Mercedes se bori s “temeljnim problemom” na novom bolidu

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 mjeseci 2 min 14 komentara

Njemački proizvođač ušao je u ovu godinu nadajući se da će mu novi koncept dizajna pomoći da premosti jaz u odnosu na Red Bull. Međutim, George Russell i Lewis Hamilton su sad odradili prva dva GP vikenda i jasno je da novi bolid ima određene slabosti.

Šef ekipe Toto Wolff kaže da Mercedes ne shvaća u potpunosti zašto nisu dobri u brzim zavojima, budući da njegove performanse na stazi ne odgovaraju onome što njegovi podaci u simulatoru sugeriraju.

“Postoji nešto što ne razumijemo”, rekao je. “Svugdje drugdje smo prilično brzi.”

“Znamo da imamo manje zadnje krilo, nadoknađujemo ono što gubimo kroz zavoje. Ali, samo u brzim zavojima izgubimo sve vrijeme kruga.”

Wolff je objasnio da problem nadilazi čisti setup, jer misli da postoji nešto u dizajnu bolida što ne radi kako je očekivano.

“Mislim da je to velika stvar. Setupom možete odraditi ograničenu količinu promjena.”

“Naše nas simulacije upućuju u određenom smjeru. Mislim da time možete dobiti nekoliko desetinski sekunde ako pogodite, odnosno promašite setup. Ali, to nije neki veliki raspon performansi. Mislim da je ovdje riječ o grešci u konceptu. Vjerujemo da bi ta brzina trebala biti prisutna. Mjerimo downforce, ali ga ne pronalazimo na stazi.”

W15 bi tako mogao biti treći bolid u nizu koji će Mercedesu zadavati glavobolje nakon što su naviknuli na lagodnu situaciju u prvom periodu turbohibrida. Ipak, Wolff je siguran da će ekipa brzo pronaći što je pošlo po zlu:

“Sad već drugu godinu imamo određene probleme koje treba riješiti. Moramo prionuti poslu.”

“Ne radi se o tome da ne pokušavamo. Toliko smo se trudili i idući tjedan ćemo to još pojačati jer imamo više podataka za analizu. Vratit ćemo se u Melbourne jači nego prije, to je naša misija. Ja sam 100% siguran da ćemo riješiti taj problem.”


Odgovor

14 komentara

  1. Ferrari
    blejky Donator Prikaži

    Šef ekipe Toto Wolff kaže da Mercedes ne shvaća u potpunosti zašto nisu dobri u brzim zavojima, budući da njegove performanse na stazi ne odgovaraju onome što njegovi podaci u simulatoru sugeriraju.

    E kad se sjetim Ferrarijevih glavobolja i loše korelacije između zračnog tunela – simulatora I ono što na stazi vide.
    Patilo ih je godinama dok nisu novi tunel napravili.



    13
    13

    0
  2. Formula 1
    Dzoni95 Prikaži

    Ahhh shit here we go again hahaha



    5
    4

    1
  3. Tricolore Gorila
    Zendo Prikaži

    Ma to su sve opravdanja, nemate vi više te finese, to je sad u potpunosti jasno.
    Možete biti neki prosječan tim.



    3
    2

    1
    • Michael Schumacher
      senna66 Donator Prikaži

      Da bi se sustigao Red Bull potrebno je značajno napredovati preko zime i gotovo bez pogreške razvijati kroz sezonu/e.
      Tako da vjerujem da Mercedes već sada može otpisati 2025…



      3
      3

      0
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        @senna
        uvijek sam bio oprezan s prognozama da je sezona gotova nakon prvih par utrka, čeko evropske…ali ovaj put ne vidim načina kako iko može ugrozit rb do kraja ove sezone. nakon ljetne pauze 2022. su toliko dobri da me ovo jako podsjeća na prve 3 godine pu ere i mercovu dominaciju. lagano, bez puno muke, bez rizika, max na autopilotu, rekordi padaju…

        a tek od 01.01.2025. dozvoljen je razvoj novih bolida za 2026. tako da sumnjam da će iko 2025. htjet trošit previše resursa da bi se borili s rb-om u zadnjoj sezoni starih pravila i time kompromitirat nadolazeće sezone.



