Hamilton najbrži na drugom slobodnom treningu u Bahreinu

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 4 mjeseci 2 min 31 komentara

Lewis Hamilton postavio je najbrže vrijeme drugog slobodnog treninga u Bahreinu. Drugo najbrže vrijeme pripalo je Russellu sa zaostatkom od 2 desetinke, dok je treći završio Fernando Alonso.

Drugi trening u Bahreinu, koji se tradicionalno održava u sumrak, donio je mogućnost da po prvi puta vidimo livreje ovogodišnjih bolida pod svijetlima reflektora. Također, to je i sesija koja najbolje oslikava uvjete u kojima će se održati utrka pa prema tome i vrlo bitna za timove kako bi oni podesili svoje bolide i isprobali tempo dugih stintova.

Otprilike polovica grida u trening je krenula na medium gumama, dok je druga polovica odabrala soft komponentu. Od te druge polovice, Lewis Hamilton odmah je izbio na prvo mjesto, te se tamo zadržao do samog kraja treninga. U međuvremenu su svi bolidi prešli na meke gume, no prevelikih iznenađenja u poretku nije bilo.

Vidjeli smo dosta vozača na i izvan granica staze, pogotovo u četvrtom zavoju. Jedan od njih bio je i George Russell koji je svojim izlijetanjem naizgled oštetio dio podnice svog Mercedesa, a ništa manje zanimljivu sesiju nije imao ni Charles Leclerc koji je imao nekoliko opasnijih momenata, a također nije bio zadovoljan brzinom kojom mu se suparnici miču s putanje.

Četvrti je završio Carlos Sainz, iza kojeg su se našli Piastri i prošlogodišnji prvak Verstappen. Hülkenberg je pokazao dobar tempo i završio 7., a nakon njega slijede Stroll i Leclerc. Najboljih 10 zaokružio je Sergio Perez.

Treći trening vozi se sutra u 13:30 po hrvatskom vremenu.

#VOZAČKONSTRUKTORVRIJEME+
1Lewis HamiltonMERCEDES1:30.374
2George RussellMERCEDES1:30.580+0.206s
3Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES1:30.660+0.286s
4Carlos SainzFERRARI1:30.769+0.395s
5Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES1:30.784+0.410s
6Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT1:30.851+0.477s
7Nico HulkenbergHAAS FERRARI1:30.884+0.510s
8Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES1:30.891+0.517s
9Charles LeclercFERRARI1:31.113+0.739s
10Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT1:31.115+0.741s
11Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES1:31.333+0.959s
12Daniel RicciardoRB HONDA RBPT1:31.516+1.142s
13Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES1:31.715+1.341s
14Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:31.764+1.390s
15Yuki TsunodaRB HONDA RBPT1:31.881+1.507s
16Pierre GaslyALPINE RENAULT1:31.951+1.577s
17Valtteri BottasKICK SAUBER FERRARI1:32.001+1.627s
18Esteban OconALPINE RENAULT1:32.027+1.653s
19Zhou GuanyuKICK SAUBER FERRARI1:32.048+1.674s
20Lando NorrisMCLAREN MERCEDES1:32.608+2.234s

Odgovor

31 komentara

  1. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Hamiltonovo vrijeme gotovo identično njegovim kvalifikacijama prošle godine kada je bio P7.
    Maxov PP je bio 1:29.708 (dok je po današnjim vremenima Hulkenberg sporiji od Maxa manje od pola stotinke…

    Tako da i ova vremena možemo okačiti mačku o rep.
    Ja ću ovako malo pucat u prazno pa reći da sutra očekujem vrijeme PP ispod 1:29.



    5
    4

    1
    • dejan_s Donator Prikaži

      Slažem se. No, prema do sada viđenom ne bi smjelo biti greške u tvrdnji da je Mercedes “dosta” bolji nego prošle godine. Sumnja se da je razlika dijelom nastala zato što su “jače potjerali motor”…. no ipak da Mercedes nije tu da popuni grid možemo uzeti Aston Martin kao Mercedesov satelitski tim, koji od njih kupuje kaj se može kupiti, a AM ne izgleda loše. Nadam se da će razlike između timova biti sitne da imamo što neizvjesnije utrke.



