Sargeant: Razlika između F2 i F1 bolida je prevelika

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 5 mjeseci 1 min 10 komentara

Amerikanac Logan Sargeant uspio je zadržati mjesto u Williamsu unatoč nimalo impresivnoj debitantskoj sezoni, a kaže kako smatra da F2 nije dovoljno slična F1.

Sargeant je u F1 stigao nakon jedne sezone u F2 u kojoj je završio četvrti s po jednom pobjedom u sprint i glavnim utrkama.

“Pomogla mi je 100%. Mislim da je F2 odlična serija s odličnim vozačima, ali mislim da je razlika između bolida malo prevelika u odnosu na to kakva bi trebala biti.”

“U F1 postoji toliko više finesa i toliko više stvari koje utječu na performanse nego u F2, gdje uđete u bolid i vozite. Mislim da vam to nedostaje [u F2]. U F2 uđete u bolid i vozite, a u F1 postoji toliko stvari koje se moraju sastaviti da biste bili brzi.”

“To je nešto što definitivno nedostaje Formuli 2. Po mom mišljenju ni bolidi nisu baš dovoljno brzi.”

Logan Sargeant

Dallarin bolid F2 2018 ove godine odlazi u povijest, a zamijenit će ga F2 2024 koji je dizajniran s ciljem da bude što sličniji F1 bolidima trenutne generacije po, između ostalog, izgledu, sustavima i performansama.


Odgovor

10 komentara

  1. Jordan Forever Prikaži

    Dobro, nije baš ni da je u F2 nešto previše napravio.



    1
    1

    0
  2. Ayrton Senna
    Beethoven87 Donator Prikaži

    U pravu je.
    Osobno, volio bi da F2 bude puno blize F1 i da zbilja bude kao 2.liga, za sve dobre vozace za koje nema mjesta u F1, a ne da bude “Junior liga”.
    Junior liga nek bude isto za sebe, dapace, u ovom obliku kakva je trenutna F2…
    Put vozaca: junior-F2-F1.
    Cak ne bi bilo loše da prvak F2 MORA dobiti mjesto u F1 za slijedecu sezonu, mozda umjesto zadnjeplasiranog u F1, ako ga nitko svojevoljno ne uzme…



    6
    6

    0
    • Ferrari
      karlo_b Prikaži

      Slažem se. Trebalo bi napraviti F2 i F3 nešto tipa kao u moto gp serijama.. Kad prvak iz moto 3 ide u visu klasu iz moto 2 također u visu.. Al to se nazalost nikad nece dogoditi jer je u F1 novac prevelik utjecaj.. definitivno bi bilo zanimljivije da F2 i F3 nisu samo juniori..



      5
      5

      0
      • Ferrari
        sisavac Donator Prikaži

        Zamisli Alonsa (onda kad je vozio McLaren Hondu) da ispadne u F2 i bori se s pacicima cijelu sezonu 😄
        Takve stvari bi definitivno digle gledanost.



        12
        12

        0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Prikaži

          sisavac – hehe, ma ne. Kada jednom dobiješ licencu za Formulu 1, ali licencu koja bi bila puno stroža i teža nego danas (minimalno voziti Formulu 2, 4-5 godina……
          Kada si jednom u Formuli 1 sve ovisi o momčadima da li te žele ili ne, a ne o rezultatima.

          Još kada bi F2 se vozila u vikendu kada se ne vozi F1, t.j. 1 vikend F1, 1 vikend F2 (F3), to bi bilo ludo ali i financijski nemoguće.
          Na žalost.
          Tada bi imali gotovo svaki vikend Formulu.
          I pratili bi nove vozače u Formuli 2


