Leclerc: Početak Q3 s korištenim gumama poremetio mi je ritam

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 4 mjeseci 2 min 8 komentara

Charles Leclerc je u drugoj rundi današnjih kvalifikacija odvozio brže vrijeme od onog koje je Maxu Verstappenu donijelo pole position za sutrašnju VN Bahreina, a smatra da ga je u Q3 početak na korištenim gumama izbacio iz ritma.

“Malo sam razočaran, ali odradili smo dobre kvalifikacije. Vikend je dosad bio izazovan. Isprobavali smo različite stvari na treninzima i pronašli pravu stvar za kvalifikacije.”

“Q1 je bio pomalo izazovan. Nažalost smo iskoristili dva nova seta softa, što je pomalo kompromitiralo Q3.”

“Sve u svemu, imali smo prilično dobre kvalifikacije, dobar početak godine. U boljoj smo poziciji nego prošle godine, to je pozitivno. Sada moramo vidjeti trkaći tempo.”

Charles Leclerc

Iako s njime nije odvozio brzi krug, Leclerc je u Q1 “načeo” i drugi set softa nakon što ga je Ferrari, uz njegovo negodovanje, poslao na stazu zbog straha od ispadanja. Zbog toga mu je prva vožnja u Q3 bila na korištenim gumama.

“U Q2 smo mislim imali 29.1, što je više-manje bilo vrijeme kakvo je Max odradio u Q3, a to znači da je u bolidu bilo brzine.”

“Mislim da smo jednostavno izgubili dio ritma s korištenim setom softa u Q3. Onda se ponovo treba prilagoditi novim gumama i tu sam izgubio nešto ritma.”

Iako je uvjeren da je Ferrari napredovao u svakom smislu, Leclerc očekuje da će Red Bull i dalje imati značajnu prednost u trkaćem tempu.

“Uvjeren sam da smo napredovali, ali moramo pričekati sutra da vidimo koliko smo točno napredovali. Mislimo da je Red Bull i dalje u popriličnoj prednosti u utrci. Bude li ikakve prilike, kao i uvijek, probat ću je iskoristiti.”


Odgovor

8 komentara

  1. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Nikad od tebe šampiona, ako ti korištene gume poremete ritam…



    5
    -13

    18
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Joj vi i “šampinjoni” nakon prvih kvala. Samo budali nije jasno da kraj ovakvog Pereza bi jos dosta vozača na gridu osvajali naslove u ovom RBu ili prije toga Mercedesu. Kao što vidimo ni Lewis bez alata ne osvaja više naslove kao ni prije njega oni koji su osvoji naslov pa više nisu imali bolid koji je sposoban za to. Ako netko može pobijediti četverostrukog prvaka u istoj ekipi , može biti prvak ako mu ekipa da bolid koji je kadar za to. U ovom Ferrariju nisu uspjela i veća imena od Leclerca (Alonso i Vettel) stoga glupo je uopće pričati takve priče. Rb će vjerovatno opet pomesti prvesntvo a tu govoriš kako nikad od njega prvaka. Pa ako druge ekipe budu dominantne kao Merc osam godina i sada RB vjerovatno si u pravu. No to nema veze sa vozačem. Daj mi reci koji to vozač moze pobijediti onakav RB sa Maxom unazad dvije godine? Ljudi otepu sve utrke osim singapura lani a tu pricamo nikad od nekoga prvakom. I za Maxa se pričalo isto do 21 a onda je RB “dobio krila” a Max uzeo ponuđeno. Leclerc je bio brži od kokege, koji se pokazao itekako dobar zadnje tri godine i drugog vozača RBa koji je pokazao bržim bolidom zadnjih godina. Stoga, odradio je dobar posao. No dali je realno očekivati da ostavi Sainza 4 desetinke sekunde u kvalama da bi ispunio naše maštarije? Meni je logično ako je u q3 išao na prvi pokušaj na korištenom softu da nije mogao brže od tog vremena iz q2. A drugi pokušaj je možda ipak bio , bolje vrabac u ruci nego golub na grani jer nerijetko je dobio ovo drugo. Da je satro bolid u ganjanu pp a opet bi bilo ništa nije naučio. Ja sam općenito zadovoljan što nije RB djelovao nedodirljivo. Pa se mozda mozemo nečemu nadati kroz sezonu u obliku bilo kakve konkurencije Maxu.



      27
      26

      1
      • ZX10R Prikaži

        Bravo ,ali ajde ti to objasni fanaticima ,koji nikako da skuže kako je danas bolid taj koji radi prevagu ,na Hamiltonu se to najbolje vidi
        Ham sigurno nije zaboravio voziti ali trenutno Mercedes nije ono što je bio ,nema više party mod
        Naravno uz super posložen bolid kao što je Red Bull zadnjih godina moraš imati i vrhunskog vozača kao što je Max i to je onda gotova priča
        No ,tek je počelo svi bi mi volili kada bi se više njih uključilo u borbu za prvo mjesto ,bilo bi puno zanimljivije za gledati
        No ,kako sada stvari stoje izgleda kako će se ponoviti repriza od prošle godine ,uh nadam se kako griješim ali zbilja bi uživao da gledam više vozača u borbi za naslov
        Pozz



        4
        3

        1
  2. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Nije baš neka isprika za mali kiks u kvalama, ali ako on tako osjeca da ga je to poremetilo okej.
    Ionako ova staza je relativno lagana za pretjecanje tako da onaj koji ima dobar race pace ce se lako probiti kroz poredak. Prosle godine je bio dosta agresivan start u utrku i ove godine ne ocekujem nista manje…paaaa mozda nekim slucajem ocekujem neki kontakt u 1 zavoju da malo zacini utrku.



    1
    1

    0
  3. Kimi Raikkonen
    drstrain Prikaži

    Jbte ovog Lec bi razapeli i da osvoji naslov al samo sa 50 bodova razlike a ne 150 haha… pa ti vozi za Ferrari



    1
    -1

    2
  4. Michael Schumacher
    Lovac Prikaži

    Od početka mi je brz, ali suviše delikatan. Jupiter nije u sjeni Saturna, lijevo od staze je vidio gavrana u niskom preletu, stalno je nešto. Imaju i drugi probleme, ali tu je razlika između brzih i velikih te iako je u 1 krugu Čarli stvarno brz, nema mi ni karakter, a ni nije ni dovoljno konzistentan u previše utrka (uopće ne mora pobjediti, da se razumijemo). Smatram da je Ferrari pustio krivog vozača od 2025.



    5
    2

    3

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.