Stroll kaže da mora pronaći još brzine u drugoj sezoni s Alonsom: Prošle godine je jednostavno bio brži

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 4 mjeseci 2 min 9 komentara

Lance Stroll priznaje da mora smanjiti svoj zaostatak za Fernandom Alonsom u njihovoj drugoj zajedničkoj sezoni.

Alonso je prošle godine bio uvjerljivi pobjednik u Aston Martinu osvojivši sam čak tri četvrtine bodova ekipe. Stroll se na 13 od 22 GP vikenda kvalificirao više od tri desetinke sekunde iza Alonsa. U govoru prilikom predstavljanja novog bolida Stroll je naglasio da ima neke ideje kako pronaći dodatnu brzinu u usporedbi s timskim kolegom:

“Apsolutno, prošle godine je jednostavno bio brži.”

“Imam neke ideje o tome na čemu trebam poraditi, neke stvari koje želim poboljšati u tom smislu.”

Ipak, Stroll smatra da sreća nije uvijek bila na njegovoj strani prošle godine:

“Ne volim koristiti tu riječ, ali mislim da smo prošle godine imali puno loše sreće. Mislim da je to situaciju učinilo još izazovnijom.”

“Kad smo se borili za dobre pozicije bilo je puno utrka u kojima smo imali tehničke probleme. Imali smo stvari koje nam jednostavno nisu išle za rukom. Stoga, želimo graditi na iskustvu od prošle godine.”

Podsjetimo, Stroll je početkom prošle godine slomio zapešće u biciklističkoj nesreći, a iako se oporavio na vrijeme za početak prve utrke – trebalo mu je vremena da se vrati u potpunu fizičku formu. Sad i sam kaže da ove godine mora biti fizički spremniji:

“U nekim utrkama [prošle godine] sam osjetio da sam mogao biti fizički jači.”

“Mislim da je svaka godina nova prilika za učenje. Razvijat ću se i razmišljati o tome što mogu učiniti bolje, kako mogu biti bolji. Ali, idemo pričekati da vidimo što će se dogoditi ove godine.”

“U Formuli 1 je svaka godina drukčija. Ovisite jako o tome gdje će biti bolid, a tu je i puno drugih čimbenika. Volio bih da se borimo za neke velike rezultate, da osvojimo puno bodova, te da se borimo za pobjednička postolja. Naravno, prva pobjeda u zelenom bolidu bi bila nešto posebno.”


Odgovor

9 komentara

  1. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Negdje sam pročitao da su ga 2 godine sa Vettelom gdje su bili dosta blizu po statistici zavele da misli da se moze boriti protiv top vozaca i prvaka.
    Psihicki je to tesko podnijeti. Razmisljam koliko ce jos ostati u Formuli 1 jer do sad realno svaki pametan covjek zna koliko je dobar i di se nalazi. Mozda mu nije losa ideja preci u neke druge kategorije utrkivanja gdje ce biti jedan od boljih na gridu.
    U njemu ne vidim žara. To mi jako smeta.
    Sjecam se sta je Coulthard rekao prilikom Lewisevog pole positiona 2011 godine kad se Lewis mrštio i ljutio. A to je da je upravo osvojio pole position na jednom od najelitnijih natjecanja i da ljudi to moraju vidjeti na njegovom izrazu i ponašanju te da ne može biti bez emocija. Moraju vidjeti da je to privilegija. Da je to nešto sto mi smrtnici ne mozemo ni zamislit.



    3
    2

    1
    • Carlos Sainz 55
      2CV6 Prikaži

      Te dvije godine je Aston bio kanta i tek pred kraj druge je “živnuo”, tako da ni Vettel nije mogao pokazati ništa.



      1
      1

      0
      • Fia
        Realista Prikaži

        To nije bitno kad se uspoređuje timski kolega. Oboje su imali los bolid, ali Vettel nije bio ni blizu uvjerljiv protiv Strolla kao Alonso. Vettel je propao od kad je prosuo titulu, tj. ne bi rekao propao nego je pokazao svoje prave vjestine-nikakve ako nema bolid koji ide kao po tracnicama. Gospodin Vrtuljak.



        7
        0

        7
        • Fernando Alonso
          junior Prikaži

          Tako nešto za Vettela je i Alonso predvidio 2013 u intervjuu i tad je pobrao mnogo hejta zbog toga.



          3
          1

          2
        • Carlos Sainz 55
          2CV6 Prikaži

          Vettel nikad nije “prosuo” titulu ..to može tvrditi samo neko “realan” poput tebe.
          On nije bio ni blizu titule u Ferrariu ali ne bih da se trudim da ti objasnim nešto što ti ne možeš shvatiti.
          Nego drugo me interesuje, otkud ti na ovom portalu pošto si nedavno svesrdno pljuvao po njemu.



          9
          6

          3
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          2cv6 nebi rekao da nije bilo blizu. Koliko je ono završio iza Lewisa? Koliko je samo naštetio sam sebi kad je u Njamačkoj od + 10 bodova i povećanja vodstva u ppretku zavrsio na -25 u toj utrci. Znači samo jedna utrka u kojoj je njegov greška bila odlučujuća je naoravila 35 bodova razlike. Plus to je ru jos bio Singapur, Japan, Monza i par drugih grešaka kao Kanada gdje je kaznjen. Mogao je Vettel uz nelakvu voznju bez gresaka biti u igri do kraja. Je Mercedes imao bollji bolid ali je on realno do kraja Singapura trebao imati solidnu bodovnu prednost pa to probati sačivati do kraja. Naravno da je dio odgovornosti i na Ferrariju u nekim šeprtljavim odlukama. No taj Ferrari je bio konkurentan dobar dio godine. I ja sam poprilicno uvjeren da nije ukakio Njemačku da bi to već samo sa psihičke strane totalno drugačije bilo za njega ali i Hama koji bi imao veći pritisak. Ovako kad se to pogleda bodsvno , nije ni blizu no moglo je lako biti blizu.



          2
          1

          1
        • Gilles Villeneuve
          BandoBoris Prikaži

          Zanimljivo razmisljanje kako je Vettel prosuo titulu 2018, ali Hamilton nije prosuo titulu 2021 kad se prekocio u Bakuu ili uzasne kvale u Monacu. Dvostruka mjerila na najjace.



          2
          1

          1
        • Aston Martin
          tiptronic Prikaži

          Od pocetka takmicenja F1 pa do danas samo je 4 četverostruka prvaka a Vettel je jedan od njih.



          1
          1

          0
  2. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Moli ti boga da Aston Martin bude konkurentan kao i prošle sezone, pa ti slobodno budi sporiji 0,3 sekunde.
    A Alonsa ćeš stići kada ga uhvati artritis.



    7
    6

    1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.