Toto Wolff ne može otići pretjeratno sretan iz Australije nakon što nijedan od njegovih bolida nije došao do cilja.
Lewis Hamilton je odustao zbog problema s pogonskom jedinicom u 15. krugu, a George Russell je razbio bolid jedan krug prije kraja utrke dok je pokušavao sustići Fernanda Alonsa.
Čak i ne gledajući samu utrku – Hamilton nije uspio proći u posljednju kvalifikacijsku rundu, a Russell je krenuo sa sedme pozicije.
“U određenim trenucima u utrci nam je falilo puno brzine. Ali onda opet, u određenim trenucima se činilo da nam ide sasvim u redu. Još uvijek nismo tamo gdje bismo htjeli biti.”
“No, mogli ste vidjeti u drugom stintu – Fernando je vozio na medium gumama i naš tempo nije bio ni blizu njegovom. Bili smo skoro sekundu sporiji od McLarena.”
“Međutim, u posljednjem stintu smo odjednom bili kompetitivni kad smo malo pritisnuli. Bilo je puno bolje.”
“U sezonu smo krenuli vjerujući da je ovaj bolid bolji od prošlogodišnjeg. Zatim pogledate prošlu godinu – Leclerc se razbio i Sainz je bio izvan top 10 zbog kazne. Sad su 40 sekundi ispred nas.”
“S te strane gledajući – želim sam sebe udariti po nosu. S druge strane – to je dokaz da se stvari mogu okrenuti jako brzo ako odradite što trebate odraditi. Morate nastaviti vjerovati. No, u ovom trenutku je vrlo težak period.”
Wolff je zaključio vikend rekavši da je teško vidjeti svjetlo na kraju tunela:
“Teško je to prihvatiti, jako teško. Lagao bih kad bih rekao da se osjećam pozitivno i optimistično.”
“Morate nadići negativne misli i reći da ćemo ovo uspjeti preokrenuti. Ipak, danas je vrlo, vrlo, vrlo brutalan osjećaj.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Everybody has a target on their backs next year…
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što je sa Mr. Wolffom?
Pucaju ga napadi iskrenosti?
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako bi rekao Vlaović – “Često se događa da se ovo rijetko viđa”.
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što se tiče Wolffa, izgleda da se umorio od laganja.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
opalio sebi i minus i plus…….. ajde recimo ponedjeljak i samo jedna kafa za sada…..
:facepalm:
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poslije Alpine, koju nije vrijedno komentirati, mi je Mercedes najveće razočarenje ove sezone, dosta kasne za Ferrarijem, a i McLaren izgleda bolje. I dalje se nisu sastali sa novim pravilima i od 2022. se očekuje da će oni negdje izvući nešto da ih vrati na vrh, ali baš i ne ide.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E vuče moj.. da si se manje bavio s drugima i više posvetio svojem timu.. merc je izgubio masu inženjera iz svih jedinica, pitam se zašto..
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da sjećam se da su dosta glavnijih inžinjera prelazila u druge timove,navodno zbog malih plaća,dok je tada napuhani vuk govorio u stilu da ga uopće nije briga,dok je prva dama Merca dobivala enormne cifre iz godine u godinu sve veće. Eto mu sada i nije toliko bistro.
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekoć mu se isplatilo kada se bavio drugima i naređivao nova pravila i smijernice F1.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zli Vuk se mješao u probleme RB pa ga stigla karma …sad probleme ima u svojoj ekipi.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde konačno da ne pilis naopako
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da, stvari se mogu okrenuti jako brzo ako odradite što trebate odraditi i tu je toto u pravu samo … prvo bi trebalo otkrit šta bi to trebalo odradit kako treba da bi se stvar brzo ako već ne može jako brzo okrenula . jbga , to u MB već 2 , a izgleda ni ovu sezonu ne mogu otkrit . PU ako gledamo “kroz” McL donekle i AM pa i williams nije problem . valjda je problem šasije no to će allison lako rješit . bili su tako kreativni od 2014. do 2021. , a sad … možda je vrime da toto napusti brod ( eto lewis je to već gotovo uradija) koji još ne tone ali se opasno nagnuo . možda je dio problema i u osipanju kadra kako je spomenija MadM , a možda je i do FIA koja više ne izlazi u susret ka nekad ?
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ne mogu baš svake godine izlaziti im u susret. Evo sada je na redu rb.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da svi nabrojeni razlozi neuspjeha Merca u ovih, sad već tri godine, što si ih spomenuo su manje-više lako riješivi u odnosu na aerodinamiku i ‘Efekt tla’. Možda su trebali porazgovarati sa ljudima koji rade avione kod kojih je taj efekt jaaaako neugodan (naravno u obrnutom smislu).ali riješen.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Berislav … “Možda su trebali porazgovarati sa ljudima koji rade avione” allison je po profesiji /školovanju zrakoplovni inžinjer . takvo znanje može ali i ne mora značit puno . newey je npr ima diplomu iz aeronautike i astronautike i velikim dijelom zbog toga je naj uspješniji inžinjer u povijesti F 1 . ali colin chapman je studira konstrukcijsko inženjerstvo pa ipak je 2. na listi uspješnosti iza newaya , a rory byrne je “kemičar” po profesiji . nije ima formalno inžinersko znanje ali je bija dobar matematičar šta mu je pomagalo u konstruiranju trkačih auta . usprkos tome šta zapravo nije ima veze sa aerodinamikom i zrakoplovstvom ( po obrazovanju ) je “zabilježen” ka 3. najuspješniji dizajner u povijesti F 1 iza neweya i chapmana .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ah, kada bi se takve stvari češće dešavale najboljim momčadima, ja bih bio puno sretniji.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Previše ste vladali. Ne može se stalno biti prvi.
0
0