidljivost je kriva za spa i zato je situacija drugačija samo … ima tu nekoliko “caka”
1. hladne glave coulthard je izjavija “Stvarnost je da sam podigao ( vjerovatno mje mislija na pedalu gasa) kako bih ga pustio da me prođe, ali sam podigao u jakom prskanju na trkaćoj liniji. Nikada to ne biste trebali učiniti. Nikada to sada ne bih napravio.”
2. interesantno da je usprkos lošoj vidljivosti i jakom prskanju coulthard u retrovizorima vidija MS
3. coulthard je posli pokuša opravdat svoj potez pozivajući se na neiskustvo no taj spa mu je bila 71. trka u F 1 i 4. sezona … naime odvozija je 8 trka 1994. kompletne 1995./96./97. , a spa je bila već 12. od 16 trka sezone 1998. ako je i ako se posli 70 trka i 4 sezone neko smatra neiskusnim onda je možda zaluta u F 1
btw , posli mađarske u prvenstvu je vodija hakkinen sa 77 Vs 70 bodova MS . da coulthard “zbog neiskustva” nije pustija gas sigurni pobjednik spa bi bija MS čime bi 3 trke prije kraja sezone preuzeja vodstvo od hakkinena i pitanje je kako bi to prvenstvo završilo .
i ovo kako je onaj iza uvik kriv je katkad diskutabilno i u “obićnom” prometu zbog držanja odstojanja no u F 1 nema pravila o držanju potrebnog odstojanja zar ne ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi ne slažem se. Ovo je utrkivanje i onaj naprijed može napraviti potez da sje… onog iza sebe. Npr prvo mi na pamet pada primjer Max Rici u Baku . Npr pomjeranje na kočenju dovede onog iza u situaciju da više nema grip zbog bolida koni mu se ubacuje pred njega u pokusaju blokiranja napada. Onaj iza postaje putnik i udari onog naprijed jer više vremena za popravak nema. Nije se dogodilo jednom . Postoje nepisana pravila među vozačima u utrkivanju i neke stvari se jednostavno ne rade kao i ono Maxovo ubacivanje pred Kimija na SPA pri 320kmh. Ono je lako moglo završiti sa bolidom u šumi pored staze a Kimi sigurno nebi bio kriv. Ovo nije cestovni promet i nije onaj iza uvijek kriv.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imola 2005. Schumacher je nekoliko puta naletio na Alonso i na kraju mu čestitao…
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Interesantan status na twitteru danas kaze da se paddockom sire glasine kako je istraga i kasnije dana kazna posluzila samo kao paravan kojim bi se skrenula paznja s nekompetentnosti sudaca da odmah puste crvenu zastavu nakon nesrece.
Teorija zavjere, zanimljiv tweet ili surova istina tako je vise nevazno. Incident koji da je prosao bez nesrece ne bi bio niti tema razgovora. Jos jedan u nizu cirkusa u reziji FIA-e, a kraj im se ne nazire. Pouceni iskustvima posljednja dva trkaca vikenda, umjesto zestoke borbe u kojoj prelazis bijelu liniju 3 puta ili “neuobicajenog” usporavanja za vrijeme obrane od vozaca iza, bolje je zakucati se u bolid pored i prihvatiti svoju kaznu od 5 sekundi koju takoder dobijete ukoliko ubrzate u pit laneu ili vas tim pusti prerano iz boksa.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zasluzena kazna. to se ne mije raditi.
pogledao sam naknadno sve i ono je bilo previse i opasno.
kad se gleda sa alonsovog bolida iza u russella, vidi se da je to bilo skoro kao kocenje.
cuo sam i da je na TR alonso rekao da mu se nes pedala gasa zmrdala. poznavajuci legendu alonsa ipak ne vjerujem :)
3
24
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvijek nešto volim dodati za ovakve teme, ali na stranim forumima me uvijek optuže da želim sijati smrt po stazama širom svijeta. Što da kažem? F1 za mene nikad nije bio sport kao sport… Prvi trenutak F1 u mom životu je kada sam gledao šarene automobile kako jure zelenom stazom i onda jedan vozač pogodi zid, utrka se zaustavlja, dolazi helikopter…. i scena iz dnevnika da je umro Ayrton Senna. Od starog Rima i vremena kočija na circus maximusu, brzina, pobjeda, smrt, slava…. and the crowd roars. Ako ćemo se igrati faula kao u košarci onda to nema smisla. Faul, Faul, mama on me dirnuo po kažiprstu. Mislim da treba više smrti i poteza u stilu Michaela Schumachera da mimoze od vozača i mimoze od sudaca nauče što je utrkivanje u kočijama smrti koje idu više od 300 km/h, a ne ove idiotarije da je Alonso malo prekočio više nego je trebao. Ali to smo dobili kada smo feminizirane dječake kao Norris i Russel doveli u F1.
