Charles Leclerc umanjio je očekivanja renesanse Ferrarija nakon što je bio najbrži posljednjeg dana predsezonskih testiranja.
Rekao je da su se u dizajniranju SF-24 pozabavili problemima ravnoteže zbog kojih je njegov prethodnik bio težak za dosljednu vožnju, osobito u promjenjivim uvjetima. Međutim, još nije vidio nikakve znakove da se mogu nositi s prošlogodišnjim dominantnim prvacima Red Bullom.
“Od prvog kruga na simulatoru činilo se da je bolid lakši za vožnju kad god smo vozili uz malo vjetra. Slično je bilo i na stazi – od prvih krugova osjećaj je bio dobar. Odmah smo uspjeli biti konzistentni, što će pomoći u utrci.”
“Međutim, vozne karakteristike i konkurentnost dvije su vrlo različite stvari. Prošle godine smo se jako mučili da budemo dosljedni jer je auto bio ćudljiv kad god je bilo malo vjetra. Ali to ne mora značiti da, pogotovo u kvalifikacijama, to ne znači da ćemo zahvaljujući tome puno pobjeđivati. To ne znači ništa u usporedbi s Red Bullom.”
“Dakle, još uvijek imamo puno posla, a onda ćemo sljedeći petak vidjeti koliko smo konkurentni. Uvjeren sam da smo definitivno napravili korak naprijed u pogledu upravljanja gumama jer kad god se gume više troše, slabosti su vidljivije. S karakteristikama ovog bolida, to bi trebalo biti poprilično bolje.”
Leclercov timski kolega Carlos Sainz postavio je najbrže vrijeme testa. Unatoč tome, Leclerc vjeruje da je još uvijek vrlo teško razumjeti kako stoje u usporedbi s njihovim suparnicima.
Ipak, ohrabrilo ga je kako je test prošao glatko za Ferrari.
“Prošli smo kroz naš program, nismo imali većih problema. Mislim da je prva dobra stvar što nema iznenađenja. Sve što smo očekivali od ovog bolida na testiranju – to smo i dobili. To je dobra stvar jer nam pomaže da razvijemo bolid na simulatoru kad se sve čini logično.”
“Koliko smo konkurentni, zasad je vrlo teško shvatiti. Moj prvi dojam je da je Red Bull još uvijek dosta ispred. Ali, imamo puno jaču bazu u odnosu na prošlu godinu.”
“Sjećam se da sam prošle godine završio test i bilo je jako, jako teško shvatiti u kojem smjeru se razvijati jer je bolid bio jednostavno nedosljedan. Bilo je vrlo teško shvatiti koje su glavne slabosti.”
“Ove godine je to sasvim drugačija priča. Točno znamo gdje trebamo poboljšati, gdje su glavne slabosti ovog bolida, a to nam daje malo više nade za razvoj kroz sezonu.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne želim ništa misliti dok ne krenu utrke.
p.s. promjena dizajna.
Ok. Malo ne volim previše bijele boje ali to je samo do osobnog ukusa.
Brzo se ja naviknem.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso: “19 vozača već sada zna da neće osvojiti F1 titulu 2024., to je brutalan sport”
Lewis: “Mislim da je Red Bull očito daleko ispred svih”
Leclerc: “Red Bull nažalost ostaje još uvijek značajno ispred nas”
Andrea Stella: “Postoji bolid koji je napravio značajan korak naprijed, a nažalost to je bolid koji je već bio najbrži i prošle godine”
Lando: “Mi smo i dalje jako daleko iza Red Bulla, a daleko i od Ferrarija”
Mercedesovi inženjeri predviđaju da je Red Bull sekundu brži po krugu.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante, oće bit podcast prije početka sezone?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit će, imam tri sad u razmaku pet dana.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda gostovanje na Lap76?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sutra ujutro je na Tribini solo, pa u srijedu na Tribini s Puls ekipom (u malo drukčijem sastavu ovaj put) i u petak je na HRT2.
21
0