      9
      6

      3
    • renato2107 Donator Prikaži

      Tu si u pravu. Bolidi bi se trebali ubrzati blizu 1 s u godini dana, pogotvo jer su prošle godine tokom godine svi napredovali puno. I ako uzmemo u obzir da je lanjski PP od Ferrarija, a RB je kasnije otpustio kočnice i poletio u Q da bi ove godine trebali biti favorit…Ne bi se ni bojao kladiti na niskih 1:28…
      A kad uzmemo u obzir tu neko konkurentno vrijeme Hulka…odmah ostalim skidam sekundu dolje.

      Čudno je da u oba treninga RB i Ferrari nisu na jedno od prva 2 mjesta, već u čistoj sredini…zar toliko koče



      1
      1

      0
  2. Marlboro
    Hey You Donator Prikaži

    sad znam da nista neznam do sutra :)



    12
    11

    1
  3. Marlboro
    balkanacf1 Prikaži

    Uvijek bi reko da se ništa ne zna do q3. Mercedes je napredovao, koliko još mogu više to će se vidjeti



    1
    1

    0
  4. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Nije fora.
    Nisam znao da je sve pomaknuto za dan prije.



    2
    -5

    7
  5. Jordan Forever Prikaži

    Na zalost, moji nisu ondje gdje bih zelio da budu. Nadam se da ce razumijeti kako iskoristiti potencijal bolida za kvalifikacije i utrku. Nadam se da ce pritiskati



    1
    1

    0
  6. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Hamilton se lagano priprema da postane šampion slobodnih treninga.



    8
    7

    1
  7. Juan Manuel Fangio
    veki66 Donator Prikaži

    Ne vezano uz trening…ovaj novi izgled stranice….mi je totalno,ne prekledan i ne privlacan….ok je osvijezenje,ali….ono…po meni korak unazad.



    23
    22

    1
  8. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Max kaze da su vjerojatno neke momcadi pocele koristiti jace mape motora. Vjerojatno misli da je Mercedes jedna od tih momcadi. Na F1TV imaju informaciju da Honda nije dozvolila koristenje takvih mapa za svoje motore danas. Vjerojatno od sutra krece pravi poredak, makar Mercedes izgleda dosta stabilno na stazi iako je bilo jako puno vjetra i temperatura je pala. Zivi bili pa vidjeli.



    2
    2

    0
  9. Ferrari
    blejky Donator Prikaži

    To skrivanje brzine mi uopće nije jasno.
    Razumijem skrivati detalje bolida pri predstavljanju ne pokazati previše iako mi to nema previše smisla u ovom ograničenom dobu buđeta i testiranja.
    Svakako svaki detalj na tom bolidu je dizajniran da radi kao dio cjeline nije dovoljno kopirati nečije prednje krilo i nakačit na svoj bolid i očekivati iste performanse kao kod onog koji je dizajnirao to krilo da radi sa ostatkom bolida.
    A para se nema da može mijenjati koncepti po volji pa zašto onda sakrivanje stvarnih performansi i detalja zašto ne pokazati šta možeš a ostali nek razbijaju glavu.



    7
    7

    0
    • mika50 Prikaži

      Apsolutno se slažem. Mislim da će ova sezona biti zanimljiva


      0
      0

      0
    • Sebastian Vettel 5
      Vettel-Ferrari Donator Prikaži

      Trening je, svako vozi po svom programu, nije da ne vidimo i inače kroz sezonu da na treninzima budu na vrhu ekipe koje tu inače nisu.
      Kvalifikacije su i utrka sesije za pokazati brzinu i formu, ako im je program na treningu opravdan i sinkroniziran s tim, ne vidim zašto bi se morao voziti na maksimumu.



      4
      4

      0
      • Ferrari
        blejky Donator Prikaži

        I na testiranju i na sad ovim P1-P2 i P3 provode oni i long run i quali run testiranja naglasak na quali run I onda dođu te stvarne kvalifikacije i voze i preko dvije sekunde brže.
        Čemu taj sandbag nije mi jasno iz razloga koje sam naveo ranije u nekim starim vremenima apsolutno da ali ovoj eri ….


        0
        0

        0
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          štede komponente, duga je sezona. ove sezone su dozvoljene 4 pu po sezoni bez kazne. to je 6 gp vikenada po jednoj.
          na kvalama i utrkama se mrtvi broje.