        8
        8

        0
    • Ferrari
      Peky03 Prikaži

      A nemoš tu ništa, kad se sav kadar koji je ross brawn napravio maltene raspao, svi ti jači igrači inžinjeri (paddy, vowles, eliot, andy cowell, hodgkinson koji je sad u red bullu, pa i pokojni Niki, itd….) koji su bili na početku i tokom njihove dominacije su otišli svako svojim putem a ovi koji su još tamo i novi koji su došli su sve neki tilu lilu, jedino alisson se sada vratio ali realno gledano nema od toga zasad ništa. Može se desit pokoji bljesak neka pobjeda ali da će se borit u skorije vrijeme za titule ne vjerujem, jedino ako ubodu neki krompir 26. sa pravilnikom ali otom potom



      2
      1

      1
      • Ferrari
        Fiorano99 Prikaži

        Iskreno ne bi rekao ni da je cak do tog rasipanja Brawnova tima. Radili su oni vrhunske rezultate i sa ljudima koji su došli nakon Brawna. To mi jednostavno izgleda kao bespomocnost kada dominantna ekipa koja je “pogodila pravila” ima toliku prevlast da prestane razvijati bolid na početku sezone i priprema se za novu sezonu 6 mjeseci prije svih. To je sada i izrazenije sa novim ogranicenjem trošenja (cost capom), gdje su najvise pogođene ekipe poput Mercedesa i Ferrarija, koje su kroz proslost bacale novac na probleme, a sada moraju naučiti financijsku disciplinu.



        9
        9

        0
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Zaboravio si Costu.



        1
        1

        0
  4. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Toliko se trudi da “uruši” RB – izjavama da se odnos Hornera i zaposlenice tice cijele F1 zajednice, ponudama da uz Maksa u Mercedes pređe i Marko ( kako kaže .. zamijenio bi Laudu s tim da ne trebao nositi crvenu kapu) …da mi je drago kad takav tip ima problema.
    Ne volim podmukle tipove a on je najlošiji u F1.



    2
    -2

    4
  5. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    zašto nisu dobri u brzim zavojima, budući da njegove performanse na stazi ne odgovaraju onome što njegovi podaci u simulatoru sugeriraju.

    Problem današnje F1 je nedostatak testiranja na stazi i manjak rada u zračnom tunelu i onda kada složiš bolid nemaš više vremena za ispravku, a džabe ti i nadogradnje ako ti je promašen temeljni dizajn.



    3
    3

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Slažem se.
      Dodao bih da su zadnjih sezona promjenama pravila previše limitirali neke stvari, kao što je testiranje i zračni tunel.
      npr: Ne vidim svrhu sve većeg limitiranja vremena u zračnom tunelu što si bolji.
      Shvaćam što su time htjeli postići, ali realnost je da opet najbolji bolid ostaje najbolji, a svi iza njega ne mogu niti pokušati se približiti jer nema testiranja u zračnom tunelu više od…..
      To što najslabija momčad ima mogućnost duljeg korištenja zračnog tunela nikada neće donijeti momčadi prednost da skoči i bori se za prvaka.
      Kao to rade i da bi pojeftinili…. Neka odriješe kesu. Ionako zarađuju puste milijarde i cijede od momčadi preko licenci vlasnicima trkališta, do reklama.
      Samo zato jer su vlasnici. I ne proizvode nikakav bolid ili bilo što što bi se koristilo u F1.
      Proizvode samo novac i tu su u sukobu interesa jer stoje između vlasnika dionica i vlasnika momčadi.
      Jasno je na koju će stranu prevagnuti prikupljeni novac.



      1
      1

      0
  6. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Bolje im je da odu iz F1.



    1
    -1

    2

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.