8
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali to smo dobili kada smo feminizirane dječake kao Norris i Russel doveli u F1.
Bolje izjave nisam dugo pročitao. Dobro, ne bih baš rekao doveli, ali njima bih pridodao Leclerca – jer je omekanio kao drek. I Lance Strolla – koji je ništa koristi u F1, te onako pekmezasto priča, ljut je na mehaničare zbog svojih pogrešaka – tatin sin.
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Unwoken European Oprosti ali ovo je blago sociopatski komentar pa te je nemoguće shvatiti previše ozbiljno. Utrkivanje se zasniva na nekakvim dogovorenim pravilima i međusobnom poštovanju, u obliku toga da postoje trkaće linije i da je potrebno dvoje ljudi/bolida da bi se ušlo u zavoj, inače će se događati situacije gdje Russell uleti u Maxa u Bakuu prošle godine i razbije mu bolid, ili kada Russell uleti u Sainza kao torpedo ili stvari iz ranije Maxove karijere dok je bio tinejdzer pa je radio gluposti sa vijuganjem u zonama kočenja sa Kimijem ili poput zabijanja u Vettela kao torpedo. Mozda ti je i uzor od novih vozača bio Nikita Mazepin jer je on čvrsti dečko koji voli raditi gluposti na stazi, jer mu je tata rekao da je sve dopušteno?
E pa isto tako je i brake check 100m prije mjesta kočenja pa mali gas pa opet kočenje također jedan od tih prljavih poteza (a izgovor da je zapela papučica gasa nakon toga ili da je uzimao liniju s kojom bi bio brži na kraju pravca je samo ono kad se izvlačiš unaprijed jer znaš šta si napravio). Ne mislim da je htio slupati Russella jer su Alonso i George dobri prijatelji van staze i izlaze van zajedno dok piju i dijele avion zajedno kad putuju, ali je takav potez na takvom zavoju mogao završiti i životno ugrožavajuće za Russella. Dovoljno je samo sjetiti se kako je Antoine Hubert ostao statičan na pola brzog pravca, pa je drugi bolid naletio na njega i ubio ga u Belgiji… 20 sekundi je možda i previše kazne ali je nekakva kazna trebala postojati.
Ali možda je i ovo što se desilo u F3 za tebe borben i “muški” potez jelda? ( https://www.youtube.com/watch?v=3vuupMbOSLY&ab_channel=BehindGrandPrix ). Ako želiš da svi jedni drugima samo ulijeću u bolide ili režu stazu i slično, onda je možda bolje da odeš gledati one amerikance kako se udaraju s autima u kavezu jedni u druge…
2
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvarno ti je logika uspoređivati ovu “dječju igru” i Alonsov potez. 👎👎
Ali možda je i ovo što se desilo u F3 za tebe borben i “muški” potez jelda? ( https://www.youtube.com/watch?v=3vuupMbOSLY&ab_channel=BehindGrandPrix ). Ako želiš da svi jedni drugima samo ulijeću u bolide ili režu stazu i slično, onda je možda bolje da odeš gledati one amerikance kako se udaraju s autima u kavezu jedni u druge…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije direktna usporedba nego je gospodin rekao da voli takve poteze i da toga treba biti. A njegovo glorificiranje smrti Ayrtona Senne je također bolestan komentar…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pigmalion …”izgorio” si onog momenta kada si napisao :
Leclerca – jer je omekanio kao drek.
Komentar Fiorano99 je : Leclerc fantasticno odgovorio na bilo kakav pritisak Norrisa i jos odradio najbrzi krug.
Pritisak Norisa …ha ha , pa nije mu ni ušao u DRS zonu.
Leclerc je ima znatno brži bolid ..kada je pri kraju napravio najbrži krug bio je brži od Norisa 1,5 sec.
Ali to su fanovi :)
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Fiorano
OK. Da. To sam malo previdio. Unwoken European je bio malo PREbrutalan, pa me, ponijelo. Onako, drugačiji komentar od uobičajenih.