          5
          5

          0
        • Ferrari
          blejky Donator Prikaži

          Ne moraju cijelo vrijeme ako rade simulaciju kvala onda radi simulaciju kvala, to je jedan krug u full modu koliko štete jedan krug može napraviti.
          A ovako rade simulaciju kvala na 80% snage i onda se vade digitroni i pokušava izračunati koliko su stvarno brzi i gdje se nalaze u poretku i svi govore ne znamo gdje smo dok ne krenu kvalifikacije a svi simulirati te iste.


          0
          0

          0
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          to je jedan krug u full modu koliko štete jedan krug može napraviti?

          Ne znam odgovor na pitanje, ali sjetite se koliko motora je promjenio Bottas 2021 dok su Hamiltonu tražili pravi mod. I da je Mercedes koristio ‘party’ mod (dok je to još bilo dozvoljeno) samo u q3.
          Nije isto da li motor mora izdržati 16 krugova ili 24 u nekom kvalifikacijskom režimu rada (pretpostavljam 2 kvalifikacijska kruga po utrci, jer lošiji neće voziti q3 a bolji će proći q1 u ‘normalnom’ modu).


          0
          0

          0
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Bleky svaki njihov krug se mjeri po sektorima. I oni jako dobro znaju koliko je brz bolid i bez da odvezu quali run . Dovoljno je maknuti mali nogu sa gasa da nekima nebi vilica ispala od zijevanja. Nisu to radili jednom. A oni s obzirom na sve senzore i svu tehniku jako dobro znaju kako stoje. Problem svima je što oprilike znaju koliko mogu oni samu , no ne znaju što može konkurencija. A skrivanje brzine nije nikakva igra nego se jednostavno štede komponente jer to itekako može igrati ulogu na kraju sezone u ukupnom poretku. Sjeti se lani kako je izgledalo od 4 do 8 mjesta na tablici. Jedan kvar više i umjesto 4 mjesta si na kraju par mjesta niže. Da ne pričam o tome da u nekoj neizvjesnoj borbi za naslov to igra veliku ulogu. A nama ništa nikad ne moze reći točno stanje prije nego sezona počne. Uvijek je bilo iznenađenja i velikih očekivanja i razocaranja. RB bi mogao kisati jedino da su drastično podbacili s ovim novim dizajnom mada mislim da smo svi svjesni da nije njihova snaga samo u tome i da će vrlo vjerovatno oni i dalje biti ekipa koju će ostali pokušavati sustići. A za ostale iza njih ne znam što očelivati. Ferrari je znao često preko zime napraviti dobar posao pa gubiti korak kroz sezonu. Mercedes izgleda puno bolje. McLaren je lani u drugim djelu prvesntva često izgledao kao pratnja RBa. AM također nitko ne zna kako stoji. Moguće je da je Ferrari odmah uz RB a mozda je lošiji od svih navedenih . To vrijedi i za ostale ekipe. Testiranja pred sezonu su kratka i vjerovatno se i ovi prvi treninzi koriste u te svrhe, ako netko nije uspio odraditi što je planirao kroz tri dana predsezonskog testa. No jedno je sigurno, sutra budemo znali više jer ni kvale nisu pravi pokazatelj kakav je tko u utrci i kako koji bolid čuva gume. Isto tako nije svaka utrka ista. Bahrein je staza koja je često Ferrariju bila dobra dok neke druge kao Španjolska ne. Uvijek se tek nakon prvih par utrka mogla podvući crta i zaključiti koliko je tko napredovao i tko kako stoji u odnosu na ostale.



          1
          1

          0
    • Chequered Flag
      AnteF1 Prikaži

      Ne znam koliko je riječ o skrivanju koliko o medijskom pretjerivanju kako bi bilo interesantno. Pretpoatavljam da ni sprinteri na svakom treningu ne pokušavaju oboriti svjetski rekord 😀



      1
      1

      0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Ok istina, ali nije samo to. Nikada ne znaš s koliko goriva netko vozi, kakve probleme ima (imali su samo jedan vikend testiranja) i što im je bitnije. Završiti visoko na tablici testiranja ili shvatiti neko dio kako radi i kako ga poboljšati. Pa u svim sezonama poredak testiranja je uvijek provizoran. Čak i zadnji dan kada testiraju jedan brzi krug za P.P. Netko namjerno stavi više goriva (optereti ga i skriva svoje karte) Tako je oduvijek bilo u Formuli 1. Bore se svaki dan u sezoni, ne samo kada su na stazi i utrkuju se.


      0
      0

      0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.