Valtteri Bottas smatra da je tijekom svog vremena u Mercedesu bio “u stanju poricanja” dok se borio s tadašnjim timskim kolegom Lewisom Hamiltonom.
Bottas se pridružio Mercedesu 2017. godine nakon što se tada novookrunjeni svjetski prvak Formule 1 Nico Rosberg odlučio umiroviti. Bottas je u srebrne boje Mercedesa uskočio iz Williamsa i tamo ostao pet sezona do prelaska u Alfa Romeo (Sauber) 2022. godine. Tijekom tih pet godina njihovog zajedničkog djelovanja u Mercedesu, Hamilton je pobijedio u 50 Velikih Nagrada i pritom osvojio četiri vozačka naslova, dok je Bottas ostvario samo 10 pobjeda. Bottas sada vjeruje da je jednostavno morao biti u stanju poricanja kako ne bi izgubio motivaciju i kako bi se nastavio natjecati protiv Hamiltona.
Govoreći za Motorsport.com, Finac je rekao:
„Morate biti u stanju poricanja.“
„Bio sam u stanju poricanja gotovo pet godina jer sam se svake godine želio vratiti i boriti za naslov te sam morao vjerovati u sebe.“
Bottas je dodao da se tek tijekom svoje posljednje sezone u Mercedesu pomirio s gubitkom u međusobnom okršaju.
„S Lewisom sam tek prošle godine mogao prihvatiti da sam se stvarno mučio pobijediti ga u jednakoj mašineriji tijekom cijele sezone i da je vjerojatno bolji u određenim područjima. Kao vozaču utrka, to je teško sebi priznati.“
Na pitanje kako su stvari funkcionirale unutar momčadi te jesu li mu u Mercedesu morali stalno govoriti da može pobijediti Hamiltona, odgovorio je:
„Ne, bili su to prilično otvoreni sastanci.“
„Sve se temelji na činjenicama i onome što se može vidjeti kroz podatke o tim stvarima. Mogli ste vidjeti prosječnu razliku u tempu kvalifikacija ili utrke. Ništa se nije izbjegavalo.“
„Ne žalim ni za čim jer je to bila škakljiva situacija za mene jer sam svake godine imao jednogodišnji ugovor.“
„Znao sam da ako se želim boriti za naslov, moram biti pokopan u ovoj momčadi. Da sam počeo biti s**onja, lako bih izgubio posao. Uvijek su mogli naći nekog drugog.”
VALTTERI BOTTAS
Bottas je u 2022. i 2023. u Alfi Romeo snage odmjerio s novakom Guanyu Zhouom. Prošle je sezone Finac dominantno pobijedio osvojivši 49 bodova naspram Zhouovih 6. Kinez je i ove sezone zadržao isti broj bodova, dok je Bottas pao na 10 osvojenih bodova što sugerira da je švicarski tim doživio osjetan pad u formi.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerojatno je morao biti pokoran, a ne pokopan.
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mmm daa.
Zato je Hamilton prijetio Mercedesu nakon Nice da on mora biti prisutan i složiti se kod odabira vozača.
Zato je i imao hrpu jednogodišnjih ugovora.
Zbog Hamiltona. (vjerojatno je i Mercedesu odgovaralo)
5
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa okej razmisljanje. Svako misli da iako je mozda losiji od nekog…u nogometu, kartingu, stolnom tenisu nebitno…da ako mu bude dobar dan i ako se dovoljno potrudi i da vise od sebe od suparnika da ga nekako moze pobjediti. Problem kod ovakvog duela je sto ima jako puno utrka i kvaliteta se vidi na širem uzorku. A i pouzdanost je odlicna tako da ni na to se ne moze racunati.
Al Bottas skupio dobar broj pole positiona i utrka i nema sta biti nezadovoljan karijerom. Nisu svi vozaci stvoreni za naslove.
23
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Bottas sada vjeruje da je jednostavno morao biti u stanju poricanja kako ne bi izgubio motivaciju i kako bi se nastavio natjecati protiv Hamiltona.”
„Morate biti u stanju poricanja.“ Apsolutno ne.
Ne mogu dalje. Pokusao sam da poentiram. Ovaj covjek kenja kao grlica koja je dobila proliv.
Nema njegovih postera po sobama omladine inspirisane uspjehom. One kalendare sa golom mu guzicom iskljucivo kupuju oni koji su na njegovoj razini. Koji je on sretnik.