Ne trebamo baš smrt na stazi, ali trebamo više F1. U redu je nešto kazniti, ali pusti ih da voze. Eto, Lovro je našao idealan primjer.
@tiptronic
Općenito, Leclerc je malo ( ajde da budem kulturan ) popustio, s obzirom na njegov prirodni talent. Kao da mu je F1 sporedna stvar u životu.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@tiptronic Ovo izvlačenje prethodnih komentara od prije par dana je malo čudno… drži se teme kad već komentiraš.
Ali što misliš zašto mu Norris nije ušao u DRS zonu? svaki put kad je Lando pokušao stisnuti i odradio najbrži krug, Leclerc je izjednačio to vrijeme ili ga i poboljšao… a onda je pred kraj pokupio i dodatan bod. Dakle fantastičan odgovor i maksimiziranje rezultata Ferrarija.. A s obzirom da Maxa nije bilo zbog problema, Sainz sa 2. na 1. a Leclerc sa 4. na 2. mjesto uz 2.5 sekunde iza Sainza je fantastičan rezultat za Ferrari.. da.
Pogledaj nekad stvari malo racionalno i smanji mržnju, bit će ti bolje.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Landa je malo koštala strategija, a smatram da su i swap možda mogli ranije odraditi.
U drugom stintu je “čupkao” malo-po-malo prednost Leclerca.
U trećem stintu, sa drugim setom harda, Leclerc se malo lagodnije osjećao, mada je i tada Lando smanjivao prednost (ali u manjoj mjeri nego u drugom stintu).
Pretpostavljam da se @Firanova konstatacija odnosila upravo na to da je (uprkos blagom smanjivanju zaostatka od strane Landa) Leclerc držao sigurno odstojanje i nije mu dopustio, ne da mu priđe u DRS, već ni da mu dođe na 1,5-2s.
Što se tiče Leclercovog najbržeg kruga, u tom krugu je bio 0,668s brži od Landa.
Dakle, ne stoji tvrdnja od 1,5s razlike prilikom postavljanja FLa od strane Leclerca.
Krug prije Lando je bio brži (zanimljivo) istih 0,668s, a krug poslije (predzadnji), Lando je također bio brži za 0,3s.
Landov najbrži krug (postavljen 7 krugova prije leclercovog) je 0,102s sporiji (to je ujedno i drugi najbrži krug).
Kako bi Lando prošao sa ranijim ulaskom u box(ove), ili, ako je već 5 krugova poslije ušao u box(ove) sa ranijim swapom sa Piastrijem…., jbga
Najveći Landov zaostatak i za Carlosom je bio cca. 10s, a pred kraj (prije VSCa) je to spalo na 6,5-7s (dobro, Carlos je malo popustio).
Elem, daleko od toga da je Ferrari bio “znatno brži” bolid od Mclarena.
Evo malo i linkova
https://f1.pulsmedia.hr/statistika-h2h/?utrka=1123
https://en.mclarenf-1.com/2024/gp/s9208/lap_times/833-842/
https://en.mclarenf-1.com/2024/gp/s9208/lap_times/825-842/
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tiptronic .. a taj narbrži krug leclerca je bija 1,19 , 813 , norrisov 1,19,915 = najbrži krug leclerca bija je tek 0,1s brži od norrisovog 238,066 kmh Vs 237,763 kmh ;) korektno bi bilo uspoređivat najbrže krugove vozača , a ne najbrži sa “osrednjim” kad je najbrži bija kako pišeš 1,5 s brži . najbrži krug je bod više i ne mora značit ništa jer npr sainz je odvozija tek 3. najbrži krug u trci 0,22 s sporiji od leclercovog , i 0,11s sporiji od narrisovog , a oba su ostala iza njega .
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
avalon …nije se radilo o usporedbi brzih krugova, nego o činjenici da su Leclerc ( i Sainz ) imali lagodnu prednost u brzini u odnosu na McLaren. I jedan i drugi su kontrolisali tempo po potrebi. Kada su htjeli mogli su ubrzati.
Inace slažem se sa tvojim komentarem …
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalon, Frantic i Fiorano99 …moja tvrdnja o 1,5 sec je pogrešna …proistekla je iz činjenice da je u Sainz zadnjim krugovima podigao nogu sa gasa pa je u tom krugu razmak između njega i Leclerca “pao” za tih 1,5 sec.
Nisam se išao vracati na snimak …to je bilo zapažanje u toku trke ..pomalo ishitreno i …pogrešno.