          0
          0

          0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Kada vlasnici ganjaju što veću zaradu, mogli bi bar od F2 napraviti pravu konkurentsku kategoriju u kojoj bi mogli gledati
        4-5 godina kako se čeliče novi potencijalni velikani.
        Svaka utrka Formule 1 koja ima mogućnosti ugostiti i F2 F3 morala bi to učiniti.
        S tim da F2 postane teža za voziti i bliža Formuli 1.
        Neka naprave vikend raspored takav da ljudi / navijači budu željni gledanja Formule 2 kao i Formule1.
        Tako bi vlasnici mogli više zaraditi (i više ulagati) a gledatelji dobiti kategoriju u kojoj će pratiti svoje potencijalne buduće velikane.
        npr. Da se u Formuli 2 ne voze dvije utrke nego jedna kompletna.
        Da u Formulu 2 možeš ući s minimalno 15 godina i natjecati se do 20te godine a tada preći u Formulu 1
        Formula 3 da ostane “juniorska formula” s eventualno dvije kraće utrke kao što sada ima Formula 2.
        Formula 3 bo trebala biti filter za vozače gdje bi vozili 1-3 sezone i pokazali svoje znanje i spremnost napredovati kroz Formulu 2 bar nekoliko godina.
        Najboljima se tada mogu otvoriti vrata Formule 1 s recimo minimalno navršenih 20 godina, ako ne i više.
        Možda to ovako na prvu izgleda malo previše godina, ali na taj način bi dobili dobre višesezonske borbe vozača u Formuli 2, time i povećanu popularnost i gledanje Formule 2.
        Netko je spomenuo nešto slično kao i Moto GP
        Da slično, prilagođeno Formuli 1 i najbitnije, prilagođeno gledateljima da obavezno prate Formulu 2 u vikendu Formula.


        0
        -1

        1
  3. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Nije prevelika razlika u bolidima, nego je premala razlika u godinama dovoljnim da nastupiš u F1.
    Trenutno moraš samo skupiti dovoljan broj bodova po raznim serijama, tako da i sa 15 godina možeš teoretski nastupiti u F1.
    Po meni za F1 licencu ne bi trebali biti dovoljni samo bodovi nego i
    punoljetnost – minimalan broj godina.
    Tu nisam na čisto sam sa sobom, ali starost vozača F1 ne bi smjela biti manja od 21-22 godine, pa sve do 26 godina.
    Negdje u tom rasponu.
    Osim što bi vozači bili zreliji, pa ne bi svojim maloljetničkim osvetama na stazi gubili prava u momčadima,
    Formula 3 i pogotovo Formula 2 bi mogla biti puno gledanija i popularnija nego sada.
    Sada je pravilo čim pobijediš jedne sezone u F2 više tamo ne možeš nastupati.
    A zamislite da vozače pratimo od njihovih mlađih dana 15-17 godina i gledamo razvoj pravih budućih velikana Formule 1.

    Za mene su sada jednostavno premladi i često vrlo brzo izgore baš zbog nedostatka iskustva i mentalne stabilnosti koja dolazi s godinama.
    Tko ne zna, završetak razvoja tijela – zadnji se razvija mozak – čeoni dio gdje su smješteni svi osjećaji pa i rezultati reakcije na neki osjećaj.
    Taj dio završava svoj razvoj sa 26 godina.
    Ne kažem da bi vozač morao imati 26 godina za F1, ali bih jako volio
    umjesto nasilnoga guranja što više utrka i momčadi po jednoj sezoni u Formuli 1, da imamo i konkurentnu Formulu 2 koju bi se isplatilo pratiti s jednakim zanimanjem kao i Formulu 1.

    Toliko o medijsko vozačkim mogulima koji vladaju Formulom i žele zaraditi što više.
    Neka se okrenu prema bar dvije velike konkurentne kategorije, pa da znaš da u drugoj kategoriji vozači mogu provesti i 5 sezona da sazriju i pokažu se kao veliki vozači potpuno spremni za Formulu 1.
    Mislim da im je 20 tak godina teoretske mogućnosti vožnje u Formuli 1 sasvim dovoljno.
    Naravno uz to ide i promjena u bolidima da F2 bude malo teža za vožnju (više gumbića, više strategije…)


    0
    0

    0
    • Dee-Lite Prikaži

      Pero, nakon Maxa i njegovih 17-i-kusur godina starosti na početku F1 karijere, uvedeno je pravilo da vozači moraju biti punoljetni.

      “Firstly, drivers must be the holder of a current FIA International Grade A licence, be the holder of a valid driving licence and be at least 18 years old at the start of their first F1 competition.”



      2
      2

      0
  4. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    2016. tada bivši f1 vozač piquet junior je htio nastupiti na prestižnoj f3 utrci u francukom pau. fia mu nije dozvolila.

    https://www.motorsport.com/formula-european-masters/news/fia-refuses-to-allow-nelson-piquet-jr-to-race-f3-at-pau-735439/735439/


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.