4
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vi koji ste udarili minuse osim Landa, pojma nemate o zivotu. Sto ne znaci nista lose. Ali ste dovoljno naivni da mozete promjeniti sto sam napisao. Samo naprijed ekipa.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lupanje pluseva sam sebi je dijagnoza, od koje sam nekad i sam bolovao, ali sam se izliječio.
A glede Bottasa i gole guzice: ne možeš znati što se svakom od njih vrti u glavi dok stavljaju kacigu i sjedaju u bolid. Svaki od njih si nekako opravdava zašto danas riskira kočiti u zadnji čas dok vozi 350 i tako jedno 300 puta u utrci i onda jedno 20-tak puta u godini. Je, bolidi su sigurni, ali zapravo nikad ne znaš, puno je to potezanja vraga za rep.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razumijem sto govoris.
Medjutim, nije dovoljno samo riskirati. To je u principu najlakse.
Bootas jeste riskirao ali to nije bilo dovoljno da kompenzira intelektualni deficit. A sa druge strane Lewisu nedostaje bas taj navedeni decifit. Sto nuzno ne dokazuje ali sugerira da je bolje biti brz nego pametan. A Bootas je na oba fulao na ovom f1 viskom nivou.
Obican kalun za klaune je Bootas.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hej, ja sam pricao sa Prostom. Samo da znas. Dosta skromnosti. Sa Landom…,
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On je bio samo pet godina u stanju poricanja, a Hamiltonovi navijači su i dan danas u poricanju da je Mercedes radio ilegalne stvari nekažnjeno kroz sezone dominacija.
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes nije radio ništa gore ili bolje od ferrarija u vrijeme Šumija ili sada RB-a. Sve ostalo je guranje glave u pijesak.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za Ferrari u vrijeme Schumija ne bih komentarisao jer nisam aktivno pratio sport kao danas, ali nešto ne vidim da RedBull ima ekskluzivne testove novih komponenti guma iza zatvorenih vrata, sistem za upravljanje koji se zabranjuje tek nakon što ga oni implementiraju, promjena mješavine pneumatika u toku sezone koji idu u korist samo dvjema od deset ekipa na gridu, promjena dozvoljene količine sagorijevanja ulja tek nakon što ekipa ‘nalageruje’ dovoljan broj komada PU po staroj specifikaciji da im traje do kraja sezone, itd. itd….
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Misliš da se zabranjuje neki sustav koji je fia proglasila legalnim i nakon godina razvoja ta ekipa uspješno ugradila u bolid.?Da bi fia zabranila to jer druga ekipa nije bila sposobna to napraviti iako je bilo sve po pravilima. Nema veze što je time financijski i vremenski oštećena ekipa koja ga je uspješno razvila. Promjena pneumatika se dogodila i to nekoliko puta. Vjerojatno si zaboravio na 2003. i famoznu zabranu michelin guma koje su bile po pravilima da bi nakon ferrarijeve žalbe bila zabranjena. Znam i da je bilo riječi o bridgestonovim gumama, odnosno manipulaciji tih guma raznim plinovima. Sve gurnuto pod tepih u svrhu dobrobiti sporta. Baš kao i dd difuzor i blown disfuzor kod rb-a.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@tuzla
rb je profitiro 2013. promjenom guma u sred sezone.
https://www.racefans.net/2013/09/30/the-winners-and-losers-since-the-tyre-change/
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@tuzla
i 2021. promjene na podnici su naštetile low rake bolidima (mercu), a pomogle high rake (rb-u npr.)
https://www.motorsport.com/f1/news/low-rake-mercedes-2021-rules/5923745/
obje navedene promjene su bile zbog mrtvog pirellija. :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da su Michelin gume bile po pravilima ne bi ih zabranili, dragi su mi, ali njihova genijalne i mudre ideje su bile pročitane.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da nisu bile legalne, ne bi vozili na njima velik brok utrka već bi bile odmah zabranjene, Druga stvar je što se išlo na ruku ferrariju.
But after the Hungarian Grand Prix the thrilling chase for the championship is needlessly spoiled. Ferrari and Bridgestone protest the Michelin tyres on the grounds that they deform beyond the maximum tread width during the race, even though tread widths are only measured before the race. The FIA revises the rule with immediate effect, and forces Michelin to change the tyre construction they have been using since 2001.
