Očekuje se da će Sainz biti na gridu za VN Australije

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 mjeseci 1 min 15 komentara

Prve glasine iz Ferrarija kažu da će Carlos Sainz biti spreman za nastup na ovotjednoj Velikoj nagradi Australije.

Ferrarijev vozač će sutra biti prisutan na intervjuima u Albert Parku zajedno sa svojim timskim kolegom Charlesom Leclercom, a Oliver Bearman bi svejedno trebao biti spreman kao rezerva.

Podsjetimo, Sainz je zbog upale slijepog crijeva propustio prošlu utrku u Saudijskoj Arabiji gdje je Bearman zabilježio solidno sedmo mjesto. Sainz je tog petka odradio operaciju i vratio se u garažu već idućeg dana kako bi pružio podršku svojoj zamjeni.

Zanimljivo, Sainz je drugi vozač u ove tri godine koji je propustio dio GP vikenda zbog upale slijepog crijeva. Isti problem imao je Alexander Albon na VN Italije 2022. godine. Njega je mijenjao Nyck de Vries.

Bearman se tako vraća svojim uobičajenim dužnostima. Ovog vikenda će za svoju ekipu Prema voziti utrku u Australiji i pokušati doći do svojih prvih bodova u F2 ove sezone.


Odgovor

15 komentara

  1. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Fascinira kako brzo se ovi vozaci “oporavljaju”. Ili ti, taj profesionalni mentalitet. Svaka cast.



    5
    5

    0
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Puno mu odbija kad je na bolovanju



      19
      19

      0
    • Shell
      FernandoMclaren Donator Prikaži

      Mislim da njih puno kvalitetniji doktori operiraju i imaju ljude koji rade s njim na oporavku, Albon se isto vratio nakon 2 tjedna. Ja sam prije 3 godine operirao slijepo crijevo i 2 tjedna sam jedva ustajao iz kreveta i još me 3 tjedna poslije bolilo dok sjedim. Ili su pod jakim tabletama…



      8
      8

      0
      • Max Verstappen 1
        vlado Pretplatnik Prikaži

        Poceo sam ja pisati cinicno “duhovit” komentar, ali sam ga izbrisao upravo zbog ovakve realnosti.

        Ali sada cu zavrsiti tu misao.
        Da radi za firmu spojio bi bolovanje sa godisnjim u 7 mjesecu. Mislim ono :D

        P.S ne zaboravi Strola a posebno da ne zaboravimo Laudu.



        5
        4

        1
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Je. U Rijeci možeš ostati bez noge na operaciji slijepog crijeva. To se njima ipak ne može dogoditi. Rijetke su zemlje zapadno od Hrvatske gdje se na bolovanje ide kad ti treba da nešto privatno obaviš ili da malo odmoriš….



        2
        1

        1
        • Carlos Sainz 55
          Tudum Donator Prikaži

          Imam frenda u Njemačkoj koji svako malo glumi da ga bole leđa i koristi bolovanje. Trik koji su mu objasnili kolege Nijemci. Toliko o tome da se samo kod nas koriste fiktivna bolovanja.



          9
          9

          0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Mene uvijek fasciniralo kako se Niki Lauda vratio na stazu. Bio je na rubu smrti. Doveli su mu svećenika.
      Kada je smrtna kriza prošla nije dao da ga sedatiraju dok mu pumpaju vodu iz pluća ( a to traje tjednima dok pluća ne zarastu.
      Nije dao jer ako je pod sedativima oporavak traje tjedan duže.
      Trpio je enormnu bol cijevi uguranih u pluća samo da bi se prije vratio na stazu.
      Da ne spominjem paralelno liječenje opeklina drugog i trećeg stupnja i presađivanja kože.
      Fakat ako si lud za Formulom 1 i voziš ju, spreman si na sve.



      15
      15

      0
      • OnlyAlonso Prikaži

        Jedan jedini,Niki Lauda



        7
        7

        0
        • Dee-Lite Prikaži

          “It’s terrible. Drives like a pig.
          It’s a shitbox!

          It’s amazing – all these facilities, and you make a piece of crap like this.”

          Mudre riječi pokojnog Laude (o Ferrariju) vrlo često vrijede i danas 😎



          8
          8

          0
      • Max Verstappen 1
        vlado Pretplatnik Prikaži

        Sto sam stariji to vise vjerujem da je Lauda bio najveci.

        To je covjek koje je bukvlano predao cetvrtu titulu iz principa i sa time vjerovatno spasio tko zna koliko zivota. Tko je tako nesto uradio “danas”? Ekipa je vozila na stazi prije par godina koje je bila bombardovana. Obicni prolivi. Svi oni. Kukavice.