Izuzetno cijenim CS seniora pa pošto “iver ne pada daleko od klade” lako mi je bilo postati fan i CS juniora.
Nisam od onih “zagriženih” fanova ali mi uvijek podigne pritisak pozivanje fanova iz susjedne garaže da se Carlos nominira na poziciju 2 u ekipi, a za to nema osnova, i siguran sam da Carlos ne bi nikad pristao na to.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@unwoken
Više smrti?
Ma bravo.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moraš biti budala i teški psihopat da bi izjavio kako je potrebno više smrti na stazi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo tako.
A na kraju dugačke ravnine iza Eau Rougea Max je s 350 km/h promijenio stranu, zakočio najžešće što može i time osim što je spriječio Kimija da ga pretekne, Kimi je spasio stvar od sudara trznuo volanom i sa dva kotača u travi je morao kočiti.
Da sam na njegovom mjestu trznuo bih na drugu stranu, ne bi bilo mjesta za spas od sudara, zabio bih se Maxu u stražnji dio, a Maxu iz usta virili auspuf i klipovi.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ti sada pričaš već drugu priču. Ali dobro, sjećam se te utrke u Spa, i divio sam se Kimijevoj reakciji. Finac je spasio situaciju, i to je bilo isto do vozačke vještine – nije uzalud, ali i nažalost samo jedan puta prvak.
Kimi i Fernando su po čistom skillu zaslužili, ali nisu zaradili – više vozačkih F1 titula.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sad jedna digresija.. Kimi nije zaslužio ni tu jednu titulu, a Fernando je zaslužio još 3 uz ove dvije što ima :)
Zašto ? Zato što Kimi nije posvećen tijekom cijele sezone maksimalno..naravno, u “svom danu” je zvijer bio,ali već sam jednom tu pisao na ovoj stranici da nije zapravo toliko impresivan koliko ga “voli ulica” …
Fernando je zaslužio 5 titula,ali eto.. u bod-dva je izgubio čak 3 naslova…
0
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bez veze, mnogi su gubili naslove za bod, dva, Kimi ima koliko ima, isto i Alonso, lako se moglo desiti da oboje imaju nulu.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alain Prost, obojica nisu mogli nikako biti na 0, netko od njih je morao osvojiti 2005. Nije bilo treće opcije.
Battery Voltas, Kimi je zaslužio svoju titulu i uzeo je ju kraj boljeg bolida te 2007 u kojem je raskol u McLarenu dao priliku Kimiju i iskoristio ju je. No zasluzio je on svoj naslov i prije toga i vjerovatno bi ga osvojio ranije da je McLaren bio malo pouzdaniji. Po meni je u McLarenu Kimi bio zvjer i možda najbolji u tom trenutku.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso, znam, krivo napisano, ne sekiraj se.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja sam se divio kako je Kimi spasio situaciju pri takvoj brzini, munjevitoj reakciji i dva kotača na travi .
Stvar je da nije bilo kazne od 20 sekundi.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je krenulo, za koju godinu nećeš smjeti proći zavoj defanzivnom putanjom jer si prošle krugove vozio trkaćom… mada ovdje mislim da je bilo bitnije tko je izletio nego zašto… ali to je samo moje (biased) mišljenje.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I da. Hvala, Lovro. 👍👍
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.youtube.com/watch?v=qx6I2EDVAJA&ab_channel=MotorsportsFan1992
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
to je vec kocenje, nije samo lift
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je spica kako sa tog McLarena nije nista otpalo 🫣 Mali konpaktan bolid. Dns bi ovjes bio u mrvicama a kotaci na karoseriji.
Sam sebe je izbacio iz utrke. Alonso je prvi kreno zatvarat nutarnju stranu, David se pogubio poslije toga ☺️
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad to izvlače nako 20 godina?
Stari lisac je bio mladi lisac, ne treba žaliti DC.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ukratko, očito je da smo kao ljudski rod dosegli vrhunac i sad evolucija ide unatrag.
Bez puno mudrovanja, postajemo gluplji. Dobro su ljudi u komentarima naveli kako će se ubuduće kažnjavati svaka defanzivna linija jer prošlih sezona nisi išao tom putanjom itd itd..
I da, pretjecanje samo uz DRS, bez obrane po mogućnosti .. izumiru vozači poput Magnusena ( dobro,on nekad pretjera,ali je čisti rođeni punokrvni trkač) i Alonsa.. dolaze nam Georgina i Landić ( makni se svima jer vozim “svoju utrku” ) ..