Dakle prije im nije smetalo dok nisu imali konkurenciju. Nisko, čak i od njih.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.nytimes.com/2003/09/13/sports/IHT-formula-one-tire-dispute-leaves-its-mark-93271780708.html
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dani, možeš ti to i bolje objasniti, neka tebe…
Kada je trebalo kao npr u Monzi Michelin je znao napraviti i 2 mm uže prednje gume. Osim toga Ralph je rekao da su nove gume bolje od starih, ali biće da se zaje…., pitao ga je brat, onaj kojeg ne trpiš, a što si vozio na širim onda cijelo vrijeme kada ne valjaju.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Prost
Ne može to “bolje”
Ima na forumu na temi “Povijest” tamo negdje od 103./104. stranice pa nadalje, nekih 4-5 stranica, vezano za sagu oko guma 2003. godine, fino mu/im forumaš @Clark, sve argumentovano objasnio.
@Zeko
2013. jeste i RB profitirao, ali znamo ko je imao “tajni’ test i ko je tu profitirao “za ubuduće”. Reklo bi se da je RB bio “kolateral”, a titula u obje konkurencije bi u svakom slučaju otišla u RB-ove ruke, sa i bez promjene guma.
Što se tiče promjena oko podnice za 2021., pa bilo je masu mišljenja i tekstova kako će high-rake bolidi (RB) “nadrljati”. Uostalom ima takva rečenica i u linkanom tekstu.
Ispostavilo se da su “nadrljali” low-rake bolidi (Benz). Reklo bi se da su se “zajebali u računici”. 😉
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jednogodišnji ugovor nosi veliku težinu u njegovoj vožnji za Mercedes. Par krivih odluka ili pokazivanje mišića mu je komotno moglo značiti nema novog ugovora, a tko ne želi voziti za tadašnji Mercedes. Podsvjesno se pomirio sa tim da će osvojiti nekoliko utrka i gotovo zagarantiran top3
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedna vrlo jasna situacija, pogotovo nakon što je Nico sjebo shemu Hamiltonovoj karijeri koja je od samog početka izdirigirana (odma top momčadi, pod obavezno biti br1 u ekipi…) i rekao da nema šanse da bude vozač br 2.
I Alonzo zna više o tome.
Trebalo je naći drugog, odanog pijuna.
Bottko je imao jasnu zadaću, biti Irvine ili Barichello, vodonoša, micati se dok “uragan Ham” dolazi ako je slučajno iza, i blokirati ostale.
Pak nije bezveze da Hamić ima plaču puta 5 ili više od vodonoša, pa da puši, ccc
Isto vrijedi i za sljedećeg, manekena Russela. Ne bude se ni on usrećio u mečki dok je Sir madafaka tu.
Kak se veli, “montirani” proces ;)
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Irvine i barichello nisu bili vodonoše,Schumacher je sve sam osvojio
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zapravo i jesu i nisu.
Koliko se sjećam, stalno su se nešto bunili i radili protiv tog statusa, ali Todt i Brawn nisu imali puno sluha za to i odredbe koje bi dobivali su bile kristalno jasne.
Dakle, trudili su se biti Nico, ali na kraju priče su prošli kao i Valteri.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso si je sam kriv. Nije bez veze promijenio toliko timova i sa većinom se rastao na ratnoj nozi.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tek je u starosti shvatio kako se igra igra. Postao je smiren, ali ciničan. Vidi kako uvijek uspiju fore Lewisa PR majstora Hamiltona. Hvali druge, a u glavi misli da ti mogu pocuclati. I sad je faca svima.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja je to većina, koji su to timovi? Za ono što je Ron napravio Alonso mu je trebao dati nogu u g…..
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Renault, McLaren (2 puta), Ferrari.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dobro, Bottas nikad nije bio klasni vozač f1. Mene osobno više brine njegova pasivna vožnja i blagonaklonost prema LH. Činjenica je da je bio pod jednogodišnjim ugovorom svake godine i da je to odradilo nekakav pritisak. Mercedes je odradio odličan posao s njim znali su zašto su baš njega uzeli.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dobro Bottas nikad nije bio klasni vozač f1. Mene više brine njegov pasivni način vožnje i blagonaklonost prema LH.
Teret na leđa je taj jednogodišnji ugovor i team radio Toto Wolfa. Mercedes je znao zašto ga uzima isto kao rb Pereza. To su dečki koji trpe status u timu zbog načina na koji je tim njima pristupio (outsiderski).Lp
2
1