        Nije mi cilj da budem kenjator, ali bitno je da cuvamo pcelice.

        Posljednih godina svi vozaci moderne formule 1 su imali razloge da se parkiraju. Koliko ih je to ucinilo?

        Na kraju dana, Lewis je jedini koji stvarno utice na ovaj degenericni svijet, tj. manje je odvratan zbog njegovg uticaja.



        5
        5

        0
        • renato2107 Donator Prikaži

          Da tu si u pravu. Za Hamiltona potpisujem, nevolim ga ali nešo utječe…iako nekad i na krivim mjestima, ali bar nešto. Ostalo sve za drek. Ta vožnja iza bombardiranja ili Ferrarijev nastup lani u Miamiu nakon štete na bolidu i ignoriranja od FIA-e…drek

          Što se tiče Sainza, očito ih drukčije liječe, vjerojano se te operacije svode na mikro laparoskopske zahvate….iako vjerujem da to svakako boli, nije baš samo tako sjediti sve skupa 2,5-3 sata u toj centrifugi, promiješa ti se cijela utroba pod tim silama.



          1
          0

          1
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Prikaži

          Da, po onoj kišurini i magluštini ništa se nije vidjelo. Jednostavno je rekao “Odustajem pod cijenu gubitka prvenstva.” Malo nakon toga su (i zbog njegovog postupka) prekinuli utrku ali tek kada se odvozilo dovoljno krugova za bodovanje.
          Tako je izgubio prvenstvo.
          Mislim ne da je bilo stajaće vode na stazi, nego je padao monsunski pljusak i staza je bila ispod 5 cm vode.
          Uvjeti za bez razmišljanja prekid utrke. Ali to su bila druga vremena, kada se smrt vozača doživljavala kao nešto normalno. Lauda je jedan od onih koje se počeo zalagati za sigurnost i život vozača.


          0
          0

          0
        • avalon Prikaži

          kad se zbog meteo uvjeta odgađa start ili eventualno prekine trka onda su vozači pi*kice jer eto nekad toga nije bilo . kad voze onda opet nije dobro jer su imali jake razloge da se “parkiraju” . ispada da šta se god desi/odluči nije dobro .
          ovo mi je bilo interesantno pročitat “Lauda je jedan od onih koje se počeo zalagati za sigurnost i život vozača.” lauda je doživija nesreću 1976. i tada se počeja zalagat za sigurnost i živote vozača ? a da slučajno nije desetljeće prije njega tu “borbu” nije započeja jackie stewart ? borbu za sigurnost je započeja na osnovu vlastitog iskustva kad je sa 266 km/h izletija van staze i osta priklješten u bolidu , a na stazi nije bilo liječnika niti medicinskih ustanova. stanje na stazi ili boksu koje jackie opisuje je bilo užasno , totalno kaotično i nesigurno . ka don quijote se mora borit sa vjetrenjačama da bi se stanje počelo popravljat . poučen iskustvom svoje nesreće stewart je unajmio privatnog liječnika da bude na svim njegovim utrkama . vršio je pritisak na obavezno korištenje sigurnosnog pojasa i kacige koja pokriva cijelo lice za vozače i vršio je pritisak na vlasnike staza da moderniziraju svoje staze . organizira je vozačke bojkote trka u spa 1969. , nürburgringu 1970. tu mu se pridružija prijatelj jochen rindt .neki vozači i novinari vjerovali su da sigurnosna poboljšanja za koja se zalagao stewart umanjuju sport … podjeća li vas ovo na uvođenje halo sustava u F 1 kad se ovde “kukalo” kako je to bez veze jer sigurnost F 1 je i tako na visokom nivou , a i zbog halo se ne vide kacige vozača , bit će nikakva identifikacija . bilo je i vozača hrabrica koji su tvrdili da je halo nepotreban.
          svaka čast laudi , bija je srčan , hrabar i zaljubljenij+k u F 1 koji je diz akredite da dođe u kokpit bolida ali jedan od utemelkitelja borbe za sigurnost vozača i staza je ipak jackie stewart , a ne lauda .



          3
          2

          1
      • Max Verstappen 1
        vlado Pretplatnik Prikaži

        Pero.

        Koliko mislim da znam, Lauda je bio u komi. On nije bio na rubu smrti, čovjek je bio mrtav. Nejgova smrt se, službeno se samo čekala.

        I Lewis je taj, koji je njegovu riječ prešao u Mercedes. Kakva priča.


        0
        0

        0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.