Verstappen bi u midfieldu danas dobio vrlo brzo 12 kaznenih bodova ….
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
KMag…… car…… a nije niti Hulk toliko, pussycat. Ustvari, nije uopće pussy.
Sve je F1 preživjela, pa će i Landiće, Strulloviče i slične. Žoržina – jači nadimak. 😋
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve zavisi koji se vozači bore. Da je Russell bio na poziciji Alonsa a recimo KMag iza, Kmag bi dobio kaznu jer je bio preblizu zlatnom dečku. Isto važi i za Hamiltona, Čarlija, Super Maxa itd. Progledalo bi im se.
Juče baš gledam najzanimljivije radio poruke i Russell se poslije udesa, za koji je sam kriv jer je maloumni retard toliko izvrištao “red flag” kao da je upao u jezgro vulkana. Koliko su F1 prije vozile mudonje toliko sad voze tetkice koje čim malo pipneš ima da se rasplaču. Žalosno.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolesno F1 vrijeme. Ali, proći će.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Idem sad u debeli off topic ali, nešto ne vjerujem da će išta na bolje da se promijeni.
Ovdje gore (na zapadu) se na svakom ćošku nameću neke bolesne vrijednosti, lgbtq+, isfeminizirani muškarci koje kad malo takneš se rascvile itd itd. Tako da ne vjerujem da će išta na bolje da se mijenja, čak očekujem kroz par godina da se ubaci neki transrodni vozač ili tako nešto.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da. I toga me strah.
Ali idem sa optimizmom, naprijed ( u budućnost ). Da ne kažem, idem đonom / džonom. Ili čak, klizeći sa čepovima. 😎😎
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što više gledam onboard Russella to mi je njegova reakcija sve gora i gora.
Alonsov potez je bio onako…amaterski poznavajuci njegov mozak inace u utrkama. Malo je prerano odlucio pustit gas.
Međutim Russel mu nije bio na mjenjacu. I sustigao ga je tek na skretanju u zavoj odnosno mjestu gdje je Alonso drugi put zakocio i gdje se inace koci. Ovo prvo pustanje gasa ga je tek priblizilo. Russell je usao u taj zavoj kako inace ulazi bez obzira sto je vidio da se priblizava Alonsu i da ce na kraju kocenja u zaboj i pocetku skretanja u zavoj mu biti jako blizu. Pa cak su i svjetla za punjenje baterije svjetlila na kocenju
Usporedio bi to sa situacijom na autoputu kad auto ispred uspori ili malo zakoci i ne cini se da mu se brzo priblizavate pa tek nakon sekundu dvije vidite da je razlika između vasih brzina velika. E sad to smo mi smrtnici samo…plus vjerojatno opusteni za volanom. Oni su trkaci…barem bi trebali biti.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pustiti gas na ravnici da se približi protivnik nije isto kao puštati gas, kočiti, šaltati u nižu, dati gas, šaltati u višu, kočiti, oduzimati gas u zoni kočenja ili u zavoju.
I niste morali ići tako daleko u prošlost da nađete masterclass. Mogli ste samo malo unazad u Bahrein gdje je Lec 2x nadmudrio Maxa na ulasku u prvi zavoj.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa da, ali iza je bio Max, a ne Russell. Da je iza Alonsa bio Max ne bi se slupao niti bi bilo kazne
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije bilo u zavoju Lec-Max kao niti u slučaju Ham-Vet. Ovo je bilo kroz brzi zavoj.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo ja gledam po stoti put snimku iz sto uglova, i jednostavno ne vidim kako je Alonso kriv za ovo. Strasno, maFIA.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je kriv za erratic and dangerous driving.
Russell se posljedicno tome najvise razbio jer je mutav. Treba i njega kaznit da plati stetu na stazi.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a kaj je bilo onda kad je Max braketestao Hama na ravnom djelu? milimetri djelili od sudara!! svi Maxovi fanovi pisali da vozač može kočiti kada god hoće :) :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjetimo se samo Maxovih i Lecrecovih igrica prošle godine i Đedi….doslovce su stali pred zavojem.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fernando je na samo jedno mislio u zadnjim krugovima sa Russellom: nećeš me prijeći ni pod razno.
Kao što je odlučio i u zadnjim krugovima Brazila 2023.; sa Perezom.
Čovjek je genije. Genije.
Vozačina.
0
0